..huhh.. possuapina..
http://www.ananova.com/news/story/sm_2941186.html
hui huuhaaolento..
24
503
Vastaukset
- otus on
joku apinan ja possun risteytys ehkä tommonen mulle lemmikiksi
Hepokatti ja sikanauta ovat tuttuja, mutta tämä täysin outo...
pervokki kirjoitti:
..otus mullekin..ei löydy ees mun tontilla tollasii.. outoja..
liikkuu karhunkankaallakin, mutta ei oo tuollaista vastaan tallustellu.
Enpä tuota pekonia pannulle pistäis...Mörrimöykky11 kirjoitti:
liikkuu karhunkankaallakin, mutta ei oo tuollaista vastaan tallustellu.
Enpä tuota pekonia pannulle pistäis.....tuntuu että tuossa pekonissa olsisi apinainen maku..
pervokki kirjoitti:
..tuntuu että tuossa pekonissa olsisi apinainen maku..
joulunakin mansikoihin ja kermavaahtoon.
Ei oikein kinkku nyt maistuis...
Kyllä voisin ottaa lemmikiksi ton elukan, tiedä miten kiltti on. Kaikki läheisyyttä tarvii, vähemmän viehättävät elukatkin... :•)Mörrimöykky11 kirjoitti:
joulunakin mansikoihin ja kermavaahtoon.
Ei oikein kinkku nyt maistuis...
Kyllä voisin ottaa lemmikiksi ton elukan, tiedä miten kiltti on. Kaikki läheisyyttä tarvii, vähemmän viehättävät elukatkin... :•)..hillitse meikän kinkunhimoa..jouluna kinkkua muulloin savupalvia.. pekonia aamiaiseks..ja sorkkahyytelöalatoobii juhlapäivinä..
siinä ole vanhemman ihmisenkin piirteitä?...:)
Possu-ihmisapina!- kbasa
tuo jos mika on hamarien kujien kaveri :-)
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..ei noin hurjia ees kallion pimeillä kaduilla kello 24..jälkeen..
niin tuommoinen voi tsiigailla takimmaisen pøntøn takaa :-)
- Kurvikas
kbasa kirjoitti:
niin tuommoinen voi tsiigailla takimmaisen pøntøn takaa :-)
..ei meillä tommottisii oo näkynynnä..iiik, pitää mennä tarkistaan.. ;)
- kbasa
Kurvikas kirjoitti:
..ei meillä tommottisii oo näkynynnä..iiik, pitää mennä tarkistaan.. ;)
eli ainutlaatuinen rakala http://www.ravintolakeskus.fi/images/logot/61481d1f.jpg :-)
- Kurvikas
kbasa kirjoitti:
eli ainutlaatuinen rakala http://www.ravintolakeskus.fi/images/logot/61481d1f.jpg :-)
..vai on joku päättäny hyödyntää mun glamouria ja peristanu räkälän..törkeää... ;)
kbasa kirjoitti:
niin tuommoinen voi tsiigailla takimmaisen pøntøn takaa :-)
..kurvittareen oon viimeks kurvannu? ei muuten oo tapana tsiigailla pönttöjen taakse ties mitä pötköö sieltä löytyy,..
- sola
..mutta kyllä mie mielummin ottasin kisun...mitähän toi syökin... ;)
- sola
pervokki kirjoitti:
..kyllä mäkin mieleummin katin.. normaalin katin..
..vähä ronkeli... erikoistunu vaan Kateihin.. ;)
sola kirjoitti:
..vähä ronkeli... erikoistunu vaan Kateihin.. ;)
..eiku kissoihin..mustiin bombay-kissoihin..noitakissoihin pirun mustiin..
- keksi ahaa
pervokki kirjoitti:
..eiku kissoihin..mustiin bombay-kissoihin..noitakissoihin pirun mustiin..
possun ja tukiaisen risteytys
- kiusata possua
keksi ahaa kirjoitti:
possun ja tukiaisen risteytys
eikä apinaa ei ne sekaantus kanervan heiniin
nyt kerro mikä toi on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427
