Kukaan teistä, joiden kaste on suoritettu Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, ei ole saanut oikeaa kastetta. Te olette yhä kastamattomia pakanoita.
http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/kaste/nimeen.htm
Ketään teistä ei ole
10
313
Vastaukset
- muikkumies
että 12 apostolia ei ole koskaan ollut olemassakaan.
Eikä myöskään ole pystytty todistamaan Jeesuksen olemassaoloa.
Joten noi kasteet on höpöjuttuja- ...
Kukaan vakavasti otettava historioitsija ei nykyisin enää epäile Jeesuksen historiallisuutta. Joten heitä hippi voltti.
- muikkumies
... kirjoitti:
Kukaan vakavasti otettava historioitsija ei nykyisin enää epäile Jeesuksen historiallisuutta. Joten heitä hippi voltti.
kukaan historijoitsija epäile aku-ankankaan olemassaoloa
- en tiedä nuorisoako
muikkumies kirjoitti:
kukaan historijoitsija epäile aku-ankankaan olemassaoloa
Hurjaa tuo sinun vihasi, vaikka eihän se sinua auttane. Et voi ymmärtää koska et ole uskossa, ja olen kyllä sinulle useinkin tehnyt selväksi, että jos tahdot tulla uskoon, rukoiluta jotain ruousryhmää ja ennenkaikkea; pyydä Jumalalta että sinäkin saisit uskon.
Hyvin nuori ja kapinallinen jotenkin luulee että on aina nuori, eikä itse koskaan vanhene. Mutta valitettavasti ihminen vanhenee, sinäkin, ja kaikille tulee vielä eteen sekin päivä kun täältä on lähdettävä, ajasta ikuisuuteen. Miten on sinun ikuisuutesi laita? Jeesus voi auttaa jokaista.
- Herran Jeesuksen nimeen
Älä siis lausu väärää todistusta. Lisäksi älä saivartele sanoilla.
- Petteri Haipolan lukija
Aloituskirjoituksen linkissä oleva lyhyt kirjoitus kasteesta oli niin hyvä, että kannattaa laittaa sitä muillekin palstoille.
Jeesus siunaa tämän sanoman levittäjiä. Minut on kastettu Jeesukseen Kristukseen ja Pyhä Henki on siinä kasteessa tullut minuun asumaan.
Kastaja oli Pyhä Henki.
Olen myös siinä kasteessa saanut lahja vanhurskauden ja siinä tapahtui lapseksi ottaminen.
Minulla siis on Isä taivaassa jolle voin sana Abba, Abba.
Olen myös tullut kastetuksi Pyhällä Hegellä, merkkinä siitä oli mm. kielillä puhuminen.
Kastaja oli tässä tapauksessa muuten Kristus.
Ainiin meinas ihan unohtua, että olenhan minä käynyt vielä vesikasteellakin.
Kastajana toimi meidän paikallisseurakuntamme pastori.
Hän sitten kastoi minut Oman Isäni(jonka nimi on ihmeellinen ja salattu) ja Hänen Poikansa nimeen.
Unohtamatta tietenkään Pyhää Henkeä, joka minut jo kerran kastoi Jeesukseen Kristukseen silloin, kun tulin uskoon ja jolla Kristus sitten puolestaan kastoi minut, kun sain Hengen täyteyden.Ihme saivartelua kaste asiassa. Jeesus käski kastaa Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Uskon ennemmin Jeesusta kuin ihmistä, kuten Sanakin kehoittaa.
- Aivan Sinulle
Paavali kirjoitti aivan Sinulle tämän kohdan:
Kolos. 3:17.
- totuuden puolesta
Et ole oikeassa, lue:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Helluntaiherätys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845147Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253470Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2611464- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078