olen ostamassa autoa rahoituksella,ja siihenhän on otettava täyskasko,mistä halvin ja onko joitain ns tarjouksia tiedossa...?
mistä halvin kasko
9
1235
Vastaukset
- Autoliikkeestä
Jos sulla ei ole juurikaan bonuksia kertynyt ja jos otat rahoituksen muualta kuin autoliikkeestä, niin ota kasko autoliikkeestä, eli ns "autoliikekasko". Autoliikkeen rahoituksiin saa yleensä kaskon suht edullisesti.
Eli jokaisella merkkiliikkeellä on sopimuksia eri vakuutusyhtiöiden kanssa. Ainkin mulla nuo ovat olleet 2 kertaa n. 30% halvempia kuin suoraan vakuutusyhtiöstä kysytyt tarjoukset. - olli
kysy omasta vakuutusyhtiöstä tarjous ensin,sitten kilpailuta rahoitusyhtiön vakuutusta.yleensä saa kaskolle heti täydet boonukset.ja kysy myös omavastuun nostoa,se ainakin pudottaa vakuutus maksua.
- halvin
Kysy autoliikkeestä tarjous. itse sain liikennevakuutuksen ja kaskon keskytyksellä hintaan 500 euroa vuosi. Ainut haitta oli että bonukset eivät kerry. Halvin tarjous vakuutusyhtiöltä suoraan oli 850 euroa ja omavastuu oli puolet suurempi.
- minusta
On jotain reilu 200€/vuosi.
- noinkohan
niin,millä bonuksilla tuon verran...?
- Minusta
noinkohan kirjoitti:
niin,millä bonuksilla tuon verran...?
Kait ne on täydet kun en oo koskaan kolaroinut.
- Kas
Autoliikkeestä taitaa olla halvin,
mutta bonusta ei noihin autoliikkeen kaskoihin kerry.
Joistakin firmoista (ainakin Pohjola) voi saada starttibonuksen eli esim. 50 % bonukset heti kättelyssä tietyin ehdoin (ei aiempia vahinkoja tms.) ja nämä on tietysti bonusta kerryttäviä vakuutuksia. - Anonyymi
Mä sain pop vakuutukselta tätä kautta hyvän tarjouksen kaskolle https://autovakuutuskilpailutus.fi/kaskovakuutus/
Lähitapiolassa edellinen vakuutus makso vuodessa 1670e ja nyt uus 1200e - Anonyymi
Mä sain ammattiliiton jäsenenä heti 50%:n tai 60%:n bonuksen ensimmäiseen vakuutukseeni. Kyllä säästi melkoisesti rahaa verrattuna siihen, että bonusprosentit olisi pitänyt kasvattaa vuosien aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841