"1.Tim.
4:14 Älä laiminlyö armolahjaa, joka sinussa on ja joka sinulle annettiin profetian kautta, vanhinten pannessa kätensä sinun päällesi."
Ketkä ne sanoivatkaan, että kättenpäällepanemisella saadaan aina saatanan henki?
Kättenpäällepanemisella saatu profetian armolahja
5
276
Vastaukset
- loogista
Jos menet johonkin uskonlahkoon lahkopukarien käsien alle, niin demonihan sieltä tulee sulle ennustamaan; ja vielä varmemmaksi vakuudeksi kaataa sinut selälleen maahan.
Mt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- henkien erottamisesta
Devoit kirjoitti:
Mutta ei kättenpäällepaneminen aina syntiä ole..
Kerran täällä oli kirjoitus, jossa henkien erottamisen lahjan saanut näki kun koulussa kävi puhumassa lahkosaarnaaja, jonka sisällä oli käärmeen muotoinen henki ja pää oli oli ihmisen äänielimien kohdalla, niin tuo vieraileva saarnaaja oli koulussa yrittänyt hyvin ahkeraan laittaa käsiään koululaisten pään päälle siunauasentoon.
henkien erottamisesta kirjoitti:
Kerran täällä oli kirjoitus, jossa henkien erottamisen lahjan saanut näki kun koulussa kävi puhumassa lahkosaarnaaja, jonka sisällä oli käärmeen muotoinen henki ja pää oli oli ihmisen äänielimien kohdalla, niin tuo vieraileva saarnaaja oli koulussa yrittänyt hyvin ahkeraan laittaa käsiään koululaisten pään päälle siunauasentoon.
On täällä muutakin pöhköä kirjoitettu.
Ei tuo Devoitin lainaama kohta Timoteuskirjeestä ole kirjoitettu
'lahkopukareille' eikä kirkoille eikä uskonsuunnille, vaan:
"Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen
vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi,
ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,"
2.Tim. 3:16
Usko siihen sanaan, 1. Tim. 4:14 ja hylkää omat korvasyyhysi.
"Harrasta näitä, elä näissä, että edistymisesi olisi kaikkien nähtävissä."
1. Tim. 4:15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san751964- 541196
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1831000Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58965Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122948- 92941