Taivastie
Suomi on kristitty maa kuten Ruotsikin. Vai onko? Suomi pyrkii tekemään kristittyjä kastamalla lapsia. Samoin tekee Ruotsikin. Mutta tekeekö Jumala?
Tiesitkö, ettei moniakaan Suomen keskeisiä hengellisiä käsitteitä tai käytäntöjä edes löydy Raamatusta? Ei kristittyä kansaa, ei imevän kastamista, ei rippikoulua, ei kummijärjestelmää, ei kofirmaatiota, ei hautaan tai rakennusten siunaamista. Hiirenhiljaa Raamattu on sakramenteista! Sana ei opasta edes joulun tai Jeesuksen syntymäpäivän viettoon. Liioin Jeesus ei perustanut mitään kirkkokuntaa. Sen sijaan pelastuksen ehdoton edellytys Raamatussa on kääntyminen, parannuksenteko, ihmisen oma tietoinen ratkaisu, uskoon tulo ja vasta sen jälkeen kaste, itse pyydettynä ja upottamalla. Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää ja totuus onkin tarua ihmeellisempi, siksi kutsumme sinut radion ääreen lauantaisin klo 18.00
Suorat lähetykset Kemi-Tornio-Haparanda alueella radio 92 Mhz tai net-yhteys: www.melaluoto.net, Radio / ”Taivastie”.
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu Mark 16:16
Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Apt 2:38
Kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus Apt 17:30
Hannu melaluoto...näitä ei löydy
10
3084
Vastaukset
- sivuille
- Muuta kuin mustamaalaamme
Olette vihan apostoleita, eripuran lietsojia!
- Ei ole tarvis parannusta te...
Kuolleista rakkaudettomista töistä!
"Kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus Apt 17:30"- mikään....
Sunilainen,kannattaa kuunnella hänen saarnojaan netistä. Hän on vapaa kristitty,ent helluntailainen,ja lestadiolais kodin kasvatti. Ammatiltaan tuomari. Tuli uskoon kun oma poika hukkui,ja oli lähellä itsekin hukkua.
- Rakkaudettomuus
Mies, joka on kadottanut Raamatun punaisen langan; Rakkauden. Mies, joka on äkkiväärillä näkemyksillään rikkonut ihmissuhteita ja jopa perheitä. Surullista.
Hei!
Minä rakastan kansankirkkoamme!
Olen ollut poikakerhossa alle kouluikäisenä uudessa kirkossa rippikoulu hautajaisia ym. Pyöräilymatkoillani käyn aina kirkolla ja kirkossa sisällä, jos ovet on auki, ja katselen muistomerkit.
Kansankirkkomme järjestää paljon lähimmäisestä huolehtivaa erilaista toimintaa, joka on Jumalan palvelusta sekin -lähimmäisistä huolehtiminen. Onhan rikkaalla kirkolla millä mällätä, ja komeat tilat. Olen inventoinut toisen kotiseutuni- -sukujeni synnyinseutujen Ilmajoen hautausmaan jokaisen hautakiven. Jokaisen hautakiven tekstin olen lukenut.
Kansankirkkomme tiloissa kokoontuu aktiiviuskovaisia erilaisissa ryhmissä.
Jokainen nuori saa jotakin pikkusen kuulla Jeesuksesta rippikoulussa.
Kansankirkkomme papistossa on todellisia Jumalan Hengen miehiä yksilöinä, ja rivipenkkiläisiä hurskaita yksilöinä niin kuin kaikissa muissakin Raamattua lukevissa piireissä yksilöinä Jumalan omia.
Kansankirkossamme on piispojakin jotka kuluttavat päivät pitkät miettimällä sovitusta maailman synnin kanssa, miten kirkko olisi maallistuneille syntisille entistä miellyttävämpi, niin ettei puhuttaisi synnistä eikä parannuksen teosta Herrassa Jeesuksessa mitään.
Kirkon herätysliikkeiden aktiiviuskovaisten varjopuoli on se että kansankirkkomme on lahkoineen -herätysliikkeineen maamme suurin lahkolaisuuden synnin harjoittaja.
Lahkolaisuuden synti on sitä että seurakunta jakaantuu erilaisten mielipideryhmien -ja/tai henkilöiden taakse. Täällä olen kirjoittanut lahkolaisuuden synnistä; "Lahkot, mitä tarkoittaa lahkolaisuus;?" http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/7.5
Sitten kaikille evankeliumista elantonsa saaville;
1 Kor 9 on tarkoitettu elantoon evankeliumista, ei henkilökohtaiseen vaurastumiseen!
Rutiköyhät ihmiset maksavat kirkollisia kuluja.
Rikkaudessa tai henkilökohtaisessa vauraudessa rutiköyhien kustannuksella -det passsar inte , tyvärrr.
Jumalan työn tukeminen tulee olla mieluinen sydämenasia uskovaiselle sielulle, mutta ei ev. työntekijöiden henkilökohtainen vauraus.
"Viisas taloudenhoitaja" ei kuitenkaan tarkoita että pankkitili olisi aina tyhjä.
Viisaalla taloudenhoitajalla on Jumala mielessä-Jumalan työ mielessä kun hanska heilahtaa kolehtihaaviin. -Ei papit mielessä, eikä pappien kukkaro mielessä.
Hengellinen usko on yhteyttä Herrassa Jeesuksessa, Ylipappi Jeesus Kristus elää, ja on välittäjä ihmisen ja Jumalan välillä. Koko hebrealaiskirje kertoo tästä. Joh 14 luku.
Hebr 1:14, 2:17-18, 3:7-8, 4:14-16, 8:1-2, 10, 10:12-18.
Yhteys taivaallisiin saa ihmisen muuttumaan kohti pyhyyden arvoja tässä ajassa.
Ihmisen luonne ja arvot muuttuvat kohti Jeesuksen Kristuksen opettamia arvoja.
Erilaisissa hengellisissä piireissä on oman tietonsa varassa totuutta etsiviä yksilöitä.
Vilpittömät totuuden etsijät ovat Jumalan omia. Nämä ovat oman tietomääränsä varassa vilpittömät käsi sydämellä Jumalan edessä.
Raamatun tutkimus on huipussaan ollut, ja iso kakku.
Jokaisen ei tarvitse olla kaikkitietäväinen kaikessa. Perusasiat Herrrassa Jeesuksessa "Kristus kallion" asiat ja arvot ovat ne tärkeät, ja oleellisimmat.
Ihminen haluaa sitten oppia lisää Raamatusta ja mieli muuttuu tiedon lisääntyessä.
Kristinusko ei ole hurmoksien tavoittelua kuitenkaan koskaan.
Raamattu kertoo ihmisistä jotka ovat saaneet Jumalalta tietoa ryhmän hyväksi, ja reagoineet vahvasti ihmisenä, ei tarkoita että sellaisia hurmoksia pitäisi ihmisen sitten jäljitellä.
Kristus kallion Raamatun uskonnon perusarvot minä ilmaisen seuraavilla Raamatun kohdilla; Ilm 14:12/12:17, Hebr 12:14, Ef 2:8-9, Joh 14, Ilm 1:7-8 -lyhyesti. Ainuttakaan arvoa em. jakeiden sisällöstä ei voi hylätä.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelija- Kuuntelen.Jumalan.ääntä
Hannu Melaluoto on Suomen rehellisimpiin saarnaajiin kuuluva totuuden julistaja. On ilo kuunnella hänen puheitaan.
Hän ei koskaan riitele tai parjaa ihmisiä. Mutta puheiden totuus tuo esiin valhepappien eksyttävän toiminnan. Siksi väärällä tiellä kulkevat eivät voi sietää Hannu Melaluodon puhdasta sananjulistusta. Mustamaalarit yrittävät tehdä tyhjäksi puheiden totuutta yrittämällä vaientaa puhujan. hannu Melaluoto ei tule lopettamaan. Hän on totuuden mies parhaasta päästä. ##Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu Mark 16:16##
Tosin siinä ei lue että "VAIN SE Joka uskoo ja kastetaan, pelastuu" ja sitä se ei myöskään tarkoita - vaikka sen käsityksen esimerkiksi tämän aloituksen tiimoilta voisi saadakin.
Totuus on että vesikaste sinänsä ei pelasta - vaan Pyhän Hengen kaste .. ja että ihminen itse HALUAA elää siten että hänen elämänsä voi säilyä .. siis ilman syntiä .. kysymys on siis asennoitumisesta ja päämäärän asettamisesta ..
Matt. 3:11
Minä kastan teidät vedellä PARANNUKSEEN, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Usko joka sanoo että otan kasteen "ja siinä se" .. on aika hataralla pohjalla ..
alex- Nöyrät.saavat.viisautta
Alex.kasi ei nyt ymmärrä kirjoituksia.
Voisit rukoilla ymmärrystä.- Exasiakas
Pelkuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584