Ajatelkaa, Ellen White sai Jumalalta

terveysohjeet

Jokaisen suomalaisen kirjahyllyssä tulisi olla paras lääkärikirja mikä on kirjoitettu. Se on Ellen Whiten "Suuren lääkärin seuraajana."

Sitten yksi asia vielä. Jotkut väittävät että taivaassa on lihansyöjiä. Miten voisi olla kun siellä ei tapeta. Taivaaseen >EI< todellakaan pääse YHTÄÄN lihansyöjää.

Tiesittekö, että sianliha aiheuttaa pahoja reumatismioireita ja jopa spitaalia! Totta, nämä on todistettu lääketieteessä.

9

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan noinkaan mene

Olen varma, että taivaaseen pääse lihojenkin syöjiä, eri asia on saastaisten ja kiellettyjen eläinten lihan syöjät, koska niistä kaikista tulee loppu sanoo HERRA.

• ennakointitapaus

Geenimanipoloidun soijan himosta kärsivistä tulee loppu alta aikayksikön.

• näiden ruokaohjeiden

kanssa. Eiköhän se Jumala sitten siellä järjestä meille sellaista ruokaa joka on hyvää ja terveellistä. Apostoli Paavali kehoitti syömään murehtimatta omantunnon tähden kaikkea mitä lihakaupasta löytyy. Koskee tietenkin vain tätä maanpäälistä elämää.

Taivaassa on sitten aivan uusi järjestys kaikessa: Raamatun mukaan uudessa maassa, ja uusissa taivaissa, jotka Herra lopuksi luo petoeläimetkään eivät enää syö lihaa, vaan ruohoa, kuten raavas.

"Eri maa, eri valuutta!"

Jumala on antanut mautkin ihmiselle ja varmasti taivaan ruokaa ei kukaan lähtisi enää sianlihapaistiin vaihtamaan. Jumala tietää, että mikä on meille parhaaksi, luotetaan siihen.

• näiden ruokaohjeiden kirjoitti:

kanssa. Eiköhän se Jumala sitten siellä järjestä meille sellaista ruokaa joka on hyvää ja terveellistä. Apostoli Paavali kehoitti syömään murehtimatta omantunnon tähden kaikkea mitä lihakaupasta löytyy. Koskee tietenkin vain tätä maanpäälistä elämää.

Taivaassa on sitten aivan uusi järjestys kaikessa: Raamatun mukaan uudessa maassa, ja uusissa taivaissa, jotka Herra lopuksi luo petoeläimetkään eivät enää syö lihaa, vaan ruohoa, kuten raavas.

"Eri maa, eri valuutta!"

Jumala on antanut mautkin ihmiselle ja varmasti taivaan ruokaa ei kukaan lähtisi enää sianlihapaistiin vaihtamaan. Jumala tietää, että mikä on meille parhaaksi, luotetaan siihen.

Mitäs ihmettä siellä taivaassa nyt enää mitään syödään - sen enempää possua kuin porkkanoitakaan sun muuta lehtiselleriä. Eihän siellä Piplian mukaan ole enää sen enempää nälkää kuin janoakaan, joten mitästä hullua siellä mitään syömään...

• ainakin luulen
        Epiktetos kirjoitti:

Mitäs ihmettä siellä taivaassa nyt enää mitään syödään - sen enempää possua kuin porkkanoitakaan sun muuta lehtiselleriä. Eihän siellä Piplian mukaan ole enää sen enempää nälkää kuin janoakaan, joten mitästä hullua siellä mitään syömään...

että taivaassakin syödään eikös Jeesuskin syönyt opetuslastensa kanssa ylösnoustuaan kuolleista?

• ainakin luulen kirjoitti:

että taivaassakin syödään eikös Jeesuskin syönyt opetuslastensa kanssa ylösnoustuaan kuolleista?

>> Kyllä minä
        ainakin luulen 29.9.2008 klo 09.54
           että taivaassakin syödään eikös Jeesuskin syönyt opetuslastensa kanssa ylösnoustuaan kuolleista? >>

Tjaah! Mutta eikös se ylösnousseen Jeesuksenkin yhteinen syöminen oppilaittensa kanssa tapahtunut täällä maan päällä eikä missään taivaassa? Emmaus ja Galilean merenrantahan ovat täällä maisessa Palestiinassa eikä missään "Orionin portin takana".

• taivaassakin
        Epiktetos kirjoitti:

>> Kyllä minä
        ainakin luulen 29.9.2008 klo 09.54
           että taivaassakin syödään eikös Jeesuskin syönyt opetuslastensa kanssa ylösnoustuaan kuolleista? >>

Tjaah! Mutta eikös se ylösnousseen Jeesuksenkin yhteinen syöminen oppilaittensa kanssa tapahtunut täällä maan päällä eikä missään taivaassa? Emmaus ja Galilean merenrantahan ovat täällä maisessa Palestiinassa eikä missään "Orionin portin takana".

ja olemmehan siellä "vain" tuhat vuotta, ikuisuus kuitenkin asutaan täällä, uudeksi luodun maan päällä, viljellen ja kasvattaen oman ruokamme ja rakentaen omat talomme, ilman saiaruksia tai vastoinkäymisiä, ikuisessa onnessa elellen. Hokuttelevaa elämää siis luvassa!

• sovinnolla
        taivaassakin kirjoitti:

ja olemmehan siellä "vain" tuhat vuotta, ikuisuus kuitenkin asutaan täällä, uudeksi luodun maan päällä, viljellen ja kasvattaen oman ruokamme ja rakentaen omat talomme, ilman saiaruksia tai vastoinkäymisiä, ikuisessa onnessa elellen. Hokuttelevaa elämää siis luvassa!

Jätetään tuo sovinnolla teille adventisteille ja jehoville.
        Onhan teillä tulevasta yhteiset haaveetkin .

1.Johanneksen kirje:
        3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.

• fdksfsdkfjs

kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2631
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2293
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      115
      2004
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      129
      1983
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1723
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      147
      1258
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1142
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1105
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1080
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1019
    Aihe