tuossa aiemmin viikolla puhuttiin että voiko nainen olla ketku no näköjään voi, entäpä voiko nainen olla kutale, aina puhutaan jätkänkutaleista muutta ei ikinä naisenkutaleista tv akankutale
kuka on kutale
20
635
Vastaukset
- on akan kutale
- mikä tiukka pipo
muija ääh ja hauskoja noi sistersien videot
- MuisQuuuuuuuu
retale ja retku...sekä kutjake...Lienee synonyymeja ketkulle ja kutalelle;o))...Vätys taas jotain aivan muuta;o))...
Yritin kovasti kaivella muistilokeroita ja miettiä vastaavia naiselle...muistin vain naikkosen;o))...- MuisQuuuuuuuu
...tuli...tuli..;o))....
- määkin;)
roikale
ruoja
ryökäle
naikkosesta mieleen tulee
paheellinen - MuisQuuuuuuuu
määkin;) kirjoitti:
roikale
ruoja
ryökäle
naikkosesta mieleen tulee
paheellinenRutjake,vökäle ja örväke..:o(.
Paheellisesta tulee mieleen Mata Hari..Siinä kumuloituu naisen ketkumaisuus, petomaisuus;o))... - mainitsit mataharin
MuisQuuuuuuuu kirjoitti:
Rutjake,vökäle ja örväke..:o(.
Paheellisesta tulee mieleen Mata Hari..Siinä kumuloituu naisen ketkumaisuus, petomaisuus;o))...niin minä pistän tähän että tukiainen siinä kans yks vosu, tuli mieleen tuo kanervan viesti sille en tied sit pitääkö paikkansa onkos puutarhasi kunnossa
- MuisQuuuuuuuu
mainitsit mataharin kirjoitti:
niin minä pistän tähän että tukiainen siinä kans yks vosu, tuli mieleen tuo kanervan viesti sille en tied sit pitääkö paikkansa onkos puutarhasi kunnossa
Mata Harin rinnalla..sellainen elähtänyt surkimus;o)..
Puutarha kukoistaa..näin syssylläkin..sateet virkistää..;o))... - hihhii.......
MuisQuuuuuuuu kirjoitti:
Rutjake,vökäle ja örväke..:o(.
Paheellisesta tulee mieleen Mata Hari..Siinä kumuloituu naisen ketkumaisuus, petomaisuus;o))...mulle taas örväkkeestä tulee mieleen
örisijä, körisijä, mörisijä
mikäs se vökäle!? kuullukkaan koskaan
vönkäle ois tuhti tapaus;)
Yhden version mukaan Mata Hari yritti vietellä viel telottajansakin ;) - kaakana on
MuisQuuuuuuuu kirjoitti:
Mata Harin rinnalla..sellainen elähtänyt surkimus;o)..
Puutarha kukoistaa..näin syssylläkin..sateet virkistää..;o))...Tukiainen Mata Harista
eipä ies kannatteis samassa viestissä mainita...hyi olkoon - MuisQuuuuuuuu
hihhii....... kirjoitti:
mulle taas örväkkeestä tulee mieleen
örisijä, körisijä, mörisijä
mikäs se vökäle!? kuullukkaan koskaan
vönkäle ois tuhti tapaus;)
Yhden version mukaan Mata Hari yritti vietellä viel telottajansakin ;)Vökäle taitaa tulla vätyksestä..;o))..
Köriläs ja molokki..ja röhnäke..vai tuliks jo toi..Voi mahoton miten ihania nimityksiä könsikkäille;o)).. - jäi pois
kaakana on kirjoitti:
Tukiainen Mata Harista
eipä ies kannatteis samassa viestissä mainita...hyi olkoonMää diggaan Mata Haria ;)
- MuisQuuuuuuuu
kaakana on kirjoitti:
Tukiainen Mata Harista
eipä ies kannatteis samassa viestissä mainita...hyi olkoonmut kun vahinko pääs jo lippeemään niin olokkoon;o))...
Kaakana on muuten hurjan hyvvee tirripaistissa...;o))... - MuisQuuuuuuuu
jäi pois kirjoitti:
Mää diggaan Mata Haria ;)
silmäätekevä ennen ja muinoin..;o))...
- ne sodomat ja komorat
MuisQuuuuuuuu kirjoitti:
Vökäle taitaa tulla vätyksestä..;o))..
Köriläs ja molokki..ja röhnäke..vai tuliks jo toi..Voi mahoton miten ihania nimityksiä könsikkäille;o))..liittykö ne siihen isoon kirjaa eikö neki ollu jotain rökäleitä huitukoita
- ilmentää
ne sodomat ja komorat kirjoitti:
liittykö ne siihen isoon kirjaa eikö neki ollu jotain rökäleitä huitukoita
hienosti ketkua naista
huitshapeli huitukka on siivoton naikkonen;) - MuisQuuuuuuuu
ilmentää kirjoitti:
hienosti ketkua naista
huitshapeli huitukka on siivoton naikkonen;)Letukka...Taitaa olla sukua huitukalle;o))...
- kaakana...
MuisQuuuuuuuu kirjoitti:
mut kun vahinko pääs jo lippeemään niin olokkoon;o))...
Kaakana on muuten hurjan hyvvee tirripaistissa...;o))...ole kuivahko ja tirripaisti tirisee rasvaa
näin mää luulin:) - MuisQuuuuuuuu
ne sodomat ja komorat kirjoitti:
liittykö ne siihen isoon kirjaa eikö neki ollu jotain rökäleitä huitukoita
Ainakin ne saivat aikaan sekarortoa, kauhua ja totaalista hävitystä;o)...
Ja tuostapas tulikin mieleeni..Ilmestyskirjan peto..Joku väittää sen olleen nainen..Itse Luciferiakin pirullisenpi:o/... - MuisQuuuuuuuu
kaakana... kirjoitti:
ole kuivahko ja tirripaisti tirisee rasvaa
näin mää luulin:)tai sitten et..hih..
No olokoon sitten semmosta potsia..tirripaistin joukossa..;o))..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978