Mustasaaressa rankkaa raatelua

Kuonokoppa pakolliseksi

11

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja koira-ajokortti.Ja testit ihmisille,sopiiko ne koirien omistajiksi ylipäätään.

Ikävä tapaus,joita ei tarvitsisi missään nimessä tapahtua.

• nuo koira-ajokortit

ei näitä tapauksia merkittävästi vähennä. Se nyt vaan täytyy ihmisten uskoo että koirat on koiria, ja että niillä on koiran vaistot.

• piittaamattomuuden

jälkiä kasvoissaan lopunikäänsä. Kauhistuttava tapaus. On ihme, että pienokainen sai elää. Ihmistaimen kimppuun vaistojensa varassa hyökännyt hirviö olisi kopatettuna ainoastaan säikäyttänyt viatonta ihmislasta, ehkä kaataen tämän kumoon. Järjetön piittaamattomuus kopan käytössä aiheuttaa lapselle elinikäiset arvet kasvoihin. Kauhean trauman ja pitkän toipilasajan juuri kukkeimman lapsuuden keskellä.

En voi hyväksyä ihmistä, joka ei käytä koppaa koirallaan. Kopattomuuteen ei ole yhtään syytä.

• kultainen noutaja

ne saavat enemmän pahaa jäkeä kuin mikään muu rotu ja sitä sanotaan muka kiltiksi.joka vuosi suomessa toistasataa purematapausta kultsuilla

• pakkopaidat kunniaan

Jos koirille pitäisi määrätä kuonokopat, niin laitetaanko ihmisille pakkopaidat? Se olisi oikeastaan aika hyvä, ei tulisi näitä kouluammuskeluja, tappeluita, murhia yms. Ja kun otetaan huomioon, kuinka paljon enemmän ihmiset tuhoaa täällä toisiaan, kuin koirat. Ihminen on tämän maapallon pahin hirviö.

• BingoBangoMummo

No täytyy myöntää että tässä tapauksessa kuonokopasta olis ollut hyötyä toisin kuin tuossa makkaratehdas tapauksessa.

• koira-ihminen

Eikö olis jo aika katsoa näitä rotuja jotka saavat näin pahaa jälkeä aikaiseksi! Miksi sellaisia rotuja pitää edes olla??? Yksikin hyvä syy, MIKSI? Rotuja on niin paljon että luulis riittävän jokaiselle joku koira mikä on vähemmän vaarallinen. Ja turha ruveta selittämään mistään kultaisista noutajista ja perhoskoirista tähän.
      Se nyt vain on niin että näitä "pelottavia" koiria ottavat vääränlaiset ihmiset ja koska koirien luonne on mikä on, huono omistaja ei niistä ainakaan parempia tee.

Mitä katselee tuolla gallerioissakin näiden mastiffien omistajien kuvia, niin johan on kovis-porukkaa suurin osa. Eli päätelmä on: iso ja pelottava koira, olkoon nyt sitten vaikka tämä bullmastiffi, halutaan egon jatkeeksi.

Koittakaapa löytää "normaalinnäköinen" nuori mies, jolla olisi mastiffi... Taitaapi olla hankala tehtävä. Jokaisella mastiffin omistajalla on vähintäänkin yksi tatska ja kalju pää sekä pujoparta.

Nyt olisi ehdottomasti tällaiset tapaukset eliminoitava ettei ihmishenkiä mene, eikä viattomilta lapsilta elämä pilalle!

Mastiffeja ym. taistelukoirarotuja saisivat pitää VAIN ja ainoastaan TODELLA luotettavat kasvattajat ja kanta mahdollisimman pieneksi!

• sellaista

tuubaa kirjoituksesi ja osoittaa täydellistä
        tietämättömyyttä koirista/roduista (ja ihmisistä)!

• Koira x 2

Saanen esittäytyä: Olen 30-vuotias nainen,silmälasi- ja lettipäinen, maaseudulla asuva tietokonenörtti. Ja minulla ON BULLMASTIFFI!!!!!!On ollut jo 13 vuotta.Outo juttu että silloin lukio-ikäisenä onnistuin kasvattamaan koirastani ns. yhteiskuntakelpoisen. ;)
        Lopettakaa tuo yleistäminen,jooko?
        Syy on aina remmin toisessa päässä;ei koirassa (ellei kyse ole fyysisesti sairaasta koirasta).

• koira-ihminen
        Koira x 2 kirjoitti:

Saanen esittäytyä: Olen 30-vuotias nainen,silmälasi- ja lettipäinen, maaseudulla asuva tietokonenörtti. Ja minulla ON BULLMASTIFFI!!!!!!On ollut jo 13 vuotta.Outo juttu että silloin lukio-ikäisenä onnistuin kasvattamaan koirastani ns. yhteiskuntakelpoisen. ;)
        Lopettakaa tuo yleistäminen,jooko?
        Syy on aina remmin toisessa päässä;ei koirassa (ellei kyse ole fyysisesti sairaasta koirasta).

Sanoinkin että kun katsoo MIEHIÄ, niin on nähtävissä yleistys että ovat tietyn sorttisia. Sitä ei voi olla huomaamatta. Naisissa on varmasti hyviä tyyppejä mutta tuntuu että vääräntyyppiset miehet etsivät itselleen vääräntyyppistä rotua ja yhdistelmä on vaarallinen kuten tässäkin tapauksessa.

Ja todellakin tiedän koirista, koko elämäni olen koirien kanssa kasvanut ja omistan itse kaksi pientä mutta vaativaa koiraa. Niidenkin kanssa on ollut tekemistä ja on pitänyt olla varuillaan lasten kanssa. Miten olisi, jos kyseessä olisi ISO KOIRA, JOLLA VAHVA SUOJELUSVIETTI...HUH, enpä uskaltaisi itse sitä riskiä ottaa...

• Kenellä vastuu
        koira-ihminen kirjoitti:

Sanoinkin että kun katsoo MIEHIÄ, niin on nähtävissä yleistys että ovat tietyn sorttisia. Sitä ei voi olla huomaamatta. Naisissa on varmasti hyviä tyyppejä mutta tuntuu että vääräntyyppiset miehet etsivät itselleen vääräntyyppistä rotua ja yhdistelmä on vaarallinen kuten tässäkin tapauksessa.

Ja todellakin tiedän koirista, koko elämäni olen koirien kanssa kasvanut ja omistan itse kaksi pientä mutta vaativaa koiraa. Niidenkin kanssa on ollut tekemistä ja on pitänyt olla varuillaan lasten kanssa. Miten olisi, jos kyseessä olisi ISO KOIRA, JOLLA VAHVA SUOJELUSVIETTI...HUH, enpä uskaltaisi itse sitä riskiä ottaa...

Tälläiset tapaukset ovat aivan hirvittäviä mutta ei saa silti yleistää..Ei kaikki Mastiffinen omistajat ole tatskattuja koviksia!!Minusta olisi tärkeää että kasvattajat panostaisivat enemmän kasvattiensä elämään ja siihen kelle pennun myyvät.Itse kasvattajana olen todella tarkka siitä kenelle pennun myyn ja haluan seurata kasvattieni elämää,kehoitan ja opastan koulutuksessa ja annan neuvoja 24h.Tiedän ettei tämä ratkaise ongelmaa kokonaan,aina voi tehdä väärän päätelmän tulevasta omistajasta.Kuitenkin kehoittaisn harkitsemaan tarkkaan tulevan kodin ja haastattelemaan tarkasti ostajat.Kasvattajat teillä on oikeus valita ostajat!!!!!!!!
        Te jos ketkä tunnette rotunne ja tiedätte kenelle ko.koira sopii ja kenelle ei.Tsemppiä kaikille Bullmastiffi harrastajille ja toivottavsti ihmiset eivät ala yleistämään...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3034
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      43
      2963
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      50
      2302
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      340
      1966
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1739
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1368
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1227
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1146
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe