## b. Asaselille arvotun pukin karkottaminen autiomaahan kuvaa Saatanan tuhatvuotista vankeutta autioituneen maan päällä. ###
Vain pätkä kolme-enkelin sepustuksesta, jottei saatanallinen virus
saastuttaisi ...
Tuskin voi sielunvihollinen makeammin nauraa, kuin mitä se nauraa
niille, jotka se saa markkinoimaan tuollaista oppia, että saatana
syntipukkina kantaa syntimme pois olemattoman ruumiinsa
veriuhrina!
Tiesitkö että amerikkalainen saatanan synagooga on laittanut tuon
salaperäisen amerikkalaisen kolme-enkeliä vartioimaan palstaa,
etteivät Suomen adventistit voisi korjailla pyhäkköopin tulkintoja.
Tämä selittää sen, ettei yksikään täällä kirjoitteleva adventisti
voi paljastaa henkilöllisyyttään. Kun joutuvat valehtelemaan meille.
Vaikka Suomen adventistit eivät oikeasti tutkivan tuomion oppia
hyväksy, on heidän pakko pitää tuo pyhäkköpalvelusoppi
nettisivullaan ja puolustaa sitä. Pääkonferenssi velvoittaa, onhan
se Raamatmun yläpuolella oleva tulkintalaitos, kuten vatikaanissa
on kirkolliskokous.
TOINEN ISO KUMMAJAINEN
Sitä tietysti täytyy ihmetellä, miksei tuo vajaan 4000 jäsenen
kirkko sanoudu irti SDA:sta. Kytköket taitaa olla liian lujat?
Vielä toinen outo pätkä SDA-agentin viestistä ...
### Emmehän mekään pääse synnin seurauksista eroon. Jos olemme ennen uskoontuloa vaikka ryöstäneet pankin, kyllä me joudumme kärsimään siitä aiheutuneen rangaistuksen.###
Vankeusuhka on tarkoitus olla pelote rikollisuutta vastaan. Kuten helvettikin.
Eivät ne mitään voi sovittaa, eikä iso rahakaan sovita murhaa. Ei mikään, mutta Jeesus
on ottanut rangaistuksen päälleen ja uskova saa tuntonsa puhtaaksi.
Missään kohden ei Raamattu sano, että ei-uskovina pysyvien synnit tulisivat joskus
sovitetuksi, saatanan kautta tai helvetin. Vaan vaikka Jeesus "pois otti maailman
synnin", uskosta osaton kantaa iäti syntinsä.
Poisnukkuminen ei vapauta mitenkään.
JOS minä en varoita sinua, niin mnnunkin syntini kenties pysyy ...Tämä ote tosin on V.T:n puolelta:
Hes. 3:18
Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä,
niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Hes. 3:20
Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee - kun et sinä häntä varoittanut,
niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta
- mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Saatana ei sovita eikä helvetti - vain Jeesus.
Mutta juuri siksi täytyy olla paikka - ikuinen helvetti poissa Jumalan läsnäolosta, kaiken
pyhän kaikkeuden ULKOPUOLELLA.
Kyllä Jeesusta riipaisee vielä enemmän, kun uskovina ryöstämme pankin.
Ja kuritus sen jälkeen paljon kovempaa kuin jumalattoman kohdalla.
Erityisesti ne tunnontuskat - Herra saattaa vaatia hyvinkin suurta katumusta,
ennekuin tunto saa rauhan.
Psalmi 32:1-8
1 Daavidin mietevirsi. Autuas se, jonka rikokset ovat anteeksi annetut, jonka synti on peitetty!
2 Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä!
3 Kun minä siitä vaikenin, riutuivat minun luuni jokapäiväisestä valituksestani.
4 Sillä yötä päivää oli sinun kätesi raskaana minun päälläni; minun nesteeni kuivui niinkuin kesän helteessä. Sela.
5 Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.
6 Sentähden rukoilkoot sinua kaikki hurskaat aikana, jona sinut löytää voidaan. Vaikka suuret vedet tulvisivat, eivät ne heihin ulotu.
7 Sinä olet minun suojani, sinä varjelet minut hädästä, sinä ympäröitset minut pelastuksen riemulla. Sela.
8 "Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
USA - USKONTOJEN LUVATTU MAA
Miten niin amerikkalainen kolme-enkeliä ...
## Uskonnonvapaus päättymässä
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 21.9.2008 klo 12.34
Hyvin pian maamme (USA) yrittää pakottaa kaikki ... ##
Tuokin on silkkaa hämäystä, sillä enemmän liikkuu sellaista
"tietoa", että George Bush olisi kokvastikin lähentymässä
adventtiliikettä. Jotkut jopa ovat tietävinään, että George
jo olisi liittynyt SDA:han.
Sitäpaitsi todennäköinen seuraava presidentti, O'bama,
rukoilee Allahia ja kunnioittaa Muhammedia virheettömällä
arabian kielellä. Joten perjantai ennemmin kuin sunnuntai.
Mutta lauantaita lepopäiväksi on USA:ssa ihan tosissaa
puuhattu, johtuen juutalaisuuden suuresta vaikutusvallasta.
Sunnuntaista ollaan yhä vähemmän kiinnostuneita.
Mutta agentin tarkoitus onkin vain hämätä ja hämmentää!
Mitä tulee "uskonnonvapauden päättymiseen", niin uskonnot
ovat aivan liiaksi saaneet omistaa yhteisöjensä jäsenet.
Muistamemhan ns. Daavidin oksan, joka oli lähtöisin
eräästä adventtiliikkeestä. Oma armeija ja kaikkea ...
Miltei täysin suljettu yhteisö.
JOS uskonnonvapaus on eristäytymsien oikeutta, niin
päättyköön sellainen "vapaus"!!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Armo ja rauha Karitsan tuntemisen kautta!
Usa-agentti 3-enkeliä ja Asasel-pukki
11
167
Vastaukset
- pukistaan.
Jos ei ymmärrä, ei ymmärrä ja piste.
Eli selityksesi oli aika sekava, koska ei ymmärrä.
Ts. jos tuo olisi paperi edessäni, ruttaisin ja ajattelisin, että poika hapuillen yrittää käsittää.
Hän ei ymmärrä, ei sitä, että Kristus on sovittanut syntimme ja kantanut sen ristille. Siinä seisoo sovitus.
Ja tämän jälkeen ja tästä juuri kertoo vanhantestamentin esikuvat.
Mutta kun tätä ei valaista, niin ei sitä ymmärrä.
Mutta, kun sen tuomion julistamisen jälkeen jotain tapahtuu, Anttikin ymmärtää, mitä ei nyt ymmärrä. Esikuvat puhuvat.
Sama kun kääntymätön nauraa kääntyneelle.
Mutta kuka seisoo heteikössä?
Kääntymätön voisi ajatella, että entä silloin, kun ja jos se olikin totta, se julistamani lopputulos oli minulle epäedullinen.
Mutta, jos se kääntymättömän ajatus oli totta, niin kumpikin oli samassa ojassa.
Tämä kääntymättömän ajatuksen perustalle mietittävää.
Mieti, miksi Asasel- pukki ajatus on rakennettu raamattuun, miksi se siellä on? Mikä periaate siihen rakentuu, eihän sitä muuten vaan ole kirjoitettu. Kirjoitapa siitä.- Fariseus_0
"" Mutta, kun sen tuomion julistamisen jälkeen jotain tapahtuu, Anttikin ymmärtää, mitä ei nyt ymmärrä. Esikuvat puhuvat.""
Luukas 16.
23 Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten.
24 Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.' [Jes. 66:24; Judit 16:17; Mark. 9:48]
Ei vapauta, sanon minä.
Mutta jälleen ihmsiyyden ja kuoleman halveksunta
aiheutti tragedian nuorten maailmassa.
Me vanhat, jotkut meistä, valistamme nuoria,
että ei elämä ole elämisen arvoista ja kuoleman
jälkeen nukutaan ihanaan tiedottomuuden tilaan.
Kyllä se helvetillisen elämän keskellä kuulostaa
hunajalta, se valhetieto, että tunto turtuu
kuollessa!
Totuutta kehiin - elämän puolesta:
Luuk. 16:24
Silloin hän huusi:
'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni.
Näissä liekeissä on kauhea olla.'
[Jes. 66:24; Judit 16:17; Mark. 9:48]
Jos Jeesus esittää tuossa vain vertauksen
(Luuk 16:19-31) - niin miksi ei Jeesuksen
vertaus olisi uskomsien arvoinen?
Yhtä pätevä ja tosi Jeesus on vertaustensa
kanssa kuin tekojensa kanssa.- sekopää
ei voi kuin ihmetellä mistä kaltaisiasi ihmisiä oikein sikiää....
- Hiiltymään ennen aikojaan?
Tutkiap edes yksi kohta, ennenkuin hutkvian
tuomiosi langetat Jumalan lapsen päälle.
Kun ei-adventisti siteeraa adenttitotuutta,
siksikö se on valhetta?
Äläpäs henkilöön katso!
Jaak. 2:1
Veljeni, älköön teidän uskonne meidän kirkastettuun Herraamme, Jeesukseen Kristukseen, olko sellainen, joka katsoo henkilöön.
Jaak. 2:9
mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia.
1. Piet. 1:17
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
- tuomitkoon
valheistasi ja pilkastasi.
- jumalana valtaistuimella is...
Mutta ellun kanan tuomiot eivät päde, ainakaan
meihin Jumalan lapsiin!
- Menemme Afrikkaan
Ajan Kantolan kauvaksi kuivalle hiekka aavikolle Tulemme pois autosta. Lasken kaikki syntini Kantolan Päälle sitten ajan pois Kantola jää sinne erämaahan sovittamaan minun syntejäni. Tietenkin toisetkin voisivat laittaa syntinsä Kantolan päälle samalla kertaa. Luulisin tässä olevan hieman itua tähän vanhaan Juutalaiseen sovitus tarinaan. Enkä usko kantolankaan panevan pahakseen tällaisesta kunniasta! Onhan hän jo tutustunut Jobiin: Tämä on vain ehdotus!
En omaa pisaraakaan tahtoa tai halua saati sitten
himoa tai marttyrinvikaa - seurata Paavalia.
Kiitti vaan kunniasta, mutta Iskä tietää mut
rakkaudettomaksi ja muistaa mut tomuksi.
Roomalaisille (vatikaanilleko?) 9. luku
1 Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettele-sen todistaa minulle omatuntoni Pyhässä Hengessä-
2 että minulla on suuri murhe ja ainainen kipu sydämessäni.
3 Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta,
4 ovat israelilaisia: heidän on lapseus ja kirkkaus ja liitot ja lain antaminen ja jumalanpalvelus ja lupaukset;
5 heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!
- kahdesta
ylösnousemuksesta .. ja että ne ovat molemmat tulevaisuudessa. toinen elämään ja toinen tuhoutumiseen .. mistä antti puhuu?
### mutta raamattu puhuu
Kirjoittanut: kahdesta 24.9.2008 klo 17.34
ylösnousemuksesta .. ja että ne ovat molemmat tulevaisuudessa. toinen elämään ja toinen tuhoutumiseen .. mistä antti puhuu? ###
Mun iso Raamattu puhu tälviisii - miten sä tossa koet kaksi ylösnousemusta? Eiks sul yks riitä?
Voithan kolikostakin valita arvopuolen tai väärän.
Ja jos halkaiset kolikon, sulla ei enää ole kolikkoa.
Niinkuin yksi kolikko, kaksi puolta, niin on
iankaikkisuuskin vain yksi. Mites siellä erottelet
aikoja - AJATTOMUUDESSA?
Matt. 25:33
Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
Matt. 25:34
Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
Matt 25:41
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Huomatkaa! "Sitten ..." Vaikka ajattomassa
ikuisuudessa ei tietenkään voida erotella aikoja,
niin kronologinen JÄRJESTYS on!
ENSIN oikealla puolella olevia valistetaan siitä,
että oikein valitsivat Maan päällä eläessään.
SITTEN väärällä puolella oleville todetaan, että
väärin valitsitte ja tiesitte sen itsekin.
Ensin oikeat, sitten väärät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 48477
- 55455
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450