Viestejä poistuu

Cluso627.

poliisiko siellä poistaa?Uralin voistko vastata mitä olen nyt tehnyt kissalan pojatko ne siellä riehuu?No kyllä minä sen jo tiedän.

19

5440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cluso627.

Perille!Sille Te viranomaiset ette voi yhtään mitään en ole hankaloittanut Teidän "tutkimuksia"
      Vaan ihanasiallisesti olen ottanut tahoihin yhtettä ja sille on ihan sama,vaikka haette mut koppiin ei se lopu siihenkään enää.Ja ole jo asiasta ilmoittanut asianajajilleni jos satun katoaan.Tämä WinCapita nyut vaan tutkitaan kun Te ette sitä ole osannut ettekä opi..

• plösö627.

Uuu... minä olen cluso... minä kirjoitan vähän huuhaa sontaa suoli24 palstalle ja heti siellä on poliisi paikalla... uuu, mun täytyy olla tosi tärkeä henkilö.

Oman egon boostauksen ABC:

A. Kirjoita jotain täysin irrelevanttia sontaa, vastaile itsellesi, oleta itse kirjoittamissasi viesteissä että olet tärkeä ja kaikki lukee ja reagoi samantien.

2. Sotke joukkoon myös muita, kunnollisen maineen saavuttaneita, kuten "murot hei pliis, auttakaa, onko toi wwi saitti ollut pystyssä jo 2007, kun en ite muka osaa".

3. Kun viestit poistuu oleta automaattisesti että syy poistamiseen on että ne oli niin tärkeää/salaista/mullistavaa informaatiota että aivan varmasti pakko olla niin että poliisi itse on kiinnostunut niistä ja poistanut ne.

• Cluso627.

Miksi,että arvoisa krp;n osasto kuunnellut minua ja varmaanki muita olin Teihin yhteydessä e-mailitse,puhelimitse jo 2006 vuonna näistä kusetuksista.KP;lle erityisesti ja hän aiko siirtää ne tutkijoille jotka asiaa tutkii.Minä en voi tietää siirsikö?No nyt on tilanne se,että tiedot on ympäri maailmaa ja leviää kokoajan ilman mua niin näin sairas mies toimii 12 pillerin voimin ajatelkaapas sitä..Ja varmasti Hande löytyy tehää rikosilmoituksia nyt varsinki!
        Sanokaa,vaikka minä kehotin siihen.Tiedän paikallispoliisit ei oikein näitä tajua,mutta tehkää se heille mahdollisimman yksinkertaiseksi..Ja minun mielstäni ne rahat jotka löytyypi!Kuuluu niile jotka on rehellisiä olleet ei valtiolle.Nythän WinCapita on vienyt aivan saman summan mitä on koko polissiorgaanisian koko vuoden budjetti se on noin 110 miljoonaa Euroa.

• Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

Miksi,että arvoisa krp;n osasto kuunnellut minua ja varmaanki muita olin Teihin yhteydessä e-mailitse,puhelimitse jo 2006 vuonna näistä kusetuksista.KP;lle erityisesti ja hän aiko siirtää ne tutkijoille jotka asiaa tutkii.Minä en voi tietää siirsikö?No nyt on tilanne se,että tiedot on ympäri maailmaa ja leviää kokoajan ilman mua niin näin sairas mies toimii 12 pillerin voimin ajatelkaapas sitä..Ja varmasti Hande löytyy tehää rikosilmoituksia nyt varsinki!
        Sanokaa,vaikka minä kehotin siihen.Tiedän paikallispoliisit ei oikein näitä tajua,mutta tehkää se heille mahdollisimman yksinkertaiseksi..Ja minun mielstäni ne rahat jotka löytyypi!Kuuluu niile jotka on rehellisiä olleet ei valtiolle.Nythän WinCapita on vienyt aivan saman summan mitä on koko polissiorgaanisian koko vuoden budjetti se on noin 110 miljoonaa Euroa.

Olen yön-aika tehnyt sellaisia juttuja että jos niistä ei Hande löydy niin sitten ei mistään.Ei väkivaltaisuuksia paremminki apua jos jollakin on tietoa minä autan ilmaseksi ja kytät on mun kimpussa?Miksihöhän?Myspapesta löydätte yhteystietoni ja Facebookista.Kyllä tää päättyy vielä hyvin http://it.youtube.com/watch?v=EMCQX0lPXu0&eurl=http://www.facebook.com/profile.php?id=1501605737&ref=profile

• Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

Olen yön-aika tehnyt sellaisia juttuja että jos niistä ei Hande löydy niin sitten ei mistään.Ei väkivaltaisuuksia paremminki apua jos jollakin on tietoa minä autan ilmaseksi ja kytät on mun kimpussa?Miksihöhän?Myspapesta löydätte yhteystietoni ja Facebookista.Kyllä tää päättyy vielä hyvin http://it.youtube.com/watch?v=EMCQX0lPXu0&eurl=http://www.facebook.com/profile.php?id=1501605737&ref=profile

Soitin tiedot juuri Lapin kansa päätoimittajalle
        hän on mun vanha tuttu ja meni sinne muutakin tietoa.Minähän sanoin(Yllätys,vauhti,agressio)Toimii!
        Eli tiedot voin keroa on jo Lapinkansan päätoimittaja Heikki-tuomi-nikulalla ja tietysti ympäri maailmaa onneksi on tuo kielikone..Aina ei ole siltä miltä se näyttääpi.Tuliko krp tää yllätyksenä?Eli käytännössä on ihan sama,vaikka haette mut koppiin se ei enää vaikuta kaverit duunaa asiaa eteenpäin.En todellakaan haluasi olla Hande tämä päivä hänelle on varmasti ikimuistoinen:)EI IKINÄ SAA ANTAA PERIKSI!
        -T Cluso627

• Sepi Toivonen

Poistakoot vaikka koko palstan, kuka täältä mitään tietoa edes etsii. Jos ei jo nyt tiedä totuutta niin ei tarvitse tietääkään ennenkuin kutsu kuulusteluun on tullut.

• Siitä sinun aloituksesta tuli poistopyyntö täältä verkostomarkkinointi palstalta ja olin kirjoittamassa siihen sinulle viestiä, että tuli poistopyyntö/siirto ja poistopyyntöön oli perusteluna ettei se sinun kirjoituksesi liity verkostomarkkinointiin vaan siinä oli etsintäkuulutus yms…

Ylläpito poisti tai siirsi sen ketjun ennen kuin ehdin puuttua siihen. En tiedä siirsikö ylläpito sen aloittamasi ketjun jonnekin asiaan liittyvälle palstalle esim. maailman menoa palstalle -keskustele päivän polttavista uutisista.

En ole ehtinyt tutkimaan onko se sinun aloitusviesti tuolla http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002

• Cluso627.

Kiitos Teille paljon tiedoista sen kuitenki tiedän 110%sesti että tiedot on krp;llä mitä kirjoitin ja IP mutta ei katos enää haittaa kun tieto on pitkin maailmaa.En todellakaan haluasi olla Hande nyt.Uralin ota tää IP-ylös sen takia jos jotain sattuu herra Handelle niin voinen todistaa olevani Suomessa,,väsyttää vähäön kun meni koko yö tuon homman kanssa,mutta tein sen näiden ihmisten takia,koska tiedän mitä on menetys..Jaksakaa vielä vähän aikaa kokoajan tässä väännetään tiimin kanssa ihan täysillä..
        Meillä EI ole työaikoja eikä palkkaa,mutta eläke riittää ihan hyvin..Voisin keroa muistakin,uttako ne ei kuulu ikäväö kyllä tälle palstalle.Ja olen olut yhteydessä WWI-"Wincapita sivustoon ja sen sisältö on MTV3;sen Salla Vuorikoskella.Jätin hänelle soittopyynnön kun hän ei ollut paikalla.
        Hoidetaan tää homma.Ei väkivaltausuuksia vaan muita toimia ja sillehän minä en voi mitään miten Itain maf...ottaa tämän tiedon vastaan ainakin heillä raha kiinnostaa:)!!!

• Palermossa
        Cluso627. kirjoitti:

Kiitos Teille paljon tiedoista sen kuitenki tiedän 110%sesti että tiedot on krp;llä mitä kirjoitin ja IP mutta ei katos enää haittaa kun tieto on pitkin maailmaa.En todellakaan haluasi olla Hande nyt.Uralin ota tää IP-ylös sen takia jos jotain sattuu herra Handelle niin voinen todistaa olevani Suomessa,,väsyttää vähäön kun meni koko yö tuon homman kanssa,mutta tein sen näiden ihmisten takia,koska tiedän mitä on menetys..Jaksakaa vielä vähän aikaa kokoajan tässä väännetään tiimin kanssa ihan täysillä..
        Meillä EI ole työaikoja eikä palkkaa,mutta eläke riittää ihan hyvin..Voisin keroa muistakin,uttako ne ei kuulu ikäväö kyllä tälle palstalle.Ja olen olut yhteydessä WWI-"Wincapita sivustoon ja sen sisältö on MTV3;sen Salla Vuorikoskella.Jätin hänelle soittopyynnön kun hän ei ollut paikalla.
        Hoidetaan tää homma.Ei väkivaltausuuksia vaan muita toimia ja sillehän minä en voi mitään miten Itain maf...ottaa tämän tiedon vastaan ainakin heillä raha kiinnostaa:)!!!

Eli olet edelleen sitä mieltä että Hannu on Palermossa?

• Cluso627.
        Palermossa kirjoitti:

Eli olet edelleen sitä mieltä että Hannu on Palermossa?

En todellaan haluaisi olla hän--no tämä siitä tulee kun mielenterveyspotilaan ärsyttää nyt on tietoa kuvia,yms.Ympäri maailmaa kun tulee tietoa ilmoitan ensiksi siitä MTV-3 Sallalle en poliisille.Tai jos Salla ei soita niin sitten tämän homman hoitaa muut..Sallalle olen antanut sellaista tietoa,että se on kovaa kamaa..Malttakaa hyvät ihmiset pyydän yritän parhaani..KRP on liian hidas ei ne löydä Handea kun ne ei tiedä mistä sitä kysyä.Ja minä en ala enää opettamaan yhtään mitään!

• Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

En todellaan haluaisi olla hän--no tämä siitä tulee kun mielenterveyspotilaan ärsyttää nyt on tietoa kuvia,yms.Ympäri maailmaa kun tulee tietoa ilmoitan ensiksi siitä MTV-3 Sallalle en poliisille.Tai jos Salla ei soita niin sitten tämän homman hoitaa muut..Sallalle olen antanut sellaista tietoa,että se on kovaa kamaa..Malttakaa hyvät ihmiset pyydän yritän parhaani..KRP on liian hidas ei ne löydä Handea kun ne ei tiedä mistä sitä kysyä.Ja minä en ala enää opettamaan yhtään mitään!

http://www.facebook.com/profile.php?id=1501605737&ref=profile
        toinen on http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=414439315
        -T Cluso627.

• ne unohtu

iltalääkitys kohdilleen

• Cluso627.

Lääkkeet kohillaan en vielä ota niitä ja tässäin tapuksessa voitte monet lukijat todeta,että jos
        on milenterveyspotilas niin häneen ei missään nimessä oteta yhettä..Vaikka olisi tietoja yms.
        Voin sen sanoa,että mokin poliisi on mielentervyes potias..Johtuen tietysti eri syistä,mutta paskahousuja ne on.Pappani sotainvaliidei kertoi asian joka pisti mietyttämään mun pappa oli kaukopartoissa ja sieltä halusi xxxxxxxxx henkilö pois niinpä hän söi paskaa ihan oikeasti ja hänet kotiudettiin lähes heti..Jälkeenpäin pappani huonasi hänet junavaunussa poliisina:)Eli kirjoitan sotaveteraanin sanoin paskan syöjäkin pääsee poliisiksi.Ja pappani tapas tämän xxxccc;henkilön kun oli itse saanut sirpaleirskuja eripuolille kehoa ja oli 6 KK Tilkan sairaalassa ja hänelle tehtiin uusi leukakin,koska luoti osui siihen..mutta hän elää vieläkäkin..Tämä jos mikä vaatii "munaa"No eiköhän Ropertto kirjoota näistä ja monista muista rahapesu hommista kauniit lauseet.Mitään,että voi.

• Clus0627.

Ihan kaikki jutut jo aikoja sitten siirretty eteempäin enää ei voi mitään sen tiedän kusettitte koko jutun eli antaa ihan koko historia tulla julki eikö vaan nyt Teillä on pulma miten saada kaikki hiljausiksi..Vastaus ei mitenkään Te itse menitte liian pitkälle..Ja tälläistä töpeksintyy ei voi odottaa Suomen muka parhailta taholta eli krp.HÄVETKÄÄ!
        -CLuos627

• Cluso627.
        Clus0627. kirjoitti:

Ihan kaikki jutut jo aikoja sitten siirretty eteempäin enää ei voi mitään sen tiedän kusettitte koko jutun eli antaa ihan koko historia tulla julki eikö vaan nyt Teillä on pulma miten saada kaikki hiljausiksi..Vastaus ei mitenkään Te itse menitte liian pitkälle..Ja tälläistä töpeksintyy ei voi odottaa Suomen muka parhailta taholta eli krp.HÄVETKÄÄ!
        -CLuos627

teidän puolestanne,,ehei tään ip;numero johda kun lisää ikävyyksiä "suomen älykkö tiimille krp"
        Eikös ole jännää kun olen lähettänyt kaikki tiedot maailmalle sellaisella tavalla jota Te,ette ymmärrä ja ne on jo perillä--Minä tiedän mikä on Suomen mafia ja sen tietää jo muutkin.
        -T Cluso627 päättää nyt tähän.Mulle on aivan sama mitä tekevät.Totuus on kummiski totuus HÄVETKÄÄ JUMALAUTA! Cluso627-Antti matti pietari Suhonen.

• piisaa.
        Clus0627. kirjoitti:

-CLuos627

Juttua tuntuu piisaavan, ja vielä aika runsaasti. Ikävä vaan Antti kun tuo sinun ulosantisi on noinkin heikkoa, muuten tästä proosasta voisi jopa nauttia. Ei ole samanlaista sepustusta. tullut vastaan pitkiin aikoihin.

• Kauko Partio
        Cluso627. kirjoitti:

teidän puolestanne,,ehei tään ip;numero johda kun lisää ikävyyksiä "suomen älykkö tiimille krp"
        Eikös ole jännää kun olen lähettänyt kaikki tiedot maailmalle sellaisella tavalla jota Te,ette ymmärrä ja ne on jo perillä--Minä tiedän mikä on Suomen mafia ja sen tietää jo muutkin.
        -T Cluso627 päättää nyt tähän.Mulle on aivan sama mitä tekevät.Totuus on kummiski totuus HÄVETKÄÄ JUMALAUTA! Cluso627-Antti matti pietari Suhonen.

Antti, mentäisi nukkumaan.

• ja mene etsimään

Mene etsimään Hannua kuten uhosit, tai etsi parempi lääkitys itsellesi.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe