mistä halvin kasko

kkk

olen ostamassa autoa rahoituksella,ja siihenhän on otettava täyskasko,mistä halvin ja onko joitain ns tarjouksia tiedossa...?

7

1130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autoliikkeestä

Jos sulla ei ole juurikaan bonuksia kertynyt ja jos otat rahoituksen muualta kuin autoliikkeestä, niin ota kasko autoliikkeestä, eli ns "autoliikekasko". Autoliikkeen rahoituksiin saa yleensä kaskon suht edullisesti.

Eli jokaisella merkkiliikkeellä on sopimuksia eri vakuutusyhtiöiden kanssa. Ainkin mulla nuo ovat olleet 2 kertaa n. 30% halvempia kuin suoraan vakuutusyhtiöstä kysytyt tarjoukset.

• olli

kysy omasta vakuutusyhtiöstä tarjous ensin,sitten kilpailuta rahoitusyhtiön vakuutusta.yleensä saa kaskolle heti täydet boonukset.ja kysy myös omavastuun nostoa,se ainakin pudottaa vakuutus maksua.

• halvin

Kysy autoliikkeestä tarjous. itse sain liikennevakuutuksen ja kaskon keskytyksellä hintaan 500 euroa vuosi. Ainut haitta oli että bonukset eivät kerry. Halvin tarjous vakuutusyhtiöltä suoraan oli 850 euroa ja omavastuu oli puolet suurempi.

• minusta

On jotain reilu 200€/vuosi.

• noinkohan

niin,millä bonuksilla tuon verran...?

• Minusta
        noinkohan kirjoitti:

niin,millä bonuksilla tuon verran...?

Kait ne on täydet kun en oo koskaan kolaroinut.

• Kas

Autoliikkeestä taitaa olla halvin,
      mutta bonusta ei noihin autoliikkeen kaskoihin kerry.

Joistakin firmoista (ainakin Pohjola) voi saada starttibonuksen eli esim. 50 % bonukset heti kättelyssä tietyin ehdoin (ei aiempia vahinkoja tms.) ja nämä on tietysti bonusta kerryttäviä vakuutuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4716
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3125
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe