Kerro totuus!
ketä rakastat ja kaipaat?
59
7022
Vastaukset
- tyttö
rakastan ja kaipaan tonia.
- Yxhailee
AKIA!
- yxhailee
Yxhailee kirjoitti:
AKIA!
*vihaan*....pahus...rakastan...
eiku...perkele...okei rakastan..eiku...antaa olla...mä poistus...väliäkös sillä... - kaksikymmentä6
KAIPAAN niitä puna-apiloita ja kimalaisia siitä työmatkani vieripenkasta, jonka se kaupunki sinä kesänä "hoidatti". Voiko muuta olla, pentit ja urpot?
- Jepjep
Ex-akkaa ja sen muksua.
Jaria!
- Lisbe
omaa miestäni joka työmatkalla.
- *???*
Markkua!!
- S....
aina ne muutamat tunnit päivässä joina en ole hänen kanssaan...
- mies vaan
joka antoi rukkaset 8 vuotta sitten.
- selge
rakastuin kesällä ja rakastan vieläkin. kaipaan jounia sillä en ole tavannut kuin ohimennen sen jälkeen kun hän palasi entisensä luo. joka on hyvä sinänsä. mutta minä jäin kaipaamaan ja rakastamaan...renttua. jounia siis kaipaan ja rakastan. :(
- kaipaava..
selge kirjoitti:
rakastuin kesällä ja rakastan vieläkin. kaipaan jounia sillä en ole tavannut kuin ohimennen sen jälkeen kun hän palasi entisensä luo. joka on hyvä sinänsä. mutta minä jäin kaipaamaan ja rakastamaan...renttua. jounia siis kaipaan ja rakastan. :(
hän jossain ..hän on ihmeellinen ,syötävän ihana ja rakastettava Mies...hän tulossa..tuskin maltan odottaa kun saan häntä Helliä.:)))))
- ...
Tonia, miestä joka on vienyt sydämeni totaalisesti
- Toni
mun nimi on Toni. Et kai sä kaipaa mua?
- .....
Toni kirjoitti:
mun nimi on Toni. Et kai sä kaipaa mua?
hänestä, mutta minä kaipaan yhtä tonia..oletkohan hän? Harmi, että yhteydenpito jotenkin jäi..ois ollut kivaa tavata vielä sinua. Laita viestiä mulle ja tavataan kun silloin viimeks ei siitä tapaamisesta tullut mitään. Hyvää joulua sinulle ja oikein iloista uutta vuotta! T
- 2 x
Kristaa.. jostain..
- silence
taidan rakastaa hyvää ystävääni joka ei tosin tiedä tunteistani...mut se on vaan ystävä eikä sitä passaa mennä pilaamaan...
- -N-
Rakastan ja kaipaan Jaria!
- mä vaan
Siinä sitten ihana mies -72
- nanna
mä rakastan mun nykyisen jätkän parasta frendiä.... ja mä kaipaan sitä....
- Keisari Wanker
Mariannaa.
- paula
Hannua.
- Rakastan ja kaipaan...
...Miikaa!
- kaipaan
totuus on..
kaipaan tonia ja hänen juttujaan... - RAKASTAN PALJON
HENRIÄ!!!! I
- HP
EN KETÄÄ !!!!! =d
- HP
HP kirjoitti:
EN KETÄÄ !!!!! =d
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ LÖYDÄKS U KIRJAIMEN
- LOLOLOOLOLOLOU
HP kirjoitti:
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ LÖYDÄKS U KIRJAIMEN
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMWMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
- lololololololl
LOLOLOOLOLOLOU kirjoitti:
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMWMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
OLOLOLLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOLOLOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOLOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOLOLLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLOLOOLLOLOOLOLLOLOOLLOOLLOLOLOLLOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOLOLOLOOLLOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOMOJAOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL tapan sut !!
- mie vua
HP kirjoitti:
Ei tos rivaskas oo u kirjaita... =(
- 2+15
mie vua kirjoitti:
Ei tos rivaskas oo u kirjaita... =(
On siinä, pistähän wordiin niin näet!
- helpponakki121
HP kirjoitti:
LÖYDÄKS U KIRJAIMEN
- lepoko
tuukkaa ihan hirviästi
- sitähän minä
Onnellisuutta. Sitä on ikävä.
- HessuHoo
Minua!
I love ME Naisia
- Ryöstetty evakko
Rakastan Yön sutta (Night Wolf) Volja Putinia, pitkä ja komea, takanaan iso tappava armeija, puna-armeija. Vei karjalaisperheemme maatilan Viipurin läänin Pyhäjärven Kiimajärvellä-
- Suuri ja paskainen..
Ryöstetty evakko kirjoitti:
Rakastan Yön sutta (Night Wolf) Volja Putinia, pitkä ja komea, takanaan iso tappava armeija, puna-armeija. Vei karjalaisperheemme maatilan Viipurin läänin Pyhäjärven Kiimajärvellä-
Kiitos kansanedustaja Tom Packalen (PS), joka puolustit rikosrekisterimerkinnän Putinista tehnyttä poliisia. Ei hän saakaan politikoida, vain siirtää merkintä rikollisjengi Alexander Zaldostanovin Yön Susista suomalaiseen rikosrekisteriin. Putin ollut IS:n mukaan vuosia Alexnderin paras kamu, ollen jengin lipunkantaja.
Hyvä, että poliisimme oli tunnon- ja velvollisuudentarkka. Paljasti koko kansallemme mädän nyky-Venäjän.
- o3 alueen tyttö
Totuus Harria Rakasyan lovex Sari
- 32452
NEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... ...nyyh...
- n.h.m
Matiasta
- Green day
rinnakkais luokan tyttöä.
- 550119
Green day kirjoitti:
rinnakkais luokan tyttöä.
Timoa vuodelta 1996 Lappeenrannasta jonka tapasin yhden yön juttuna naisten päivän aikaan silloisessa Leningraadissa Moskova hotellissa. Ihana ihminen!!!!!!
- kjgdf
Jaakkoa!
- tyttö 03 alue
HARRIA RAKASTAN JA saako koskaan tietää tunteistani.
- H
tyttö 03 alue kirjoitti:
HARRIA RAKASTAN JA saako koskaan tietää tunteistani.
Taisi saada;)
- 1212
Miiaa kaipaan. Tarvitsen hänen rakkauttaan.
- -kenc
Markoa. RIP.
- kaipaan sua...
Kaipaan ja rakastan Justinia.
- st
Rakastat ja kaipaat Esaa .
Oli niin ihana nähdä vuosien jälkeen . - miss ya!
Matiasta, todella paljon. Ikävä
- pitsiverho55
Kuollutta miestä jota rakastin tai rakastan aina.
- Ikävä
Karoa
- minäjamehimehi
Suren niitä monia lentäviä hyönteisiä jotka musertuivat kesken askareiden autoni keulaan.Olen joutunut kasvotusten sen tosiasian kanssa mitä olen tuhansille ja taas tuhansille eläinmaailman kulkijoille aiheuttanut , tunnen miten he tuntevat aistin miten he aistivat liikun miten he liikkuvat ja ymmärrän miten he ymmärtävät, monet kulkemiset kedollta metsään ja kummuilta järvelle. rohkeita ylityksiä ,lupauksia läheisilleen ,tulen takaisin lupaan sen ja tullessani tuon hunajaa ja mettä.mehi-mehin 1 opetus .miten siipipari levossa iskuilla4x!% jaettuna ilman nostemomentilla ja synkka koodaus muunkehon kanssa .kiitos pieni mehi-mehi ystävällisestä neuvosta ja opastuksesta niityn monimuotoisuudesta lentämisen saloihin.tiedän että opin vielä liitämään kesän leudoissa vritauksissa kiitämään ,hippasilla hennoimpien kanssa ystävällisen tuulen tanssissa..
- 82530244
Aleksia..
- karkkiminttu
markoa ^_^
- karvakettuli
Niin kuin Veiiko Lavi aikoitaan Sain Lappeenrannan markkinoilta ruplan setelin
viime kesänä, kun polkkaa vetelin
Sen antoi mulle pitkäletti Tatjaana
kiitellessään uuden polkan tahtia.
Heti minä ymmärsinkin lemmenpostin
keinuun nostin ja vetyatomit ostin.
Tytön silmät loisti, jännityksen poisti
kun hanurikin polkan toisti.
P.S. Oli mitä oli! Ja vaikka Suomi on svuotsalainen, piirakan ja pelmenin päälle ymmärretään myös. Todistan, vaikka pöydällä! - toisellapuolella
Kaipaan läheisiä jotka eivät ole enää täällä.
- KiiaRakastanSua
Kiiaa:`) Harmi et muutettii sielt pois:`( itkin varmaa kaks viikkoo putkee:`( Sen jälkee sitä oo nähny kertaakaa:/ Tänä kesän sit:*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009