hui huuhaaolento..

24

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otus on

      joku apinan ja possun risteytys ehkä tommonen mulle lemmikiksi

      • ..pelottava jopa mulle.. mutta minkä se itselleen voi..


    • Hepokatti ja sikanauta ovat tuttuja, mutta tämä täysin outo...

      • ..otus mullekin..ei löydy ees mun tontilla tollasii.. outoja..


      • pervokki kirjoitti:

        ..otus mullekin..ei löydy ees mun tontilla tollasii.. outoja..

        liikkuu karhunkankaallakin, mutta ei oo tuollaista vastaan tallustellu.
        Enpä tuota pekonia pannulle pistäis...


      • Mörrimöykky11 kirjoitti:

        liikkuu karhunkankaallakin, mutta ei oo tuollaista vastaan tallustellu.
        Enpä tuota pekonia pannulle pistäis...

        ..tuntuu että tuossa pekonissa olsisi apinainen maku..


      • pervokki kirjoitti:

        ..tuntuu että tuossa pekonissa olsisi apinainen maku..

        joulunakin mansikoihin ja kermavaahtoon.
        Ei oikein kinkku nyt maistuis...
        Kyllä voisin ottaa lemmikiksi ton elukan, tiedä miten kiltti on. Kaikki läheisyyttä tarvii, vähemmän viehättävät elukatkin... :•)


      • Mörrimöykky11 kirjoitti:

        joulunakin mansikoihin ja kermavaahtoon.
        Ei oikein kinkku nyt maistuis...
        Kyllä voisin ottaa lemmikiksi ton elukan, tiedä miten kiltti on. Kaikki läheisyyttä tarvii, vähemmän viehättävät elukatkin... :•)

        ..hillitse meikän kinkunhimoa..jouluna kinkkua muulloin savupalvia.. pekonia aamiaiseks..ja sorkkahyytelöalatoobii juhlapäivinä..


    • siinä ole vanhemman ihmisenkin piirteitä?...:)
      Possu-ihmisapina!

      • ..mitä lie epänormaalii menoo.. risteyytmiä ja biologisia kokeiluja..hui sentään..


    • kbasa

      tuo jos mika on hamarien kujien kaveri :-)

      • ..ei noin hurjia ees kallion pimeillä kaduilla kello 24..jälkeen..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..ei noin hurjia ees kallion pimeillä kaduilla kello 24..jälkeen..

        niin tuommoinen voi tsiigailla takimmaisen pøntøn takaa :-)


      • Kurvikas
        kbasa kirjoitti:

        niin tuommoinen voi tsiigailla takimmaisen pøntøn takaa :-)

        ..ei meillä tommottisii oo näkynynnä..iiik, pitää mennä tarkistaan.. ;)


      • kbasa

      • Kurvikas

      • kbasa kirjoitti:

        niin tuommoinen voi tsiigailla takimmaisen pøntøn takaa :-)

        ..kurvittareen oon viimeks kurvannu? ei muuten oo tapana tsiigailla pönttöjen taakse ties mitä pötköö sieltä löytyy,..


    • sola

      ..mutta kyllä mie mielummin ottasin kisun...mitähän toi syökin... ;)

      • ..kyllä mäkin mieleummin katin.. normaalin katin..


      • sola
        pervokki kirjoitti:

        ..kyllä mäkin mieleummin katin.. normaalin katin..

        ..vähä ronkeli... erikoistunu vaan Kateihin.. ;)


      • sola kirjoitti:

        ..vähä ronkeli... erikoistunu vaan Kateihin.. ;)

        ..eiku kissoihin..mustiin bombay-kissoihin..noitakissoihin pirun mustiin..


      • keksi ahaa
        pervokki kirjoitti:

        ..eiku kissoihin..mustiin bombay-kissoihin..noitakissoihin pirun mustiin..

        possun ja tukiaisen risteytys


      • kiusata possua
        keksi ahaa kirjoitti:

        possun ja tukiaisen risteytys

        eikä apinaa ei ne sekaantus kanervan heiniin


    • nyt kerro mikä toi on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe