olen syönyt kyseisiä pillereitä 3vk-> jonka jälkeen 7pvä taukoviikko jonka jälkeen tuli menkat-> sitten viikon olen syönyt ja nyt eilen viikon viimeisenä päivänä tuli outoa tiputteluvuotoa seksin yhteydessä. Aiemmin minulla ei ole ollut minkäänlaisia sivuoireita joten toivoisinkin vastauksia kysymyksiin onko tämä normaalia tai mistä tälläinen voi johtua? En ollut ekaa kertaa yhdynnässä, että siitä tästä ei ollut kyse.
Mercilon ja outo vuoto
asdr
2398
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Kyseessä on mitä todennäköisemmin tiputteluvuoto. Se on yleinen sivuvaikutus pillereitä ensimmäisiä kuukausia käyttäessä. Asiasta ei tarvitse huolestua, se todennäköisesti loppuu itsestään piakkoin.
pientä vuotoa esim. "rajun" seksin takia, itellä ainaki joskus tuppaa tuleen vähä verta, eikä se oo mitää sellasta verta et oisin ekoja kertoja yhdynnässä..vuoto loppuu aina hyvin pian..