Mieli sarja. Mutta eilen perjantaina laitoin telkkarin kiinni pohjois-Suomen uutisten jälkeen.
Maajussi ohjelmaan asti.
Nyt olen kirjastolla koneella. Ja hoksasin tuosta otsikosta. Sydämen asialla jäi katsomatta. Näkeekö sitä enää mistään?
Sydämen asialla. 26.9 unohtui...
7
1460
Vastaukset
Valitettavasti et näe enää sitä televisiosta, kun näiden uusien jaksojen myötä ei uusintoja näytetä.
Sitä en tiedä josko tuolta Ylen Areenalta näkyisi, käy vilkaseen...- voi olla kovinkaan
mieleinen sarja, jos katsominen unohtuu! Minä muistan sen aina perjantaina. Laitan lisäksi kännykän herätyskellon soimaan 19:10. En kylläkään ole vielä koskaan tarvinnut, aina olen sen muistanut. Heti seitsemän uutisten jälkeen (kestävät noin 10 minuuttia) käännän ykköselle!
- oinoin
Kaks kertaa olen unohtanut kääntää 1-canalille.
Tuntuu, etten ole mitään menettänyt. oinoin kirjoitti:
Tuntuu, etten ole mitään menettänyt.tykkää katsoa, niin menetät paljon unohtamisella.
Ilmeisesti se ei sinulle sitten paljoa merkitsekään...- nety
A..N..N..A kirjoitti:
tykkää katsoa, niin menetät paljon unohtamisella.
Ilmeisesti se ei sinulle sitten paljoa merkitsekään...Minulle tärkeä sarja. Ja osa lapsistani myös seuraa.
Tykkään muutenkin englantilaisista sarjoista.
Osa parempia kuin kotimaiset.
Yksin kun asustelee. Katsoo monia ohjelmia.
Ei väkivaltaisia. nety kirjoitti:
Minulle tärkeä sarja. Ja osa lapsistani myös seuraa.
Tykkään muutenkin englantilaisista sarjoista.
Osa parempia kuin kotimaiset.
Yksin kun asustelee. Katsoo monia ohjelmia.
Ei väkivaltaisia.vastauksen kaverille, jota ei ihmeemmin haittaa, jos jaksot jää näkemättä.
Väkivaltaa telkussa ihan liikaa.
Englantilaiset sarjat ovat aatelia ;)- <<<<
oinoin kirjoitti:
Tuntuu, etten ole mitään menettänyt.DIGIBOKSILLA TAITAA OLLA TALLENNETTUNA YKS JAKSO < SE MISSÄ ROB PALAA DUBLINISTA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408