pitikö tänään töitä..

..vielä tehdä? no ei nähtävästi..tuhmia erroottisia pätkiä on kateltu kolme karhua korkattu kolmatta drinksuu alan ottaa saunalahtee..nahkahosut heitetty nurkkaan..kitara seinällä.-.pensselit tärpätissä.. villasukat jalassa.. musa soimaan ja viikonloppuu viettää kippis saunalahden kautta..

14

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbasa

kun on nahkapøkat nurkassa ja villanderit jalassa :-)

• ..pervokkimaiseen rokkityyliin.. mitä on oikea rokkari ilman nahkahousja? sekä vapaa-ajalla..saukonnahkapökät plus ne villanderit....ajattelin että baijerilaiseen tyyliin..

joo -o..oon ihan varma että tähän viestiin vastasi jokin muukin..ja mäkin vastasin..katoavien viestien aikako ? taaasko?

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..pervokkimaiseen rokkityyliin.. mitä on oikea rokkari ilman nahkahousja? sekä vapaa-ajalla..saukonnahkapökät plus ne villanderit....ajattelin että baijerilaiseen tyyliin..

joo -o..oon ihan varma että tähän viestiin vastasi jokin muukin..ja mäkin vastasin..katoavien viestien aikako ? taaasko?

ne vaan jatkavat eloaan toisessa ulottuvuudessa :-O

• kbasa kirjoitti:

ne vaan jatkavat eloaan toisessa ulottuvuudessa :-O

..näkö/ajatus/tuntokykyni yltää vain huuhaalle.. onhan noita ulottuvuuksia..reaalielämässäkin jopati viisi..tai ainakin neljä siitä huolimatta että elämme vissiin kolmiulotteisessa maailmassa..

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..näkö/ajatus/tuntokykyni yltää vain huuhaalle.. onhan noita ulottuvuuksia..reaalielämässäkin jopati viisi..tai ainakin neljä siitä huolimatta että elämme vissiin kolmiulotteisessa maailmassa..

mutta sen paa høyrysi siihen malliin etta siina oli laskuvirhe :-)

• kbasa kirjoitti:

mutta sen paa høyrysi siihen malliin etta siina oli laskuvirhe :-)

..olla kyllä 11 on vähän liikaa..ulottuvuus on iso asia ja jos niitä ne viisikin on niin on siinäkin kestämistä..noh kun kattoo ysäri alun tietsikoita..kuvalehtia niin siellä oli juttuu.. katsos kun minä luen tieteen kuvalehteä että voin päteä edes jollakin..

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..olla kyllä 11 on vähän liikaa..ulottuvuus on iso asia ja jos niitä ne viisikin on niin on siinäkin kestämistä..noh kun kattoo ysäri alun tietsikoita..kuvalehtia niin siellä oli juttuu.. katsos kun minä luen tieteen kuvalehteä että voin päteä edes jollakin..

telkkarista..
        mutten oo varma tuliko se tyttaren aamushowssa ison ja pienen kokin mainostauolla :-)

• kbasa kirjoitti:

telkkarista..
        mutten oo varma tuliko se tyttaren aamushowssa ison ja pienen kokin mainostauolla :-)

..voin olla sekasin ja mokata täysin mutat onko tämä tyttöresi kbasaliina? se joka näki hypervoki suprkalstarineen ja hirveineen..

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..voin olla sekasin ja mokata täysin mutat onko tämä tyttöresi kbasaliina? se joka näki hypervoki suprkalstarineen ja hirveineen..

etka mitaan mokanna..
        kbasaliina on armas ihana mussuli :-)

• kbasa kirjoitti:

etka mitaan mokanna..
        kbasaliina on armas ihana mussuli :-)

..jäi silloin vaan mietityttää kuka ihme on koobasaliina.. kun tuo pervoliina on meistsin TOOOOdella rakas..vuosia sitten maailamn melskeisiin kadonnut pikkusisko joka saapuu silloin tällöin huuhaalle nolaamaan meikäläisen..syyllienne oon ehkä itsekin.. no onneks ei oo täällä..

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..jäi silloin vaan mietityttää kuka ihme on koobasaliina.. kun tuo pervoliina on meistsin TOOOOdella rakas..vuosia sitten maailamn melskeisiin kadonnut pikkusisko joka saapuu silloin tällöin huuhaalle nolaamaan meikäläisen..syyllienne oon ehkä itsekin.. no onneks ei oo täällä..

melkonen stoori pervoliinaan liittyy :-)

• kbasa kirjoitti:

melkonen stoori pervoliinaan liittyy :-)

..linssikeiton ja tuota vissin seiska drinksun.. joo liinat on liinoja mutta pelottavaa onko tuo liinakin vain yksi pervokin monista huuhaa persoonallisuuksisat..pelottavaa eikö totta.. sen vuoksi aina kantttaa.. REKKAUTUA..olla NIKKI.. ettei kukaan koopää pääse heiluu.. mitä kävi kilebasalla ja mckielibeelle..oliko se sitte joku skottiserrkk?? kolme kerrytaa kas väärää näppäinti piskatti ja sitten tuli vasta kymysysmerkki..

• Alien-8

Mut pidähän varas,että aamuksikin jää jotain.Voipi nimittäin olla pientä päänsärkyä,ja suussa kissanpskan maku;)Kippistä vaan,vaikka otankin ite vasta ensiviikolla Tallinnanlaivalla.

• ..sanoa että paha makuu aamulla tulee vain jos on vetänyt olutta..jos kirkkaita on kirkkampi makukin suussa.. joo pistin tähtianiksia pieneen määrään 0,2seen saunalhtee..ja jon nyt tuoksu on sellanen että hyvää anisviinaa siitä tulee.mutta tämähän vain on testi..ei tahdo ostaa pernottia pastista eikä ouzoa..turhan tyyristä jos voi itsekin väsätä..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3374
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1964
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1709
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1507
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1498
    6. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    7. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1371
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1217
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1105
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1092
    Aihe