Kokemuksia ja tietoa kaipaisin itse paikasta ja lääkäristä. Haaveissa olisi isommat rinnat, tyhjien lätkien tilalle.
Sairaala KL ja Asko Salmi
24
8084
Vastaukset
- Askosta
kävin laitatuttamassa silikonit 10.5 Jyväskylässä. Asko on pätevä, todella suorapuheinen ja huumorintajuinen kirurgi, jolla on silmää naiskauneudelle. Hän kertoo tosiasiat kaunistelematta.
Sairaala oli pieni viihtyisä ja nelipaikkainen. Potilaista huolehdittiin todella hyvin ja hoitaja oli lähettyvillä kokoajan. Jälkeenpäinkin olen soittanut sairaalaan, kun on tullut kysymyksia tai huolia ja joka kerta olen saanut todella ystävällistä palvelua.
En tiedä että onko muualla Suomessa käytössä kapselitakuu, minkä voi ottaa leikkauksen yhteydessä. Askollla tämä kapselitakuu on ollut käytössä kaksi vuotta. Jotkut väittävät sen olevan huijausta koska kapseloituminen on nykyproteeseilla todella harvinaista. Minulle kerrottiin, että tämän kahden vuoden ajan, jonka ajan kapselitakuu on ollut käytössä, on ollut kaksi potilasta, joiden kohdalla on ollut uusintaleikkausta vaativa kapseloituminen. Takuu on vapaaehtoinen, mutta sanoisin että kannattaa ottaa. - asko salmea
Itselläni rinnat operoitiin 7kk sitten. Miellyttävä sairaala ja miellyttävä henkilökunta. Eli yhdyn edellisen kirjoittajan mielipiteeseen. Salmelle voit mennä operoitavaksi huolettomalla mielellä. Kaikin puolin oli erittäin positiivinen kokemus.
- harkita vielä..
Oon kuullu ko. kirurgista monenlaisia juttuja, kannattaa ehkä vielä harkita.. ite en välttämättä menis..
- Käynyt
Pelkkää hyvää sanottavaa.
Asko on todellinen persoona, joten minä luotan häneen täysin. - täyttä soopaa
Mitähän juttuja Asko Salmesta muka liikkuu? Olisi hauska tietää (vaikka eihän täällä saa mitään juttuja ruveta levittelemään).
Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Asko Salmesta. Hän on erittäin pätevä ja hyvä kirurgi. Sen vain tiedän, että kaikki herkkänahkaiset ihmiset eivät pidä hänen tyylistään sanoa asiat suoraan. Sitä en kuitenkaan lukisi Salmen heikkoudeksi, vaan vahvuudeksi.
Lisäksi itse pidin Salmen tavasta kohdata potilas ihmisenä. Hänellä ei ollut mitään korea-arvoisen kirurgin roolia, vaan hän oli huumorintajuinen ja mukavan tavallinen. - totuus toinen
täyttä soopaa kirjoitti:
Mitähän juttuja Asko Salmesta muka liikkuu? Olisi hauska tietää (vaikka eihän täällä saa mitään juttuja ruveta levittelemään).
Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Asko Salmesta. Hän on erittäin pätevä ja hyvä kirurgi. Sen vain tiedän, että kaikki herkkänahkaiset ihmiset eivät pidä hänen tyylistään sanoa asiat suoraan. Sitä en kuitenkaan lukisi Salmen heikkoudeksi, vaan vahvuudeksi.
Lisäksi itse pidin Salmen tavasta kohdata potilas ihmisenä. Hänellä ei ollut mitään korea-arvoisen kirurgin roolia, vaan hän oli huumorintajuinen ja mukavan tavallinen.mutta itse asiakaspalvelijana voin sanoa,että asian voi sanoa monella eri tavalla ja loukkaamatta
sillä se on aina ainutkertainen kokemus ja voi olla,että toista kertaa ei tule onhan näitä kauppoja ja klinikoita suomesassa jossa ymmärretään asiakaspalvelun tärkeys - asiat suoraan
totuus toinen kirjoitti:
mutta itse asiakaspalvelijana voin sanoa,että asian voi sanoa monella eri tavalla ja loukkaamatta
sillä se on aina ainutkertainen kokemus ja voi olla,että toista kertaa ei tule onhan näitä kauppoja ja klinikoita suomesassa jossa ymmärretään asiakaspalvelun tärkeysmuttei missään tapauksessa loukkaavasti.
- totuus toinen
asiat suoraan kirjoitti:
muttei missään tapauksessa loukkaavasti.
tuo "suoraansanominen" voi loukata useampia
- Lilja.
totuus toinen kirjoitti:
tuo "suoraansanominen" voi loukata useampia
tästä voimme päätellä, että ei ehkä kaikkein herkkänahkaisimpien ehkä kannata sitten mennä Askon luo ;)
Minä olen myös Askon tyytyväinen potilas, jota ei suorasanaisuus haittaa :) - tyytyväinen.
Lilja. kirjoitti:
tästä voimme päätellä, että ei ehkä kaikkein herkkänahkaisimpien ehkä kannata sitten mennä Askon luo ;)
Minä olen myös Askon tyytyväinen potilas, jota ei suorasanaisuus haittaa :)AS sanoo suoraan mitenkään koristelematta sanomaansa. Välillä hän pistää väliin ns. hevosenleikkiä, jota kaikki eivät ehkä ymmärrä. Mutta ainakin minä olen työhön tyytyväinen, enkä ottanut nokkiini hänen puheitaan. Jos kiinnostaa, häntä voi käydä kuuntelemassa viikonloppuna Helsingi Messukeskuksessa. Näyttäisi olevan ainakin klinikkalavalla tohtorivartissa lauantaina ja sunnuntaina, ehkäpä on myös omalla messuosastollaan.
- ja olen TYYTYVÄINEN!
Asko on suorapuheinen ja ehkä hivenen erikoinen persoona, mutta tietää mitä tekee ja miten tekee.
Eikö tärkeintä näinkin kalliissa ja potilaalle tärkeässä operaatiossa ole se, että lopputulos on mahd. hyvä ja että sinusta pidetään huolta myös leikkauksen jälkeen. Sairaanhoitajan saa kiinni 24/7!
Itse sain roikkuvista nahoista upeat rinnat. Siihen olisi varmaan joku toinenkin pätevä kirurgi pystynyt, mutta henk.koht. olen Salmeen tyytyäinen. Sanoo asiat suoraan, mutta on kuitenkin ystävällinen. Hoitohenkilökunta sairaalassa on ihanaa ja pitää sitten huolta myös niistä kaikkein herkimmistäkin potilaista.
SUOSITTELEN! - kummassa leikkaa
ja olen TYYTYVÄINEN! kirjoitti:
Asko on suorapuheinen ja ehkä hivenen erikoinen persoona, mutta tietää mitä tekee ja miten tekee.
Eikö tärkeintä näinkin kalliissa ja potilaalle tärkeässä operaatiossa ole se, että lopputulos on mahd. hyvä ja että sinusta pidetään huolta myös leikkauksen jälkeen. Sairaanhoitajan saa kiinni 24/7!
Itse sain roikkuvista nahoista upeat rinnat. Siihen olisi varmaan joku toinenkin pätevä kirurgi pystynyt, mutta henk.koht. olen Salmeen tyytyäinen. Sanoo asiat suoraan, mutta on kuitenkin ystävällinen. Hoitohenkilökunta sairaalassa on ihanaa ja pitää sitten huolta myös niistä kaikkein herkimmistäkin potilaista.
SUOSITTELEN!Leikkaako Asko Salmi helsingissä? Olen hänelle suunnitellut meneväni. (sairaala kl:n sivuilla nyt muuten tarjous 410-anatomisista implanteista 4990€) Minkä merkkiset/malliset olette ottaneet? oletteko olleet tyytyväisiä? Koosta en itse vielä ole selvillä mutta noita anatomisia 410 Mc Ghaneja todennäköisesti...
- molemmissa
kummassa leikkaa kirjoitti:
Leikkaako Asko Salmi helsingissä? Olen hänelle suunnitellut meneväni. (sairaala kl:n sivuilla nyt muuten tarjous 410-anatomisista implanteista 4990€) Minkä merkkiset/malliset olette ottaneet? oletteko olleet tyytyväisiä? Koosta en itse vielä ole selvillä mutta noita anatomisia 410 Mc Ghaneja todennäköisesti...
Ainakin aikaisemmin matkusti Jyväskylän ja Helsingin väliä. Nyt en huomannut messuilla tuota kysyä, kun Helsingin klinikalle on tullut useampi lääkäri, mutta sehän selviää puhelinsoitolla.
- tissi asiaa
molemmissa kirjoitti:
Ainakin aikaisemmin matkusti Jyväskylän ja Helsingin väliä. Nyt en huomannut messuilla tuota kysyä, kun Helsingin klinikalle on tullut useampi lääkäri, mutta sehän selviää puhelinsoitolla.
joo kuulemma niin, että alkuviikon on helsingissä ja sitten loppuviikon jyväskylässä. Nyt sitten varasin konsultointi käynnin Askolle muutaman viikon päähän :) Leikkaus sitten ensi vuoden puolella- tod näk jyväskylässä hintojen puolesta... UUUUU JEEE!!
- hinta!
tissi asiaa kirjoitti:
joo kuulemma niin, että alkuviikon on helsingissä ja sitten loppuviikon jyväskylässä. Nyt sitten varasin konsultointi käynnin Askolle muutaman viikon päähän :) Leikkaus sitten ensi vuoden puolella- tod näk jyväskylässä hintojen puolesta... UUUUU JEEE!!
Asko vihjaisi messuilla että mahdollisesti vuodenvaihteessa Jyväskylän hintoja nostetaan, Helsinki säilynee ennallaan.
- miesnäkökulma
Korjautin hörökorvani Askolla, ja olen erittäin tyytyväinen hänen ammattitaitoonsa, lopputulokseen ja etenkin kohtuulliseen hinnoitteluun. Toista korvaa jouduttiin hieman operoimaan jälkikäteen, kun se ei suostunut asettumaan paikalleen ja tämän hän teki veloituksetta.
Persoonasta? Oman polkunsa kulkija ja persoonallinen kyllä, mutta ei minun mielestä huonolla tavalla - päinvastoin, mukava mies. - ON !!!
!!!
- kerro sitten
No jos huonoja kokemuksia tiedät niin mikset kerro?
Ja kukapa plastiikkakirurgi pystyisi pitämään kaikki asiakkaansa tyytyväisinä, kun asiakkaiden joukkoon mahtuu jos jonkinmoista tyyppiä, epärealistisia odotuksia jne.
- perusjuttuja
Eiköhän tuo silkkarien laitto ole ihan niitä yksinkertaisempia perusjuttuja,( jokaiselle plastiikkakirurgian erikoislääkärille) niinkuin alakoululaiselle lukemaan opettelu.
Itse arvostan enemmän lääkäriä, joka ottaa haasteita vastaan ja haluaa oppia uutta , monimutkaista, ei niinkään palkkapussin suuruutta. - kauneutta kaipaava
Minulle Asko Salmi teki yläluomileikkausken muutama vuosi sitten.
Alkutarkastuskessa totesi, että suunnitellulla leikkauskella tulee hyvä lopputulos.
Vasen luomi korjausleikattiin kuukauden sisällä. En ole ollut tyytyväinen
sillä luome roikkuvat edelleen. Rahat menivät kankkulankaivoon!!! - Tumpelo Salmi
Älä missään tapauksessa leikkauta hänellä mitään! Itse en ainakaan voi suositella häntä oman kokemukseni perusteella. Työn jälki huonoa eikä hänellä ole lainkaan esteettistä silmää! Vääristelee myös tietoja konsultaatiossa jotta vain saisi asiakkaaksi..
- Pussisilmä
Olen samaa mieltä, tumpelo ja vääriä lipaiksia antava saadakseen asiakkaita.
Kävin face liftissa, josta jäi pahoja arpia. Jälkitarkastuksessa Asko sanoi, että
Haavat ovat vielä paranemisvaiheessa ja paranevat. Ei parantunut,mjoten kävin
Uudelleen reilun vuoden kuluttua leikkauksesta. Totesi, että eivät tosiaan ole parantuneet.
Lupasi korjata syksyllä. Silloin totesi, että ei kannata kun tulee taas tuoreet arvet.
Totesi vain, että emikki auttaa. Että näin.
Kysin otsan leikkauksesta, johon Asko totesi että ei tarvita.
Sen sijaan Asko suositteli minulle silmäluomileikausta. Se tehtiin ja seurauksena
Silmäluomieni ulkonurkkin jäi kauheat pussit, jotka ova jatkuvasti tulehtuneet.
Siis ihan kahean kipeät ja hirveän näköiset.
Jälkitarkastuksessa valitin lopputuloksesta, johon Asko totes että otsaleikkaus auttaa.
Sanoin, että minähän kysyin otsaleikkauksesta ennen leikkausta,mjohon sanoit että
Ei tarvita. Tähän Asko totesi, että hän ei tee niitä lainkaan ja siksi ei suostellut.
Mielestäni hänen olis pitänyt kertoa minulle tämä ja myös todennäköisyys pussien sybtymisestä jos oysaa ei leikata.
En suosittele. - Tyytymätön asiakas
Pussisilmä kirjoitti:
Olen samaa mieltä, tumpelo ja vääriä lipaiksia antava saadakseen asiakkaita.
Kävin face liftissa, josta jäi pahoja arpia. Jälkitarkastuksessa Asko sanoi, että
Haavat ovat vielä paranemisvaiheessa ja paranevat. Ei parantunut,mjoten kävin
Uudelleen reilun vuoden kuluttua leikkauksesta. Totesi, että eivät tosiaan ole parantuneet.
Lupasi korjata syksyllä. Silloin totesi, että ei kannata kun tulee taas tuoreet arvet.
Totesi vain, että emikki auttaa. Että näin.
Kysin otsan leikkauksesta, johon Asko totesi että ei tarvita.
Sen sijaan Asko suositteli minulle silmäluomileikausta. Se tehtiin ja seurauksena
Silmäluomieni ulkonurkkin jäi kauheat pussit, jotka ova jatkuvasti tulehtuneet.
Siis ihan kahean kipeät ja hirveän näköiset.
Jälkitarkastuksessa valitin lopputuloksesta, johon Asko totes että otsaleikkaus auttaa.
Sanoin, että minähän kysyin otsaleikkauksesta ennen leikkausta,mjohon sanoit että
Ei tarvita. Tähän Asko totesi, että hän ei tee niitä lainkaan ja siksi ei suostellut.
Mielestäni hänen olis pitänyt kertoa minulle tämä ja myös todennäköisyys pussien sybtymisestä jos oysaa ei leikata.
En suosittele.En myöskään suosittele. Paljon luvataan, huonosti tehdään ja vastataan lopputuloksesta.
Nyt kun on uudet kalliit tilat, tarvitaan entistä enemmän asiakkaita ja tuloja.
- oievur
No mulla laitettu tissit siellä. Olen omiini tyytyväinen, ei mitään moittimista, loppupeleissä. Ehkä vähän töksy luonteeltaan. Hyvin meni kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734396- 332501
- 402314
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin201807Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251542- 811536
- 1481331
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145