Rauhaa!

Pirjo..

Jumalan rauhaa teille kaikkille! On ilo toivottaa noin, kun itsellänikin on Jumalan rauha sydämessä.

On kumma, kun joku/jotkut on luullut, että en oikeesti ole tullut uskoon. Mutta kyllä olen, siitä kiitos Jumalalle.

Työpaikkallakin jo todistin uskostani, en muuten vielä olisi varmaankaan, mutta kuin kysyivät että mitä sulle on tapahtunut, kun olet niin iloinen ja reipas ja jotenkin erilainen.

Eroen kommentteja olen ihmetellyt, esimerkiksi sitä, kun kerron etten ole hetkeekään katunut, kun otin Jeesuksen vastaan. Niin en todellakaan ole sitä katunut, ja uskon ettei tarvitsekkaan. Voin myös sanoo sellaiselle, joka ei vielä ole ottanut Jeesusta vastaan, niin ota Jeesus vastaan, niin sinun ei varmaan tarvitse sitä katuu!

Eroeta en ymmärrä, miksi hän näkee tuossa jotain pahaa jos noin sanon, mut mä sanon vaan niin, ko se on totta.

Siunausta kaikille jotka tän lukee!

Terveisin: Pirjo

Ps: Toivottavasti nyt uskotte, että tämä on totta?
Pss: Il-Marille sanon, että ilman sinua, en tiedä missä olisin nyt? Teet tärkeetä työtä, kiitos kaikesta! Toivottavasti joskus tapaamme?

6

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JustineBush

Rauhaa ja siunausta myös sinulle.

Ihanaa lukea että olet ottanut Jeesuksen elämääsi. Varmaankin syy siihen että jotkut epäilevät iloista uutistasi, on se, että täällä on hyvin monenlaisia kirjoituksia ja kirjoittajia. Toiset eivät usko muuta kuin rekisteröityjen nimimerkkien kirjoitukset tosiksi ja heidän mielestä palsta pitäisi muuttaa sellaiseksi etteivät rekisteröitymättömät voisi kirjoittaa ollenkaan.

Sellainen uudistus ei olisi kovin hyvä ratkaisu. Silloinhan sinunlaisesi etsijät eivät pääsisi kysymään ilman rekisteröitymistä mitään.

Mutta pääasia on se että sinä olet tullut uskoon ja se on ihana asia. Hienoa että sait kertoa työpaikalla, siitä varmaan sait uutta voimaa kun todistit Jeesuksesta. Rukoile Jumalan johdatusta näihin tilanteisiin että saat oikeat sanat ja joskus jos viisaampi on, että et sano mitään. Kaikkea hyvää elämääsi.

• Pääasiahan on että olet onnellinen.

Jos uskoo niin kannattaa uskoa henkilökohtaisesti vaikka hakisikin seurakunnista yhteisöllisyyttä.

Eroen kaltaisia oman edun tavoittelijoita löytyy palstalta kuin seurakunnistakin josta itse mainitsitkin aiemmin esimerkin.
      Seurakunnissakin on tosiaan niitä jotka haluaa ihmisiä valtansa alle omia törkeitä taloudellisia tai vallanhimoisia tarkoitusperiään pönkittämään.

Työyhteisöissä on omat maalliset lakinsa ja leimautumisen pelko joten siellä kannattaa olla varovainen.
      Uskostaan ilmoittaminen on sallittua mutta helposti voi joutua leimatuksi riippuen työyhteisöstä.
      Uskonsa (ideologiansa) mainostaminen tai jopa kehuminen on työpaikoilla kielletty ja siitä joutuu hyvinkin helposti ongelmiin jotka ovat työantajan vastuulla ihan kuten seksuaaliset häirinnät, kauppaaminen, työ omaan lukuun ym.

• ällikkä

vaali uskoasi ja lue raamattua.Tarkastele kriittisesti yhteisöjä ja heidan perinnäisoppejaan ja vertaa niita siihen mitä todella on raamattuun kirjoitettu.Jumala ja sana kestävät kyllä tarkemmankin tutkinnan,ihmiset ja ihmisopit närkäåstyy usein,mutta älä anna heidän käännellä ja juoksuttaa itseäsi kaiken maailman hömppään.Ole uskossasi vahva ja ymmärtävä,mutta myös tarkkanäköinen,sillä raha ja valtakin/asemakin ovat lähellä uskonnollisuutta.Mieti mikä on suhteesi Jumalaan JHWH nimeltään ja hänen poikaansa Kristukseen Jeesukseen,ja mitä raamatussa Jeesus itse sanoo suhteestaan Isään.Ole tarkkana,näiden ympärillä pyörii vaikka minkälaista oppia ja opetusta.Myös seuraa totuutta vaikka kysmyksessä olisi armonlahjatkin.TRiedän vanhana helluntaikävijänä että näihinkin liittyy paljon mystiikka ja pakkopullaa,joihin vain sinä itse voit vaikuttaa.Toki sen mitä Jumalalta oikeasti/aidosti saat,pidä se ja vertaa sitä raamattuun myös niiden käytössä.Itse en saanut koskaan mitään erityistä tai tietoista lahjaa,enkä edes yliluonnollista kokemusta.Mutta minä sain uskon lahjan,joka on kestänyt tyvenet ja myrskyt läpi vuosikymmenet.Jumalan armossa on kaikki mitä tarvitsemme,muuta tulee sitten jos on tullakseen.Kiitos ja hyvää alkavaa uskonvaellusta.

• juhani1965

Rauhaa myös minulta sinulle,Pirjo
      Olet tehnyt hyvän ja kannattavan ratkaisun, onnittelut ratkaisusi puolesta. Jumala ei koskaan hylkää eikä jätä.

Ja siunausta ja Jumalan johdatusta, huolenpitoa ja armohoitoa sinulle jatkossakin.

• m38espoo

"Ihmisiin sä tulet pettymään mutta Jumalaan et koskaan"

Tästä olisi monelta vuodelta kerrottavaa.

Ihmisillä tämä ihminen tarkoitti oman herätysliikkeensä jäseniä - oli tämän liikkeen lähetystyöntekijän poika ja nykyinen lähetti.

TOTTA PUHUI.

Eräs luterilainen pappi sanoi kerran että: "Helluntaiherätykseen on syntisen helppo tulla mutta siellä on vaikea olla syntisenä."

pieni teologininen huomautus ja VARSIN tärkeä kongitiivisten taitojen huomioon ottamiseksi:

Et tullut uskoon vaan sait syntisi anteeksi ja siksi TUNTUU niin fantastiselle. Nyt vasta alkaa uskon kehittyminen. Kts. Jeesuksen sanat kylvöstä ja orjantappuroista ja hyvästä maasta ja kallioperästä. Sorry en jaksa kaivaa Raamattuu ja en jaksa loistaa Raamatun paikkojen ulkoa lateluilla. (Joskus kauan sitten muistin jakeet ja paikat ulkoo.)

Onneksi olkoo ja tervetuloo ARMOn pariin sitten joskus....

• sivustaseurannut..

väärin? "Onneksi olkoo ja tervetuloo ARMOn pariin sitten joskus.... " Sitten joskus? Mitähän silläkin tarkoitat? Ihminen tulee uskoon silloin kun ottaa Jeesuksen vastaan ja samalla hän saa Jumalan armon! Saa syntinsä anteeksi Jeesuksen kautta. Turhaa opettaa väärin, varsinkin juuri uskoon tulleelle, on tärkeätä saada raitista totuudenmukaista opetusta!

Pirjolle toivotan onnea uskon tielläsi!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5137
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3460
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      38
      2818
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      8
      1959
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1820
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      260
      1441
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1372
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1068
    Aihe