Nythän tää mahottomaks menee,kun ei yhtään viestiä tule!
Nyt kaikki jonoon ilmoittaumaan, ja tästä lähin jokainen kirjoittaa ainakin viestin pari per päivä..;)
Muutes tulee ainakin yksi, Miisun loihtima päskäpäivä kaikille tälle viikolla! :)
No niin..Odotan kauhusta kankeita immeisiä tänne näpyttelemään sormet pelosta tutisten.;)
Voi mahotonta!!
53
1165
Vastaukset
saatte kaksi päskäpäivää yhen sijasta!Turha enää valittaa,ku itte kerjäsitte..;))
- Teemuna
Meidän äiti peikkolasta ottaa, eihän se edes usko että päskäpäivä on totta!
- Teemuna
mii-su kirjoitti:
se on vaan totta..;) Kiva Teemuna,kun tulit ..:)
Täälläkin. Jokos Joululauluja kohta.
- -maikkuliini-
Teemuna kirjoitti:
lokakuussa vielä joululauluja veisaa? Eihän ole vielä edes yhtään lokaa maassa :)
Teemuna kirjoitti:
Kohta alkaa ratiot huutamaan, ja omakin ääni pitää virittää..;)
Toivottavasti naapurit ei hermostu..:D
Aatelkaas...Nyt on jo lokakuu, ja ei jouluun ihan mahoton matka ole..Justiinsahan tuo oli..;)-maikkuliini- kirjoitti:
lokakuussa vielä joululauluja veisaa? Eihän ole vielä edes yhtään lokaa maassa :)
viime jouluaattonakaan mitään maassa.Meillä oli ihan vihree nurmikko..:)
- -maikkuliini-
kun ei yhtään pelota. Päivät rullaa niin, että hyvä kun kerkeen muistamaan, että tännekin palstalle pitäis vilkaista :)
Oikeestaan kiidän kuin idän pikajuna ;)vastaus sulle ei näköjään tullut näkyviin olleskaan..:/
Kyl sua Maikkuliini kannattais vähän pelottaa...;)
Pistäs muuten se pikajuna vähäks aikaa joka päivä parkkiin,nii ehit tännekki..:))- -maikkuliini-
mii-su kirjoitti:
vastaus sulle ei näköjään tullut näkyviin olleskaan..:/
Kyl sua Maikkuliini kannattais vähän pelottaa...;)
Pistäs muuten se pikajuna vähäks aikaa joka päivä parkkiin,nii ehit tännekki..:))pikajunani ja nyt alkaa olla pelon tunnetta ilmassa. Kädet ihan vapiseenyt kun vauhti loppui junasta hetkeksi... ;)
-maikkuliini- kirjoitti:
pikajunani ja nyt alkaa olla pelon tunnetta ilmassa. Kädet ihan vapiseenyt kun vauhti loppui junasta hetkeksi... ;)
Niin sitä pitää totella..;)
Aina sitä pitää olla sen verran huilihetkeä,että ehtii koneelle istua..;))- -maikkuliini-
mii-su kirjoitti:
Niin sitä pitää totella..;)
Aina sitä pitää olla sen verran huilihetkeä,että ehtii koneelle istua..;))komennus vastaan ;) Ajattelin jäädä tähän parkkiin tän illan ja yön ajaksi. Huomenna pitää taas kiitää... :)
Hyppäätkö miisukka kyytiini? -maikkuliini- kirjoitti:
komennus vastaan ;) Ajattelin jäädä tähän parkkiin tän illan ja yön ajaksi. Huomenna pitää taas kiitää... :)
Hyppäätkö miisukka kyytiini?vauhtis taitaa olla mulle liian kova..;)
Älä ny kuiteskaa sit kovin kauaks kiidä,kun tännekki pitää joutaa..;))- -maikkuliini-
mii-su kirjoitti:
vauhtis taitaa olla mulle liian kova..;)
Älä ny kuiteskaa sit kovin kauaks kiidä,kun tännekki pitää joutaa..;))ei kyytini kelpaa :) Itseasiassa kun nyt on vkonloppu eessä, niin aattelin jäädä ihan kunnolla parkkiin. Saapi tuo pikajuna päästellä iha kunnolla höyryjä ulos ;)
- iteppä poistuitte
Tää palsta on "parasta ennen" päiväyksensä saanut.
Kaikki huitelee muualla, ja sitten muistaa välillä tulla tänne ihmetteleen, kun ketään ei kirjoita!
Mitäs läksitte...kuiteskaa viimenen käyttöpäivä..:)
Varmasti monikin kirjoittelee muuallaki välillä ja osa lähteny lopullisesti,mutta ei kai vanha kirjoitusjengi kuitenkaan ole koko maailma.Uusia ihmisiä voi hyvin tulla tänne juttelemaan..:)lähtenyt ole...porukka kaikkos vaan yläkerran bileisiin.
Mennään minne vaan uo-o-o...ei kukaan voi saavuttaa..me juostaan po-o-ois.
Niin vain TikTak polki kunnon biisiä aikanansa..
- -maikkuliini-
niin mahottomaksi. Tuli ruokittua itteni niin hyvin, että nyt tuntuu tämä istuminen aika täyttävältä :)
Missä se miisukka itse on?töistä ja täytin kans kupuni..:) Mäkin kyllä taisin ahtaa liikaa..Hyvä,ettei tuu korvista ulos..Ahneella on kakkanen loppu..:(
- -maikkuliini-
mii-su kirjoitti:
töistä ja täytin kans kupuni..:) Mäkin kyllä taisin ahtaa liikaa..Hyvä,ettei tuu korvista ulos..Ahneella on kakkanen loppu..:(
ravitsee, ei sillä ole kakkanen loppu. Mieli on paljon virkeempi kun on saanut kumpunsa ravittua :)
Otin minä vielä jälkkäriäkin; maitosuklaavanukasta ja kahvia ison kupin :) -maikkuliini- kirjoitti:
ravitsee, ei sillä ole kakkanen loppu. Mieli on paljon virkeempi kun on saanut kumpunsa ravittua :)
Otin minä vielä jälkkäriäkin; maitosuklaavanukasta ja kahvia ison kupin :)kyllä kuullosti hyvältä toi jälkkäri..Mä saan kohta kafeeta,mutta en vanukasta..;)
Ei sitä kyllä tyhjällä massulla kauaa jaksa.Monesti pääsee vaan tulemaan sellainen nälkä,että sit ahmii ittensä ähkyksiin..- -maikkuliini-
mii-su kirjoitti:
kyllä kuullosti hyvältä toi jälkkäri..Mä saan kohta kafeeta,mutta en vanukasta..;)
Ei sitä kyllä tyhjällä massulla kauaa jaksa.Monesti pääsee vaan tulemaan sellainen nälkä,että sit ahmii ittensä ähkyksiin..nyt alkoi unettaa. Söin ihan liian hyvin :) Pittääköhän tästä mennä tuonne sängynpuolella makoileen :D
-maikkuliini- kirjoitti:
nyt alkoi unettaa. Söin ihan liian hyvin :) Pittääköhän tästä mennä tuonne sängynpuolella makoileen :D
päiväunilla?Mä en koskaan mee torkkumaan päivällä,ku mä tuun siitä hirveen kiukkuseks..:DD
- -Maikkuliini-
mii-su kirjoitti:
päiväunilla?Mä en koskaan mee torkkumaan päivällä,ku mä tuun siitä hirveen kiukkuseks..:DD
vaan, en nukahtanut, onneksi. Heräämisen jälkeen oisin ollut ihan sekaisin ;)
- Taika-Nainen
sie oot alkanut manaamaan. *nauraa*
Pakko oli käyttää taikavoimia,kun oli niin hiljasta..;) Hyvinhän tää on tehonnut,kun porukkaa alkaa olla paikalla..:D
Olisin varmaan vaihtanu nimeks Taika-Miisu,mut siehän oot jo Taika-Nainen..;)
- -Maiggu-
hävyttömän ison kaikkipussin. Se sitten kostautua, nimittäin nyt tuntuu turvotusta :D
Minunkin tekee mieli karkkia,mutta mä tyhmä menin tenavien kanssa tekemään karkkilakon..:(
Pitäsköhän mun yrittää jollain keinolla purkaa toi lakko..:¤ Eihän tästä mitään tuu,ku ei enää saa ees nannaa..:(- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
Minunkin tekee mieli karkkia,mutta mä tyhmä menin tenavien kanssa tekemään karkkilakon..:(
Pitäsköhän mun yrittää jollain keinolla purkaa toi lakko..:¤ Eihän tästä mitään tuu,ku ei enää saa ees nannaa..:(ostin päiväkahville suklaahassepähkinädonitsin :)
-Maiggu- kirjoitti:
ostin päiväkahville suklaahassepähkinädonitsin :)
Jos mä sorrun tänään herkkuostoksiin,niin se on sit sun syy...;))
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
Jos mä sorrun tänään herkkuostoksiin,niin se on sit sun syy...;))
Yleensä seura tekee kaltaisekseen :)
Kävin heittää 6 km lenkin. Sinne haihtui päivällä nautittu donitsi. -Maiggu- kirjoitti:
Yleensä seura tekee kaltaisekseen :)
Kävin heittää 6 km lenkin. Sinne haihtui päivällä nautittu donitsi.Mullapas on ihan karkkipussi odottamassa..;) Oon siitä nii iloinen,että säkin Maiggu saat anteeks..;))
Minunkin piti mennä lenkille,mut se jäi tänään..minä lapamato..:¤- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
Mullapas on ihan karkkipussi odottamassa..;) Oon siitä nii iloinen,että säkin Maiggu saat anteeks..;))
Minunkin piti mennä lenkille,mut se jäi tänään..minä lapamato..:¤Mulla on tuolla vielä suklaalevy odottamassa huomista päivää. Ei tänään enää hyvää ;))
-Maiggu- kirjoitti:
Mulla on tuolla vielä suklaalevy odottamassa huomista päivää. Ei tänään enää hyvää ;))
näköjään koko ajan pitemmän korren..:DDD
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
näköjään koko ajan pitemmän korren..:DDD
yrittää viedä oma kortensa kekoon :)
Oliko mii-su karkkinautinto hyvä? -Maiggu- kirjoitti:
yrittää viedä oma kortensa kekoon :)
Oliko mii-su karkkinautinto hyvä?Ihan kakkakarkkeja,vaikka ne näytti niin hyvältä..Muutaman kun oli syönyt,niin tuli kaameen ällö olo..
Pitäs vaan ostaa semmosta,minkä varmasti tietää olevan hyvää..:)- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
Ihan kakkakarkkeja,vaikka ne näytti niin hyvältä..Muutaman kun oli syönyt,niin tuli kaameen ällö olo..
Pitäs vaan ostaa semmosta,minkä varmasti tietää olevan hyvää..:)Candy King- makeisia? Niitä itsekkin ostin ja oli kyllä hävyttömän hyvää. Monipuolisuus ratkaisee makeisissa :)
-Maiggu- kirjoitti:
Candy King- makeisia? Niitä itsekkin ostin ja oli kyllä hävyttömän hyvää. Monipuolisuus ratkaisee makeisissa :)
kokeilla,mut vasta ens viikolla.Namupäivä kun on vaan yhtenä päivänä viikossa..:) (kaikkee sitä lupaaki)
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
kokeilla,mut vasta ens viikolla.Namupäivä kun on vaan yhtenä päivänä viikossa..:) (kaikkee sitä lupaaki)
kuri sulla :) Tuolla menolla varmaan pysyykin pinkeenä, vai kuinka?
-Maiggu- kirjoitti:
kuri sulla :) Tuolla menolla varmaan pysyykin pinkeenä, vai kuinka?
elä kerro kenellekkää,mut mussa ei kyllä ole enää mitään pinkeetä..:¤
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
elä kerro kenellekkää,mut mussa ei kyllä ole enää mitään pinkeetä..:¤
kerro. Mutta nythän täällä sitten kaikki tietää kun kerroit näin :)
-Maiggu- kirjoitti:
kerro. Mutta nythän täällä sitten kaikki tietää kun kerroit näin :)
unohtaa sen äkkiä..;))
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
unohtaa sen äkkiä..;))
mielikuvituksella voi jäädä varaa ;)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635