Voi mahotonta!!

Nythän tää mahottomaks menee,kun ei yhtään viestiä tule!
Nyt kaikki jonoon ilmoittaumaan, ja tästä lähin jokainen kirjoittaa ainakin viestin pari per päivä..;)

Muutes tulee ainakin yksi, Miisun loihtima päskäpäivä kaikille tälle viikolla! :)

No niin..Odotan kauhusta kankeita immeisiä tänne näpyttelemään sormet pelosta tutisten.;)

53

1091

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatte kaksi päskäpäivää yhen sijasta!Turha enää valittaa,ku itte kerjäsitte..;))

• Teemuna

Meidän äiti peikkolasta ottaa, eihän se edes usko että päskäpäivä on totta!

• se on vaan totta..;) Kiva Teemuna,kun tulit ..:)

• Teemuna
        mii-su kirjoitti:

se on vaan totta..;) Kiva Teemuna,kun tulit ..:)

Täälläkin. Jokos Joululauluja kohta.

• -maikkuliini-
        Teemuna kirjoitti:

lokakuussa vielä joululauluja veisaa? Eihän ole vielä edes yhtään lokaa maassa :)

• Teemuna kirjoitti:

Kohta alkaa ratiot huutamaan, ja omakin ääni pitää virittää..;)
        Toivottavasti naapurit ei hermostu..:D

Aatelkaas...Nyt on jo lokakuu, ja ei jouluun ihan mahoton matka ole..Justiinsahan tuo oli..;)

• mii-su
        -maikkuliini- kirjoitti:

lokakuussa vielä joululauluja veisaa? Eihän ole vielä edes yhtään lokaa maassa :)

viime jouluaattonakaan mitään maassa.Meillä oli ihan vihree nurmikko..:)

• -maikkuliini-

kun ei yhtään pelota. Päivät rullaa niin, että hyvä kun kerkeen muistamaan, että tännekin palstalle pitäis vilkaista :)

Oikeestaan kiidän kuin idän pikajuna ;)

• vastaus sulle ei näköjään tullut näkyviin olleskaan..:/

Kyl sua Maikkuliini kannattais vähän pelottaa...;)
        Pistäs muuten se pikajuna vähäks aikaa joka päivä parkkiin,nii ehit tännekki..:))

• -maikkuliini-
        mii-su kirjoitti:

vastaus sulle ei näköjään tullut näkyviin olleskaan..:/

Kyl sua Maikkuliini kannattais vähän pelottaa...;)
        Pistäs muuten se pikajuna vähäks aikaa joka päivä parkkiin,nii ehit tännekki..:))

pikajunani ja nyt alkaa olla pelon tunnetta ilmassa. Kädet ihan vapiseenyt kun vauhti loppui junasta hetkeksi... ;)

• -maikkuliini- kirjoitti:

pikajunani ja nyt alkaa olla pelon tunnetta ilmassa. Kädet ihan vapiseenyt kun vauhti loppui junasta hetkeksi... ;)

Niin sitä pitää totella..;)

Aina sitä pitää olla sen verran huilihetkeä,että ehtii koneelle istua..;))

• -maikkuliini-
        mii-su kirjoitti:

Niin sitä pitää totella..;)

Aina sitä pitää olla sen verran huilihetkeä,että ehtii koneelle istua..;))

komennus vastaan ;) Ajattelin jäädä tähän parkkiin tän illan ja yön ajaksi. Huomenna pitää taas kiitää... :)

Hyppäätkö miisukka kyytiini?

komennus vastaan ;) Ajattelin jäädä tähän parkkiin tän illan ja yön ajaksi. Huomenna pitää taas kiitää... :)

Hyppäätkö miisukka kyytiini?

vauhtis taitaa olla mulle liian kova..;)

Älä ny kuiteskaa sit kovin kauaks kiidä,kun tännekki pitää joutaa..;))

• -maikkuliini-
        mii-su kirjoitti:

vauhtis taitaa olla mulle liian kova..;)

Älä ny kuiteskaa sit kovin kauaks kiidä,kun tännekki pitää joutaa..;))

ei kyytini kelpaa :) Itseasiassa kun nyt on vkonloppu eessä, niin aattelin jäädä ihan kunnolla parkkiin. Saapi tuo pikajuna päästellä iha kunnolla höyryjä ulos ;)

• iteppä poistuitte

Tää palsta on "parasta ennen" päiväyksensä saanut.

Kaikki huitelee muualla, ja sitten muistaa välillä tulla tänne ihmetteleen, kun ketään ei kirjoita!

Mitäs läksitte...

• kuiteskaa viimenen käyttöpäivä..:)

Varmasti monikin kirjoittelee muuallaki välillä ja osa lähteny lopullisesti,mutta ei kai vanha kirjoitusjengi kuitenkaan ole koko maailma.Uusia ihmisiä voi hyvin tulla tänne juttelemaan..:)

• lähtenyt ole...porukka kaikkos vaan yläkerran bileisiin.

Mennään minne vaan uo-o-o...ei kukaan voi saavuttaa..me juostaan po-o-ois.
        Niin vain TikTak polki kunnon biisiä aikanansa..

• -maikkuliini-

niin mahottomaksi. Tuli ruokittua itteni niin hyvin, että nyt tuntuu tämä istuminen aika täyttävältä :)

Missä se miisukka itse on?

• töistä ja täytin kans kupuni..:) Mäkin kyllä taisin ahtaa liikaa..Hyvä,ettei tuu korvista ulos..Ahneella on kakkanen loppu..:(

• -maikkuliini-
        mii-su kirjoitti:

töistä ja täytin kans kupuni..:) Mäkin kyllä taisin ahtaa liikaa..Hyvä,ettei tuu korvista ulos..Ahneella on kakkanen loppu..:(

ravitsee, ei sillä ole kakkanen loppu. Mieli on paljon virkeempi kun on saanut kumpunsa ravittua :)

Otin minä vielä jälkkäriäkin; maitosuklaavanukasta ja kahvia ison kupin :)

ravitsee, ei sillä ole kakkanen loppu. Mieli on paljon virkeempi kun on saanut kumpunsa ravittua :)

Otin minä vielä jälkkäriäkin; maitosuklaavanukasta ja kahvia ison kupin :)

kyllä kuullosti hyvältä toi jälkkäri..Mä saan kohta kafeeta,mutta en vanukasta..;)

Ei sitä kyllä tyhjällä massulla kauaa jaksa.Monesti pääsee vaan tulemaan sellainen nälkä,että sit ahmii ittensä ähkyksiin..

• -maikkuliini-
        mii-su kirjoitti:

kyllä kuullosti hyvältä toi jälkkäri..Mä saan kohta kafeeta,mutta en vanukasta..;)

Ei sitä kyllä tyhjällä massulla kauaa jaksa.Monesti pääsee vaan tulemaan sellainen nälkä,että sit ahmii ittensä ähkyksiin..

nyt alkoi unettaa. Söin ihan liian hyvin :) Pittääköhän tästä mennä tuonne sängynpuolella makoileen :D

nyt alkoi unettaa. Söin ihan liian hyvin :) Pittääköhän tästä mennä tuonne sängynpuolella makoileen :D

päiväunilla?Mä en koskaan mee torkkumaan päivällä,ku mä tuun siitä hirveen kiukkuseks..:DD

• -Maikkuliini-
        mii-su kirjoitti:

päiväunilla?Mä en koskaan mee torkkumaan päivällä,ku mä tuun siitä hirveen kiukkuseks..:DD

vaan, en nukahtanut, onneksi. Heräämisen jälkeen oisin ollut ihan sekaisin ;)

• Taika-Nainen

sie oot alkanut manaamaan. *nauraa*

• Pakko oli käyttää taikavoimia,kun oli niin hiljasta..;) Hyvinhän tää on tehonnut,kun porukkaa alkaa olla paikalla..:D

Olisin varmaan vaihtanu nimeks Taika-Miisu,mut siehän oot jo Taika-Nainen..;)

• -Maiggu-

hävyttömän ison kaikkipussin. Se sitten kostautua, nimittäin nyt tuntuu turvotusta :D

• Minunkin tekee mieli karkkia,mutta mä tyhmä menin tenavien kanssa tekemään karkkilakon..:(

Pitäsköhän mun yrittää jollain keinolla purkaa toi lakko..:¤ Eihän tästä mitään tuu,ku ei enää saa ees nannaa..:(

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

Minunkin tekee mieli karkkia,mutta mä tyhmä menin tenavien kanssa tekemään karkkilakon..:(

Pitäsköhän mun yrittää jollain keinolla purkaa toi lakko..:¤ Eihän tästä mitään tuu,ku ei enää saa ees nannaa..:(

ostin päiväkahville suklaahassepähkinädonitsin :)

• -Maiggu- kirjoitti:

ostin päiväkahville suklaahassepähkinädonitsin :)

Jos mä sorrun tänään herkkuostoksiin,niin se on sit sun syy...;))

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

Jos mä sorrun tänään herkkuostoksiin,niin se on sit sun syy...;))

Yleensä seura tekee kaltaisekseen :)

Kävin heittää 6 km lenkin. Sinne haihtui päivällä nautittu donitsi.

• -Maiggu- kirjoitti:

Yleensä seura tekee kaltaisekseen :)

Kävin heittää 6 km lenkin. Sinne haihtui päivällä nautittu donitsi.

Mullapas on ihan karkkipussi odottamassa..;) Oon siitä nii iloinen,että säkin Maiggu saat anteeks..;))

Minunkin piti mennä lenkille,mut se jäi tänään..minä lapamato..:¤

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

Mullapas on ihan karkkipussi odottamassa..;) Oon siitä nii iloinen,että säkin Maiggu saat anteeks..;))

Minunkin piti mennä lenkille,mut se jäi tänään..minä lapamato..:¤

Mulla on tuolla vielä suklaalevy odottamassa huomista päivää. Ei tänään enää hyvää ;))

• -Maiggu- kirjoitti:

Mulla on tuolla vielä suklaalevy odottamassa huomista päivää. Ei tänään enää hyvää ;))

näköjään koko ajan pitemmän korren..:DDD

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

näköjään koko ajan pitemmän korren..:DDD

yrittää viedä oma kortensa kekoon :)

Oliko mii-su karkkinautinto hyvä?

• -Maiggu- kirjoitti:

yrittää viedä oma kortensa kekoon :)

Oliko mii-su karkkinautinto hyvä?

Ihan kakkakarkkeja,vaikka ne näytti niin hyvältä..Muutaman kun oli syönyt,niin tuli kaameen ällö olo..
        Pitäs vaan ostaa semmosta,minkä varmasti tietää olevan hyvää..:)

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

Ihan kakkakarkkeja,vaikka ne näytti niin hyvältä..Muutaman kun oli syönyt,niin tuli kaameen ällö olo..
        Pitäs vaan ostaa semmosta,minkä varmasti tietää olevan hyvää..:)

Candy King- makeisia? Niitä itsekkin ostin ja oli kyllä hävyttömän hyvää. Monipuolisuus ratkaisee makeisissa :)

• -Maiggu- kirjoitti:

Candy King- makeisia? Niitä itsekkin ostin ja oli kyllä hävyttömän hyvää. Monipuolisuus ratkaisee makeisissa :)

kokeilla,mut vasta ens viikolla.Namupäivä kun on vaan yhtenä päivänä viikossa..:) (kaikkee sitä lupaaki)

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

kokeilla,mut vasta ens viikolla.Namupäivä kun on vaan yhtenä päivänä viikossa..:) (kaikkee sitä lupaaki)

kuri sulla :) Tuolla menolla varmaan pysyykin pinkeenä, vai kuinka?

• -Maiggu- kirjoitti:

kuri sulla :) Tuolla menolla varmaan pysyykin pinkeenä, vai kuinka?

elä kerro kenellekkää,mut mussa ei kyllä ole enää mitään pinkeetä..:¤

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

elä kerro kenellekkää,mut mussa ei kyllä ole enää mitään pinkeetä..:¤

kerro. Mutta nythän täällä sitten kaikki tietää kun kerroit näin :)

• -Maiggu- kirjoitti:

kerro. Mutta nythän täällä sitten kaikki tietää kun kerroit näin :)

unohtaa sen äkkiä..;))

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

unohtaa sen äkkiä..;))

mielikuvituksella voi jäädä varaa ;)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5229
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4884
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4035
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3986
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3873
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3588
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3203
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52