..mitä nyt?............................. ....................................
työt loppu
15
323
Vastaukset
- huru-ukko
huilataan
- huru-ukko
pervokki kirjoitti:
..huilasin koko viimeyön..ja pitkälle aamuun..
kauppaa ja osta kori kaljaa
siittä se riemu repee huru-ukko kirjoitti:
kauppaa ja osta kori kaljaa
siittä se riemu repee..tiedätkö mitä juon paraikaa???...
..........................
..........................
....
......SISUVIINAA KOLAN KANSSA..hahahahahha- huru-ukko
pervokki kirjoitti:
..tiedätkö mitä juon paraikaa???...
..........................
..........................
....
......SISUVIINAA KOLAN KANSSA..hahahahahhasiitää saa hilpeemmän kännin
pervokki kirjoitti:
..nähdä asiat terävini..humalassa..
Mäkin oon aina kännissä tosi terävä;)
Ei vaan, kyllä känni antaa vähän toisenlaisen kulman kattella asioita.a-v kirjoitti:
Mäkin oon aina kännissä tosi terävä;)
Ei vaan, kyllä känni antaa vähän toisenlaisen kulman kattella asioita...mieto känni kovan pöhnän voittaa 10-0...
pervokki kirjoitti:
..mieto känni kovan pöhnän voittaa 10-0...
Ja miedosta kännistä pääsee kyllä kovaan pöhnään mut toisinpäin se ei onnistu ku ajan kanssa;)
a-v kirjoitti:
Ja miedosta kännistä pääsee kyllä kovaan pöhnään mut toisinpäin se ei onnistu ku ajan kanssa;)
..katotaan miten tää sisuviina toimii sunalhaden sijaan.. prossan väkevämpää petrooolia..mutta kuules..pitäskö huolestua kun viimeksi ihan täysin (vesiselvä päivä) oli viime viikon tiistaina..?? antaa tulla totuus..
pervokki kirjoitti:
..katotaan miten tää sisuviina toimii sunalhaden sijaan.. prossan väkevämpää petrooolia..mutta kuules..pitäskö huolestua kun viimeksi ihan täysin (vesiselvä päivä) oli viime viikon tiistaina..?? antaa tulla totuus..
totuus on se et mä oon susta huolissani. Mut pitäiskö sun itte...?
Voisit varmaan himmailla pikkuhiljaa...a-v kirjoitti:
totuus on se et mä oon susta huolissani. Mut pitäiskö sun itte...?
Voisit varmaan himmailla pikkuhiljaa.....vierähtänyt kun viimeksi ollut viikon enemmän tai vähemmän humalssa.. joten ei kai hätä..oli näitä enenkin.. ja pidempiä..mutta ei sentään mitään rapajuopotteluu..sitä paitsi huomenna pitää mennä taas kinastelee työkkäriin.. ei ne oo koskaan tyytyväisiä..
pervokki kirjoitti:
..vierähtänyt kun viimeksi ollut viikon enemmän tai vähemmän humalssa.. joten ei kai hätä..oli näitä enenkin.. ja pidempiä..mutta ei sentään mitään rapajuopotteluu..sitä paitsi huomenna pitää mennä taas kinastelee työkkäriin.. ei ne oo koskaan tyytyväisiä..
itte tiedät paljonko kunto ja sielu kestää... mulla ei putkista oo kokemusta kun harrastan vaan kertakännejä;)
a-v kirjoitti:
itte tiedät paljonko kunto ja sielu kestää... mulla ei putkista oo kokemusta kun harrastan vaan kertakännejä;)
..kahden päivän kännin täyttä tuubaa.. koska seuraava aamu ilman mitään on niin tuskanen ja seuraava yö liskoja täynnä.. paniikkia.. ja unihäiriötä..kuolemanpelkoa ja yleistä tuskaa..
pervokki kirjoitti:
..kahden päivän kännin täyttä tuubaa.. koska seuraava aamu ilman mitään on niin tuskanen ja seuraava yö liskoja täynnä.. paniikkia.. ja unihäiriötä..kuolemanpelkoa ja yleistä tuskaa..
esimerkki... tuskin alan harrastaa putkia jatkossakaan.
Jaapajaa, joopajoo... pitäis varmaan vaihtaa kamppeet ja painua lenkille.
Ratkiriemukasta illanjatkoo sulle;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
