maailman hauskin video?

hehh

67

20947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsonut

Itse olen katsonut videon monta kertaa ja aina se jaksaa naurattaa! Suosittelen katsomaan !

• epäilevä joonas

Luulempa silti et joku ois ton katsojamäärän hakkeroinu.. Video ei nyt satu olemaan niin hyvä ainakin mun silmissä.

• Katsonut loppuun asti?

Voi että kun on typerä juttu :(

• Terppa
        epäilevä joonas kirjoitti:

Luulempa silti et joku ois ton katsojamäärän hakkeroinu.. Video ei nyt satu olemaan niin hyvä ainakin mun silmissä.

Must tossa ei ollu mitää hauskaa et tod.näk toi miljoona on jostain muokattu siihen.. Jos joku pitää tota hauskana niin aika köyhää/tylsää täytyy oman elämän olla.

• Ohmygod
        Terppa kirjoitti:

Must tossa ei ollu mitää hauskaa et tod.näk toi miljoona on jostain muokattu siihen.. Jos joku pitää tota hauskana niin aika köyhää/tylsää täytyy oman elämän olla.

Joku on väittänyt sitä hauskaksi?

• Järin välkky
        Terppa kirjoitti:

Eihän se nyt saatana vaikuta siihen katsojalukuun se
        hauskuus! Ei katsoja näe sitä etukäteen että onko hauska kun sitä alkaa katsomaan. Ihmisiä vetää puoleensa mielenkiintoinen nimi, ja se kun se on katsottu niin monta kertaa, niin ihmiset haluavat katsoa että "mikäs video tää on ku tää näin monta kertaa on katottu"

• Logiikka pelaa..
        Terppa kirjoitti:

Ihmeen katkeralta vaikutat yhdestä videosta olevan. Vai kuvitteletko tosissasi että yhden vaivaisen videon perusteella pystyt sanomaan onko jonkun elämä köyhää vai ei?? :D Puhumattaan katsojamäärästä. Jos sinua niuhottajaa ei jokin naurata niin se ei voi naurattaa miljoonia muita ihmisiä? Mahtavaa logiikkaa!

• Järin välkky kirjoitti:

Eihän se nyt saatana vaikuta siihen katsojalukuun se
        hauskuus! Ei katsoja näe sitä etukäteen että onko hauska kun sitä alkaa katsomaan. Ihmisiä vetää puoleensa mielenkiintoinen nimi, ja se kun se on katsottu niin monta kertaa, niin ihmiset haluavat katsoa että "mikäs video tää on ku tää näin monta kertaa on katottu"

joo luitko viestiä mihin vastasin? siis se ei ole hauska ja uskon ettei sitä ole katsottu miljoonaa kertaa. vaikka olisikin katsottu niin ei se siitä hauskaa tee.

• nimierkitön
        Ohmygod kirjoitti:

Joku on väittänyt sitä hauskaksi?

itse ja ihmettelen miten joku voi pitää hauskana tuota.... minuutin jälkeen lopetin katsomisen kun ei vaan mitään hauskaa tapahtunu, luulen että samaa paskaa jatkui loput 5 minuuttia...vai ampuiko joku sen homon?

• Ekir

Jep, kyseessä on melkein maailman tyhmin video. Pelle Hermannikin on hauskempi.

• niinettä
        nimierkitön kirjoitti:

itse ja ihmettelen miten joku voi pitää hauskana tuota.... minuutin jälkeen lopetin katsomisen kun ei vaan mitään hauskaa tapahtunu, luulen että samaa paskaa jatkui loput 5 minuuttia...vai ampuiko joku sen homon?

jenkit on ihan erillä huumorilla varustettu kuin suomalainen perusjuntti

• ...

noo ei välttämättä... ovat olleet tarpeeksi humalassa tai väsyneitä, silloinhan naurattaa melkeen mikä tahansa. mutta ilman viinaa ei noussut ees hymy huulille :P

• kiinnostamaan monia
        niinettä kirjoitti:

jenkit on ihan erillä huumorilla varustettu kuin suomalainen perusjuntti

Ei video kovin hauska ollut.. Siinä oli vain universaalisia aineksia jotka osaltaan selitti videon suosiota mm. tunnetut biisit, tanssiminen jne. Ihan hyvin tyyppi myös hoiti hommansa eli ei siinä mitään.

• Gayman

Ei mua vaa naurattanu toi hössötys olleskaa

• selvästi maailman tyhmin mies!

mua ei naurattanut yhtään. ei todellakaan yhtään! vihastutti vai. ihan tyhmä mies oli. kuvitteleeko se naurattavan kaikkia ihmisiä? mua se ei kylläkään saanut ees hyvyä suuhun.

• kyllä on turha
        selvästi maailman tyhmin mies! kirjoitti:

mua ei naurattanut yhtään. ei todellakaan yhtään! vihastutti vai. ihan tyhmä mies oli. kuvitteleeko se naurattavan kaikkia ihmisiä? mua se ei kylläkään saanut ees hyvyä suuhun.

Enemmän pukkasi itkun puolelle. Meni taas 6 minuuttia elämstä aivan hukkaan, kun ei edes tosiaan meinannutkaan naurattaa, eikä muutakaan elämystä tuo klippi tarjonnut.

• nimierkitön
        kyllä on turha kirjoitti:

Enemmän pukkasi itkun puolelle. Meni taas 6 minuuttia elämstä aivan hukkaan, kun ei edes tosiaan meinannutkaan naurattaa, eikä muutakaan elämystä tuo klippi tarjonnut.

miten pystyit katsomaan tuon loppuun???? luulin ettei chuck norriskaan pystyisi siihen!

• Aika ankeeta

täytyy olla, jos tuommone käsien ja jalkojen heiluttelu on hauskaa. Onnea valitsemallesi tielle!

• ............

kasvaa vähän ennenkuin tulette tänne kommentoimaan, varmaa mielestänne joku WoW video on paras.

Kyllä tuo ihan hyvä ja taitava mies.

• sinäpä sen sanoit

Eihän nämä natiaiset mitään muuta ymmärrä kuin WoWia ja CeeÄssää... ja vinkuvat siitä kun koulu on paskaa yms. "kehittävää".

Tuosta videosta ymmärtää parhaiten jos on nähnyt musavideot moneen kertaan, tuon ideahan on tehdä parodiaa hittivideoiden koreografioista. Aika moni video meni ohitse mutta ne jotka tunnisti aiheutti pientä naurua :)

• nimierkitön
        sinäpä sen sanoit kirjoitti:

Eihän nämä natiaiset mitään muuta ymmärrä kuin WoWia ja CeeÄssää... ja vinkuvat siitä kun koulu on paskaa yms. "kehittävää".

Tuosta videosta ymmärtää parhaiten jos on nähnyt musavideot moneen kertaan, tuon ideahan on tehdä parodiaa hittivideoiden koreografioista. Aika moni video meni ohitse mutta ne jotka tunnisti aiheutti pientä naurua :)

taas joku mollaa nuorisoa. minun mielestä suomen nuorilla on loistava huumorintaju... selvästi suurin osa kommentoineista pitää videota paskana, mikä tosiaan on totta. voi tosin olla jonkun mielestä hassu mutta aloitusviestin tekijällä viiraa pahasti kun pitää videota maailman hauskimpana.

• late-pekka

löpön. Lähes säälittävä.

• Tämä on totta

Voi olla että oi osaa tanssia mutta ei tuota komediaksi voi sanoa.

• Razor

Tääki on kyllä hyvä, mutta Jeff Dunhamin Achmed the dead terrorist on silti kaikken paras!

• Achmed on paras ja naurattaa edelleen XD

• asfdyjuyolkuy
        wer-wet kirjoitti:

Achmed on paras ja naurattaa edelleen XD

kovin hauska ole. Hokee vain "Silence" ja "I kill you". Ei jaksa naurattaa kovin kauaa, vaikka kuinka kimeällä äänellä vikisisi ja nuken kulmakarvoja heiluttelisi.

• kiinnostuksenaihe

Katsojamäärä ei kertone videon hauskuudesta, vaan siitä, kuinka universaali kiinnostuksenaihe tanssiliikkeet on.

En malttanut katsoa videota kokonaan, mutta hyvin lyhyiden otosten vuoksi se oletettavasti sisältää erittäin kattavan otoksen kaupallisista/länsimaalaisista tanssiliikkeistä.

Loista liikemuisti videolla esiintyvällä miekkosella.

• tää on paras

vesa vierikon monologi on paljon parempi

• t-vani

pittöö sanua kyllä tarmo mannin hullupäiväkirja on paree, parasta A-luokkaa. Katsokaa se niin tiedätte missä mennään, senkin veitikat.

• Tonda

1. Idioottikin huomaa kuinka monta kertaa tuo on katsottu.
      2. Vanha... ._.

• koiranpää

No eipä tuo ainakaan maailman hauskin video ollut! itse asiassa aika köyhä pätkä!

• pallllukka

Ekat puolitoista minuuttia aika tylsää, sitten alko pikkuhiljaa hymyilyttään, muttei kyllä naurattaan. Ihan ok video, mutta on sitä youtubessa hauskempiakin nähty!

• bffdhdfh

Tää oli kyl aika hyvä pätkä...hassu mies

• Silkkaa -skaa!

Kyllä täytyy ihmetellä, että mistä tuo yli 100 milj. kertaa koostuu. Ainakin on tuo 100 miljoonaa tuossa liikaa.

• dfshghjkhosdaflon

Ja ollaanpa sitä taas niin ajan tasalla! 2,5 vuotta vanha video ja vasta nytkö te huomasitte sen? Ei kai tässä muu auta, kuin sanoa:

FAIL WANHA

• Mietippä vähäsen

Onkohan tuo aloitusviesti Suomi24:n henkilökunnan kirjoittama? Eipä taida olla.

Olikohan kyseistä videota katsottu jo 2,5v sitten 100 miljoonaa kertaa?

Huikean fiksu olet :D

• ahhhahaha

No ei todellakaan naurattanut. Ihmettelen mitä nauramisen asiaa noissa erilaisissa tansseissa oli? Osaatteko muka itse tanssia paremmin? :-D

Epäilen että suurin osa teistä heiluttaa tanssilavalla takamustaan sen minkä kerkiää, heiluttelee jalkojaan miten sattuu ja käsillänne kähmitte/teette muuta typerää. Saatatte myös heiluttaa päätänne, jotta meno näyttäisi villimmältä?

Sitä paitsi vanha video.

• jmp35

ei mitään uutta auringon alla

• ihmettelijä vain

Nyt täytyy oikeasti sanoa että kyllä ihmisillä on huono huumorintaju jos tämänlainen paska on hyvää huumoria. Siis makunsa kullakin, mutta itse katson videota jo kolmatta kertaa enkä todellakaan tajua mitä hauskaa tässä on. Tanssia hemmo osaa mutta hauskuus on tästä kaukana

• Ei naurata

Melkosen tylsää katsottavaa... :s

• T-vani

piti olla joka on paree kuin tuo sätkyn.
        Tarmo Manni piti elämänsä suurena roolina Mielipuolen päiväkirjaa. Hän esitti sitä kotiteatterissaan Suomen kansallisteatterissa kahdeksan vuotta.

• Susaruu-chan

No myönnettävä se on, et toi tyyppi osaa tanssia, ja kuntoo on jonkinverran, ku jaksaa 6 minsaa pelleillä ja hyppiä aiva ääripäätä, mutta en nähnyt tuossa biisien vaihtumisessa mitää hauskaa. Se yritti eläytyä musiikkiin, eikö totta? Siin oli jotain hauskaakin? Kertokaa te, jotka nauratte siellä hysteerisest, et mikä tossa nyt oli nii hirmuisen hauskaa...

• itQvonQparQ

Teille kitisijät: kuka sanoi että teidän pitäisi nyt pyöriä lattialla kyyneleet silmistä tursuten? Minusta video oli osittain hauska, mutta suurimmaksi osaksi herätti vain suurta ihmetystä. Kuinka loistavasti tyyppi osaaakaan vetää kaikki tanssit ja vieläpä noin hemmetin hyvin! Lisäksi biisivalinnat osuivat hyvin nappiin. Biisejä jotka kaikki tuntee (tai ainakin pitäisi tuntea)ja joista kaikilla on omia muistoja/kokemuksia. Loistavaa viihdettä! Ei aina tarvitse olla kaatumassa pyörällä tai kertoa helvetin hyvää vitsiä riemastuttaakseen ihmisiä. Tämä riitti minulle vallan mainiosti!

• Susaruu-chan
        itQvonQparQ kirjoitti:

Teille kitisijät: kuka sanoi että teidän pitäisi nyt pyöriä lattialla kyyneleet silmistä tursuten? Minusta video oli osittain hauska, mutta suurimmaksi osaksi herätti vain suurta ihmetystä. Kuinka loistavasti tyyppi osaaakaan vetää kaikki tanssit ja vieläpä noin hemmetin hyvin! Lisäksi biisivalinnat osuivat hyvin nappiin. Biisejä jotka kaikki tuntee (tai ainakin pitäisi tuntea)ja joista kaikilla on omia muistoja/kokemuksia. Loistavaa viihdettä! Ei aina tarvitse olla kaatumassa pyörällä tai kertoa helvetin hyvää vitsiä riemastuttaakseen ihmisiä. Tämä riitti minulle vallan mainiosti!

JOSSITÄ YLISTETÄÄ ET SON MAAILMA HAUSKIN VIDEO JA KYSYMYSMERKKI NII JOSSE OLIS NII SE TÄYTYSKI OLLA RATKIRIEMUKAS, n000BB :DDDD

• ffgfgfgfg
        Susaruu-chan kirjoitti:

JOSSITÄ YLISTETÄÄ ET SON MAAILMA HAUSKIN VIDEO JA KYSYMYSMERKKI NII JOSSE OLIS NII SE TÄYTYSKI OLLA RATKIRIEMUKAS, n000BB :DDDD

Se mikä on hauskaa on jokaisen itsensä määriteltävissä...

• ghgfhgfhghghghgf
        Susaruu-chan kirjoitti:

tolla kommentilla ei nyt ollut kyllä minkäänlaista painoarvoa. lukisit tarkemmin toisten kommentit ennekuin alat itse laukomaan jotain wowista oppimiasi uusia kivoja englanninkielen sanoja. you nubtard

• ilveilyä
    • No en kerro

miten tärkeä osa ihmisten elämää /sosiaalisuutta tanssiminen on.

• ei ollut mukana

Olen uskossa Jeesukseen ja rakastan laulaa Hänelle. Silloin myös tanssin Hänelle ja olen täynnä taivaallista iloa. Sitä kutsutaan ylistämiseksi. Jeesus on ylistämisen arvoinen!

- Muuten ihan mukava video.

• Emmie tiiä, onks tuo välttämättä hauskin video, mitä maailmasta löytyy, mutta ihan hiton taidokasta touhua, ei voi muuta sanoa! Tässähän tuli oikeen hyvälle tuulelle, ko tuota tanssimista katteli.. Jotkut sitte osaa! ^_^

• desing by

• moskakorpi

Mitä tuossa nyt hauskaa..ei jaksanut loppuun katsoa!

• Nimetön

Ootte te kyllä vitun tyhmää porukkaa. Menkää töihin:)

• joopa joo

Jos toi on edes yhtään hauska jonkun mielestä, mä oon kyl sit joulupukki. pahempaa paskaa en eläessäni ole nähny.

• Yhden tähden annoin...

Pooring...

• :''(

Minua ei ainakaan naurattanut! :/

• samalta..

Ei video itsessään kovin hauska ollut mutta ei huonokaan.. Kuitenkin oli kai niin paljon hittikappaleita että se osaltaan selitti videon suosiota. Varsin universaali video, vaikka ei hirvittävän hauska.

Suussa se tuntuu joka tapauksessa samalta...
      http://www.youtube.com/watch?v=t2WdPqHsYNc

• Disappointedgirl

Valmistauduin videon katsomiseen huolella, söin leivän loppuun ja kävin jopa pissalla etten laske alleni jos video sattuisi naurattamaan niin kovasti. Mikä olikaan tulos? Tuijotin videon läpi ja lopuksi ihmettelin "tässäkö se maailman hauskin video nyt sitten oli?!". Olipaa hauskaa, joku tyyppi heiluu lavalla tanssien erilaisten musiikkityylien ja aikakausien mukaan. En nauranut sekunttiakaan! Surkeaa! Todella huono! Paljon hauskempi video on melkeimpä mikä tahansa. Kirjottakaa juutupeen pussy vs. printer, suloinen kisuli ei tule juttuun hurisevan tulostimen kanssa! :D:D

• yhtään, tylsää!

Ihan tylsä juttu.

• juu tuubi

aivan hirveetä kuraa. ei pysty kattoo

• kyllä

että ettehen te tavikset tajua tuommosesta mitään, mutta onneksi jotkut tajuaa. erittäin hupainen video tullu nähtyä aiemminkin.

• ...
    • tässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      925
    Aihe