Jokaisen suomalaisen kirjahyllyssä tulisi olla paras lääkärikirja mikä on kirjoitettu. Se on Ellen Whiten "Suuren lääkärin seuraajana."
Sitten yksi asia vielä. Jotkut väittävät että taivaassa on lihansyöjiä. Miten voisi olla kun siellä ei tapeta. Taivaaseen >EI< todellakaan pääse YHTÄÄN lihansyöjää.
Tiesittekö, että sianliha aiheuttaa pahoja reumatismioireita ja jopa spitaalia! Totta, nämä on todistettu lääketieteessä.
Ajatelkaa, Ellen White sai Jumalalta
9
129
Vastaukset
- aivan noinkaan mene
Olen varma, että taivaaseen pääse lihojenkin syöjiä, eri asia on saastaisten ja kiellettyjen eläinten lihan syöjät, koska niistä kaikista tulee loppu sanoo HERRA.
- ennakointitapaus
Geenimanipoloidun soijan himosta kärsivistä tulee loppu alta aikayksikön.
- näiden ruokaohjeiden
kanssa. Eiköhän se Jumala sitten siellä järjestä meille sellaista ruokaa joka on hyvää ja terveellistä. Apostoli Paavali kehoitti syömään murehtimatta omantunnon tähden kaikkea mitä lihakaupasta löytyy. Koskee tietenkin vain tätä maanpäälistä elämää.
Taivaassa on sitten aivan uusi järjestys kaikessa: Raamatun mukaan uudessa maassa, ja uusissa taivaissa, jotka Herra lopuksi luo petoeläimetkään eivät enää syö lihaa, vaan ruohoa, kuten raavas.
"Eri maa, eri valuutta!"
Jumala on antanut mautkin ihmiselle ja varmasti taivaan ruokaa ei kukaan lähtisi enää sianlihapaistiin vaihtamaan. Jumala tietää, että mikä on meille parhaaksi, luotetaan siihen. näiden ruokaohjeiden kirjoitti:
kanssa. Eiköhän se Jumala sitten siellä järjestä meille sellaista ruokaa joka on hyvää ja terveellistä. Apostoli Paavali kehoitti syömään murehtimatta omantunnon tähden kaikkea mitä lihakaupasta löytyy. Koskee tietenkin vain tätä maanpäälistä elämää.
Taivaassa on sitten aivan uusi järjestys kaikessa: Raamatun mukaan uudessa maassa, ja uusissa taivaissa, jotka Herra lopuksi luo petoeläimetkään eivät enää syö lihaa, vaan ruohoa, kuten raavas.
"Eri maa, eri valuutta!"
Jumala on antanut mautkin ihmiselle ja varmasti taivaan ruokaa ei kukaan lähtisi enää sianlihapaistiin vaihtamaan. Jumala tietää, että mikä on meille parhaaksi, luotetaan siihen.Mitäs ihmettä siellä taivaassa nyt enää mitään syödään - sen enempää possua kuin porkkanoitakaan sun muuta lehtiselleriä. Eihän siellä Piplian mukaan ole enää sen enempää nälkää kuin janoakaan, joten mitästä hullua siellä mitään syömään...
- ainakin luulen
Epiktetos kirjoitti:
Mitäs ihmettä siellä taivaassa nyt enää mitään syödään - sen enempää possua kuin porkkanoitakaan sun muuta lehtiselleriä. Eihän siellä Piplian mukaan ole enää sen enempää nälkää kuin janoakaan, joten mitästä hullua siellä mitään syömään...
että taivaassakin syödään eikös Jeesuskin syönyt opetuslastensa kanssa ylösnoustuaan kuolleista?
ainakin luulen kirjoitti:
että taivaassakin syödään eikös Jeesuskin syönyt opetuslastensa kanssa ylösnoustuaan kuolleista?
>> Kyllä minä
ainakin luulen 29.9.2008 klo 09.54
että taivaassakin syödään eikös Jeesuskin syönyt opetuslastensa kanssa ylösnoustuaan kuolleista? >>
Tjaah! Mutta eikös se ylösnousseen Jeesuksenkin yhteinen syöminen oppilaittensa kanssa tapahtunut täällä maan päällä eikä missään taivaassa? Emmaus ja Galilean merenrantahan ovat täällä maisessa Palestiinassa eikä missään "Orionin portin takana".- taivaassakin
Epiktetos kirjoitti:
>> Kyllä minä
ainakin luulen 29.9.2008 klo 09.54
että taivaassakin syödään eikös Jeesuskin syönyt opetuslastensa kanssa ylösnoustuaan kuolleista? >>
Tjaah! Mutta eikös se ylösnousseen Jeesuksenkin yhteinen syöminen oppilaittensa kanssa tapahtunut täällä maan päällä eikä missään taivaassa? Emmaus ja Galilean merenrantahan ovat täällä maisessa Palestiinassa eikä missään "Orionin portin takana".ja olemmehan siellä "vain" tuhat vuotta, ikuisuus kuitenkin asutaan täällä, uudeksi luodun maan päällä, viljellen ja kasvattaen oman ruokamme ja rakentaen omat talomme, ilman saiaruksia tai vastoinkäymisiä, ikuisessa onnessa elellen. Hokuttelevaa elämää siis luvassa!
- sovinnolla
taivaassakin kirjoitti:
ja olemmehan siellä "vain" tuhat vuotta, ikuisuus kuitenkin asutaan täällä, uudeksi luodun maan päällä, viljellen ja kasvattaen oman ruokamme ja rakentaen omat talomme, ilman saiaruksia tai vastoinkäymisiä, ikuisessa onnessa elellen. Hokuttelevaa elämää siis luvassa!
Jätetään tuo sovinnolla teille adventisteille ja jehoville.
Onhan teillä tulevasta yhteiset haaveetkin .
1.Johanneksen kirje:
3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
- fdksfsdkfjs
kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825107Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813656Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers73125SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun253078SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt612697SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1032253Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292117Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752095Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059