Aloittelija kysyy

Osasin sentään etsiä

Mitähän nämä ovat:

Trojan.Vundo sekä
Advare.MyWe...,luulisin että siellä oli Search ehkä perässä.

Malvarebytes'Anti-Malware löysi tällaiset,poistin ne mutta enempää tietoa en sitten ole saanutkaan selville,mihinkähän kategoriaan ne kuuluvat?

Kiitos ennakkoon mahdollisista asiallisista vastauksista.

4

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorry, etten osaa vastata kysymykseesi, koska ei ole sattunut moisia koneelle tulemaan. Lähinnä ko-ko-kommentoin "xyzzyx":in erittäin tyhmää "vastausta", jonkalaisia hän tykkää viljellä täällä. Jännää, että vittuilumielessä pitää ängetä joka ketjuun, vaikkei mitään asiaa olekaan. Jonkinlainen elämänhankinta voisi olla paikallaan.

      • Aloittaja

        Kiitos vastauksesta ja kiitos sille kuka järjesti sen yhden ääliön vastauksen poistoon,palsta menettää täysin merkityksensä.

        Niin asiaan,ajelin tuota aiemmin mainittua ohjelmaa myös vikasietotilassa kuten SuperAntispywarettakin,Vundo ilmestyy kuitenkin jonkin ajan kuluttua vaikka tuli puhtaat tulokset.

        Otan vielä järjestelmänpalautuksen pois päältä ja teen uudet scannaukset,otan kolmanneksi käyttöön vielä AVG:n,ajan jokaisen kyllä omana suorituksenaan etteivät herjaile toisiaan.


      • Jussiv
        Aloittaja kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta ja kiitos sille kuka järjesti sen yhden ääliön vastauksen poistoon,palsta menettää täysin merkityksensä.

        Niin asiaan,ajelin tuota aiemmin mainittua ohjelmaa myös vikasietotilassa kuten SuperAntispywarettakin,Vundo ilmestyy kuitenkin jonkin ajan kuluttua vaikka tuli puhtaat tulokset.

        Otan vielä järjestelmänpalautuksen pois päältä ja teen uudet scannaukset,otan kolmanneksi käyttöön vielä AVG:n,ajan jokaisen kyllä omana suorituksenaan etteivät herjaile toisiaan.

        http://www.atribune.org/ccount/click.php?id=4
        lataa tästä linkistä vundofix tietokoneelle.

        • Tupla-klikkaa VundoFix.exe ajaaksesi sen.
        • Klikkaa Scan for Vundo valintaa.
        • Kun skannaus on valmis, klikkaa Remove Vundo valintaa.
        • Sinulta kysytään haluatko poistaa filut - klikkaa YES.
        • Kun olet klikannut yes, työpöytäsi tyhjenee kun se alkaa poistamaan Vundoa.
        • Kun se on valmis, fiksi ilmoittaa käynnistäväsi koneesi uudelleen, klikkaa OK.
        • Postita C:\vundofix.txt lokin sisältö tänne palstalle.

        aja vundo vielä uudestaan,jos se löytää vieläkin saastuneita tiedostoja esim .aaa.dll tai vastaava,kirjoita tämän dll tiedoston tms. nimi windowwsin hakuun,ja poista käsin tuo tiedosto vaan deleteä painamalla,ja roskakori tyhjäksi.


      • Aloitt
        Jussiv kirjoitti:

        http://www.atribune.org/ccount/click.php?id=4
        lataa tästä linkistä vundofix tietokoneelle.

        • Tupla-klikkaa VundoFix.exe ajaaksesi sen.
        • Klikkaa Scan for Vundo valintaa.
        • Kun skannaus on valmis, klikkaa Remove Vundo valintaa.
        • Sinulta kysytään haluatko poistaa filut - klikkaa YES.
        • Kun olet klikannut yes, työpöytäsi tyhjenee kun se alkaa poistamaan Vundoa.
        • Kun se on valmis, fiksi ilmoittaa käynnistäväsi koneesi uudelleen, klikkaa OK.
        • Postita C:\vundofix.txt lokin sisältö tänne palstalle.

        aja vundo vielä uudestaan,jos se löytää vieläkin saastuneita tiedostoja esim .aaa.dll tai vastaava,kirjoita tämän dll tiedoston tms. nimi windowwsin hakuun,ja poista käsin tuo tiedosto vaan deleteä painamalla,ja roskakori tyhjäksi.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta,latasin ohjelman koneelle ja nyt näytti että Vundoa eikä muutakaan poikkeavaa ole koneella mutta täytyy tehdä uusintatarkastuksia,enpä olisi itse tainnut tuota työkalua löytää,kiitoksia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe