Mielestäni ylivoimaisesti ärsyttävin tv-mainos on Panadol Zapin "Zum zum zum, argghhh..." ja niin edelleen. Päätin ihan tuon alkeellisen tekeleen takia ollaan koskaan enää ostamatta Panadolia missään muodossa.
Telkussa on myös ansiokkaasti tehtyjä mainoksia, mielestäni tässä sarjassa paras ja klassikko forever oli se "meidän äiti tekee teidän äitien ruuat".
Mikä on Sinun suosikkisi ja mikä ärsyttää?
Ärsyttävin telkkarimainos
242
43199
Vastaukset
- saikku
Mainoshan on mitä loistavin sillä se kertoo ihmisen henkilökohtaisesta kipukokemuksesta. Päättäisin sinuna etten koskaan enää syö särkylääkkeitä kun et näytä tajuavan millainen asia kipu on.
- glöfgö
minä tiedän mitä on helvetillinen päänsärky(alkoholilla ei osuutta asiaan) ja sittenkään en tykkää siitä mainoksesta.
- eläytyminen hakusessa
glöfgö kirjoitti:
minä tiedän mitä on helvetillinen päänsärky(alkoholilla ei osuutta asiaan) ja sittenkään en tykkää siitä mainoksesta.
Tuntuu etteivät "näyttelijät" (anteeksi sanavalinta) edes yritä.
- Anonyymi
Eikös vitapro herätä kaikista eniten ärsytystä. Vaikka vitaepro nostaa verenpainetta niin on vaarallista mainostaa ja varsinkin ostaa mainos aina valehtelee
- darsdqw
Ärsyttää eniten ne mainokset jotka tulee ennen sitä jatkuu juttua, eka katot hiljasella telkku kaikessa rauhassa, sitten yhtäkkii tulee 5 kertaa kovemmalla äänellä niin että koko talo herää "0100100 miten voin auttaa?"
- miten en voi auttaa
Mä NIIIIN vihaan niitä nollasatasata, miten voin auttaa!! vastaan aina, että "poistamalla mainokset v*ttu telkkarista!"
- mainostaa
katot jotain kaameeta k15 leffaa ja joku raato löytyy jostain mettästä matojen syömänä, sit pläjähtää ruutuun "kotipizza tarjoaa tämän elokuvan"
- ( : ( () ) =
lakritsaa on legenda. Paras ja hauskin mainos koskaan, ehdottomasti!!!!
- päiväsi
kans vanha mainos jostai 60-70 luvulta, mut ajatusta ei oo viety ihan loppuun asti
- costa-
päiväsi kirjoitti:
kans vanha mainos jostai 60-70 luvulta, mut ajatusta ei oo viety ihan loppuun asti
tarkoitin tuota edellistä, siis costa rica- kahvimainosta
- Pekka walden
Paras mainos kautta aikojen.
- luennoimassa
aavistuksen vieraalla aksentilla emättimen pahasta hajusta ja mitä sille voi tehdä. Suorastaan puistattava pätkä. Onneksi älysivät poistaa sen, en ole ainakaan aikoihin nähnyt ko. mainosta.
Yhtä turhia ovat tamponi-, terveysside- ja Tena-mainokset. Kyllä naiset osaa noita ostaa ilman mainostamistakin. Mieluummin kannattaisi mainostaa kondomeja. Niitä kun eivät kaikki uskalla ostaa vielä nykyäänkään vaikka ollaan vuodessa 2008...
Tyylikkäät mainokset on mielestäni Finnairilla. Axen taas menevät niin överiksi, että ovat siksi hauskoja :D- - äly taisi jättää?
Se mainostaa jolla on rahaa. Mainostajia ei kiinnosta se, mikä on tarpeellista ja mikä ei. Tämä ei ole mikään holhousyhteiskunta, joka toimisi jotenkin suoraan tv:n kautta ja toitottaisi sieltä esim. kortsujen tarpeellisuutta. TV-mainos maksaa, jos unohtumaan on päässyt. Siteitä, tai mitä tahansa mainostavat ne, jotka haluavat näkyä ja joilla on varaa siihen.
- mieltä!
"aavistuksen vieraalla aksentilla emättimen pahasta hajusta ja mitä sille voi tehdä. Suorastaan puistattava pätkä. Onneksi älysivät poistaa sen, en ole ainakaan aikoihin nähnyt ko. mainosta."
- ei kauheempaa mainosta oo eikä tuu - hiljaa
- äly taisi jättää? kirjoitti:
Se mainostaa jolla on rahaa. Mainostajia ei kiinnosta se, mikä on tarpeellista ja mikä ei. Tämä ei ole mikään holhousyhteiskunta, joka toimisi jotenkin suoraan tv:n kautta ja toitottaisi sieltä esim. kortsujen tarpeellisuutta. TV-mainos maksaa, jos unohtumaan on päässyt. Siteitä, tai mitä tahansa mainostavat ne, jotka haluavat näkyä ja joilla on varaa siihen.
kun kansa puhuu
- vai mikä se oli
Ihan hemmetin ärsyttävä mainos. "vai mikä se oli, vai mihin se meni"... huhuhuhuhu
- ..........
oli loistava. loput menee hieman saman idean maineella ratsastukseksi.
- **NiMiMeRkKi**
paras mainos on/oli aikoinaan se kahvimainos jossa kuljettaja oli poliisiautossa useamman rikkomuksen takia kasvot jännityksestä hiessä ja poliisit tuumaa että toista perässä ".... jos sanani syön mörökölli minut vieköön". Inhottampia mainoksia on nämä uudet automainokset.
- hetulavalas
Hassua,juuri eilen ajattelin,että pitäisipä pistää tänne kysymys mainoksista!Mikä ärsyttää ja mikä on jäänyt mieleen hyvänä mainoksena=)
Ehdottomasti kaksi ärsyttävintä mainosta mitä on:
1.Activia jugurttimainokset!!
2.Pizza Restorante mainos!!
Hauskoina mainoksina mieleen on jäänyt:
1.Tällä hetkellä pyörivä leipä mainos,jossa pikkutyttö kysyy äidiltään miksi tämä meikkaa!
2.Vakuutusmainos(if?),jossa hiiret kokevat kovia=)- sibulaa
Mä inhoan noita if:in hiirimainoksia! >:( ne on niin mukamas-hauskoja.
- Pitää näyttää
Joo tuo maisnos jossa tyttö kysyy miksi pitää näyttää kauniimmlta kuin onkaan, on tosi hyvä. Ja tyttö tosi mainio. Varmaan valitaa kuukauden parhaaksi mainokseksi.
- Meikkikyylä
Pitää näyttää kirjoitti:
Joo tuo maisnos jossa tyttö kysyy miksi pitää näyttää kauniimmlta kuin onkaan, on tosi hyvä. Ja tyttö tosi mainio. Varmaan valitaa kuukauden parhaaksi mainokseksi.
Tytöllä, joka sanoo äidillensä "miksi pitää esittää kauniimpaa kuin oikeesti on" on myös meikkiä silmissään.
Erityisesti on ärsyttävää kun sänky-ja patjamainoksissa ihminen (nainen) herää aina meikattuna ja hiukset tiptop. Yleensä näytämme vastaheränneiltä emmekö laittautuneilta. - pena onerva
sibulaa kirjoitti:
Mä inhoan noita if:in hiirimainoksia! >:( ne on niin mukamas-hauskoja.
Vrsinkin kun koko firma on yhtä kusetusta
- täälläkin
en voi sietää sitä mainosta. Mutta niinhän sanotaa, että mainos on onnistunut, kun se joko ärsyttää tai ihastuttaa, kun molemmissa tapauksissa mainos jää ihmisten mieliin...
- ärsyttävyydestä
sen verran ,että vaikka itse olen vannoutunut ärsymainosvihaaja niin kyllä sitä joskun on huomannut että kappas, minkähän takia minä tämänkin ostin. panadolpurkki ei näytä apteekin kassalla samalta kun mainoksessa. kotipizzakin (kerran syönyt)on ihan syötävää rapulassa, mutta yritän silti suosia mehmettejä, sentään tekevät jotain rahansa eteen.
- ville8888
Panadol on ihan tyhmä. Yks hauskimmista mainoksista on Mäkkärin mainos jossa mies sanoo " bigmacbigmacbigmacbigmac ". Joku 20 kertaa peräkkäin Big Mac. Mua rupee aina naurattaa.
- blondeistablondein72hki
dna-mokkula mainokset vai tietsikkako se oli mutta ne kun ovat partiossa;)
ärsyttäviä suurin osa mutta en osaa sanoa mikä kamalin.- yks parhaista
oli,kun se pankkineiti sanoi,että "ystävänikin ovat sanoneet,että onpa sulla vahvat ikenet"
jessus mä repesin,kun ekan kerran näin sen.
miksiköhän minun ystävät ei kommentoi ikeniäni? - blondeistablondein72hki
leipä mainokset jossa se äiti meikkaa ja on autossa lasten kanssa ja huonoimpiin kuuluu ELISA-laajakaista mainokset.
- blondeistablondein72hki
blondeistablondein72hki kirjoitti:
leipä mainokset jossa se äiti meikkaa ja on autossa lasten kanssa ja huonoimpiin kuuluu ELISA-laajakaista mainokset.
ylitse muiden tai kaksi oikeastaan eli se novan kaisaniemen konsertin mainos jossa se lintu oksalla lauloi roccia ja mummo juoksi karkuun.
Dna-mainos jossa mummo taka-alalla ja piha täynnä pihatonttuja.
- Ja ritari ässä musiikki
Kaiken huippuna joku poukkoileva idiootti!
Kyllä vaihtuu kanava nopeasti.- Ärsyttävä on
Sitäpaitsi Ritari Ässällähän oli autona yli viiden litran moottorilla varustettu Pontiac.
Eikä mikään eurooppalainen, pienimoottorinen, vähäkulutteinen ja vähäpäästöinen pilipali-muovirimpula.
- vituttaaaaa
yhtä paljon
- Kauhea mainos
Muhkun kieliset uutiset. Todella ärsyttävä. Onneksi sitä ei ole näytetty nyt muutamaan viikkoon.
- Tnega
taitaa tämä muhku-mainos olla. jumalauta kun ärsyttää joka kerta. vitutti niin paljon kaupassa vaasan & vaasan muhkut, että päädyin ostamaan oululaista ja fazeria ihan vaan muhkuvitutuksen takia. mainos on todellakin crackia polttaneen copy/AD-duon älynväläys - en ymmärrä miten kyseinen idea on mennyt läpi. tai no, jos miettii vain top-of-mindia ja huomioarvoa. :)
- MUSTIKKASOPPA
saa mut raivoihin! "Kuinka se onnistuukin kaatumaan juuri Ariel-paidalle?
Samoin mainokset, joissa esitetään ns. "ilmaan" jokin kysymys?
"Mistä on hyvät autot tehty" yms.
Sonera onnistui aikoinaan kännykkä-mainoksilla ja yleensä sellaiset naurattaa, joissa joku uskaltaa esittää tyhmää pokkana?
Viimeksi se silmäkipuinen vai oliko päänsärkyinen soitti tohtorille (Jope Ruonansuu) ja sai ohjeet digiboksin ostoon!! Sille meni nauraessa yksi ilta.
Ne tum..tum..tum kuvaavat kipua aika osuvasti - mikäs niissä mättäis??- taasen
pidän mustikkasoppapojasta. Ihan kuin oma veljeni pienenä. :)
- poikalapsista..
ja sillä jätkällä on liian pitkä tukka, ehkä ärsytys syntyy siitä?
Joka tapauksessa per.. leitä kuuluu ja huuto äkkiä toiselle kanavalle. SIIS RAIVOSTUN! - olla
se, että kun tyyppi katsoo televisiota, se haluaa rentoutua eikä miettiä miltä päänsärky tuntuu? tuskin se omaa särkyänsä kuitenkaan rinnastaa muiden särkyyn. kipu on aina oma, henkilökohtainen ja kova.
- Anonyymi
Tohtori Jope naurattaa aina.
- yasu 27v
Mun mielestä ärsyttävin tv-mainos ja huonoin kaikista on
Grandiosan Pizza-perjantai mainos.
se ärsyttää ja ne on saanut vieläpä tosi ärsyttäviä tyyppejä siihen mainokseenkin ja se kappale on niin dille.- Grandiosa
Tuo Grandiosan mainos on kiistatta yksi kaikkein ärsyttävimmistä mainoksista mitä on.
- 000
PIZZAPERJANTAI, PIZZAPERJANTAINA TANSSI VOI ALKAA!
MAKU MEHEVÄ! HYVÄ ETTEI MALTA EES OOTTAA! PIZZAPERJANTAI GRANDIOSA MUT LIIKKELLLE LAITTAA, ON BILEPERJANTAI PEPPU PYÖRII JA PIZZATANSSI ALKAA! KILENI SOLMUUN SAAAIAAAIAAI, GRANDIOSA PIZZAPERJANTAAAIAIAAAI! G R A N D I O S A ! - 000
000 kirjoitti:
PIZZAPERJANTAI, PIZZAPERJANTAINA TANSSI VOI ALKAA!
MAKU MEHEVÄ! HYVÄ ETTEI MALTA EES OOTTAA! PIZZAPERJANTAI GRANDIOSA MUT LIIKKELLLE LAITTAA, ON BILEPERJANTAI PEPPU PYÖRII JA PIZZATANSSI ALKAA! KILENI SOLMUUN SAAAIAAAIAAI, GRANDIOSA PIZZAPERJANTAAAIAIAAAI! G R A N D I O S A ! - Hirveys on harkittua
000 kirjoitti:
Kyllä ne mainostoimistoissa tietävät, mikä on ärsyttävää ja vetävät siitä vielä tarkoituksella vähän yli. Toimii!
- pizzaperjantai
mainoksessa olevat ihmisetkin saivat aikaan sen että voin pahoin kun näen pakastealtaassa grandiosan pizzan... hyi olkoon!
- MITEN VOIN AUTTAA!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- make
surkein mainos minkä olen nähnyt on kahvimainos jossa kuljettaja oli poliisiautossa useamman rikkomuksen takia kasvot jännityksestä hiessä ja poliisit tuumaa että toista perässä "jos sanani syön mörökölli minut vieköön"
paras mainos on kun kääntää toiselle kanavalle mainosten ajaksi - Sema J.
hyviä suomalaisia mainoksia ja positiivisia fiiliksiä tuottavia on lukuisia kuten muutamat lapin kulta (tunturipurojen raikkautta & lapin kultaice) - ja karjala-mainokset ovat ollet hienoja. samoin honda accordin parin vuoden takainen lanseeraus-spotti oli vaikuttava, mutta tämä ei toisaalta ollut suomi-tuotos.
Huonoista tulee mieleen Igglon lanseerausspotti. Oli puuduttavan pitkä ja tylsä. Mielestäni isolla rahalla tehty skeida.- fdgfdhd
paras on se DNA:n mainos, jossa on yks mies ja neljä naista. yhdellä naisella on aina läppäri mukana ja miehen naishaaveet menevät aina puihin. huonoin on se hammastahna mainoseroosiota vastaan jossa hammaslääkäri vaa latelee totuuksia pitkäveteisesti ja sitten mainos luppuu kuin seinään. ärsyttävä!
- Eppo
En oo nyt pahemmin kattellu telkkua kun vasta eilen saatiin boxin toimintaa pitkän ajan jälkeen. Ehdottomasti ärsyttävin mainos on kuitenkin just se Panadolin zumzump-mainos. Se kun tulee telkusta niin kanava vaihtuu välittömästi, en voi sietää sitä hetkeäkään.
Ihanin mainos taas on se Soneran missä taustalla soi Pohjantähden alla. Siinä mm. mummo työntää pappaa pyöräkelkalla ja ne kaks tyttöä halaa ja sit lyö jätskitöttöröt yhteen. Ja siinä lopussa se toinen mainosten vakiotyypeistä ajaa pyörällä järveen. Se on vaan jotenkin ihana ja siitä tulee niin ihanasti mieleen Suomen kesä. Mahtaako olla youtubessa tai jossain nähtävillä?- adefnncd
Sen biisin nimi on kylläkin Olen suomalainen! ;P
- Nimetön
adefnncd kirjoitti:
Sen biisin nimi on kylläkin Olen suomalainen! ;P
se oli vissiin elisan mainos..mut on kyl aika hyvä,tulee kans kesä mieleen :)
- Mikko-198272
Kaikkein ärsyttävimpiä ja naiveimpia ovat Eniron ja Elisan mainostekeleet. Mikähän firma ne tekee?
- tosi pitkäveteisiä
Mikko-198272 kirjoitti:
Kaikkein ärsyttävimpiä ja naiveimpia ovat Eniron ja Elisan mainostekeleet. Mikähän firma ne tekee?
TOTTA töriset!!! ne ovat niin helkutin pitkäveteisiäkin!!! Joo, ja sitten nää ripsivärimainokset TEKOripsineen!!!Naisena en todellakaan mene tommoiseen halpaan!!!
- Mikko983284728
tosi pitkäveteisiä kirjoitti:
TOTTA töriset!!! ne ovat niin helkutin pitkäveteisiäkin!!! Joo, ja sitten nää ripsivärimainokset TEKOripsineen!!!Naisena en todellakaan mene tommoiseen halpaan!!!
Ne ripsivärimainokset joissa tietokoneella on tehty ripset kasvamaan silminnähden ovat varsinaisia neronleimauksia. Kukahan ihan oikesti uskoo että ripsiväri XYZ saa aikaan mainoksessa nähdyn efektin. =) *hirn*
- jos olen oikein
Mikko983284728 kirjoitti:
Ne ripsivärimainokset joissa tietokoneella on tehty ripset kasvamaan silminnähden ovat varsinaisia neronleimauksia. Kukahan ihan oikesti uskoo että ripsiväri XYZ saa aikaan mainoksessa nähdyn efektin. =) *hirn*
niin kyllä siellä mainoksen ämmillä on tekoripset ja niihin läntätään sitten muka näitä tuuhentavia ripsivärejä. Voi miten yksinkertaisina ne ihmisiä pitää!! Amerikoissahan joku ripsivärivalmistaja sai syytteen ko. tekoripsillä harhautuksesta. Oikein!
- ja you're
tosi pitkäveteisiä kirjoitti:
worth it. Kiitti vitusti :D mä olen ehkä enemmän arvoinen kun jonku hollywoodtähden leikatun rupisen lärvin joka yrittää saada mua ostamaan jotain kolmen euron hoitoainetta, jota myös itse filmitähti käyttää...
- mainontavaikuttaa
Juuri näin täytyy reagoida mainontaan - itse boikotoin erästä kivennäisvettä parin vuoden ajan, ihan pelkästään typerän mainoksen takia. Kerran tuli tiukka tilanne kun olin ostamassa kivennäisvettä lauantai-iltana juuri ennen sulkemisaikaa ja ko. kioskissa oli tarjolla vain "boikotti-merkkiä". Pysyin tiukkana vaimon ihmettelystä huolimatta...tälläkin hetkellä useita brändejä ja palveluita boikotissa...kunnes mainonta palaa hyväksyttävälle tasolle. Toki mainonnassa on helmiäkin joukossa.
- hammasproteeseineen
mainostaa jotain hammasproteesien kiinnitysainetta, no juu, voi olla ihan ok käyttääkin sellaista kun vaimon kanssa suutelee, vaan mainos on tosi ärsyttävä.
Hauskoja mainoksia olivat Eija Vilpas viisaan lehmän kanssa. - Eppo
Ja se oli kans aika hauska sillon joskus missä joku nuorimies ylittää katua ja vastaan tulee lehmä ja jätkä vaan tokasee: "Kato lehmä."
- Aloittaja tukkapystyssä
Tästäpä syntyikin ansiokas mielipiderivi, kiitos kaikille. Joku sentään koki aloituksessani mainitsemani mainoksen myös ärsyttävänä, tarkoitukseni ei ole ollut manipuloida ketään ja nämähän ovat äärimmäisen subjektiivisia asioita.
Vielä heitän tähän kehiin keskusteltavaksi nettimainonnan, joka on aika ajoin myös ärsyttävää. Jos liikun vaikka S24- tai iltapäivälehtien sivuilla, latautuminen kestää kohtuuttoman pitkään tai ei toimi lainkaan, koska taustalla pyörii joku jingeljongelimainos.
Ymmärrän täysin, että netissä mainostetaan ja sinne kai se osittain on siirtymässäkin, mutta toimivuus pitäisi kyllä sitten kyetä takaamaan. Mulla on nopein mahdollinen nettiyhteys, mutta jos palvelun tuottaja, kuten S24 ei kykene parempaan, huonosti on asiat.- netissä
ärsyttää se, kun yrität äkkiä hakea jotain tietoo tai juttua tms, niin ensi pomppaa joku ruudun täydeltä mainos millä ei ole MITÄÄN tekemistä mun elämäni saati halujeni kans. sit ku kone on aikansa roksottanu niin saattaa ilmestyä johki nurkkaan "sulje"-ruutu. siinä sitä sitten klikkaillaan kädet ristissä että voi vide. Ostappa verkkolehti niin säästyt mainoksilta, sit sun aikas menee siihen kun sä haet jotain fakin tunnuksia takaraivostas tai pöytälaatikosta ja työkaveri keksi saman jutun jo ja saa sun provikat.
- dfgfgdgdfgdfg
Panadol Zap-mainos ehdottomasti. Sitten Danone-mainokset ja lopuksi se Jyväshyvä-mainos, missä on se variksenpelätin.
- ärsyttävää
kun tulee telkusta muhkunkielistä puhetta,niin otan välittömästi mainoksesta äänen pois.
Enkä osta niitä,sillä se mainos tulee heti mieleeni ja hermooni.
Mainoksen tosin pitää ärsyttääkin,mutta tämä muhkun,muhku ei niitä osta! - olen se arvoinen
Yleensä vaihdan kanavaa mainosten ajaksi! Mutta jos ärsyttävimpiä mainoksia miettii...niin ainakin tena lady, siinä mainostetaan virtsankarkailuun vaippaa 25-30-vuotiailla naisilla.Jos tämmöinen vaiva on tossa iässä, niin äkkiä lääkäriin!!! Toinen on ripsivärimainokset näillä tekoripsillä, sehän on törkeää huijausta!!! Ja nää loppukommentit...olet sen arvoinen tai kauneus on vahvuutta!!!Hauska on lihava mies ampisiapuvussa ampiaiskoirineen,mut sitä ei ole nähty pitkiin aikoihin!!!Ja onhan niitä paljon hauskoja muitakin, mut huijausmainokset on tosi surkeita!!!
- ärsyttävät
Maybe she's born with it - Maybe it's maybelline
Ajatus, että ehkä joku vaan muka luonnostaan näyttää siltä kuin täydet meikit päällä, on vähän ärsyttävä, kun ei oikeasti näytä.
- Devil_Clown
Suosikkini
Eniro 0 100 100
julkkisten poseeraukset
Cyndi Lauperin musiikki, jossa tytöt remontoivat talon.
Elokuvatrailerit
Ärsyttävimmät mainokset ei tule mieleen, mutta dubbaukset saavat minua kyllästymään.- tää nyt
onparas kirjoitti:
niin kauhee ollut. Tai sitten se ärsytys lisääntyy kun sille joutuu altistumaan jatkuvasti?
- aölskdöfaslgaödj
Se lihava äijä, joka ilmoitti että kahta en vaihda.
Turun sinappia ja muijaa.
V-käyrä nousi aina kun sitä katsoi. - Ei pysty kattoa
en ole voinut edes katsoa sitä niin että tietäisin mitä siinä mainostetaan. Ilmeisesti se siitä pöydästä syöksyy sitten katsomaan lätkää tv:stä.
HIRVEE HIRVEE HIRVEE vaikka kiekko sinänsä ei suututakaan.- tappuli
Sama mainos iljettää mua myös. En aluksi edes tiennyt mitä siinä mainoksessa tarkoitetaan mainostaa. Akka syljeksii vedet lattialle hyi.
- entinen skönäri
Tää taitaa mennä vähän off-topic, koska en muista Sea Wind varustamon mainostaneen telkkarissa.
Mutta lehdissä oli hauskaa leikittelyä isoilla ja pienillä kirjaimilla
PIKKUPOIKA KAATOI
maitoa lasiin Sea Windin ravintolassa
ja näki ikkunasta
MAJAKAN
SEA WINDIN DIESELKONEESTA
kuului tasainen hurina, mutta
konemestarin housuista
KATKESI KUMINAUHA
SEA WIND TOIMII
moitteettomasti. Käytävillä olevista
automaateista saa pikkupurtavaa
KOLIKOILLA
MATKUSTAJAT AJAVAT
autonsa
SEA WINDIN
ruumaan
OMIN NEUVOIN
ollessaan lähdössä
TUKHOLMAAN - möwkö
Tapiolan mainos. tajuttoman pitkä, tylsä.. Ja kaikki SAATANA VIHELTELEE ihan koko ajan koko pitkän mainoksen ja pelkkää viheltämistä joka on kaiken lisäksi niin ärsyttävä sävel. Toinen yliärsytys on missä vanha paappa silittää jääkiekkopaitaa ja myhäilee riitasointuisasti lätkätunnaria x_x
- Juurikin se
Kun on pakko vaihtaa kanavaa tai laittaa ääni pois. On niin ärsyttävä se melodia ja todellakin se KIDUTTAVA VIHELTELY...Vitun wittakerit...!
- Borneo
Jalat ylös, liikunta voi auttaa ja vaivaan on myös lääke...
Muistaako joku enää kauanko tämä mainos on pyörinyt? Liian kauan...
Yleisesti särkylääkkeen mainostamisesta:
Eikö lääkettä oteta silloin kun on aihetta, vai lisääntyykö buranan kulutus mainostamalla... =(
Kännykkämainokset ärsyttävät myös, varsinkin se pienellä präntätty osuus mainoksien lopussa, mitäköhän siinä lukee... - HeNu-88
ärsyttävin on se Instrun mainos, jossa puhutaan ranskaa.
(Äijällä on aina bussissa lasit huurussa, kunnes se optikko tekee jotain ja seuraavalla bussireissulla se näkikin naisen)
Ärsyttävä! - maarukka
GRANDIOSA PIZZAPERJANTAI!!!! siis ääk..ei kestä kattoo ja kuunnella!!ÄRSYTTÄVIN!! Parhaimpia ne valiojugurtin mainokset, jossa niitä vanhuksia..pitkää ikää:)
- Jäppisen Vilhon fani :-)
Mielestäni Elisan mainokset ovat hyviä - fiksuja oivalluksia ja todella hyvät näyttelijät nämä vakiot, nuorempi poika ja vanhempi mies.
Terkkuja vaan Jäppiselle sinne nummi-pusula/vihti-akselille ja hyvää syksyn jatkoa :)
Ärsyttävin mainos - just nyt ei tule yhtään mieleen. Kenties joku on niin mitäänsanomaton, että ei jää edes mieleen.
Mielestäni myös 020202-mainokset ovat hyviä, hauskoja ja yksinkertaisia, asia jää mieleen. - -Uutiset
Kyllä ärsyttävin on se helvetin Muhku-uutiset mainos, joka kerta kun kuulen sekunninkin on pakko vaihtaa kanavaa HETI tai sekoan jumalat minua auttakoot. Se vaan riipii hermoja niin pahasti, ja tuli vielä koko ajan joka kanavalta.
Ennen söin Muhkuja jos kohdille osui, nykyään en ota vaikka ilmaseks tarjottais saati että ostaisin omalla rahalla. Kaupassakin jos näen kierrä kaukaa ja toivon että olis jotain verenpaine -lääkkeitä.
Toinen todella ärsyttävä oli Riesen -karkkimainokset jossa isä kysyy pojalta "Haluatko yhden Riiieeeseneistäni?" jo nimikin kuulostaa joltain saksalaiselta pornoleffa replalta 80`s malliin.. Näen punaista jo pelkästään ajattelusta noista mainoksista.
Kolmas top3 ärsyttävimmät listalla on todellakin Tenan kaikki mainokset virtsankarkailusta. Järki siinä karkaa pikemminkin kun niitä tulee koko ajan.
Yhdistämällä kaikki nuo kolme mainosta saisi niitä kuvaavan mainos megamixin:
Uutistenlukija sulloisi käytettyä Tenaa suuhunsa pisarat roiskuen hokien "Haluaisitko sinäkin yhden RiiiieeesenMuhkuistani suuhunMuhku RiiieesenMahku..?" ja flirttaileva hymy perään kultaisten pisaroiden valuessa leualle kun koko Tena katoaa suuhun.- riesenit
tuli aina mieleen, että se isoisä tyrkyttää pojanpojalle rieseneitä samasta pussista, josta itse poikasena söi.
- ankkuriköysi
... on ehdottomasti kaikista ärsyttävin. Aaarrggh!
Ehkä parhain ja viihdyttävin mainos on ollut se Mars-suklaapatukkamainos, jossa intiaanipoika vie kuolevaa isäänsä viimeiselle matkalleen. Kuoleva isä saa vielä maistaakseen Mars suklaata ja vetäisee sellaiset hörönaurut kaikujen kera, että ilmoittaa pojalleen, että ei ole vielä aika kuolla.- huh,en kato
suuvesi mainos,jossa nuorehko mies kurlaa ja se ilme,pelottava..ja suuveden nimikin on joku listeria,vai mikä se oli...
- klkl lkol
ärsyttävän kimeä-ääniset kakarat ylireagoiden ja -näytellen huutaa kuinka joku asia on niin WAAAUUUUU!Useimmiten vielä dubattuja.Ja joulu lähestyy joten nyt niitä taas tulee....AAARRRRGGGHHHHHH !!!!
- Kuka v*tun järjen riemuvoit...
on keksinyt ton DNA:N PEDOFIILI MAINOKSEN. Kertoo aikas paljon mitä käsikirjottajan mielessä liikkuu.
- mammagamma
ihan liikaa telkkarista ja eihän niitä pääse radioonkaan pakoon.
Ärsyttävin on närästysmainos, jossa nainen sanoo dubattuna miehelleen "kulta tee sille jotain" Ja lapsi puhaltaa lopussa pilliin, jonka aikana ne muka luulee, että nyt omassa mahassa pulputtaa.
Vanishin ihme teho amerikkalaiseen tapaan saa myös ärsyyntymään.
Parasta en tiedä. Ei ole kovin miellyttäviä mainoksia vielä osunut kohdalle. Yrittää aina keskittyä itse ohjelmaan. - hyi!!
Tämä on todellakin niin pedofiili-kamaa ku joku voi olla. Todella mauton ja täysin asiaton.
- ei kannattaisi
katsella mainoksia ollenkaan koska etsitte niistä vain yhtä asiaa: seksiä! Ja mistä päättelette että naiset olisivat alaikäisiä? Leteistä? Ennemminkin he esittävät urbaaneja citynaisia jotka eksyvät heti kun astuvat asvaltilta nurmikon puolelle.
- kansa
ei kannattaisi kirjoitti:
katsella mainoksia ollenkaan koska etsitte niistä vain yhtä asiaa: seksiä! Ja mistä päättelette että naiset olisivat alaikäisiä? Leteistä? Ennemminkin he esittävät urbaaneja citynaisia jotka eksyvät heti kun astuvat asvaltilta nurmikon puolelle.
puhuu
- aivottomat
kansa kirjoitti:
puhuu
sopulit jotka eivät näe metsää puilta.
- prkl..
kukkahattu hyvin päässä???
- praraarar
paras mainos pitkään aikaan on hk potku mainos, jossa nainen kaataa seinän ja telkkari on päällä. Mies toteaa "loistavaa" yksinkertaisesti looistava mainos :D
- Eki68_
VELJEEELLLEEESSSS JA SISKOOOOLLEESSS !!!
- PUISTATTAVAN
ÄRSYTTÄVÄ!!!!!
- yäk!
Dna:n mainos, jossa limainen pedofiiliäijä yrittää iskeä kolmea tyttöä! Ärsyttää ja yököttää yli kaikkien rajojen! Dna meni boikottiin ja vaihdoin Elisaan, jolla on paljon paremmat/ihanammat mainokset kesäisine kuvineen. (Ai kuka on mainosten uhri?)
Paras mainos on ehkä Arla-Ingmanin mainos, jossa Eija Vilpas ja lehmä ovat kuurupiiloa! Niin hellyttävä.. Ja tosiaankin top10:een kuuluvat Elisan ja muinaiset Radiolinjan mainokset. Ne vaan on niin hyviä.- ällöttävä
Dna:n tänhetkiset mainokset todella ällöttää. Tavallaan ärsyttävämpiäkin löytyy, paljonkin, mutta tämä mainos todella häiritsee. Mielestäni mainoksen perusidea on melkolailla kyseenalainen. Onneksi Dna aikoo poistaa sen tän viikon jälkeen, ilmeisesti palautteen takia (sanottiin iltalehden sivuilla).
- kyseessä
ällöttävä kirjoitti:
Dna:n tänhetkiset mainokset todella ällöttää. Tavallaan ärsyttävämpiäkin löytyy, paljonkin, mutta tämä mainos todella häiritsee. Mielestäni mainoksen perusidea on melkolailla kyseenalainen. Onneksi Dna aikoo poistaa sen tän viikon jälkeen, ilmeisesti palautteen takia (sanottiin iltalehden sivuilla).
on se Dna:n partiolaityylinen mainos niin ainakin lehden kuvassa - en oo telkusta nähnyt kun ei oo telkkua - siinä on jokseenkin arjalaishenkinen olemus.
- ei kerro kaikkea!
kyseessä kirjoitti:
on se Dna:n partiolaityylinen mainos niin ainakin lehden kuvassa - en oo telkusta nähnyt kun ei oo telkkua - siinä on jokseenkin arjalaishenkinen olemus.
Siis kyse TODELLA moraalisesti kyseenalaisista mainoksista!!! Pedofiili partiolaisjohtaja kärkkymässä partiolaistyttöjä.... No toisaalta antavat rehellisen kuvan maailmasta: vrt. katolilaiset papit alttaripoikien kimpussa Jenkeissä, Itävallan tapaus ja monet muut kammottavat pedofiilitarinat mitä maailmalta ja myös meillä Suomessa kuulee :(
Uskomatonta, että joku mainostoimisto ja yritys haluaa liittää imagoonsa tuollaista???!!! - tympääntynyt....
ei kerro kaikkea! kirjoitti:
Siis kyse TODELLA moraalisesti kyseenalaisista mainoksista!!! Pedofiili partiolaisjohtaja kärkkymässä partiolaistyttöjä.... No toisaalta antavat rehellisen kuvan maailmasta: vrt. katolilaiset papit alttaripoikien kimpussa Jenkeissä, Itävallan tapaus ja monet muut kammottavat pedofiilitarinat mitä maailmalta ja myös meillä Suomessa kuulee :(
Uskomatonta, että joku mainostoimisto ja yritys haluaa liittää imagoonsa tuollaista???!!!Ensinnäkin ne "tytöt" on selkeästi aikuisikäisiä eikä mitään hemmetin lapsia. Enemminkin juuri tällaisia citynaisia jotka yrittää tulla toimeen luonnossa (ja joilla on jopa tietokone metsässä mukana!) ja on siksi menneet johonkin partioon. ja se äijäkin on lähinnä hupaisa säälittävine iskuyrityksineen.
Musta ihan kiva mainos, joillain vaan tuntuu olevan vaan turhan vilkas tai kaksimielinen mielikuvitus... ei sitä seksiä tarvii joka kohdassa aatella... - eilen sunnuntaina!
ällöttävä kirjoitti:
Dna-mainoksesta näin eilen (5.10) ainakin sen saari-stoorin. Täytyneepä seurata jatkuvatko mainokset tällä vklla....
- kaikilla ihmisillä
tympääntynyt.... kirjoitti:
Ensinnäkin ne "tytöt" on selkeästi aikuisikäisiä eikä mitään hemmetin lapsia. Enemminkin juuri tällaisia citynaisia jotka yrittää tulla toimeen luonnossa (ja joilla on jopa tietokone metsässä mukana!) ja on siksi menneet johonkin partioon. ja se äijäkin on lähinnä hupaisa säälittävine iskuyrityksineen.
Musta ihan kiva mainos, joillain vaan tuntuu olevan vaan turhan vilkas tai kaksimielinen mielikuvitus... ei sitä seksiä tarvii joka kohdassa aatella...on moraalikäsityksemme. Ja se meille suotakoon. Jos joku järkyttyy mainoksen välittämästä viestistä, se on hänen oikeutensa.
- 123
Uskomatonta, että joku mainostoimisto ja yritys haluaa liittää imagoonsa tuollaista???!!!Se DNA:n saari on aivan loistavaa huumoria! taidat olla todella paha tiukkapipo jos se häiritsee
Uskomatonta, että joku mainostoimisto ja yritys haluaa liittää imagoonsa tuollaista???!!!kysymys siitä mitä siinä mainoksessa haluaa nähdä..
Minun käsityksen mukaan siinä pistetään sitä ukkoa halvalla.
Tytöt selviävät tukalasta tilanteesta,
onhan heillä mokkula mukana.
Omasta mielestäni yleensäkin dna mainokset ovat hyviä,
ehkä juuri siksi että ne ovat aina vähän erilaisia
ja herättävät keskustelua.
Koska puhuit pedofiili "partiolaisjohtajasta"
ehkä sitä kiinnostaisi kuitenkin enemmän vaippamainokset.
Ärsyttävistä 020202 mainokset ovat todella syvältä,
ensimmäinen niistä oli vielä hauska,
mutta rajansa kaikella.- networks
Uskomatonta, että joku mainostoimisto ja yritys haluaa liittää imagoonsa tuollaista???!!!Totta. Imagomentor tuottaa tyylikkäämpiä.
- elefantit...
ja lampaat?
"katsos, sinne on piilotettu... ja ne upottavat kärsänsä...
Lambi, joo juo vaan lampi tyhjäks.
Kaikki mainokset suututtaa, mutta joskus raivo nousee ja huudan pelkkää perk..ttä. Onneksi asun yksin! - voi jumalauta...
Ärsyttää nuo kaikki danoniinon mainokset. Ja sitte se tallinkin mainos "aikuisten huvipuisto". Eikö aikuiset saa käydä oikeassa huvipuistossa! Ja se turkinpippuri kurkkupastillin mainos: naisille joilla on miehen suu. Siis just, en tiennykkään että suilla on jotain eroa..
Parhaat mainokset on niitä nollakahen mainoksia jossa on kari hietalahti vaikukasenytoli...- nowaynoway
mä just vihaan niitä saatanan vai mikä se nyt oli mainoksia ku jokaine vastaantulija hokee sitä!
- sellaset helkk...
sellaset mainokset pukkaa ärsyttämään joihin on aivan selvästi vain puhuttu päälle suomeksi, eli sen mainoksessa esiintyvän henkilön suu liikkuu aivan eri tahtiin kuin mitä tulee puhetta.
säälittäviä hätäisesti tehtyjä pätkiä.
kyllä sitä kaikki mainokset alkavat ärsyttämään jos niitä joutuu katsomaan useita kertoja päivässä, useiden viikkojen ajan.
sitten se on yksi, olisikohan ollu seppälän mainos tai joku vastaava jossa joku helve*tin kiinalais ä*mmä puhuu jotain ihme kieltä naama kiinni kamerassa... zing zong vaan prkl!- inhokeista
Eli:
-Danone-mainokset
-DNA-mainokset
-Eniro 0100100- miten voin auttaa?
-Domino-mainokset
-Panadol
-Vanish
-Muhkunkieliset uutiset
-Hammaseroosio-mainokset ja suuvesimainos
-Pizzaperjantai-mainokset
Ainakin näin alkuun.. Sikspä laitan joko äänet pois mainoksista ja/tai vaihdan kanavaa.. :)
- Santeri X
Käännän aina kanavan välittömästi kun mainoskatko alkaa, palaan katkon jälkeen (n.3-5 min). Mikäli minulle maksettaisi palkkaa mainosten katsomisesta, asia olisi toisin.
Summa summarum; mielestäni paras mainos on sellainen jota ei näe ja ärsyttävin tietysti vastakohta.- Palkkakatsoja
Muistahan kuitenkin, että juuri niillä mainoksilla se katsomasi ohjelma - sarja/elokuva - sinulle voidaan näyttää. Mainostaja maksaa kustannukset, et sinä.
Ihmiset ovat uskomattoman lyhyt pinnaisia ja totaalisen huumorintajuttomia. - Santeri X
Palkkakatsoja kirjoitti:
Muistahan kuitenkin, että juuri niillä mainoksilla se katsomasi ohjelma - sarja/elokuva - sinulle voidaan näyttää. Mainostaja maksaa kustannukset, et sinä.
Ihmiset ovat uskomattoman lyhyt pinnaisia ja totaalisen huumorintajuttomia.Muistan toki kuka viulut maksaa, olennainen pointti on se kenen taskuun ne fyrkat menevät.
Medialuluttajana en katso velvollisuudekseni tuijottaa mainoksia vaikka kanavalta tulevaa mediavirtaa katsonkin.
Mainoksia on toki myös viihteessä itsessään, tämän kanavan ovat valinneet suuret pelurit yritysmaailmassa. Esimerkkinä vaikkapa suurella rahalla tehdyt elokuvat joissa tietyn yrityksen tuotetta näytetetään korostuneesti, kyseessä on luonnollisesti ns.piilomainonta joka on tehokkaampi mainostuskanava kuin perinteinen mediapuffi. - fyrkat
Santeri X kirjoitti:
Muistan toki kuka viulut maksaa, olennainen pointti on se kenen taskuun ne fyrkat menevät.
Medialuluttajana en katso velvollisuudekseni tuijottaa mainoksia vaikka kanavalta tulevaa mediavirtaa katsonkin.
Mainoksia on toki myös viihteessä itsessään, tämän kanavan ovat valinneet suuret pelurit yritysmaailmassa. Esimerkkinä vaikkapa suurella rahalla tehdyt elokuvat joissa tietyn yrityksen tuotetta näytetetään korostuneesti, kyseessä on luonnollisesti ns.piilomainonta joka on tehokkaampi mainostuskanava kuin perinteinen mediapuffi.Kenen taskuun niiden pitäisi mennä? Uskon, että tunnet liikemaailmaa ja tiedät miten siellä toimitaan. Mainoskanavilla mainostaja on ostanut mainosaikaa nimenomaisena tarkoituksenaan mainostaa tuotteitaan, tehdäkseen niitä potentiaaleille asiakkaille tutuksi - ja samalla mahdollistaakseen ohjelmatarjonnan. Niinhän mm. monet urheiluohjelmatkin ovat katsojien nähtävissä. No, tätä ei kannata jauhaa sen enempää. Maailman helpoin asiahan on poistua ärsyttävältä kanavalta ja katsoa vain YLEn tv-lupamaksun turvin esittämää ohjelmaa. Toivottavasti olet maksanut tv-luvan ja nautit syksyn tarjonnasta.
- ohjelmatarjonnan
fyrkat kirjoitti:
Kenen taskuun niiden pitäisi mennä? Uskon, että tunnet liikemaailmaa ja tiedät miten siellä toimitaan. Mainoskanavilla mainostaja on ostanut mainosaikaa nimenomaisena tarkoituksenaan mainostaa tuotteitaan, tehdäkseen niitä potentiaaleille asiakkaille tutuksi - ja samalla mahdollistaakseen ohjelmatarjonnan. Niinhän mm. monet urheiluohjelmatkin ovat katsojien nähtävissä. No, tätä ei kannata jauhaa sen enempää. Maailman helpoin asiahan on poistua ärsyttävältä kanavalta ja katsoa vain YLEn tv-lupamaksun turvin esittämää ohjelmaa. Toivottavasti olet maksanut tv-luvan ja nautit syksyn tarjonnasta.
"- ja samalla mahdollistaakseen ohjelmatarjonnan." siis kuvitteletko oikeesti, että mainostajaa kiinnostaa mahdollistaa jotain ohjelmatarjontaa??? räkänauru. Hei meepppä itte sinne töllölle, toiset luopuu koko matolaatikosta siks kun se on jenkkien keksimä keino vaikuttaa ihmisten mieleen, ja sä hyväkäs vielä puolustat sitä! varo ettet kompastu omaan näppäryytees tai vaikka johonki pilkkuvirheeseen. Teikäläisissä se tunnetusti aiheuttaa peruuttamatonta vahinkoa.
- dfgdfgdfdfgdf
Joskus, vaikka mainos on ärsyttävä, niin siitä tekee vielä ärsyttävämmän se, että sitä toistetaan KOKO AJAN. Minua ei haittaa huonot mainokset, mutta se KOKO AJAN näyttäminen tekee mielen heittää kauko-ohjain päin televisiota. Varsinkin Danonen mainokset... Tai ainakin se äijä, joka kuolaa sen purkin perään ja menee oven läpi, ärsytti. Ja joka helvetin välissä pitää olla tosiaan Danonen mainoksia. Siis ei voi olla mainostaukoa ilman Danonea. Se on saanut minut vihaamaan sitä tuotetta. Muistan kerran, kun oli peräti kolme Danonen mainosta samalla katkolla. Ei voi olla totta!
- humpuukit
"meidän äiti tekee teidän äitien ruuat".
Ketutti tämä mammasoopa heti ekasta katsokerrasta lähtien. "Äitien tekemää" Pah, taas viedään tyhmiä hyväuskoisia hölmöjä.. - Suomessa
on Valio ja puoliksi Ingman, niin miksi pitää jotain ranskalaista Danonea tännä tunkea?? Sellaista muovipurkkeihin pakattua lutkua.
- suurimmaksi osaksi
humpuukit kirjoitti:
"meidän äiti tekee teidän äitien ruuat".
Ketutti tämä mammasoopa heti ekasta katsokerrasta lähtien. "Äitien tekemää" Pah, taas viedään tyhmiä hyväuskoisia hölmöjä..tietää saarioisen tehtaan sahalahdessa. ihan sama onko itse-, isien-, äitien, tahikka mummojen tekemää ruokaa, mikään ei toimi. ja sit vielä työntekijät maksaa siitä et ne voi lunchilla ottaa safkaa sieltä!!! käsittämätöntä! mä vetelin saarioista ruokatunnilla 2 kk kunnes lääkäri sano että ei yhtään valmisateriaa enää, muuten menee loppuki terveys. siihen lopetin, nyt reilun vuoden verran ollut teräsmies. ja äitien tekemää sanonko mitä.
suurimmaksi osaksi kirjoitti:
tietää saarioisen tehtaan sahalahdessa. ihan sama onko itse-, isien-, äitien, tahikka mummojen tekemää ruokaa, mikään ei toimi. ja sit vielä työntekijät maksaa siitä et ne voi lunchilla ottaa safkaa sieltä!!! käsittämätöntä! mä vetelin saarioista ruokatunnilla 2 kk kunnes lääkäri sano että ei yhtään valmisateriaa enää, muuten menee loppuki terveys. siihen lopetin, nyt reilun vuoden verran ollut teräsmies. ja äitien tekemää sanonko mitä.
jos tarkotus väittää et sahalahti on tamperetta ni älä lähde himasta eksyt enne eteistä.sahalahti kuuluu kangasalaan,,,oisko valmis aterian merkkiki ollu atria,,,vai hk?sun muute pitäs mennä mainos hommii...lahjoja olis meinaa onnistut naurattaa ja ärsyttään samaa aikaan
- Onnea T:isi
hitto että siinä on se isä ihan kuin jossain kamoissa lastenjuhlia järjestämässä. Hirveätä miesten aliarvioimista. T:Nainen
- (minkään) mainoksen uhri
Jotkut saattaa olla hyvin tehty, mutta niiden tarkoitus on AINA saada myytyä uutta paskaa ja luotua keinotekoisia mielikuvia, tarpeita ja unelmia sekä kulutushysteriaa..
Kriittisyyttä ihmiset !!!
- jalkoja särkee
Se ku se akka marisee siinä että "ei mun pää oo kipee, jalkoja särkeee!" "oho, auttopas se nopeesti!" voi ärrrrr!!!
- mainosssss
Se on niin paras se DNA:n vai minkä mainos missä on ne pariolaiset.
"Harhauduin maistamaan tätä myrkkysientä ja tunnen kuinka elämä valuu poiiss" - Kanaa
Mac Donaldsin vuosia sitten ollu SYÖKÄÄ KANAA! voi juma et on jääny päähä, ja sit ku ne vielä teki siitä sen jatkon.. -__-
Ja lapsuudesta on jäänyt Kari Grandi! ja Raider! eli nykyinen Twix.. :D- Nimimerkin tulee sisältää v...
hauskoja oli ne sika vanhat tuplamainokset joissa kaksimielisesti lausahdettiin et.. taitaa tyttö tietää et seinän takana ois patukkaa tarjolla ym ym ja joku suklaapatukka mainos tämäkin,oisko ollu kismet ku se k
hemmo kävellä kömäyttää päin sitä liikennemerkkiä :):):)on niin hyvää ettei sanotukai saa... - Santeri X
Mainoksista kiertää myös parodioita netissä, tässä versio syökää kanaa-mainoksesta.
http://www.youtube.com/watch?v=-OZAvwu14g4 - voi vitsi
syökää kanaa on paras!
- ja ärsyttävin
parhaimmat kaksi on ehdottomasti legendaarinen "meijän äiti tekkee teijän äitien ruuat" ja toinen on se kun pikku tyttö kysyy äidiltä että "miksi pitää näyttää kauniimmalta ku oikeeasti on" :D loistavia mainoksi.
ärsyttävimmät mainokset on ne missä koko ajan selitetään että vai mikäs se oli, vai kuka se oli, vai missä se oli... niin niin ärsyttäviä!! ja panadol mainokset on myös ärsyttäviä.. pumpumpum...aaaaarg.. iiiiiii.........- black market
Joskus aikoinaan tuli Mustan pörssin Topin mainoksia.Ne sai aina hyvälle tuulelle.Nykyisistä parhaita ovat Dna,n mainokset.siis se partionjohtaja.Samoin Elisan pojat on ihan ok..
Paskin mainos on se,jossa nainen istuu pöntöllä ja kietoo paperia päähänsä ikäänkuin häähunnuksi.. - simo vaatehuoneelta hei
black market kirjoitti:
Joskus aikoinaan tuli Mustan pörssin Topin mainoksia.Ne sai aina hyvälle tuulelle.Nykyisistä parhaita ovat Dna,n mainokset.siis se partionjohtaja.Samoin Elisan pojat on ihan ok..
Paskin mainos on se,jossa nainen istuu pöntöllä ja kietoo paperia päähänsä ikäänkuin häähunnuksi..ysiysi, teennäisyydessään niiin huippu
- JA DANONE
Yleensäki Danone ku sil o varaa mainostaa joka toisel mainoksel----NIIN HYVÄÄ JA KEVYTTÄ! pää räjähtääääää
- Nuijautus
Akka kiitää viemään ukolle ruoka-annosta, jossa on kermaa ja ottaa vauhtia skeittilaudalla. Voi voi, nysse annos lässähti. Onneksi on tämmöstä uutta kermaa, jonka kanssa ei tarvi pitää kiirettä.
Aika jännä näin digiaikana, että porukat kattelee suorava tv:tä todella paljon.
Itse muistan vain muutamia mainoksia ennen ja jälkeen uutisten ja jostain hamasta menneisyydestä.
Digiaikana tallennan kovalevylle kaikki ne ohjelmat (uutisia lukuun ottamatta - niitä on paha katsoa 1-7 pv myöhemmin..), jotka haluan katsoa.
Mainokset kelataan sitten ohjelmaa katsoessa 16-kertaisella nopeudella ohi, ei siinä saa mitään kuvaa, millaisia ne mainokset on.- -Kami-
"Yhtä tasaisen ohuet puhelinlaskut..." Sairaan typerä (Saunalahden?) mainos!!! Lindexin mainos on tän hetken suosikkini!
- Vain99
Vaatehuoneen Simon vain 99,90 tarjoukset joskus 90-luvulla. Mitähän mahtaa Simolle kuulua nykyisin, ei ole miestä paljon mainoksissa näkynyt?
- pyhpah
Onko sinulla miehen suu ??? pastillimainos. Aivan outo.
- AAAARRGGGHH!!
Sipsiä... Limukkaa... Voi hyvää päivää, siis niin ärsyttävä mainos että ei voi olla!
- kaikki mainokset
ärsyttäviä, kun niitä joutuu katsomaan illasta toiseen kymmeniä kertoja samoja! Ja äänikin menee kovemmalle aina mainosten aikaan. Itse mainosten aikaan teen kaikkea muuta, ripustelen pyykkejä, laitan voileipiä jne. Ehtii paljon niiden aikana! Kokeilkaa!
- ihme ja kumma
Miksi yleensä palaat sinne telkun ääreen? Jatka vain muita puuhiasi ja ehdit vieläkin enemmän.
- niinku
ihme ja kumma kirjoitti:
Miksi yleensä palaat sinne telkun ääreen? Jatka vain muita puuhiasi ja ehdit vieläkin enemmän.
sinä nyt?
- mainostaja itsekkin
Elämä On DNa moni muukin dna:n mainos, tosin välillä ehkä liian rohkeita kokeiluita.
Positiivinen Olvi-tyttö saunassa ja muut Olvin jutut
Leipä loppuu hyllystä Vaasan Leipä
Tule joulu Kultainen..... Sok
Niin hyvää ettei ..... Fazer
Huonoja on niin paljon, ettei viitsi mainita- *****
R.I.P. Jeppe oli parhaimmistoa. Niin sulonen!
Ärsyttäviä paljon, niistä vielä mainitsematon mm. joku hiusväri mainos, jossa Satu Ruotsalainen läpättää puhelimessa äitinsä kanssa kuin ihqun hoitava ja luonnollinen väri on.
Näitä lueskellessa tuli mieleeni, että minäkin boikotoin joitain tuotteita ja valmistajia yli ärsyttävien mainosten tähden, mutta empä muista milloin olisin jonkin tuotteen ostanut mainoksen perusteella! No kaipa noilla firmoilla sit on liikaa rahaa.
- Kynnys
ja tuntuvat enemmän käskyiltä kuin mainoksilta tosin en tiedä mikseivät mainokset ole vaikuttaneet minuun?.
- sedän luona
Paras oli se kissanruokamainos, jossa kissan 'veljenpojat' tulivat kylään katsomaan kauhufilmiä telkkarista. Filmi oli Lassie, pienet kisut kurkkivat peloissaan tuolin takaa isoa koiraa. Ärsyttävimpiä on automainokset, joissa on teennäinen matala miesääni.
- vai onko
se on kiva mainos jossa meidän äiti tekee teidänkin äitien ruoat , miksi äiti meikkaa ja elisan jäppinen ett kumppani
hauska taas dna mokkula, vaikka moni on siitä eri mieltä nähdessään siinä jotain ihmellistä
ärsytyksen puolelle menee eniro 0100100 ja se vai mikä se oli
mainos joka ei ärsytä (jää silti mieleen) ja jota vois katsoa pidempäänkin on apetit kasviksista ruokaa tekevä kundi, sillä on hyvä meno siinä....jess - Hiilihappo
Muistaako kukaan enää, kun Tauno Palo esiintyi pilsnerimainoksissa?
"Sano vain reilusti Koff"
Hän mainosti myös jotakin vissyvettä, "jossa hiilihappo TODELLA säilyy". - AAAARGGGH
aivan kamalin ikinä on se kamala valittaja ämmämainos "ei mun päätä särje vaan jalkoja särkee" tai jotain sinne päin,mikälie buranamainos taas. tulee hyvin nopeasti tarvetta kaukosäätimelle ja kanavan vaihdolle kun tää alkaa
- tonttu kai itsekin
Joo se on ihan kamala, sillä tätillä on vielä niiiiin kaamea naukuva ääni, että ihan puistattaa. parhaita ever ovat ne jonkun operaattorin(olikohan dna) missä oli niitä tonttuja ja mummoja ja pissiksiä(joku äijä kävi riehuu)
- on aika
kamala. "syö mitä vain, ei haittaa, activia auttaa". tarvitseeko tollaseen kehottaa muutenkin omaa napaansa ajattelevia ihmisiä, ällöttävää
- pikajuoksia
Eikö tuo jatkuva värjääminen, hei äiti, voi itku.
- mävaanjoo
Idiooteimmat mainokset tällä haavaa on Activian tekoterveelliset jugurttimainokset, Muhkukieliset uutiset, Jaffa-mainos missä mummo ja pappa ratsastaa jollain helkkarin muovihevosilla ja tosiaankin kaikki ne oudot 0100 100-mainokset jossa ei siis ole päätä ei häntää.
Aivan parhaat on ne Dnan partiolaismainokset ja Pauligin presidentti kahvimainos sekä VR:n rekrymainokset. - konehtööri
mävaanjoo kirjoitti:
Idiooteimmat mainokset tällä haavaa on Activian tekoterveelliset jugurttimainokset, Muhkukieliset uutiset, Jaffa-mainos missä mummo ja pappa ratsastaa jollain helkkarin muovihevosilla ja tosiaankin kaikki ne oudot 0100 100-mainokset jossa ei siis ole päätä ei häntää.
Aivan parhaat on ne Dnan partiolaismainokset ja Pauligin presidentti kahvimainos sekä VR:n rekrymainokset.Ne Helsingin rautatieaseman kivipatsaat erilaisissa ympyröissä. Niissä on sitä jotakin.
- soneran teko-
mävaanjoo kirjoitti:
Aivan parhaat on ne Dnan partiolaismainokset ja Pauligin presidentti kahvimainos sekä VR:n rekrymainokset.söpöt mainokset. muka perheen puolesta ja viestintää helpottamaan. esim. tää missä muksu soittaa kotiin ja kysyy, miten äidin päivä on mennyt..eiköhän oikeesti se puhelu menis jotenkin näin: "äiti millon sä oikeen tuut kotiin?"
- djesa
moi
- Nimetön
Must noi Husseini häät oli just kova mainos!!!
- "AIKUINEN"
Voi V***U!!! Se mäkin "mummi minä olen aikuinen" huh, kun ihan puistattaa!!! Ei ne muutkaan mainokset, oo olleet hyviä missä se jätkä on.
Se oli hyvä mäkin mainos, jossa se isä söi niitten lapsien ruokia ja sit ne teinit oli siellä toisessa pöydässä ja se jätkä sano sille likalle et haluu lapsia=) - tv:n huonoimmat
Huonoimmat, surkeimmat ja erityisesti ärsyttävimmät mainokset ovat kaikki ne, joissa yritetään kaupitella jotain tekstarilla tilattavia soittoääniä tai taustakuvia puhelimeen. AARGHH voi jessus!!!!!
Mitä nyt sekunnin miettimisellä mieleen tulee, niin tämän hetken yks parhaita on se mainos, jossa nuoret tytöt on metsässä miehen kanssa. Sit tämä mies mukamas on syönyt myrkkysienen ja tyttöjen pitäis antaa tekohengitystä. Mutta pieleehän se menee kun yks tytöistä löytää läppärillä netistä tiedon että se onkin kolmen tähden ruokasieni ja miehen aikeet meni mönkään ja voi jeeesus tätä selitystä kun ei voi muistaa minkä puljun mainos se oli!- *****
on dna.n
- koskaan ikinä
Ne mainokset joissa aina sanottiin että "elämä on". Siis voi saaaaaa**na. Ei siinä muuta mutta kun kaikki ihmiset sit sanoi joka helvetin asiaan että "elämä on", ja osa paikalleen jämähtäneistä sanoo vieläkin. Pikkusen meinas mennä järki ja terveys ja kunto ja pääkin tais tipahtaa irti. Voihan pökäle kun ärsytti suunnattomasti nuo mainokset.
- 3kisua
Minusta kaikkien aikojen paras on valion jugurtti mainos, jossa mummot istuvat penkillä ja toinen sanoo "en kestä enää" ja toinen "jätä jämät" ja kyse olikin jugurtista :D, Myös minusta on aika huvittavia ne nyt telkussa pyörivät partiomainokset joissa partiopoika yrittää epätoivoisesti saada tytöiltä hellyyttä :D
Ällöttävimpiä mainoksia ovat mm panadol mainos tum tum tum, sekä kaikki dubatut mainokset- mullekki jämät
..tuo "jätä jämät" oli ihan omaa luokkaansa, tosi hyvä
partiomainoksesta olen eri mieltä: aikuinen mies koittaa kieroilla ittesä alaikästen tyttöjen iholle
yks ällöttävä mainos oli joku aika sitte muromainos jossa "isäni ja minä" ... teennäisyyden huipentuma
- dingdagading
Ihan VITUN ärsyttävä se Jyväshyvän kaurakeksi -mainos, jossa on se ihmisvariksenpelätin! Se musiikki "ding daga ding ding", koko vitun mainoksen idea ja se vitun "variksenpelätin"! Aaarrgh!!!
- .....
"vaimokin on niin laiska hieromaan"
"Children! Lunch is ready!
Thank you, mommy!"
"Pitikö meidän saunoa tänään?
Niin, pitikö?"
Paras mainos on DNA:n mainos, jossa ratikkakuski lähtee kotiin rakastelemaan Reinon kanssa ihanasti ja pitkään! - Annexan
Mielestäni on paljon mukavia ja huvittavia tv-mainoksia. Harvempi ärsyttää. Mutta todellakin tämä Panadol-mainos, jossa on eritavoin kuvattu pääkipua, niin voi kiesus sentään, että oikeesti ärsyttää. Kiva mainos mielestäni on:volkswagen mainos, jossa on klassinen ja uusittu Volkswagen Golf. Vanhemmista tv-mainoksista kiva mainos on: pois alta jaffat tulloo ja helemat paukkuu. sekä: syökää kanaa,syökää kanaa. :) :)
- MIELESTÄNI..
että ne kipulääke mainokset, joissa jytkää tai jumputtaa saa monet ärtymään??
Mun mielestä ne juuri kuvaa hienosti kipua!
Itsekin joka päivä särkylääkettä tarvitsevana ymmärrän, miltä kipu tuntuu.
Vanha mainos muistui mieleen ja se ÄRSYTTI: "minä vain juon ja kusen, muut saa selittää".
Miksihän mainoksiin valitaan poikalapsia ku ne on kaikkein ÄRSYttävimpiääääääääääääääääääääääää! - aargghh
Tätä mainosta en ole pystynyt kertaakaan katsomaan, kun se alkaa, niin etsin vikkelään kaken ja vaihdan kanavaa, siis tämä
muhkumahku uutiset... mahkumuhkumuhku.... - Koko rahalla
Ärsyttävä. Liian kauan soinut sama sävel.
- Ystävällinen henkilö
Tällaisia ketjuja lisää :D :D
En yleensä käytä seuraavia teini-ilmaisuja mutta nyt on pakko, LOL. - hamppi0
ohjelmien alkua olevat vinettomainokset on syvältä.
- volkkari mainokset
on tosi hyviä:http://www.youtube.com/watch?v=LuC6jeKjTdg&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=arfNofxBtfY - Miss Drinkwater
mainokset senkun pahenevat, nämä nykyiset seksistiset mainokset ovat todellinen pohjanoteeraus eikä aikaisemmissakaan ole ollut kehumista. En IKINÄ hanki DNA:n liittymää.
Hellyttävin on tänä syksynä ollut se, missä soi Maaritin biisi "Lainaa vain", kun pikkupoika aloittaa koulun. En kyllä muista mainostaako se liittymää vai kännykkää.- osa mainoksista
on varmaan ärsyttäviä JOS niistä hakee vain seksuaalista asemaa korostavia osia. Et ollenkaan tajunnut mainoksien koomista puolta, kuten kaverin ilmeitä ja naisen nokkelaa ongelmanratkaisukykyä. Kuinka helppoa on kun sen osaaQ!
- ...juu-u...
Yhtenä iltana pienessä hilppaviinissä suljin tietokonettani,kun näytölle lävähti,että olen voittanut matkoja Disneylandiin ja paljon rahaa ym.ym...Jottahan minä siihen puhelinnumeroon soittamaan.No aivan ulkomaankielellä kerrottiin,notta numero on varattu.Ja mää vielä jään varttumaan! Onko teillä kokemuksia vastaavista voitoista,paljonko maksoi? "kadutttaa"
- aito soittari
Se mylvivä miesääni on TODELLA ärsyttävä, kun se on sadassa muussakin mainoksessa.
- kutina
Ärsyttävin mainos on tämä :"No mitä sieltä pussista löytyy ?. "Hampurilainen ,ranskikset ja limu " .Huh,huh,kun ottaa päähän tuo mainos.Ja nuo "peräaukon kutina" ja naisten "hajuhaitta " mainokset sais jättää pois . Kyllä jokainen aikuinen vaivoihinsa apua osaa muutenkin hakea. Ja sitten kun nuo intiimi mainokset sattuu aamupalan aikoihin niin siihen jää puuron syönti.Ja monesti menee telkkari kiinni noitten takia. Paljon on siedettäviäkin mainoksia, en nyt muista minkä vois mainita erikseen.
- huh huh
just nää "peräaukon kutina" ym. intiimien paikkojen salvaus mainokset on jotain aivan helvetin järkyttävää. jos ihmiset ei osaa ilman telkkarimainoksia mennä ostamaan apteekista persrasvaa niin kuolkoot sitten siihen kutinaansa.
- Void_
Ovat kaikki dubatut mainokset.
Suosikkeja on VR mainokset ja DNA mokkulat. - Pillittäjä
Mielestäni suloisin mainos on Finnairin mainos, jossa pieni poro on eksynyt ja löytää laumansa luo lentokoneen valon avulla. Se mainos ihan itkettää. Samoin se VR:n mainos jossa isäkyyhky ottaa junankyytiä kun menee kotipesäänsä. Muutenkin VR:n mainokset on hyviä. Mutta nuo ovat sellaisia, jotka ovat jääneet ikuisesti mieleen. Hauskin viimeaikoina on Saarioisten "meidän äiti"- mainos.
Ärsyttävä on se selvästi mukamas suomalainen ja varmasti jossain amerikassa tehty kaurakeksimainos, joka on niin amerikkalainen. Typerä variksenpelätin koputtelemassa ihanneperheen ovella. Tekopirteää ja tekohauskaa.
Elisan mainostoimisto yrittää tehdä Sauli ja Pauli- jutuista hauskoja. Mutta kaverukset ovat jotenkin niin perussuomalaisia juntteja, että heidän touhunsa on jotenkin liian normaalia, että se olisi hauskaa. Minulta elisan tutkimushaastattelija yritti tinkoa viime vuonna Idolsin mainoksia, joita muistan. En lainkaan ollut tajunnut että elisa on edes sponssaamassa. Niin harmaa on elisa. Haastattelija joutui melkein sanomaan, että kuka on sponssaaja.- Silja-Line
Ne kaksi lokkia, jotka kuhertelevat autolautan ahterin reunalla. Jotensakin viehättävää.
- väkivaltaa
Ylivoimaisesti RAIVOSTUTTAVIN mainos on SMASH -suklaakeksi-tms-mainos.
Pieni poikani pelkää niin p....erusteellisesti ,että lähtee itkien huoneesta ja menee ihen tolalataan! Eli terveiset vaan niille mainostajille : emme KOSKAAN tule ostamaan moista väkivaltaa ihannoivien hörhöjen mainostamaa ns herkkua. KIITOS.
Parhaita ovat maik ja muut hietalahden esittämät humoristiset hahmot , sekä mies,joka yrittää nuoria tyttöjä saada syystä tai toisesta antamaan esim tekohengitystä;)))
En vaan muista yhtään mitä ne mainostavat...hahhaa - Emmiina...
Polarin mainoksissa on ihana musiikki ja kauniit maisemat. siinä alkaa väkisinkin hyräillä tai hymyilee. :) aluksi oli hyvä se "vai mikä se oli"-mainos, mut nyt se alkaa jo ärsyttää!
- töihin
K-raudan mainos: Kolme nuorehkoa naista tuhoaa huoneiston.
Mainoksen lopussa kaikki on taas kunnossa, mutta kenen toimesta?
Edesvastuutonta mainontaa K-raudalta. - Seniorikansalainen
Kun tuolla aikaisemmin on mainittu Mustan Pörssin Topi ja Vaatehuoneen Simo, niin Väiski Purje kuuluu myös noihin legendaarisiin.
Hänen takiaan Neuvosto-Eestissä yritettiin kehitellä tallinnalaisille tv-katselijoille kaikenlaista häirintää, jolla olisi voinut estää suomalaisten tv-lähetysten katselun, kun ne notkuvat lihatiskit olivat vain propagandaa. Junnu Vainio teki aiheesta hyvän laulun Aleks ja Jaan. - --Mikko--
Tämä mainos on Virosta ja jostain -80 luvun tienoilta. Muistakaa laittaa volyymit kaakkoon kun kuuntelette =)
"Kana hakkliha" jota mainoksessa viljellään tarkoittaa suomeksi: kanan jauheliha
http://www.youtube.com/watch?v=WnqsaB02SdE
Ja toinen Virolaisen ammattikoulun tuotantoa..
http://www.youtube.com/watch?v=S2bLcCfuBLg&feature=related
Ja jäätelömainosta.. (I came at 0:18) =)
http://www.youtube.com/watch?v=uobrdxYFsNY&feature=related
(Samasta jäätelömainoksesta oli kohta myös Borat-elokuvan lopputeksteissä) - Jarppiskurppis
Ei kyllä se on ikuisesti paras se Valiojogurtti missä poika tulee tytön luo kylään ja siel onkin sitten koko suku :D
- trasseli
minun mielestäni tosi ärsy tv mainos on se muhku mainos arrg kyllä ottaa pattiin!!!
- tittidii
Minusta paras on kyllä se DNA:n mainos jossa partio johtaja koittaa vakuuttaa partio tytöilleen olevansa eksyksissä :D sille tullut naurettua monet kerrat
- ärsyttää
K-kauppiaat nyhtää 20% korkeampia hintoja tuotteistaan. Kornit mainokset pyörii tvssä. Paras on Axen mainokset yleensä.
- paskimpia
Hesen Turkulaiset mainokset etoo.
- maidonjuoja
no ärsyttävin on se panadol zap- mainos, ja se joku ihme dallas pulla- mainos, laulu jää soimaan päähän.
parhaimpii on ollu "meiän äiti tekee teiän äitien ruuat" ja "vai mikä se oli" mainos on kans aika hyvä ;)
se on kans tosi ärsyttävä ku jotain et "hammaslääkäri kertoo neurologiasta (vai mikä se oli, kumminki joku tauti).. - valistusta
Seksivalistusta parhaimmilaan.
http://www.youtube.com/watch?v=x-OqKWXirsU - mainos on
ylivoimaisesti näiden mainosrahoitteisten kanavien mainokatkojen jälkeen vasempaan ruudun kulmaan lykkäämä mainos jostain paskasta sarjasta. Pilaa ohjelman kuin ohjelman.
- adsdgdvvrvdrg
Parhaisiin kuuluu ainakin kiinteistömaailman "puppuppupuppuppuppuppuppu..."-mainos, ja ärsyttävimpiin toi Pizzaperjataii
- 12345
Kaikki semmoiset jotka päättyvät laushdukseen:
"Koska mekin olemme sen arvoisia"
-lapset ovat vaipan arvoisia
-naiset tampponin tai hiustehoitoaineen arvoisia
ARHG ! Ja tätä kulunutta fraasia kopioidaan
vielä mainosesta toidee, hyi olkoon
Hyvä pätkä oli se jossa tyttö heitti sormuksen kaivoon, antoi ukolle kenkää ja alkoi juoda piimää. Asenneta !! - mainos oli..
mun mielestä se yleisradion digi-mainos.
- ahdistunut
toi taulu on ihan surkee, tää leipä on tosi hyvää...
- BOIKOTTI
..tuotteet aina boikottiin omalta osalta joiden mainos saa sapen kiehumaan.näitä on:
HESBURGER---EN OLE KOSKAAN KÄYNY SIELLÄ MAINOSTEN TAKIA
ACTIVIA--ON VAAN RASITTAVIA MAINOKSIA,MUKA KÄYDÄÄN NIIN KADUNMIEHILTÄ/NAISILTA KYSELEMÄSSÄ...VOI PRKL.
PIZZAPERJANTAI--SILLOIN VAIHTUU KANAVAKIN.
ELISA--TÄMÄ OHUKAINEN JA PAKSUKAINEN KAKSIKKO JA TÄMÄ MUKA NIIN PRKL HIENO OMA TYYLI NÄISSÄ MAINOKSISSA. OLI KERRAN SOPIVA MIELENTILA VITUTUS NIIN VAIHDOIN LIITTYMÄN KUN KO.MAINOS PÄRHTI ESIIN.
Mainostajien kannattas varmaan lukea tätä palstaa=) - joggi
Mitä helekutin yhteistä on auton parkkeeraamisella, sen putaomisella, jugurtilla,
ja uskonpuutteella? ja se autopikkolo on niin
karsea liimanaama että huh huh.
Kaiken hyvän lisäksi se tulee abt sata ketaa
päivässä, useeempaan otteeseen yhden ohjelman
välissä
Oikeesti joskus joutuu miettimään mitä mömmöjä
ne mainosmiehet on napanneet kun tuommoista
älytöntä skeidaa keksivät.
Kyllä jää arlat kauppaan kun mainos tulee
väkisinkin mieleen - geparti
pakko laukata aina apteekkiin kun tulee buranamainoksia, ihme vinkunaa ja kitinää :D:D päänsärkyhän siitä tulee
mainos jossa laulettiin "Nininananunu"ja joku taiteili lankulla. Nostaa vieläkin verenpaineen ku muistelen, hyih, niin karmea..
- hyhyhyyy
Muistaako kukaan vuosien takaa sitä kamalaa Embo, Embo, Embo....AAAARRRGGGHHHHH!!!!!
- ärrinmurrinpurrinjupinaa(N)
-Mainitsemasi Panadol Zapp -mainos on kyllä yksi raivostuttavimmista!>:-I
-Muhkunkieliset uutiset.(mrr!)
-Sotkan mainokset.
-Kerran oli se Ketorinin kipugeelimainos,missä blondi akka kailotti niin helvetin kovaa ja rasittavalla äänellä että korvia alkoi särkemään.
-ENIRO NOLLA SATA SATA, MITEN VOIN AUTTAA????!!!!!!(se kun pärähtää aina niin helkutin kovaa Nelosen elokuvien mainoskatkojen alkaessa/päättyessä)Samaten Kotipizza-mainokset samassa kohtaa.
-Vai miten se oli?Vai missä se oli?(Jopet Shown sketsinä hauska,muttei mainoksena,boikotoin Fonectaa kun kehtasivat pilata hyvän sketsin)
-Side-,tamponi-,Tena- ja Lactal -mainokset (haiseeko ja kutiseeko alapää lässyn lässyn,aaargh!!!!!),ihmettelenpä miksi ympäristöystävällisiä kuukautiskuppeja ei mainosteta?
-Poika joka kaataa mustikkasopat päälleen.
-Vitalinean akat nollaplus-lässytyksineen ja yleensäkin kaikki terveysjogurttimainokset,Actimelit ja Activiat saavat veren kiehumaan.
-Pyykinpesuainemainokset,joissa rohkaistaan lapsia rypemään ties missä ravassa jossain muissa kledjuissa kuin kuravaatteissa,sillä kyllä OMO hoitaa pyykit puhtaaksi!
-Mäkkärin mainokset:
"Wau!Mikä toi on?" -tollon näköinen tyyppi kysyy tollolla tavalla
"2 euron hampurilainen"
"Waauuu!" -sanoo vielä tollommalla tavalla
"Kahen euron numero ja sun puhelinhampurilainen!"
ja tietenkin Bigmac,bigmac,bigmac,bigmac...(miksei voi vain sanoa vaikka 50 Bigmaciä?)
-Carlsberg-mainos,jossa äijät viskoo vihannekset marketin lattialle(mrrr...)ja menevät pällistelemään lumoutuneina uutta kevytolutta.Juu siitä vain sitten juomaan "hyväätekevää" olutta,viis vihanneksista!:-P
-Fantan B'Good,joku uusi terveyslimukka...phah,terveellistä limua ei kyllä ole!Ja yleensäkin Fantan mainokset ovat typeriä,etenkin se joskus ollut "Bambooza!" ja nyt nämä animoidut harmaat pallopääukkelit.
-Saarioisen "Tässä on äiti,joka paistoi kanan,jolle sopii kastike,jonka keksi Tiina!" rallatus oli kyllä raivostuttava.
-Jokajouluinen Coca-Cola mainos,missä vaari lukee lapsenlapselleen satua ja menevät jonkun Coca-Cola rekan mukaan matkalle talven ihmemaahan.Se "Always Coca-Cola" -juttu.
-Floran mainos,jossa kersat söi vanhempien paahtoleivistä keskustat."Fiksuja muksuja.Osaavat keskittyä olennaiseen.",isä tuumi.
-Danette-äijä,vai pitäisikö sanoa Tänät-äijä.
-Kainalot kaunistavat deodorantit,onko turhempaa...
-kaikkien operaattorien mainokset
-Grandiosa pizzaperjantai-rallatus
Näitä löytyisi vielä vaikka kuinka,mutta listataanpa hyviä:
-Olikohan se nyt Sunnuntain mainos,jossa laulettiin:
mies:"Taivaallisen nopeaa"
pipariukot(kimeällä ja söpöllä äänellä):"Mansikka,omena,vanilja!"
mies:"Piirakkaa maistuvaa"
pipariukot:"Suolaista makeaa!"
...
En muista miten tämä jatkui,mutta oli niin herttainen mainos että!
-"Meidän äiti tekee teidän äitien ruuat!".Touché!
-"Maailma on erilainen kavioveikkaajan silmin."
-Liikenneturvan mainokset saavat kyllä miettimään käyttäytymistä tien päällä!
-Oliko se nyt Poweraden mainos,jossa ihmisiä juoksee ja hörppii Poweradea ja kerääntyy vieriväksi palloksi,se on aika hauska!:-)
-"Toi taulu on ihan surkea.Tämä leipä on hyvää!" Minua ei mikään niin ällötä kuin taidenäyttelyt,jossa pällistellään niin asiantuntevina taulujen ja teosten edessä.Nykyään kai paskakikkare lasipurkissakin on taidetta.Taidenäyttelyissä kyllä tekisi mieli kaivaa eväsleipä esiin ja antaa hönttien pällistellä akvarelleja.- ärrinmurrinpurrinjupinaa(N)
Oli pakko vielä lisätä pari todella ällöä mainosta,joita ei tod.sovi jättää ällötyslistalta pois.
Nämä ovat raivostuttavien kärkikastia:
-VaniSSSH OkSSSHi AxSSSSSSHön IntelligenSSSSSSH(kirjoitettu tahallaan väärin),voi että se raivostuttavasti sihisee niitä ässiä se akka...(ja muutenkin kaikki Vanish ja myös Cillit Bang-mainokset)
-Yoggi-juotavat jogurtit,turhakkeita ne tuommoiset juotavat jogurtit on ja se on typerää kun se jätkä parkkeeraa auton yli reunan,ottaa jogurtinlitkut turvaan ja auto putoaa.Miten se liittyy uskonpuutteeseen?Todella älyvapaa mainos.Yoggit jääköön kaupan hyllyille.
JA VIIMEISENÄ PAHIN KAIKISTA:
-Jonkun rautakaupan mainos,jossa akat laulaa kimittää sen hirveän Girls Just Wanna Have Fun -purkkapoppibiisin mukana.Niin korviarepivä mainos,että se pitäisi kieltää. - lahtari2
Olisit voinut vastata vain,kaikki täyttä PASKAA!!!!!
- lahtari2
lahtari2 kirjoitti:
Olisit voinut vastata vain,kaikki täyttä PASKAA!!!!!
En tiedä ? MITÄ SAATANAN NYNNYJÄ TÄÄLLÄ ON MIELIPITEITÄÄN JAKAMASSA?
- etelän mies
Jotensakin sympaattinen oli takavuosien Off-mainos.
Mitä sie etelän mies huidot? Ota Ohvia.
Mainoksen filmitähti Ilmari Mattila ei valitettavasti enää ole joukossamme. - teeeeev
- heppssburrgeerr
hitosti on aina ottanut päähän hesburgerin mainokset..oli sitten uusi tai vanha niin aina sieltä paukahtaa se vanha tuttu HESBURGER! siihen loppuun. Aaaaaghh. Iltanuokkuminen sohvalla keskeytyy aina tohon.
- äitison
ÄITIS ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- karre
äitison kirjoitti:
ÄITIS ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onkohan oikea palsta?Tuo saunalahtimainos,missä on naurava mies ja koira,niin onko se näyttelijä salkkarilasse(Timo Jurkka)
- Nadinea
karre kirjoitti:
Onkohan oikea palsta?Tuo saunalahtimainos,missä on naurava mies ja koira,niin onko se näyttelijä salkkarilasse(Timo Jurkka)
Itse inhoan "Hyvä olo lähtee sisältäpäin"- mainoksia ja sitä karmeaa "Elämänvoimaa tarvitaaaaan"- biisiä. Revin hiuksia päästä aina kun se tulee =D Lisäksi Domino-mainokset ärsyttävät ja kaikki missä hoetaan päin ruutua, että "tämä tuote on hyväksi" =D
- lasseko
karre kirjoitti:
AIVAN: onko se salkkarilasse aka natsifaija siinä saunalahden mainoksessa? Meillä on poikaystävän kanssa veto meneillään (panoksena pyykinpesu), ja oon ihan varma, että se on Timo Jurkka siinä takan ääressä. PLIIIIIS kertokaa joku onko se se?
- jarppi78
lasseko kirjoitti:
AIVAN: onko se salkkarilasse aka natsifaija siinä saunalahden mainoksessa? Meillä on poikaystävän kanssa veto meneillään (panoksena pyykinpesu), ja oon ihan varma, että se on Timo Jurkka siinä takan ääressä. PLIIIIIS kertokaa joku onko se se?
mielestäni ei todellakaan ole! ei mitään samaa näköä eikä äänikään ole sama. mutta olisi kiva saada varmistus!
- Homoville
Joo, mutta se yks niistä kundeista on tosi seksy ja pantavan näköinen. Nussisin sitäperseeseen takaapäin oikein pitkään ja hartaasti. Lopuksi runkkaisin mällit sen perseen päälle.
- Naispuoleinen Tarzan
Taas kerran ovat hyvät suomalaiset mainoksen tekijät oivaltaneet: ÅTTÅ mainos, kuinka myydään ruotsalaisten seksuaalisen vähemmistön kautta hyvää Suomalaista tuotetta! Vaikka näyttelijä ei olekaan ruotsalainen, mutta sopii osaansa erittäin hyvin. Olen vaihtanut siideristä lonkeroon. Älyttömän hyvä!
- Ding Ding Ding
Nyt näitä viheltely-mainoksia on tullut ihan ärsyttämään asti. En osta sitten mitään Atrian makkaraa...no en ole muutenkaan makkaran ystävä, mutta jos vieraille pitää sitten ostaa jotain, niin ei tätä merkkiä ainakaan.
Ding ding ding - mainos Bio Luvil ärsytti siihen pisteeseen, että tuota varoo ostamasta sitten jatkossa, se on 100% varma.
Joku helkutin laulukuoro oli jossain maalimainoksessa ja varoin sitten ostamasta sitäkin. Nyt se laulukuoro on onneksi hävinnyt.
Sitten on jotain keräyksiä, jos ostat meidän tuotetta, menee Afrikkaan osa hinnasta. Se on pakkokeräys ja se on sen tuotteen ostoboikotti myös.
Onhan noita onneksi asiallisiakin mainoksia ja suurin osa. - PIM PIM PIM PIM
Jumalattoman ärsyttävä ding ding ding ding - mainos jatkaa taas tv:ssä. Kuinkahan paljon se on vähentänyt tuon Bio Luvilin käyttöä. Me ainakin porukalla boikotoimme, koska joudumme vaihtamaan tv-kanavaa. Yleensä unohdummekin sitten ulkolaisille satelliittikanaville näitten typerien manosten takia. Akan naamakin jo ärsyttää kun ilmestyy ruutuun. Toinen on kai kuolinkorinoissa kamppaileva närästystabletti Rennie, josta sain aikanaan vain vatsavaivoja.
- En osta!
0100 ärsyttää, mutta menee varmasti perille monelle yksinkertaiselle tyypille...sen vuoksi kai sitä jankutetaan. Kolmet lasit viiden hinnalla on yksi toinen :-=)). Ei näitä näitten ostajia voi kuin sääliä. Minä teen aina päätöksen, joka pitää: näitä en osta!
- lahtari2
KAIKKI TÄYTTÄ PASKAA !!!!!!!
VOI VITTU, NYT TULI PAHA YHTEENLASKU KYSYMYS. OSAANKOHAN LASKEA OIKEIN? - satoja merkkejä
Zalando. Ensimmäisellä kerralla hauska. Toisella kerralla huvittava. Siitä eteenpäin ärsyttävä. Nyt lähinnä hatuttaa koko mainos.
- ImaG
Tilaa ilmainen tuote-esittely Imagomentorilta.
www.imagomentor.fi - bafusin!!!
Mä en kestä sitä bafusin kurrkulääkemainosta... Ämmä laulaa todella ärsyttävästi laulua
Ota bafusin se pian avuksi on ja teho sen on verratoon. BAFUSIIIIN!!!!!
Ja mitä vidulista se jalkapallon pääpompottelu siinä mainoksessa on????
AAARRGGGHHHHH!!!!!!!!! - kiva katsella
mä tykkään dressmanin mainoksista,pirteitä ja hyvinvoivia miehiä iloisina malleina
- ghghghgvh
En voi SIETÄÄ Bepanthen Anti Exem -voide mainosta. Siinä näyttelevä nainen on niin epäluonnollinen. En tiedä mitä roolia hän mainoksessa näyttelee mutta mainos vaikuttaa siltä että täysin tuntematon nainen on mennyt vieraaseen taloon lapsenvahdiksi täysin tuntemattomalle lapselle. Kaikki sen naisen äänen painotteet ja nyanssit, ARGH. Mikäli nainen näyttelee tuon pikkupojan äitiä, on mainos pahasti pihalla, koska kukaan äiti ja lapsi ei puhu tuollaisn äänensävyin ja puhetavoin toisilleen. Pakko kääntää kanavaa joka kerta kun mainos pärähtää käyntiin.
- Vaihtaen paranee
Joko Elisa voisi lopettaa sen pask...mainosken 0100 100 mistä löytyy jotain sontaa myös. Telkka pois tai toiselle kanavalle. Ei tuota voi kukaan katsoa ärsyyntymässä. Olenkin lopettanut Elisan kännykät ja ottanut Soneran ja toisille TeleFinlandin liittymät.
- Anonyymi
Vitun terskanvenyttäjä paska. Vedä vittu päähäs ja runkkaa luolassa. Onneton avioton paskahousu. Ihmiskunnalle merkityksetön syöpäsolu. Vedä kätees. Hintti
- Anonyymi
Oot vaan negatiivinen koska oot läski
- Anonyymi
Kun aiika oon..
K-kaupan "räppi" .. syyään eka, syyään eka
K-kaupan "kalalaulu"
Snellmannin tai HK:n se kun ne kuiskailee "suomalaista , kotimaista, jne.
Kaikki mainokset joissa kuiskaillaan.
MacDonaldsin tunnarit varsinkin laulettuna.. badabbabbaa babbaadada
Se vitun "hei tässä on rakkaus.. tässä se on se rakkaus"
Se uus MacGyverin tunnari johon on tehty suomenkieliset sanoitukset
Nää kaikki on semmosia joihin on tullut semmonen refleksi, et ne on pakko saada hiljaseks tai vaihtaa kanavaa jos tajuaa että ne on tulossa, muuten kiehahtaa hermot täysin yli ja tekee mieli vetää ranteet auki.
En keksi yhtäkään mainosta josta pitäisin. Ne on kaikki yhtä vitun helvettiä ja niitä on kaikkialla!!!!!!! VITTU!- Anonyymi
Tosiaanki samoilla linjoilla!! Nyt mennään jo joulukuuta, mut toi kinderin piipityspaska, tokmannin hei huomenta suomi, dna viheltely onneks loppu. Tossa vaan muutamia mainitakseni. Tsiisus että pistää ärsyttämään! Kaukkariki paskana.
- Anonyymi
Lploohsljselsjdvrndkjfjjnjķhrkj yty6yyyjtminuutiltani on sen pelin jälkeen ja Mineraft ii hallituksen aikana lainkaan siitä mitä sieltä tulee takaisin kotiin mun olka pää ja Mineraft ii hallituksen aikana lainkaan siitä mitä 6play aikoina olen yhdistyi 6on of the b ox ja Mineraft ii hallituksen aikana lainkaan siitä mitä sieltä tulee takaisin kotiin mun olka pää ja Mineraft ii hallituksen aikana lainkaan ja Mineraft ii hallituksen aikana lainkaan siitä mitä sieltä tulee takaisin kotiin mun olka 5minaa on keksitty Etelä-Suomessa ei saa lyätä 8free and gril in The on ollut niin full gqme and gril in the World ja pölhö on the brawl stars mod sovellus play no 4jfjdjdldldkdkjfjzkfnfjfjxkfkjdjfkfifufufurijrjrufurjdkfiufjeksidjjeksidufjfufudufuufururur
- Anonyymi
Mua ärsyttää melkein kaikki mainokset, kun melkeen joka mainoksessa on tummia, eli ulkoeläviä, ovatko pakolaisia. Väkisten yrittävät istuttaa ne Suomeen.
- Anonyymi
Ärsyttävimmät mainokset vuonna 2022 on Prisman "kaikkea on" toitotus ja Foodoran " päivä kaunein sammuva on...." toitotus. Miksi pitää suomalaisten iskelmien sanoja toitottaa mainoksista. Se on biisien raiskausta, ja niitä alkaa vihaamaan pikkuhiljaa.... :/
- Anonyymi
Fairy,pesee kipot ja kupit puhtaaksi.
Haen naapurin pekalta tyhjän fairypullon,
tällähän pesee vielä monet astiat.
Wanis pesujauhe.
Harmaasta puserosta tulee valkoinen.
Pesukone pesee ilman vettä ja pesuainetta,puhdasta tulee.
K-Kaupan tekopirtee akka,halvat sapuskat k-marketista.
Vita ePro huijausta,perse vaa leviää.
Arla kermaa,kermaa kermaa,kermaa.
Sitten noi Twins hilavitkuttimet.
Mainoksissa mieheltä kuolavaluu suupielistä ja kaamea huuto päälle,
kun kehutaa näitä vitun hilavitkuttimia,mitä myydää kovaan ylihintaan. - Anonyymi
Side mainos ärsyttä,norsu jäällä
- Anonyymi
Ehdottomasti Prisman "kaikkea on" vituttaa niin paljon että olen alkanut välttämään koko kauppaa.
- Anonyymi
Hei, ärsyttää koko tena, mainos henkikökohtasesta, vaivasta huudellaan, suureen ääneen, mainitaan kuinka unettomuus, ja lantio pohja rrrrrr!!!!!!!!!! Plää Plää Plää
- Anonyymi
Eikös kaikki TV mainokset ole vain mielipuolista naaman vääntämistä ja elämöintiä. Sen lisäksi manipuloivat 9,99€ ym. ym. En ole 15 vuoteen katsonut suomalaisia mainoksia,.
- Anonyymi
Vai niin, en kerro enää, mitään, ärsyttää, kaikki hemmetin mainokset joka kanavalla!!!!!!!!!
- Anonyymi
ÄRSYTTÄÄ, AWEYS MAINOS, KAKSI NAISTA, YHDELLÄ SIDE SITTE KATAA SIIHEN NESTTÄ , TOINEN SANOO KATO PITÄÄ KUIVANA. RRRRR KAIKII RÖTTI MAINOKSET, ÄRSYTTÄÄ, ONNEKSI EN KÄYTÄ, EI TARVI ENÄÄ RRRRR NAINENN63V
- Anonyymi
Kyllä mainokset yliampuvia🤨! Ykkösellä ei mainoksia mutta nömö kaksi ylesovellus nainen huutaa ja sit älä aina alusta😬
- Anonyymi
Koko mtv pitäs poistaa
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962