Mikä on se kappale joka soi melkein aina Orestesin ja Bellan/Valentinan kohtauksissa?
Musiikki Oresterin ja Bellan kohtauksissa?
16
665
Vastaukset
- ......
Poco a poco (esittäjä on Jeremias).
- bella
En tarkoita sitä, vaan se taustamusiikki joka soi kun Valentina/Bella ja orestes tekevät lähempää tuttavuutta.
- Bella
musiikki joka soi alussa?
- Bella
Mistään ladattua soittoääneksi tai muuten vaan ladattua? Entä tämä-> http://www.youtube.com/watch?v=AAsoMKchukY&feature=related
- kumma juttu
jännä, että kukaan ei tiedä mitään.?!?;.
- on varmaankin
Kyseinen kappale on todennäköisesti jokin sarjaa varten tehty "täytebiisi", ei siis miltään albumilta löytyvä kappale. En itse ainakaan ennen ole ajatellut sitä minää erityisenä biisinä :D
- Bella
on varmaankin kirjoitti:
Kyseinen kappale on todennäköisesti jokin sarjaa varten tehty "täytebiisi", ei siis miltään albumilta löytyvä kappale. En itse ainakaan ennen ole ajatellut sitä minää erityisenä biisinä :D
En kysynyt kenenkään mielipidettä, vaan kappaleen nimeä.
- Lyhyemmin sanottuna
Bella kirjoitti:
En kysynyt kenenkään mielipidettä, vaan kappaleen nimeä.
Täytebiisi. Nimi ei tiedossa.
- bella
Lyhyemmin sanottuna kirjoitti:
Täytebiisi. Nimi ei tiedossa.
ja äkkiä
- kumma juttu
bella kirjoitti:
ja äkkiä
Kuten olen jo kahden viestin ajan yrittänyt sanoa, kyseessä on edelleenkin täytebiisi (Sanokaa parempi nimitys jos keksitte), sen nimeä siis ei ole missään vaiheessa annettu julkisuuteen, se vain soi sarjassa taustalla jossain vaiheessa, vähän niin kuin jokin jännitysmusiikki, antamassa tunnelmaa. Ole hyvä.
- bella
kumma juttu kirjoitti:
Kuten olen jo kahden viestin ajan yrittänyt sanoa, kyseessä on edelleenkin täytebiisi (Sanokaa parempi nimitys jos keksitte), sen nimeä siis ei ole missään vaiheessa annettu julkisuuteen, se vain soi sarjassa taustalla jossain vaiheessa, vähän niin kuin jokin jännitysmusiikki, antamassa tunnelmaa. Ole hyvä.
Ite et oo julkisuudessa. Oot ihan luuseri jos et edes jonkun "täytebiisin" nimeä saa selville. Ryhdistäydy!
- Warlicia
bella kirjoitti:
Ite et oo julkisuudessa. Oot ihan luuseri jos et edes jonkun "täytebiisin" nimeä saa selville. Ryhdistäydy!
No niin neiti nirppanokka, mikset itse etsi sen biisin nimeä? Et voi sysätä hommaa toisille noin vain! Sinähän sitä kappaletta etsit, joten kipitähän etsimään itse sitä "täytebiisiä", jota niin kovasti haluat.
- bella
Warlicia kirjoitti:
No niin neiti nirppanokka, mikset itse etsi sen biisin nimeä? Et voi sysätä hommaa toisille noin vain! Sinähän sitä kappaletta etsit, joten kipitähän etsimään itse sitä "täytebiisiä", jota niin kovasti haluat.
Luuletko muuten että olisin kysynyt sitä täältä, jos olisin sen itse löytäny?
- Warlicia
bella kirjoitti:
Luuletko muuten että olisin kysynyt sitä täältä, jos olisin sen itse löytäny?
...kompastuu aina askeleihinsa.
Sinusta sai vähän tuollaisen kuvan. Lakkaa kuvittelemasta liikoja itsestäsi.
Ja jos se on täytebiisi, ei sillä ehkä ole nimeä? Vai pitääkö se tavata pikku prinsessalle? - mahtaa
Warlicia kirjoitti:
...kompastuu aina askeleihinsa.
Sinusta sai vähän tuollaisen kuvan. Lakkaa kuvittelemasta liikoja itsestäsi.
Ja jos se on täytebiisi, ei sillä ehkä ole nimeä? Vai pitääkö se tavata pikku prinsessalle?Tavaus saattaisi toimia.
Ehkäpä "onneton luuseri" on tässä tilanteessa se, joka ei näytä ymmärtävän, että KYSEISELLÄ BIISILLÄ EI OLE NIMEÄ. Enpä olen reilun kahden vuoden aikana ainakaan kyseiseen tietoon törmännyt. Luuletko sitäpaitsi, että jos olisin biisin nimen tiennyt, olisin laittanut kolme viestiä mainitsematta kappaleen nimeä? Jotain todellisuudentajua sentään, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193026
- 1162341
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231976Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2391904Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41895Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin211801Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001586Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051394- 651144
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351106