Te pöyhkeät ja ylpeät

jt nöyrtykää ja katukaa

syntejänne ettette joudu kadotukseen. Te jotka rikastutte epämääräisillä ja väärillä toimilla katukaa. Te jotka teette jumalankuvia ja rikastutte niillä. Katukaa ja tehkää parannus polttakaa tulessa töherryksenne, lahjoittakaa pois väärin hankittu rikkautenne. Sillä HERRA on tulossa PIAN ja hän tulee totisesti tuomitsemaan teidät.Vielä on hetki aikaa mutta ennenkuin kissa häntää heilauttaa aika loppuu ja syntiset tuomitaan ja teidät mukana.

13

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jehovantodistajat eivät rikastu "tekemällä jumalankuvia". Jehovantodistajat eivät itseasiassa rikastu uskonnollaan sentin vertaa, he ovat suorittajia, likaisen työn tekijöitä.

Ainoita keinoja rikastua jehovantodistajana, jehovantodistajuutta hyväksikäyttäen, on kehitellä yritys, jota vt-seura muodossa tai toisessa tarvitsee. Jäsenten firmoja suositaan siinä missä muissakin yhteisöissä yhteisön jäsenten firmoja.

• tietää todistajista

On paljon jt jotka ovat ns taidemaalareita elikä maalaavat jumalankuvia, jonka jumala just kielsi. Sillä se taivaspaikka aukeaa. Vielä enemmän on jt jotka kiertävät veroja hakemalla autoja yms ulkomailta ja myymällä niitä voitolla. Tiedän ei sitä raamatussa kielletä joten se on sallittua kuitenkin luihua hommaa josta joutuu aikanaan tilille.
        Paljonko muuten liikkuu pimeää rahaa jt ns. talkoissa mutta eihän sitäkään mainita raamatussa.

• tiedän

EI NIILLÄ TOSIAAN OLE MITÄÄN JUMALANKUVIA...PÄINVASTOIN

AI MIMMONEN YRITYS?-
        olen ihan täysin oppinut eli lähes 6-vuotta lukenut alan ammattilainen..MUTTA OMAN FIRMAN PERUSTAMINEN ON JA AINOASTAA MUN AIVOISSA yksikään JT ei ole ikinä sanonut sanaakaan mun haaveiseeni eli kaikki niistä tietää mun rerunssit kyllä mutta kukaan ei oo tullu kyllä siitä sanomaan...ja olen alalla joka takuulla menestyy (menestyis) MUTTA itte olen laittanut pakkia sille että en vielä en nyt ja yksikään JT ei ole mua ollu ku kannustamassa koska mun tekemset on täysin 10 ja siitä on huhu koko seurakunnassa että jos tarttet sitä JOKU eli minä teen täysin 10 priimaa eli siinei uskonnolla ole mitään tekemistä ja TOINEN ASIA ETTÄ JT seurakunnassa ei tule verotus tuloja eli olipa mulla IHAN MIKÄ TAHANSA FIRMA tai yritys MINUN TULOILLA ei oo mitään tekemistä sen uskonnon kanssa...koska jokainen voi lahjoittaa sinne mikäli haluaa tai olla lahjoittamatta...ei se kunta siihen kaadu...TIEDÄN SEN...ANNAT TÄYSIN VÄRÄN KUVAN JT: seurakunnasta niillei oo mitään kieltoa miten hankkia elantonsa ...kunhan rehellisin keinoin sen hankkii ja maksaa rehelliset menot...

• .........
        tietää todistajista kirjoitti:

On paljon jt jotka ovat ns taidemaalareita elikä maalaavat jumalankuvia, jonka jumala just kielsi. Sillä se taivaspaikka aukeaa. Vielä enemmän on jt jotka kiertävät veroja hakemalla autoja yms ulkomailta ja myymällä niitä voitolla. Tiedän ei sitä raamatussa kielletä joten se on sallittua kuitenkin luihua hommaa josta joutuu aikanaan tilille.
        Paljonko muuten liikkuu pimeää rahaa jt ns. talkoissa mutta eihän sitäkään mainita raamatussa.

>>>Vielä enemmän on jt jotka kiertävät veroja hakemalla autoja yms ulkomailta ja myymällä niitä voitolla.

• neitoni
        tietää todistajista kirjoitti:

kaverias joka kuuluu kirkkoon ku hän hakee mersun ulkomailta et se on väärin,et tietty,kehuisit ja puunaisitte sitä,mut ku JT hakee ,sepäs onkin väärin.
        Ja talkoista voin sanoa et tosiaan on talkoita,ei semmosta mitä kirkko tekee et kerää muilta rahaa.JT ite kustantaa kaiken.materiaalin ja työn.aika mones oon mukana ollu ja tiiän asioita,et pienenpää parjaamista taas

• neitoni
        tiedän kirjoitti:

AI MIMMONEN YRITYS?-
        olen ihan täysin oppinut eli lähes 6-vuotta lukenut alan ammattilainen..MUTTA OMAN FIRMAN PERUSTAMINEN ON JA AINOASTAA MUN AIVOISSA yksikään JT ei ole ikinä sanonut sanaakaan mun haaveiseeni eli kaikki niistä tietää mun rerunssit kyllä mutta kukaan ei oo tullu kyllä siitä sanomaan...ja olen alalla joka takuulla menestyy (menestyis) MUTTA itte olen laittanut pakkia sille että en vielä en nyt ja yksikään JT ei ole mua ollu ku kannustamassa koska mun tekemset on täysin 10 ja siitä on huhu koko seurakunnassa että jos tarttet sitä JOKU eli minä teen täysin 10 priimaa eli siinei uskonnolla ole mitään tekemistä ja TOINEN ASIA ETTÄ JT seurakunnassa ei tule verotus tuloja eli olipa mulla IHAN MIKÄ TAHANSA FIRMA tai yritys MINUN TULOILLA ei oo mitään tekemistä sen uskonnon kanssa...koska jokainen voi lahjoittaa sinne mikäli haluaa tai olla lahjoittamatta...ei se kunta siihen kaadu...TIEDÄN SEN...ANNAT TÄYSIN VÄRÄN KUVAN JT: seurakunnasta niillei oo mitään kieltoa miten hankkia elantonsa ...kunhan rehellisin keinoin sen hankkii ja maksaa rehelliset menot...

sinulle hirveesti kuka yrittäjä ootkin,kerroit suoraan !!!!!

• JT ILMOITA
        tiedän kirjoitti:

AI MIMMONEN YRITYS?-

verkostomyynti tulojaan verottajalle,jota tekee pää työnsä ohella,tiedän monia jotka myy ihonhoito yms.muuta

• tietää todistajista kirjoitti:

>>Vähämpä tuittu tietää todistajista

Kummallakohan meistä on ihan perskohtaista kokemusta jehovantodistajuudesta, sulla vai mulla?

>>On paljon jt jotka ovat ns taidemaalareita elikä maalaavat jumalankuvia, jonka jumala just kielsi.

Jehovantodistaja joka maalaa jumalankuvia leipätyökseen, on hyvin pian entinen jehovantodistaja. Yhtälösi ei ole käytännössä mahdollinen.

>>Paljonko muuten liikkuu pimeää rahaa jt ns. talkoissa mutta eihän sitäkään mainita raamatussa.

Eivät jehovantodistajat saa mitään liksaa talkoohommistansa. Hyötyjä on heidän uskonnollinen järjestö vartiotorniseura.

• (tuittu)
        t-i-u-k-u kirjoitti:

Kummallakohan meistä on ihan perskohtaista kokemusta jehovantodistajuudesta, sulla vai mulla?

>>On paljon jt jotka ovat ns taidemaalareita elikä maalaavat jumalankuvia, jonka jumala just kielsi.

Jehovantodistaja joka maalaa jumalankuvia leipätyökseen, on hyvin pian entinen jehovantodistaja. Yhtälösi ei ole käytännössä mahdollinen.

>>Paljonko muuten liikkuu pimeää rahaa jt ns. talkoissa mutta eihän sitäkään mainita raamatussa.

Eivät jehovantodistajat saa mitään liksaa talkoohommistansa. Hyötyjä on heidän uskonnollinen järjestö vartiotorniseura.

Tulipa juuri jehovalainen vastaus. Moraali ja omatunto joustaa kun on kyse omista eduista.
        Just tälläisia jumalan- ja muita kuvia maalaavia veliä ja sisaria on jopa vanhimpina.
        Just samalla tavalla joustaa omatunto vero-yms asioissa.
        Ps. olen kyllä ollut jopa kierrosvalvojana. Onneksi tulin järkiini.

• (tuittu) kirjoitti:

Tulipa juuri jehovalainen vastaus. Moraali ja omatunto joustaa kun on kyse omista eduista.
        Just tälläisia jumalan- ja muita kuvia maalaavia veliä ja sisaria on jopa vanhimpina.

>>Tulipa juuri jehovalainen vastaus.

Oho, eipä ole tuollaisesta montaa kertaa syytelty.

Kerrottakoon nyt sinullekin että olen entinen jehovantodistaja, joka tarkastelee jehovantodistajuudessa esiintyviä ilmiöitä, ja varsinkin jehovantodistajien uskonnollisen järjestön vartiotorniseuran edesottamuksia kriittisesti. Pidän jehovantodistajuutta epäterveenä uskonnollisena yhteisönä, joka saa aikaan surullisia ihmiskohtaloita ja jossa esiintyy erilaisia epäinhimillisyyksiä.

Tuo ei kuitenkaan estä minua puuttumasta kirjoituksiin, jotka perustuvat täysin huuhaalle, riippumatta siitä ovatko kirjoitukset jehovantodistajuuden kannalta negatiivis- tai positiivisviritteisiä.

• neitoni
        t-i-u-k-u kirjoitti:

ei hyödy ku paikallinen seurakunta ku vkonlopun aikana pistetään sali pystyyn.Toki sitä on kk;a valmisteltu,ketkä hoitaa mitäkin.Ympäri Suomen tulee porukkaa.Sama homma toimi Pietaris,olin kattomas minkä he oli rakentaneet,ihan ku Suomen Beetelin,sieltä on kuviakin.Ei mittään palkkaa,ruoka ja majotus,sit he tuli takas

• neitoni
        (tuittu) kirjoitti:

mitä teit väärin ?
        Miks erosit tai erotettiin. Tiiät,et kaikki JT ei oo rahellisiä,suurin osa on,ja he pelastuu.Me muut kuollaan pois jos ei ehi matkaan,vastaapa

• veli kotalla
        neitoni kirjoitti:

ei hyödy ku paikallinen seurakunta ku vkonlopun aikana pistetään sali pystyyn.Toki sitä on kk;a valmisteltu,ketkä hoitaa mitäkin.Ympäri Suomen tulee porukkaa.Sama homma toimi Pietaris,olin kattomas minkä he oli rakentaneet,ihan ku Suomen Beetelin,sieltä on kuviakin.Ei mittään palkkaa,ruoka ja majotus,sit he tuli takas

Ei mitään lähimmäisen rakkautta eikä puutteessa olevan veljen tai sisaren auttamista????
        Jokainen pärjätköön omillaan?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      450
      1312
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1116
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      852
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      805
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      747
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      723
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      694
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      671
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      62
      664
    10. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      27
      663
    Aihe