..mitä nyt?............................. ....................................
työt loppu
15
306
Vastaukset
- huru-ukko
huilataan
- huru-ukko
pervokki kirjoitti:
..huilasin koko viimeyön..ja pitkälle aamuun..
kauppaa ja osta kori kaljaa
siittä se riemu repee huru-ukko kirjoitti:
kauppaa ja osta kori kaljaa
siittä se riemu repee..tiedätkö mitä juon paraikaa???...
..........................
....
......SISUVIINAA KOLAN KANSSA..hahahahahha- huru-ukko
pervokki kirjoitti:
..tiedätkö mitä juon paraikaa???...
....
......SISUVIINAA KOLAN KANSSA..hahahahahhasiitää saa hilpeemmän kännin
pervokki kirjoitti:
..nähdä asiat terävini..humalassa..
Mäkin oon aina kännissä tosi terävä;)
Ei vaan, kyllä känni antaa vähän toisenlaisen kulman kattella asioita.a-v kirjoitti:
Mäkin oon aina kännissä tosi terävä;)
Ei vaan, kyllä känni antaa vähän toisenlaisen kulman kattella asioita...mieto känni kovan pöhnän voittaa 10-0...
pervokki kirjoitti:
..mieto känni kovan pöhnän voittaa 10-0...
Ja miedosta kännistä pääsee kyllä kovaan pöhnään mut toisinpäin se ei onnistu ku ajan kanssa;)
a-v kirjoitti:
Ja miedosta kännistä pääsee kyllä kovaan pöhnään mut toisinpäin se ei onnistu ku ajan kanssa;)
..katotaan miten tää sisuviina toimii sunalhaden sijaan.. prossan väkevämpää petrooolia..mutta kuules..pitäskö huolestua kun viimeksi ihan täysin (vesiselvä päivä) oli viime viikon tiistaina..?? antaa tulla totuus..
pervokki kirjoitti:
..katotaan miten tää sisuviina toimii sunalhaden sijaan.. prossan väkevämpää petrooolia..mutta kuules..pitäskö huolestua kun viimeksi ihan täysin (vesiselvä päivä) oli viime viikon tiistaina..?? antaa tulla totuus..
totuus on se et mä oon susta huolissani. Mut pitäiskö sun itte...?
Voisit varmaan himmailla pikkuhiljaa...a-v kirjoitti:
totuus on se et mä oon susta huolissani. Mut pitäiskö sun itte...?
Voisit varmaan himmailla pikkuhiljaa.....vierähtänyt kun viimeksi ollut viikon enemmän tai vähemmän humalssa.. joten ei kai hätä..oli näitä enenkin.. ja pidempiä..mutta ei sentään mitään rapajuopotteluu..sitä paitsi huomenna pitää mennä taas kinastelee työkkäriin.. ei ne oo koskaan tyytyväisiä..
pervokki kirjoitti:
..vierähtänyt kun viimeksi ollut viikon enemmän tai vähemmän humalssa.. joten ei kai hätä..oli näitä enenkin.. ja pidempiä..mutta ei sentään mitään rapajuopotteluu..sitä paitsi huomenna pitää mennä taas kinastelee työkkäriin.. ei ne oo koskaan tyytyväisiä..
itte tiedät paljonko kunto ja sielu kestää... mulla ei putkista oo kokemusta kun harrastan vaan kertakännejä;)
a-v kirjoitti:
itte tiedät paljonko kunto ja sielu kestää... mulla ei putkista oo kokemusta kun harrastan vaan kertakännejä;)
..kahden päivän kännin täyttä tuubaa.. koska seuraava aamu ilman mitään on niin tuskanen ja seuraava yö liskoja täynnä.. paniikkia.. ja unihäiriötä..kuolemanpelkoa ja yleistä tuskaa..
pervokki kirjoitti:
..kahden päivän kännin täyttä tuubaa.. koska seuraava aamu ilman mitään on niin tuskanen ja seuraava yö liskoja täynnä.. paniikkia.. ja unihäiriötä..kuolemanpelkoa ja yleistä tuskaa..
esimerkki... tuskin alan harrastaa putkia jatkossakaan.
Jaapajaa, joopajoo... pitäis varmaan vaihtaa kamppeet ja painua lenkille.
Ratkiriemukasta illanjatkoo sulle;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5011790T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373283Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo332126- 1471955
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast211323Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1991322Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn2651321- 831294
- 1021114
- 621106