onko täällä joku, joka olisi ottanut niitä ryppypistoksia, botuliinia vai mitä se nyt on... kannattaako, kuinka kauan vaikutus kestää? en haluaisi vielä vähän yli nelikymppisenä olla näin ryppyotsainen
sibeliusryppy
4
3449
Vastaukset
- suoristaa
Minä kanssa käyn puolen vuoden välein ottamassa botoxia otsaan ja tuohon sibelius ryppyyn. Toimii loistavasti ja ilme on rento ja raikas. Ei kauheasti satu ja on muutenkin mielestäni aika pikku homma. Hintaa tulee n.300-500€ pistosten määrästä riippuen. Mutta on joka euron arvoista. Minulle ei ainakaan ole tullut mitään sivuoireita, ei mustelmia, ei mitään. Suoraan pistosten jälkeen voin mennä töihin, eikä kukaan huomaa mitään.
- avuksi:)
Botox lamauttaa otsan lihaksia, jolloin otsaa ei voi rypistää. Näin rypyt eivät näy. Tosin jos sulla on voimakas sibeliusryppy, niin botox ei välttämättä tehoa / riitä, vaan rypyn voi tasoittaa täyteaineella; esim. Restylanella. Botoxhan ei täyty olemassa olevia ryppyjä.
- lapsesta saakka
On se hassua, miten erilaiset asiat ihmisiä kiusaa ulkonäössä. Minusta tuntuu, että minulla on ollut ryppyjä otsalla lapsesta saakka, siksi olen tottunut niihin niin, etten edes huomaa. En ole koskaan pitänyt niitä vanhentumisen merkkinä.
Mites muuten tuo Kanebon ryppyjen täyttäjä?- Omark
Kun sisäänpäin suuntautuneesta pohdinnasta johtuvat ilmerypyt saavat ihmisen näyttämään vihaiselta, niin siinä rupeaa miettimään kauneuskirurgisia toimenpiteitä.
Minusta otsan vaakajuonteet ovat ihan kivat, sopivat sekä naiselle että miehelle. Itselläni korostuu pystyjuova. Haluan ulkoilla, ja aurinkolaseista huolimatta ulkoilu pahentaa tilannetta. Samoin keskittyminen ja pohdinta esim. töissä. Ulkonäkövaatimukset alkavat olla jo sitä luokkaa, että kohta yli 30-vuotias nainen ei selviä tässä yhteiskunnassa ilman kirurgin veistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831