onko kellään tietoa OP Pohjolan (siis heidän leasingautopalvelunsa, ei työntekijän) leasingautojen palautusmaksuista kesken kauden? Onko maksu kiinteä summa vain joku prosenttimäärä jäljelläolevan leasingkauden maksuista?
OP Pohjola
tyuiop
4
1474
Vastaukset
- kolmatta vaihtoehtoa
Voisi olla myös esim. kolmen kuukauden vuokra.
- yhtiöillä
näin.Jos 3 vuoden sopimus niin tässä muutama vuosi sitten oli 33,000 auton lasku kun puolen vuoden kuluttua palautettiin.Hinta 7300 euroa.Toinen auto olisi palautetu puloi vuotta ennen aikoinaan.Olisi ollut puolen vuoden maksut maksettavissa joten auto pysyi firman pihalla ja sitä sitten kukin käytti joskus.
- omaetu
Aja romuksi (lunastukseen) se kosla, sillä pääset pienellä omavastuulla, about 150e.
- pönttöeinari
No se voi olla kaikkee mahdollista 0 eur - 10000eur.
Kaikki riippuu sopimuksesta. Lukiluki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223