KEPUn kannatus putoaa kuin kivi

Perjantaina julkistettiin tuore puolueiden kannatusmittaus. Uutiset olivat erinomaisia. Viikonloppu ei olisi paremmin voinut alkaa.

Kokoomus on nostanut vahvasti kannatustaan ja on selkeästi suurin puolue. Demarit ovat myös lisänneet eroa KEPUun ja on toisena.

Paras uutinen on kuitenkin se, että KEPUn kannatus putoaa kuin kivi. KEPU kannatus on tullut vauhdilla alas kesästä lähtien.

KEPU on ottamassa viidensissä vaaleissa peräkkäin turpaansa ja joka kerta mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen johdolla.

2

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnie the Moucher

Vanhanen keskittyy naisiin ja laiminlyö virkaansa. Aina kun Vanhanen avaa suunsa, kepun kannatuksesta lähtee prosenttiyksikkö.

• Känä torvelo

vai umpihullu.
      Et sinä ainakaan täyspäinen ole, ja luulenpa, että tuskin olet edes vapaana.
      Kerro missä sairaalassa sinua hoidetaan, niin tiedetään ilmoittaa henkilökunnalle asiasta?
      Vaikka eipä ne tietenkään siitä juurikaan onkeensa ota, koska demarimaiseen tapaan haluavat päästä helpolla, ja katsovat, että kun sinä naputtelet päivät koneellasi, niin sinusta on kaikkein vähiten työtä.
      Toki ne ilmeisesti sinulle kuivat vaipat vaihtaa ennen ruokailua, jotta et haisisi kovin pahalle, ja muidenkin kävisi syönti.

Minä voisin sinulle jälleen vaihteeksi alkaa vastailemaan laulun tekstein, niinkuin silloin joskus aikaisemminkin, kun olit vielä reilusti transsu, ja käytit nimimerkkiä Aili A.

Otahan kiltisti kaikki lääkkeesi, ja syö hyvin, sillä sinulla on edessä tavallista kiireisempää aikaa vaalien lähestyessä.

Etkö sinä sitä huomannut, että perjantainen punahilkkojen tekemä gallubbi kumottiin jo lauantaina. Siinä oli Keskusta ja kokoomus melkein tasoissa, ja persut olivat vihreiden ohella nakertaneet demareita yhä alemmas.
      Joten kovin ovat kivien näköisiä nuo ilmapallosi.

Sinä ilmeisesti makaat siellä päiväsalin lattialla selälläsi, ja päästelet kivennäköistä ilmapalloa käsistäsi kattoa kohden, kuvitellen sen tippuvan alaspäin jotta saat väitteellesi totuusarvoa.

Olen kuullut, että sinulla on myöskin Matti Vanhasen kuvalla varustettu pallo, missä ei ole kaasua, ja muutenkin on hieman nahistuneen näkönen, jota sinä yrität epätoivon vimmalla myöskin tökkiä selälläsi maaten "alaspäin", muuta kun se ei suostu menemään niin olet nimennyt sen nahjukseksi.
      Silloin kerranhan sinulle kävi niin, että kun olit sillä ilmapumpullasi pumppaamassa matti-palloosi ilmaa, niin se karkasi pöristen ilmojen teille ja osui karttapalloon, jolloin sinä iloistuneena totesit, että nyt siitä tulikin oikein mannerten välinen nahjus.

En kerro enempää, koska hoitajillasi on kuulemma vaitiolovelvollisuus. Siksi minäkään en paljasta tuota hoitopaikkasi nimeä, vaan saat luvan kertoa sen ihan itse.

Ilmapallona luoksesi pompin......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7274
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5023
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3097
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      44
      2204
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2061
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      1983
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1747
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1641
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      13
      1620
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1381
    Aihe