Heippa! Tietääkö kukaan paljon maksaa Oralilla viisaudenhampaiden poistot? Onko eroa sillä, tekeekö poiston suukirurgi vai hammaslääkäri?
Oral/hintoja
8
5668
Vastaukset
- hintatietoja
Veikkaan, että Oral on kallis. Erikoishammaslääkäri (suukirurgi) on aina kalliimpi kuin yleishammaslääkäri.
Leikkauksellinen hampaanpoisto on kalliimpi kuin "vetäminen" pois.
Ykstyiskohtaisempaa hintatietoa saat,kun soitat Oralille, jos olet päättänyt sinne mennä.- sanna,
Kannattaa soittaa, saat hinnan paremmin sieltä kuin täältä. Veikkaisin alle 200 €, ei se sen kalliimpi ole kuin muutkaan keskustan hammaslääkäriasemat.
Suukirurgi poistaa hampaan jos se tarvii leikata. Hammaslääkäri jos lähtee vetämällä. Leikkaus toki kalliimpi kuin vetämällä ottaminen.
- Opaskoira
Mulla maksoi ison poskihampaan poisto Oralissa 100 e. Ei tarvinnut leikata ja poiston teki hammaslääkäri, ei kirurgi. Viisuri kirurgi on varmaan kalliimpi.
- viisurit83
Kysyin nyt sitten hintoja ja suukirurgi olisi poistanut kaikki hintaan 250e/hammas. Hieman liian kallista, joten menin kunnalliseen jonoon. Kaipa sinne joskus pääsee.
- halvempiakin on !
Olin siis oikeassa. Oral on kallis, sellainen maine on sillä paikalla. Mieti nyt 250 euroa per hammas, neljä viisaudenhammasta, sehän on yhteensä 1000 euroa.
- äly hoi
halvempiakin on ! kirjoitti:
Olin siis oikeassa. Oral on kallis, sellainen maine on sillä paikalla. Mieti nyt 250 euroa per hammas, neljä viisaudenhammasta, sehän on yhteensä 1000 euroa.
Niin, no jos kirurgi poistaa niin se tarkoittaa että otetaan leikkaamalla. Jos otetaan repimällä niin hinnasta tippuu reilu puolet pois. Eihän kirurgi voi tietää näkemäti millä keinoin otetaan irti. Antoi summan minkä hampaiden poistoo maksaa maksimissaan.
- palautemies
Onko kenelläkään tuoreita hintatietoja Oralista?
- Poistatin muualla
Hampaan poisto maksaa 92-156 €, hampaan poisto leikkaamalla vaativuudesta riippuen 291-511 €. Nämä ovat yleishammaslääkärin hintoja, joista saa kelakorvauksen vielä pois. Yleensä leikkaukselliset poistot tekee kirurgi, jolloin poiston hintaan tulee 30 % lisää. Poiston hintaan sisältyy aina puudutus. Esilääkityksen hinta on n. 50 €.
Tollanen viesti mulle tuli pari viikkoa sitte ku kyselin viisureiden poiston hintoja.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876