ketä rakastat ja kaipaat?

pikkurilli

Kerro totuus!

59

7006

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

      rakastan ja kaipaan tonia.

      • Yxhailee

        AKIA!


      • yxhailee
        Yxhailee kirjoitti:

        AKIA!

        *vihaan*....pahus...rakastan...
        eiku...perkele...okei rakastan..eiku...antaa olla...mä poistus...väliäkös sillä...


      • kaksikymmentä6

        KAIPAAN niitä puna-apiloita ja kimalaisia siitä työmatkani vieripenkasta, jonka se kaupunki sinä kesänä "hoidatti". Voiko muuta olla, pentit ja urpot?


    • Jepjep

      Ex-akkaa ja sen muksua.

    • ****

      Jaria!

      • Lisbe

        omaa miestäni joka työmatkalla.


    • *???*

      Markkua!!

      • S....

        aina ne muutamat tunnit päivässä joina en ole hänen kanssaan...


    • mies vaan

      joka antoi rukkaset 8 vuotta sitten.

      • selge

        rakastuin kesällä ja rakastan vieläkin. kaipaan jounia sillä en ole tavannut kuin ohimennen sen jälkeen kun hän palasi entisensä luo. joka on hyvä sinänsä. mutta minä jäin kaipaamaan ja rakastamaan...renttua. jounia siis kaipaan ja rakastan. :(


      • kaipaava..
        selge kirjoitti:

        rakastuin kesällä ja rakastan vieläkin. kaipaan jounia sillä en ole tavannut kuin ohimennen sen jälkeen kun hän palasi entisensä luo. joka on hyvä sinänsä. mutta minä jäin kaipaamaan ja rakastamaan...renttua. jounia siis kaipaan ja rakastan. :(

        hän jossain ..hän on ihmeellinen ,syötävän ihana ja rakastettava Mies...hän tulossa..tuskin maltan odottaa kun saan häntä Helliä.:)))))


    • ...

      Tonia, miestä joka on vienyt sydämeni totaalisesti

      • Toni

        mun nimi on Toni. Et kai sä kaipaa mua?


      • .....
        Toni kirjoitti:

        mun nimi on Toni. Et kai sä kaipaa mua?

        hänestä, mutta minä kaipaan yhtä tonia..oletkohan hän? Harmi, että yhteydenpito jotenkin jäi..ois ollut kivaa tavata vielä sinua. Laita viestiä mulle ja tavataan kun silloin viimeks ei siitä tapaamisesta tullut mitään. Hyvää joulua sinulle ja oikein iloista uutta vuotta! T


    • 2 x

      Kristaa.. jostain..

    • silence

      taidan rakastaa hyvää ystävääni joka ei tosin tiedä tunteistani...mut se on vaan ystävä eikä sitä passaa mennä pilaamaan...

    • -N-

      Rakastan ja kaipaan Jaria!

    • mä vaan

      Siinä sitten ihana mies -72

    • nanna

      mä rakastan mun nykyisen jätkän parasta frendiä.... ja mä kaipaan sitä....

    • Keisari Wanker

      Mariannaa.

      • paula

        Hannua.


    • Rakastan ja kaipaan...

      ...Miikaa!

    • kaipaan

      totuus on..
      kaipaan tonia ja hänen juttujaan...

    • RAKASTAN PALJON

      HENRIÄ!!!! I

      • HP

        EN KETÄÄ !!!!! =d


      • HP
        HP kirjoitti:

        EN KETÄÄ !!!!! =d

        JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ LÖYDÄKS U KIRJAIMEN


      • LOLOLOOLOLOLOU
        HP kirjoitti:

        JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ LÖYDÄKS U KIRJAIMEN

        MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMWMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM


      • lololololololl
        LOLOLOOLOLOLOU kirjoitti:

        MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMWMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

        OLOLOLLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOLOLOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOLOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOLOLLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLOLOOLLOLOOLOLLOLOOLLOOLLOLOLOLLOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOLOLOLOOLLOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOMOJAOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL tapan sut !!


      • mie vua
        HP kirjoitti:

        JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ LÖYDÄKS U KIRJAIMEN

        Ei tos rivaskas oo u kirjaita... =(


      • 2+15
        mie vua kirjoitti:

        Ei tos rivaskas oo u kirjaita... =(

        On siinä, pistähän wordiin niin näet!


      • helpponakki121
        HP kirjoitti:

        JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ LÖYDÄKS U KIRJAIMEN

        LÖYDÄKS U KIRJAIMEN


    • lepoko

      tuukkaa ihan hirviästi

    • sitähän minä

      Onnellisuutta. Sitä on ikävä.

    • HessuHoo

      Minua!

      I love ME

    • Naisia

      • Ryöstetty evakko

        Rakastan Yön sutta (Night Wolf) Volja Putinia, pitkä ja komea, takanaan iso tappava armeija, puna-armeija. Vei karjalaisperheemme maatilan Viipurin läänin Pyhäjärven Kiimajärvellä-


      • Suuri ja paskainen..
        Ryöstetty evakko kirjoitti:

        Rakastan Yön sutta (Night Wolf) Volja Putinia, pitkä ja komea, takanaan iso tappava armeija, puna-armeija. Vei karjalaisperheemme maatilan Viipurin läänin Pyhäjärven Kiimajärvellä-

        Kiitos kansanedustaja Tom Packalen (PS), joka puolustit rikosrekisterimerkinnän Putinista tehnyttä poliisia. Ei hän saakaan politikoida, vain siirtää merkintä rikollisjengi Alexander Zaldostanovin Yön Susista suomalaiseen rikosrekisteriin. Putin ollut IS:n mukaan vuosia Alexnderin paras kamu, ollen jengin lipunkantaja.

        Hyvä, että poliisimme oli tunnon- ja velvollisuudentarkka. Paljasti koko kansallemme mädän nyky-Venäjän.


    • o3 alueen tyttö

      Totuus Harria Rakasyan lovex Sari

    • 32452

      NEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... ...nyyh...

    • n.h.m

      Matiasta

      • Green day

        rinnakkais luokan tyttöä.


      • 550119
        Green day kirjoitti:

        rinnakkais luokan tyttöä.

        Timoa vuodelta 1996 Lappeenrannasta jonka tapasin yhden yön juttuna naisten päivän aikaan silloisessa Leningraadissa Moskova hotellissa. Ihana ihminen!!!!!!


    • kjgdf

      Jaakkoa!

      • tyttö 03 alue

        HARRIA RAKASTAN JA saako koskaan tietää tunteistani.


      • H
        tyttö 03 alue kirjoitti:

        HARRIA RAKASTAN JA saako koskaan tietää tunteistani.

        Taisi saada;)


    • 1212

      Miiaa kaipaan. Tarvitsen hänen rakkauttaan.

    • -kenc

      Markoa. RIP.

    • kaipaan sua...

      Kaipaan ja rakastan Justinia.

    • st

      Rakastat ja kaipaat Esaa .
      Oli niin ihana nähdä vuosien jälkeen .

    • miss ya!

      Matiasta, todella paljon. Ikävä

    • pitsiverho55

      Kuollutta miestä jota rakastin tai rakastan aina.

    • Ikävä

      Karoa

    • minäjamehimehi

      Suren niitä monia lentäviä hyönteisiä jotka musertuivat kesken askareiden autoni keulaan.Olen joutunut kasvotusten sen tosiasian kanssa mitä olen tuhansille ja taas tuhansille eläinmaailman kulkijoille aiheuttanut , tunnen miten he tuntevat aistin miten he aistivat liikun miten he liikkuvat ja ymmärrän miten he ymmärtävät, monet kulkemiset kedollta metsään ja kummuilta järvelle. rohkeita ylityksiä ,lupauksia läheisilleen ,tulen takaisin lupaan sen ja tullessani tuon hunajaa ja mettä.mehi-mehin 1 opetus .miten siipipari levossa iskuilla4x!% jaettuna ilman nostemomentilla ja synkka koodaus muunkehon kanssa .kiitos pieni mehi-mehi ystävällisestä neuvosta ja opastuksesta niityn monimuotoisuudesta lentämisen saloihin.tiedän että opin vielä liitämään kesän leudoissa vritauksissa kiitämään ,hippasilla hennoimpien kanssa ystävällisen tuulen tanssissa..

    • 82530244

      Aleksia..

    • karkkiminttu

      markoa ^_^

    • karvakettuli

      Niin kuin Veiiko Lavi aikoitaan Sain Lappeenrannan markkinoilta ruplan setelin
      viime kesänä, kun polkkaa vetelin
      Sen antoi mulle pitkäletti Tatjaana
      kiitellessään uuden polkan tahtia.
      Heti minä ymmärsinkin lemmenpostin
      keinuun nostin ja vetyatomit ostin.
      Tytön silmät loisti, jännityksen poisti
      kun hanurikin polkan toisti.

      P.S. Oli mitä oli! Ja vaikka Suomi on svuotsalainen, piirakan ja pelmenin päälle ymmärretään myös. Todistan, vaikka pöydällä!

    • toisellapuolella

      Kaipaan läheisiä jotka eivät ole enää täällä.

    • KiiaRakastanSua

      Kiiaa:`) Harmi et muutettii sielt pois:`( itkin varmaa kaks viikkoo putkee:`( Sen jälkee sitä oo nähny kertaakaa:/ Tänä kesän sit:*

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe