kondomi

ei tiedä 16v

kuinka vanhana saa ostaa kondomeja kaupasta

11

1263

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ei taida olla ikärajaa tolle asialle. Se on enemmän kiinni siitä kehtaako niitä osataa. Ja turvaseksin nimissä kyllä kehtaa!

    • Häiskä

      No varmaan siinä 17-18 vuotta, mutta kai ne 16 vuotiaatkin niitä sais ostella mut varmaa en sano kun en tiedä.

    • joku

      en tiedä mut joskus 16-18w aikaisintaan

      • 12v osti

        Oon 12v ja sain ihan helposti ostettuu S-marketista, myyjä ei sanonu/kysyny mitään. Ja vielä se että näytän nuoremmalta kuin 12v :D

        En tosin ostanu seksiä varten vaan ilmapalloiksi ja kokeiluksi muutenvaan ;D

        Eka vähän jännitti, mutta piilotin paketin mehujen alle.
        Jos myyjä ei jostain syystä myy kortsuja niin kysykää siltä miksi ja pakottakaa kertomaan joku oikeasti JÄRKEVÄ selitys sille että ei myy jos ei senkään hälkeen myy niin kysykää myyjän nimi ja sanokaa että ilmoitatte sen pomolle ja kerrotte että myyjä ei myy ikärajattomia tuotteita jotka vain edistävät hyvinvointia.

        Se myyjä oli sellanen perus 23-30v miesmyyjä


    • n21

      ihan minkä ikänen vaan saa ostaa.Tottakai sillon saa ostaa ku on tarve.

    • Janina

      Tottakai kondomeja saa ostaa ikäiset kuin ikäiset! Olisihan se typerää, jos sukupuolitauteja ja raskauttaehkäisevää valmistetta saisin ostaa vaan tietystä iästä alkaen! Kondomit eivät ole terveydelle haitallisia, niinkuin tupakka ja alkoholi, siksi niissä on ostoikärajat! Se on tietenki jokaisen oma asia, ostaako kortsuja 14- vai 30-vuotiaana, mutta 14-vuotiaiden tulisi todellakin miettiä, kannattaako seksielämää aloittaa niin nuorena. Kyllä sitä kerkeää myöhemminkin, onhan koko loppuelämä aikaa! Itse menetin neitsyyteni 14-vuotiaana ja voi sanoa, että kadun. Toivon, että joku olisi silloin sanonut minulle, että ei kannata. Koska ei se kannattanut!

      • Mr.Wizard

        Taas näitä jälkeen päin katujia se sitte kivaa olla joku yli 18v ja kuunnella joka paikassa pano tarinoita? Kolikolla kaksi puolta aina.


    • rfsu

      ostaa iästä riippumatta ainaski niin luulisin mutta jos joku tietää paremmin nii korjatkaa virheeni;) ainaski itse niitä ostin kun olin 15 vanha et kyllähän nyky nyky nuoriso ostaa jo hiukan aiemminkin varmaa.

    • Cartiana

      Kondomien ostamiselle ei ole olemassa mitään ikärajaa. Silloin kuin niitä tarvitsee, niitä saa ostaa. Ja vaikka usein kuvitellaan, että kondomien ostamisessa on jotain hävettävää, niin ei ole. Hatunnosto heille, jotka ostavat, ja siten pitävät huolta omasta terveydestään ja kumppanin terveydestä.

      • ja paskat

        ettekö te oo käyny 5 luokkaa mä oon 12 ja sain kaupasta iha helposti koortsu ku ois ostanu karkkia ja mu 10 v kaveri sai kondomi ostettuu vaik se o vasta metri 30 cm


    • Monikäyttöinen

      Saahan toki ostaa kaikenikäiset kun niitä voi käyttää yhtä hyvin ilmapalloinakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe