..vielä tehdä? no ei nähtävästi..tuhmia erroottisia pätkiä on kateltu kolme karhua korkattu kolmatta drinksuu alan ottaa saunalahtee..nahkahosut heitetty nurkkaan..kitara seinällä.-.pensselit tärpätissä.. villasukat jalassa.. musa soimaan ja viikonloppuu viettää kippis saunalahden kautta..
pitikö tänään töitä..
14
252
Vastaukset
- kbasa
kun on nahkapøkat nurkassa ja villanderit jalassa :-)
..pervokkimaiseen rokkityyliin.. mitä on oikea rokkari ilman nahkahousja? sekä vapaa-ajalla..saukonnahkapökät plus ne villanderit....ajattelin että baijerilaiseen tyyliin..
joo -o..oon ihan varma että tähän viestiin vastasi jokin muukin..ja mäkin vastasin..katoavien viestien aikako ? taaasko?- kbasa
pervokki kirjoitti:
..pervokkimaiseen rokkityyliin.. mitä on oikea rokkari ilman nahkahousja? sekä vapaa-ajalla..saukonnahkapökät plus ne villanderit....ajattelin että baijerilaiseen tyyliin..
joo -o..oon ihan varma että tähän viestiin vastasi jokin muukin..ja mäkin vastasin..katoavien viestien aikako ? taaasko?ne vaan jatkavat eloaan toisessa ulottuvuudessa :-O
kbasa kirjoitti:
ne vaan jatkavat eloaan toisessa ulottuvuudessa :-O
..näkö/ajatus/tuntokykyni yltää vain huuhaalle.. onhan noita ulottuvuuksia..reaalielämässäkin jopati viisi..tai ainakin neljä siitä huolimatta että elämme vissiin kolmiulotteisessa maailmassa..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..näkö/ajatus/tuntokykyni yltää vain huuhaalle.. onhan noita ulottuvuuksia..reaalielämässäkin jopati viisi..tai ainakin neljä siitä huolimatta että elämme vissiin kolmiulotteisessa maailmassa..
mutta sen paa høyrysi siihen malliin etta siina oli laskuvirhe :-)
kbasa kirjoitti:
mutta sen paa høyrysi siihen malliin etta siina oli laskuvirhe :-)
..olla kyllä 11 on vähän liikaa..ulottuvuus on iso asia ja jos niitä ne viisikin on niin on siinäkin kestämistä..noh kun kattoo ysäri alun tietsikoita..kuvalehtia niin siellä oli juttuu.. katsos kun minä luen tieteen kuvalehteä että voin päteä edes jollakin..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..olla kyllä 11 on vähän liikaa..ulottuvuus on iso asia ja jos niitä ne viisikin on niin on siinäkin kestämistä..noh kun kattoo ysäri alun tietsikoita..kuvalehtia niin siellä oli juttuu.. katsos kun minä luen tieteen kuvalehteä että voin päteä edes jollakin..
telkkarista..
mutten oo varma tuliko se tyttaren aamushowssa ison ja pienen kokin mainostauolla :-) kbasa kirjoitti:
telkkarista..
mutten oo varma tuliko se tyttaren aamushowssa ison ja pienen kokin mainostauolla :-)..voin olla sekasin ja mokata täysin mutat onko tämä tyttöresi kbasaliina? se joka näki hypervoki suprkalstarineen ja hirveineen..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..voin olla sekasin ja mokata täysin mutat onko tämä tyttöresi kbasaliina? se joka näki hypervoki suprkalstarineen ja hirveineen..
etka mitaan mokanna..
kbasaliina on armas ihana mussuli :-) kbasa kirjoitti:
etka mitaan mokanna..
kbasaliina on armas ihana mussuli :-)..jäi silloin vaan mietityttää kuka ihme on koobasaliina.. kun tuo pervoliina on meistsin TOOOOdella rakas..vuosia sitten maailamn melskeisiin kadonnut pikkusisko joka saapuu silloin tällöin huuhaalle nolaamaan meikäläisen..syyllienne oon ehkä itsekin.. no onneks ei oo täällä..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..jäi silloin vaan mietityttää kuka ihme on koobasaliina.. kun tuo pervoliina on meistsin TOOOOdella rakas..vuosia sitten maailamn melskeisiin kadonnut pikkusisko joka saapuu silloin tällöin huuhaalle nolaamaan meikäläisen..syyllienne oon ehkä itsekin.. no onneks ei oo täällä..
melkonen stoori pervoliinaan liittyy :-)
kbasa kirjoitti:
melkonen stoori pervoliinaan liittyy :-)
..linssikeiton ja tuota vissin seiska drinksun.. joo liinat on liinoja mutta pelottavaa onko tuo liinakin vain yksi pervokin monista huuhaa persoonallisuuksisat..pelottavaa eikö totta.. sen vuoksi aina kantttaa.. REKKAUTUA..olla NIKKI.. ettei kukaan koopää pääse heiluu.. mitä kävi kilebasalla ja mckielibeelle..oliko se sitte joku skottiserrkk?? kolme kerrytaa kas väärää näppäinti piskatti ja sitten tuli vasta kymysysmerkki..
- Alien-8
Mut pidähän varas,että aamuksikin jää jotain.Voipi nimittäin olla pientä päänsärkyä,ja suussa kissanpskan maku;)Kippistä vaan,vaikka otankin ite vasta ensiviikolla Tallinnanlaivalla.
..sanoa että paha makuu aamulla tulee vain jos on vetänyt olutta..jos kirkkaita on kirkkampi makukin suussa.. joo pistin tähtianiksia pieneen määrään 0,2seen saunalhtee..ja jon nyt tuoksu on sellanen että hyvää anisviinaa siitä tulee.mutta tämähän vain on testi..ei tahdo ostaa pernottia pastista eikä ouzoa..turhan tyyristä jos voi itsekin väsätä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422997Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262859Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342826Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392531Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521848Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 291106