voi elämäää...

..VOI ELÄäMÄÄÄÄ!!!!!!!!11:. ee lää määä.. hommat odottaa pyhä karhu odottaa innostus on niin maassa että helposti tallaisin sen..tallaanko sen?

27

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

      voi olla,joskus vaan tuntuu semmoselta,tsemppiä!

      • ..saakohan karhusta pontta päivän hommiin? ehkä avaan toisen..


    • kbasa

      luigi vaan nyøkkas jotta andiaamo la straada bravissimo birra monumentalissimo.

      karhua vaan :-)

      • ..karhua.. aloitin toisen pullon ja hyökkäs heti hyvä pullonhenki sieraimiini..oi jalostetun ohran tuoksua.. se kielelläni juhlii aivan kuin olisi bileet suussa juuri alkamassa..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..karhua.. aloitin toisen pullon ja hyökkäs heti hyvä pullonhenki sieraimiini..oi jalostetun ohran tuoksua.. se kielelläni juhlii aivan kuin olisi bileet suussa juuri alkamassa..

        karhuissimo kielissimo massivo makuissimo janoissimo superissimo!!


      • kbasa kirjoitti:

        karhuissimo kielissimo massivo makuissimo janoissimo superissimo!!

        ..massit moiseen simoiseen.. janoiseen simoiseen karhussimoon..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..massit moiseen simoiseen.. janoiseen simoiseen karhussimoon..

        majorissimo kysymyssimo:
        olisiko tanaan tuuporin paikka?


      • kbasa kirjoitti:

        majorissimo kysymyssimo:
        olisiko tanaan tuuporin paikka?

        ..olla taas saunalahden aika..syvän metsäsuomen taika.. järven ranta..lahdelma nimeltä saunalahti..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..olla taas saunalahden aika..syvän metsäsuomen taika.. järven ranta..lahdelma nimeltä saunalahti..

        ettei se saunalahtesi serveri olekaan
        vaan puteli
        juovuttava puteli :-)


      • kbasa kirjoitti:

        ettei se saunalahtesi serveri olekaan
        vaan puteli
        juovuttava puteli :-)

        ..raksuttaa.. joo mäkin tulin vasta.. viinaputelia hakemasta.. nimi olla saunalahti ja sillä olla kova mahti..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..raksuttaa.. joo mäkin tulin vasta.. viinaputelia hakemasta.. nimi olla saunalahti ja sillä olla kova mahti..

        meinaan perunakellaripervokki ja perunaviina
        rimmaus kohallaan :-)


      • kbasa kirjoitti:

        meinaan perunakellaripervokki ja perunaviina
        rimmaus kohallaan :-)

        ..valmisti aikoinaan kilju kiljanderia perunasta kotikellarissaan kotipotuista.. mutta eipä tullut loistavaa ja pervokki juo vain loistavia juomia..niitä alko kauppaa..ei lähikauppa..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..valmisti aikoinaan kilju kiljanderia perunasta kotikellarissaan kotipotuista.. mutta eipä tullut loistavaa ja pervokki juo vain loistavia juomia..niitä alko kauppaa..ei lähikauppa..

        on jaanyt saunalahden varjoon..
        vai siellakø se lahdella rappaa ruutanaa veneeseen ja loiventavaa ottaa amparista?


      • kbasa kirjoitti:

        on jaanyt saunalahden varjoon..
        vai siellakø se lahdella rappaa ruutanaa veneeseen ja loiventavaa ottaa amparista?

        ..armaasta varhaisteiniikää muistellen vosin perunkiljua maistella..muuten on tosiaan jäänyt varjoon parempien väkevämpein ja kirkkaampien juomien varjoon.. ei ruutanoita veneeseen vaan a-luokan juomia..


    • Hirvokki

      Hommat voep outtaa huomisseenkii, vua karhu se tuppoo laimistummaa jo uottelet siinä kauannii = )

      Tämä olj testattua tietoa, tämä!

      • ..on.. hommat odottakoon..nyt on saunalahden aika..


    • turvokki.

      flänät. 48 olutta odottaa. Eka lähti nyt.

      • ..vielä alkossa.. 20 minutes ja menoks...


      • turvokki.
        pervokki kirjoitti:

        ..vielä alkossa.. 20 minutes ja menoks...

        etten puodissa käyny. Tyydyn ohrapirteloon. Toinen menossa, 46 odottaa.


      • turvokki. kirjoitti:

        etten puodissa käyny. Tyydyn ohrapirteloon. Toinen menossa, 46 odottaa.

        ..käytyäni hakemassa pullon ja harhahailtuani harharetkillä noin tunnin..melkein täysi pullo odottaa..osasta tein kokeeksi anisviinaa.. perkeleen kola vaan poreili ja tuli yli..ja uudestaan aj uudestaan perkele meni hiilihaapooa hukkaan..no onneks on aplarimehuu..


      • turvokki.
        pervokki kirjoitti:

        ..käytyäni hakemassa pullon ja harhahailtuani harharetkillä noin tunnin..melkein täysi pullo odottaa..osasta tein kokeeksi anisviinaa.. perkeleen kola vaan poreili ja tuli yli..ja uudestaan aj uudestaan perkele meni hiilihaapooa hukkaan..no onneks on aplarimehuu..

        Ensimmäinen neljännes tuhottupian. Toinen neljännes lähtee aika pikaseeen.

        Kola ja anis yhdeshä tekee yli tulee. hyväää se on.


      • turvokki. kirjoitti:

        Ensimmäinen neljännes tuhottupian. Toinen neljännes lähtee aika pikaseeen.

        Kola ja anis yhdeshä tekee yli tulee. hyväää se on.

        ..yli tulee..ei sais tulla mutta hyvää tulee mutta anissaunalahti ja kolasaunalhti kaksi eri juttuu niin hyvä tulee kolmas drinksu menny kohta plus ne aikasemmat kolme pientä karhua..mutta missä on ruusunen?? eiku kultakutri..

        siinähän se.. http://www.pornstar-sex-videos.com/jillkelly/JillKelly01.jpg


      • turvokki.
        pervokki kirjoitti:

        ..yli tulee..ei sais tulla mutta hyvää tulee mutta anissaunalahti ja kolasaunalhti kaksi eri juttuu niin hyvä tulee kolmas drinksu menny kohta plus ne aikasemmat kolme pientä karhua..mutta missä on ruusunen?? eiku kultakutri..

        siinähän se.. http://www.pornstar-sex-videos.com/jillkelly/JillKelly01.jpg

        tytöt samannnäkösiä on. Identiset kaksoset kyseessä. Ei epäilustäkään. Mitä nuo rätit tekee kuviisa?

        Kusettaa jo. Ei pysy laskuissa.


    • Alien-8

      En oikein tiedä siitä,kun juon ainoastaan Karjalaa ja lapinkultaa.Älä kuitenkaan tallaa karhua,ennenkuin tölkki on tyhjä...

      • ..vaihdoin nyt saunalahteen kun kävin hakemassa..karhu on kyllä hyvää..saisinpa viety sen puisen karhufetissin sinne meitsin partsille..siinä olsi kavereilla ihmettelemistä..


      • Alien-8
        pervokki kirjoitti:

        ..vaihdoin nyt saunalahteen kun kävin hakemassa..karhu on kyllä hyvää..saisinpa viety sen puisen karhufetissin sinne meitsin partsille..siinä olsi kavereilla ihmettelemistä..

        Siinäpä olisi vastapäisillä naapureilla ihmettelemistä,kun karhu vahtaisi partsilta koko ajan.Eivät ainakaan uskaltaisi tulla valittamaan..


      • Alien-8 kirjoitti:

        Siinäpä olisi vastapäisillä naapureilla ihmettelemistä,kun karhu vahtaisi partsilta koko ajan.Eivät ainakaan uskaltaisi tulla valittamaan..

        ..vastapuolella sattuisi olemaan taloja..karhu katsoisi partsiltani suoraan metsään..no ehkä sieltä kallioita joku huomaisi karhun parstsillani..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe