Ketään teistä ei ole

kastettu.

10

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muikkumies

että 12 apostolia ei ole koskaan ollut olemassakaan.
      Eikä myöskään ole pystytty todistamaan Jeesuksen olemassaoloa.

Joten noi kasteet on höpöjuttuja

• ...

Kukaan vakavasti otettava historioitsija ei nykyisin enää epäile Jeesuksen historiallisuutta. Joten heitä hippi voltti.

• muikkumies
        ... kirjoitti:

Kukaan vakavasti otettava historioitsija ei nykyisin enää epäile Jeesuksen historiallisuutta. Joten heitä hippi voltti.

kukaan historijoitsija epäile aku-ankankaan olemassaoloa

• en tiedä nuorisoako
        muikkumies kirjoitti:

kukaan historijoitsija epäile aku-ankankaan olemassaoloa

Hurjaa tuo sinun vihasi, vaikka eihän se sinua auttane. Et voi ymmärtää koska et ole uskossa, ja olen kyllä sinulle useinkin tehnyt selväksi, että jos tahdot tulla uskoon, rukoiluta jotain ruousryhmää ja ennenkaikkea; pyydä Jumalalta että sinäkin saisit uskon.
        Hyvin nuori ja kapinallinen jotenkin luulee että on aina nuori, eikä itse koskaan vanhene. Mutta valitettavasti ihminen vanhenee, sinäkin, ja kaikille tulee vielä eteen sekin päivä kun täältä on lähdettävä, ajasta ikuisuuteen. Miten on sinun ikuisuutesi laita? Jeesus voi auttaa jokaista.

• Herran Jeesuksen nimeen

Älä siis lausu väärää todistusta. Lisäksi älä saivartele sanoilla.

• Petteri Haipolan lukija

Aloituskirjoituksen linkissä oleva lyhyt kirjoitus kasteesta oli niin hyvä, että kannattaa laittaa sitä muillekin palstoille.
      Jeesus siunaa tämän sanoman levittäjiä.

• Minut on kastettu Jeesukseen Kristukseen ja Pyhä Henki on siinä kasteessa tullut minuun asumaan.
      Kastaja oli Pyhä Henki.
      Olen myös siinä kasteessa saanut lahja vanhurskauden ja siinä tapahtui lapseksi ottaminen.
      Minulla siis on Isä taivaassa jolle voin sana Abba, Abba.
      Olen myös tullut kastetuksi Pyhällä Hegellä, merkkinä siitä oli mm. kielillä puhuminen.
      Kastaja oli tässä tapauksessa muuten Kristus.

Ainiin meinas ihan unohtua, että olenhan minä käynyt vielä vesikasteellakin.
      Kastajana toimi meidän paikallisseurakuntamme pastori.
      Hän sitten kastoi minut Oman Isäni(jonka nimi on ihmeellinen ja salattu) ja Hänen Poikansa nimeen.
      Unohtamatta tietenkään Pyhää Henkeä, joka minut jo kerran kastoi Jeesukseen Kristukseen silloin, kun tulin uskoon ja jolla Kristus sitten puolestaan kastoi minut, kun sain Hengen täyteyden.

• Ihme saivartelua kaste asiassa. Jeesus käski kastaa Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Uskon ennemmin Jeesusta kuin ihmistä, kuten Sanakin kehoittaa.

• Aivan Sinulle

Paavali kirjoitti aivan Sinulle tämän kohdan:
        Kolos. 3:17.

• totuuden puolesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe