siirtolaitteet

kokemuksia..?

hei!
Onko porukalla kokemuksia niistä "mover" laitteista tai muista sellaisista laitteista jotka siirtää vaunua sähkömoottorilla? Kävin päivällä nummelassa vaunuesittelyssä ja siellä oli tuollanen laite, mutta onko kellään oikeasti kokemuksia noista?
Rouvan kanssa ikää senverran ettei enää jaksa (tai viitsi) isoa vaunua kahdestaan käsin kammeta, joten apuja tarttettas!

6

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun kotisivuille

siellä on asiaa, ja sieltä saa tilat laiteen.

• juuri ikä ihmiselle!

Toimii varmasti ja helpottaa vaunun parkki jos ei "osaa" peruttaa.

Näitähän on ollut jo iät ja ajat henkilönostureissa. Ne kun pitää saada nurkan taakse tai mäen nyppylään.

Ostakaa ihmeessä jos raha ei ole ongelma ( hieman kalliit laitteet varsinkin jos tupla akselivaunu )

• näköhavaintoja

Muutaman kerran olen vuosien varrella nähnyt kun sakemannit laittavat niillä vaununsa paikalleen. Hyvin se patu sai vaunun siirrettyä kun pyöriä voi ajaa yksi kerrallaan niin kääntyminen ja mahdollinen vekslaus on helppoa.
      Niiden hinta vaan on pöyristyttävä.
      Viimeiksi Karviossa oli heidän vaunussa lisäksi hydrauliset jalat, joilla vaunun saio hetkessä vaateriin.

• laite

Keski-/Etelä-euroopassa noita on tosi paljon käytössä ja valikoima on huomatta laajempi kuin suomessa.

• kyselee lisää.

kellään ei sitten ilmeisesti ole omassa vaunussa tuollaista vielä? Kuulimme myös että euroopassa noita on paljon mutta se ei nyt oikein meitä auta se tieto. Mutta pitää vielä tutkia asiaa. Saisi uuden vaunun jälleen vanhalle paikalle (ennen vivuttiin taljalla mutta se tukipuu on nyt pois joten vanha systeemi ei onnistu).

• Karvanaamari

Vaikka M-autoilija olenkin, olen mielenkiinnosta päässyt kokeilemaan tuollaista laitetta. Kauko-ohjaimella varustettuna sillä vaunun siirtely ahtaaseenkin paikkaan kävi tarkan vaivattomasti. Pystyi itse aina valvomaan sitä kulmaa, mikä oli pahiten vaarassa osua johonkin ahtaissa paikoissa toimittaessa. Hintavia laitteet ovat satunnaiskäyttöä ajatellen. Tuonne soittamalla voit mahdollisesti saada laitteen toiminnan esittelyn, sekä mahdollisuuden itse kokeilla esittelyvaunun liikuttelua sillä. http://www.caravankauppa.com/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=338

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      17
      2427
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      169
      2288
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1907
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      152
      1839
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      480
      1423
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1225
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1021
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      427
      961
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      931
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    Aihe