TÄHTI SANOMA !!

ylifariseus_1 ...

Raamatun viimeisellä sivulla on todellinen tähtisanoma, ja se on tarkoitettu luettavaksi.

Minä Jeesus lähetin enkelini todistamaan teille seurakunnissa: Minä olen Daavidin Juurivesa, ja hänen suvustansa se kirkas Kointähti.

Raamatusta puhuvat muutkin kuin horoskoopin tekijät ja jos poistamme raamatusta tähtiä koskevat ilmaisut, niin mitä jää jäljelle?
4 Moos.24:15-17 Ja hän puhkesi lausumaan ja sanoi: Näin puhuu Bileam, Beorin poika, näin puhuu mies jonka silmä on avattu.
16. Näin puhuu hän, joka kuulee Jumalan puheen ja saa tietonsa Korkeimmalta, joka näkee Kaikkivaltiaan näkyjä, joka lankeaa loveen ja jonka silmät avataan:
17. Minä näen hänet, en kuitenkaan nyt, minä katselen häntä, en kuitenkaan läheltä.
Tähti nousee Jaakobista, ja valtikka kohoaa Israelista.

Itämaan tietäjät löysivät aikataulun Jeesuksen syntymiselle tarkkaillen tähtitaivasta.

Eikö juuri raamatun alussa 1.Moos.14 kerrota: Ja Jumala sanoi: Tulkoot valot taivaan vahvuuteen eroittamaan päivää yöstä ja olkoon ne merkkeinä osoitamaan aikoja, päiviä ja vuosia.

Pelkästään lukemalla raamatun sivuja ei voi löytää Jumalan aikatauluja tulevista tapahtumista. Kaikkina aikoina Jumalan pyhät ovat seuranneet mihin ja millaiseen aikaan heissä oleva Jumalan Henki viittaa.
Jeesuskin oli kiinnostunut tähdistä sanoessaan tähtien tippuvan taivaalta ennen tulemustaan.

On kaksi kointähteä joita maailma seuraa ja toinen niistä on Jesajan kirjan lusiferin kointähti, jossa on viisi sakaraa niinkuin kiinan lohikäärme lipussa ja Euro lipussa.
Tämä viisi sakarainen tähti on lähes kaikkien maiden lipuissa.
Lisäksi hotelleiden ja valmisteiden luokitus merkitään yhdestä viiteen viisi sakaraiseen tähteen luokituksen perusteena.

Israelin tähti on 6 sakarainen, mutta onko sekään Jeesuksen Kointähti. Entä Kiinan 5 sakarainen lippu, edustaako se Kristusta vai lusiferia, tai lohikäärmettä ja ketä me sitten edustamme?

Televisio Jumalan palveluksessa näytettiin pappi pukeutuneena asuun jota koristi kaksi 5 sakaraista tähteä rinnuksilla.
Millä tavoin tähdet vaikuttavat meidän elämäämme ja olemmeko me sidoksissa Betlehemin tähteen, vaiko lusiferin tähteen. Kuka meitä johdattaa?

Kirjattu nimimerkkini pomppasi pois oli häiriö.

8

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on viisisakaraisen tähden alla.

Raamatun kirjoitukset pitivät paikkansa Jeesuksen syntymiseen ja tämän tarkan ajan näytti tähti, joka ilmestyi itäisellä taivaalla.

Veenus on kirkkain tähti.
      ”Venuksen keskietäisyys Auringosta on noin 110 miljoonaa kilometriä, eli 0,723 AU. Venus kiertää Auringon kerran 224 vuorokaudessa. Maasta katsoen Venuksen vaiheet toistuvat huomattavasti pidemmässä synodisessa jaksossa. Planeetan rata on lähes täydellinen ympyrä. Radan soikeus eli eksentrisyys on planeetoista pienin, alle 0,7 prosenttia, ja kaltevuus Maan suhteen noin 3,4 astetta sekä Auringon päiväntasaajan suhteen 3,86 astetta. Useimpien muiden planeettojen pyörimiseen verrattuna takaperin kolmen asteen kulmassa pyörivän Venuksen pyörähdysaika on 243 vuorokautta.[3] Planeetan pyörimisnopeus päiväntasaajalla on Maahan verrattuna pieni, vain 6,52 kilometriä tunnissa. Venuksen takaperoisen pyörimisen oletetaan johtuvan suuren protoplaneetan törmäämisestä sopivassa kulmassa planeettaan Aurinkokunnan syntyvaiheessa, jolloin Aurinkokunnassa oli muutamia kymmeniä "oligarkkeja", noin Marsin kokoisia protoplaneettoja.”

6-sakarainen tähti, josta käytetään nimitystä Daavidin tähti. Sitä on myös pidetty Salomonin sinettinä, Jewish tähti.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Daavidintähti

Kointähtiä on kaksi ja miten ne sitten eroaa. Kummallakin on valta maan päällä.

Tämän maailman herruus on viisi sakaraisen tähden alla.

Viisisakarainen tähti on Vapaamuurareilla, ”Kansojen ystävyyden” kunniamerkkissä ja nykyään johtotähtenä, johon törmää melkein joka paikassa.
      http://www.coloria.net/liput/keltainenpunainen.htm

Raamattu puhuu Kointähdestä, joka loistaa, valaisee ihmisen sydämeen, kun vaan pysyy Sanassa ja siihen luottaa.

2. Pietarin kirje 1

17 Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".

18 Ja tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, kun olimme hänen kanssaan pyhällä vuorella.

19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja KOINTÄHTI koittaa teidän sydämissänne.

20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;

21 sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.

• Kävin vanhalla kalmistolla, jossa oli vanhan kirkon raunio siellä oli vastakkain kaksi Israelin lipun kärkikolmiota ja siitähän muodostuu tuo kuusisakarainen tähti.

Tuolla kalmistolla oli useita obeliskeja jonka kärkikolmio muistuttaa Amerikan yhden dollarin setelin keskellä olevaa kolmiota, jossa silmä valvoo maallisten varojen käyttöä.

Olen epäillyt, että ainakin Amerikan setelissä oleva kolmio on peräisin obeliskista joka korkeana pylväänä seisoo Washingtonissa valkoisen talon edessä.
        Tämä johtaa ajatukseni Egyptiin ja Aleksandriaan
        jossa obeliskit on auringonpalvonnan symboolina. Amon oli auringon jumala.
        Johtaako lipun historia jotenkin Egyptiin?

• tunnusmerkki
        ylifariseus_1 kirjoitti:

Kävin vanhalla kalmistolla, jossa oli vanhan kirkon raunio siellä oli vastakkain kaksi Israelin lipun kärkikolmiota ja siitähän muodostuu tuo kuusisakarainen tähti.

Tuolla kalmistolla oli useita obeliskeja jonka kärkikolmio muistuttaa Amerikan yhden dollarin setelin keskellä olevaa kolmiota, jossa silmä valvoo maallisten varojen käyttöä.

Olen epäillyt, että ainakin Amerikan setelissä oleva kolmio on peräisin obeliskista joka korkeana pylväänä seisoo Washingtonissa valkoisen talon edessä.

Obeliski johtaa vapaamuurareihin. Siksihän egwnkin hautamerkistä on esitetty ihmetteleviä kommentteja. William Miller oli vapaamuurari ennustelujensa jälkeen (välirikon adventisteihin)ja ilmeisesti kuollessaankin.

• googleta itse
        ylifariseus_1 kirjoitti:

Kävin vanhalla kalmistolla, jossa oli vanhan kirkon raunio siellä oli vastakkain kaksi Israelin lipun kärkikolmiota ja siitähän muodostuu tuo kuusisakarainen tähti.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000036065414

Obeliskista kuten myös adventismista löytyy haulla lisää tietoa.
        Ja kummastakin ne osoittautuuvat kielteiseksi.

• ylifariseus_1 kirjoitti:

Kyllä siitä Amerikan setelistä löytyy obeliski. Amon ja ra jumalien juuret löytyy Egyptistä.

http://cms.lindholm-fi.net/pages/teemat/henkiloeitae-paikkoja-ja-tapahtumia/ulkomaalaiset/tarinaa-yhden-dollarin-setelistae.php

http://fi.wikipedia.org/wiki/Obeliski

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Saint_Peter's_Square_from_the_dome.jpg

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000015&conference=4500000000000461&posting=22000000016686413

• Ilmestyskirja avautuu ...

Ilm. 10:3
      ja huusi suurella äänellä, niinkuin leijona ärjyy; ja kun hän huusi, antoivat ne seitsemän ukkosen jylinää ääntensä puhua.

Ilm. 5:5
      Mutta yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke. Juudan heimon leijona, Daavidin juuriverso, on saanut voiton! Hän avaa kirjan ja murtaa kaikki seitsemän sinettiä."
      [1. Moos. 49:10; Jes. 11:1; Room. 15:12; Hepr. 7:14]

Juudan heimon ja 11 muun heimon sekä kristikansa
      puolesta. Ja koko maailman puolesta Hän ärjyy.

• Eikö Antti tiedä, miksi Juudan leijona ärjyy?

Sehän on kahleissa Aleksandrian sepän tekemissä obeliski kahleissa kaksinkertaisesti.

Israel ei suostu liputtamaan Kristusta sapatista huolimatta, vaikka Kristus on sapatin Herra.

Niin kauan kun kristityt pitävät sunnuntaita sapattina, ei Israelista koskaan tule kristittyä maata, sillä jos he vaihtavat sapatin sunnuntaille, niin eivät he enää ole kristittyjä, vaan Amonin palvelijoita ja koko kansa huutaa amem, amen, amen.
        Sama koskee adventisteja niin kauan kun he pitävät sapatin pyhänä, ei heitä pidetä kristittyinä sunnuntain pyhittäjien taholta.

Juudan lankeemus päättyy Jeesuksen toiseen tulemukseen, eikä antikristuksen temppelin tuhatvuotiseen valtakuntaan.

On hyvä korostaa sunnuntaita Kristuksen ylösnousemisen muistopäivänä, mutta ei sapattina, sillä se on luomisen muistomerkki.

Israelin käännyttäminen pakanalliseen lepopäivään on vakava Majesteetti rikos Dekalokia kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe