mene mettään

..on kaunis syksyinen aurinkoinen lauantaipäivä.. maastot kai sieniä pullollaan.. hirvikärpäset tunkeutuu sieraimiin ja vihaiset hirvet sekoilevat teillä ja yrittävät seivästää metsän ihmiskulkijat.. kyllä vain..on taas se vuodenaika..

29

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbasa

      lymyilee viela siella jossain
      isot sienet erakoituu.. ovat itsekseen jossain tiettymattømissa.. puuhailevat itsekseen.

      • jos sattuu törmäämään sellaseen jättisieneen... ja jos sattuu olemaan vielä niin raadollinen ja säälimätön et haluaa hyödyntää sen sienen... kaadetaanko ja paloitellaanko se paikanpäällä vai miten se saadaan kuljetetuksi jatkokäsittelyä varten?


      • ..erakko sieni voi olla niin suuri että se on jo pahanmakuinen..voisin jättää rauhaa..kuvata sen voisin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..erakko sieni voi olla niin suuri että se on jo pahanmakuinen..voisin jättää rauhaa..kuvata sen voisin..

        samaa mietin. Yleensä laatu kärsii kun määrä lisääntuu. Matojen kolossaalinen kerrostalo...


      • a-v kirjoitti:

        samaa mietin. Yleensä laatu kärsii kun määrä lisääntuu. Matojen kolossaalinen kerrostalo...

        ..tatit varsin kärsivät loisista..ei koskaan ehdi ennen niitä pirun matosia.. ovat jo ruokailemassa kerrostalossaan..


      • pervokki kirjoitti:

        ..tatit varsin kärsivät loisista..ei koskaan ehdi ennen niitä pirun matosia.. ovat jo ruokailemassa kerrostalossaan..

        kerrassaan maksimaalisen onnistunu ruokahuolto;)

        Mullon näläkä, vedämpä palan seinää... mistä ne madot tulee?


      • pervokki
        a-v kirjoitti:

        kerrassaan maksimaalisen onnistunu ruokahuolto;)

        Mullon näläkä, vedämpä palan seinää... mistä ne madot tulee?

        ..tulee varmaan kärpästen munista.. jep minunkin tekeisi mieli järsiä pala maukasta seinää.. oman kämpän syöminen on vähän huono juttu kyllä-..


      • pervokki kirjoitti:

        ..tulee varmaan kärpästen munista.. jep minunkin tekeisi mieli järsiä pala maukasta seinää.. oman kämpän syöminen on vähän huono juttu kyllä-..

        naapurin kämppä?

        No, kai sulla jotain kurpitsajutskaa siellä on ettei seiniä tartte jyrsiä;)

        Niinpä tietysti... ne kärpäset...


      • a-v kirjoitti:

        naapurin kämppä?

        No, kai sulla jotain kurpitsajutskaa siellä on ettei seiniä tartte jyrsiä;)

        Niinpä tietysti... ne kärpäset...

        ..metsään etsimään niitä sieniä ettei tartte kurpitsaa eikä seiniä syödä.. varon hirviä hirvikärpäsiä ja metsästäjiä.. siellä taitaa olla sota päällä nyt..siitä huolimatta.. metsä kutsuu..


      • pervokki kirjoitti:

        ..metsään etsimään niitä sieniä ettei tartte kurpitsaa eikä seiniä syödä.. varon hirviä hirvikärpäsiä ja metsästäjiä.. siellä taitaa olla sota päällä nyt..siitä huolimatta.. metsä kutsuu..

        hyvä ihminen jotain kirkuvanpunaista päälles... ja valkoinen lippu kainaloon, hirvillä sellasia ei oo. Ehkä metsästäjät tajuaa eron...


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        jos sattuu törmäämään sellaseen jättisieneen... ja jos sattuu olemaan vielä niin raadollinen ja säälimätön et haluaa hyödyntää sen sienen... kaadetaanko ja paloitellaanko se paikanpäällä vai miten se saadaan kuljetetuksi jatkokäsittelyä varten?

        niin trailerilla
        yksin joutunee sapuskaleirin pystyttamaan :-)


      • kbasa kirjoitti:

        niin trailerilla
        yksin joutunee sapuskaleirin pystyttamaan :-)

        lavetille ja kuskataan ihmistenilmoille?;) Kaikkien pällisteltäväksi, sienivainaa... voi surku;)


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        lavetille ja kuskataan ihmistenilmoille?;) Kaikkien pällisteltäväksi, sienivainaa... voi surku;)

        tekee siita jutun
        ei nyt kuulosta ollenkaan hyvalta :-(


      • kbasa kirjoitti:

        tekee siita jutun
        ei nyt kuulosta ollenkaan hyvalta :-(

        ei kuulosta. Jonkinlaista kunnioitusta vainajaa kohtaan kuitenkin odottaisin...


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        ei kuulosta. Jonkinlaista kunnioitusta vainajaa kohtaan kuitenkin odottaisin...

        sienellakin on tunteet
        jossain lakin alla :-)


      • kbasa kirjoitti:

        sienellakin on tunteet
        jossain lakin alla :-)

        mut ei ehkä enää lavetti-vaiheessa;)

        Ja tässävaiheessa vastuu siirtyykin meille vakavamielisille sientenystäville;)


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        mut ei ehkä enää lavetti-vaiheessa;)

        Ja tässävaiheessa vastuu siirtyykin meille vakavamielisille sientenystäville;)

        kalsarit taivaalla
        hirvihahmo lentaa kohti ja pelastaa sienen.. parvekkeelta oli løytyny pahkina.

        saako olla hupsumielinen sienenystava :-)


      • pervokki kirjoitti:

        ..metsään etsimään niitä sieniä ettei tartte kurpitsaa eikä seiniä syödä.. varon hirviä hirvikärpäsiä ja metsästäjiä.. siellä taitaa olla sota päällä nyt..siitä huolimatta.. metsä kutsuu..

        karhunkankaalle, niin tuu kahville. Keitän kunnon pannukahvit. Lettuja paistan ja löytyy mansikkahilloo ja kermavaahtoo...


      • kbasa kirjoitti:

        kalsarit taivaalla
        hirvihahmo lentaa kohti ja pelastaa sienen.. parvekkeelta oli løytyny pahkina.

        saako olla hupsumielinen sienenystava :-)

        Oikeestaan sellasella onkin enemmän virkaa;)

        Ei pidä antaa hyvän hankkeen kaatua liialliseen vakavuuteen. Ja eläköön kalsarihemmo!


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        Oikeestaan sellasella onkin enemmän virkaa;)

        Ei pidä antaa hyvän hankkeen kaatua liialliseen vakavuuteen. Ja eläköön kalsarihemmo!

        ilmojen teita ja kyberkatse paljasti seiskan luottotoimittajan sienen kimpussa... loppu hyvin kaikki hyvin :-)


      • Mörrimöykky11 kirjoitti:

        karhunkankaalle, niin tuu kahville. Keitän kunnon pannukahvit. Lettuja paistan ja löytyy mansikkahilloo ja kermavaahtoo...

        tehdäkkin tänään nuotio, *nuotiomakkarat ja jälkkäriksi muurinpohjalettuja, slurpsss...* :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        tehdäkkin tänään nuotio, *nuotiomakkarat ja jälkkäriksi muurinpohjalettuja, slurpsss...* :)

        Tämä ilta maistuiskin nuotiomakkarat ja jälkkäriksi muurinpohjaletut.
        *Istutaan vierekkäin ja nautitaan tunnelmasta...* :•)


      • Mörrimöykky11 kirjoitti:

        Tämä ilta maistuiskin nuotiomakkarat ja jälkkäriksi muurinpohjaletut.
        *Istutaan vierekkäin ja nautitaan tunnelmasta...* :•)

        katsellaan, *Otavan tunnistan..* :)

        Jo ootan iltaa, käsikädessä istutaan...


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        katsellaan, *Otavan tunnistan..* :)

        Jo ootan iltaa, käsikädessä istutaan...

        otava ja muitakin tähtiä... :•)
        Nyt saa ilta tulla pian, käsikädessä lähekkäin...


      • Mörrimöykky11 kirjoitti:

        otava ja muitakin tähtiä... :•)
        Nyt saa ilta tulla pian, käsikädessä lähekkäin...

        varuiksi otan tähtikartaston mukaani jos sattuu tulemaan pilvinen yö.

        Antaa yön tulla...


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        varuiksi otan tähtikartaston mukaani jos sattuu tulemaan pilvinen yö.

        Antaa yön tulla...

        onko taivas kirkas vai pilvessä.
        Yötä jo odotan, pitkää lämmintä yötä...


      • a-v kirjoitti:

        hyvä ihminen jotain kirkuvanpunaista päälles... ja valkoinen lippu kainaloon, hirvillä sellasia ei oo. Ehkä metsästäjät tajuaa eron...

        ..juuri hirvillä on nyt tähän aikaan valkoisia lippuja kirkuvanpunaisia vaatteita sekä ihmisnaamioita..


      • Mörrimöykky11 kirjoitti:

        karhunkankaalle, niin tuu kahville. Keitän kunnon pannukahvit. Lettuja paistan ja löytyy mansikkahilloo ja kermavaahtoo...

        ..karhunkönkäälle tulemaan.. metsissä pyörin mutten ketään löytänyt..sieniä kuitenkin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..karhunkönkäälle tulemaan.. metsissä pyörin mutten ketään löytänyt..sieniä kuitenkin..

        karhunkönkäällä sieniä olekkaan, mutta täällä karhunkankahalla on, varsinkin näin syksyn tullen.
        Mä menen nyt tekee nuotiopuita. Tähtitieteen luento tiedossa... :•)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe