..haisukääröt joko uuniin tai pannulle..otin ensimmäisen saunalahtivissyn rohkaisuksi koska nämä "tyypit" voivat olla aika tyyppeejä.. härökkikin tulee..ja se o hyvä kun se sanoo etkyssyy että..RYYPPÄÄTTEKÖ te töissä? no mä että en yleensä..se sano et sillo ryypättän töissä et kestäis paskaa.mute en mä oo tehny paskaa töikseni..paskoja töitä kyllä löytyy..no se sano et se juo ja on mieluusti hellurei työpäivät ja kun viikonloppu koittaa se hankkii naisen ja on sit niin fiini ja fiksu ja gentlemän..se pirun pervokin suvuin komein mies.. ttu..
kohta pannaan..
18
470
Vastaukset
- helmerii
Mauttomia alotuksia hyrymykky hyi.
- OLENKO TOSIAAN NÄIN TYHMÄ
SIIS KERROTKO MULLE MITKÄ ON HAISUKÄÄRÖT NÄIN ÄKIKSELTÄÄ TULI MIELEEN PIKKUVAUVA JOLLA ON KAKKA HOUSUSSA
- maukkaita
haisukääröjä!!:)Ovat niin kovatöisiä,että tulee harvoin tehtyä..puolukkahillon kanssa olisivatten nyt justiin mulle hyvä annos...
- perustettu;
a-v kirjoitti:
Muusin ja soosin ja ruisleivän ja maidon kans... nam ja maiskis;)
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1599196
Keskustan vaaliehdokas perusti rikollisjengin... a-v kirjoitti:
Muusin ja soosin ja ruisleivän ja maidon kans... nam ja maiskis;)
..jäikö puolukka jonnekin?
pervokki kirjoitti:
..jäikö puolukka jonnekin?
se jätettiin;) Mä en tykkää puolukasta muutaku vispipuurossa. Ja siinä mä tykkäänki siitä oikein tosipaljon;)
a-v kirjoitti:
se jätettiin;) Mä en tykkää puolukasta muutaku vispipuurossa. Ja siinä mä tykkäänki siitä oikein tosipaljon;)
..rokkaa..kyllä puolukka menee mustankin makkaran kansaa..mutta makeutta ei saas siinä tapauksessa olla..
pervokki kirjoitti:
..rokkaa..kyllä puolukka menee mustankin makkaran kansaa..mutta makeutta ei saas siinä tapauksessa olla..
multa on vielä ihan kokonaan maistamatta... oon kyllä lupautunu siihen;)
a-v kirjoitti:
multa on vielä ihan kokonaan maistamatta... oon kyllä lupautunu siihen;)
..se on ja veriletut ja paltut sun muut.. hyvää on.. sitä kuuluisan tapolaa..
pervokki kirjoitti:
..se on ja veriletut ja paltut sun muut.. hyvää on.. sitä kuuluisan tapolaa..
siks mä ajattelinkin uskaltautua Tapolan käyrääkin maistamaan. Vai onks se edes käyrää, emmä tiedä, voi olla suoraakin;)
- OIKEIN OLAN TAKKAA
pervokki kirjoitti:
..mutta lopussa kiitos seisoo.. ompahan illan iloks jotain kaasuteltavaa..
KATO EI SOO MIKKÄÄN TEMPPU PIERASTA MUTTA SE ON TEMPPU ETTÄ SAAT SIIHEN SEN HAJUN MUTTA EI VARMAAN TEE TIUKKAA KU SYÖ NIITÄ KUALI KYÖRYLEITÄ
a-v kirjoitti:
siks mä ajattelinkin uskaltautua Tapolan käyrääkin maistamaan. Vai onks se edes käyrää, emmä tiedä, voi olla suoraakin;)
..se on..ihmettelin vaan ettet ole ehtinyt maistaa..
OIKEIN OLAN TAKKAA kirjoitti:
KATO EI SOO MIKKÄÄN TEMPPU PIERASTA MUTTA SE ON TEMPPU ETTÄ SAAT SIIHEN SEN HAJUN MUTTA EI VARMAAN TEE TIUKKAA KU SYÖ NIITÄ KUALI KYÖRYLEITÄ
..pistän parastani ilmastointikanavista ja naapureista huolimatta..
pervokki kirjoitti:
..se on..ihmettelin vaan ettet ole ehtinyt maistaa..
on vaan jääny tekemättä. Mut sitä on kehuttu mulle niin paljon et pakko sitä on joskus saada;)
- HIIPPAILE HILJAA
pervokki kirjoitti:
..pistän parastani ilmastointikanavista ja naapureista huolimatta..
POSTILAATIKOLLE JA PÄÄSTÄ OKEIN PAHANHAJUNEN TUHNU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786