Kuukautisten siirtämisestä

Olisi tarkoitus siirtää tyhjennysvuodon ajankohtaa e-pillereiden avulla 21 päivää (eli yhden laatan verran). Aion siis nykyisen laatan jälkeen -taukoa pitämättä- aloittaa uuden, ja vasta sen jälkeen pidän 7 päivän tauon.

Kysyisin nyt siis henkilökohtaisia kokemuksia tällaisesta. Esiintyikö tokan laatan aikana tiputteluvuotoa tai muita ikäviä sivuvaikutuksia?
6217
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Olen kokeillut kolmea eri pillerimerkkiä. Kahdella niistä en voinut siirtää ollenkaan menkkoja, kun aina ne alkoi väkisin vaikka söi pillereitä putkeen. Eli tiputtelua tuli minulle. Ei muita ongelmia, mutta tuo nyt on kai se kaikkein suurin.

Äänestä
  • Minkä merkkisiä ko. pillerit olivat? Entä se, jolla menkkojen siirto (ilmeisesti?) onnistui?

    Äänestä

  • -Susanna- kirjoitti:

    Minkä merkkisiä ko. pillerit olivat? Entä se, jolla menkkojen siirto (ilmeisesti?) onnistui?

    Ihmettelen, että miksi edes kysyt. Ei se kuitenkaan vaikuta kenenkään muun tilanteeseen millään tavalla, vaikka kertoisin millä merkillä minulle on tullut mitäkin sivuoireita.

    Äänestä

  • edellinen kirjoitti:

    Ihmettelen, että miksi edes kysyt. Ei se kuitenkaan vaikuta kenenkään muun tilanteeseen millään tavalla, vaikka kertoisin millä merkillä minulle on tullut mitäkin sivuoireita.

    Ei ollut tarkoitus loukata.
    Ajattelin vain, että jos sillä sattuisi olemaan mitään merkitystä.

    Äänestä

  • -Susanna- kirjoitti:

    Ei ollut tarkoitus loukata.
    Ajattelin vain, että jos sillä sattuisi olemaan mitään merkitystä.

    Siis en minä loukkaantunut, mutta ihmettelin kysymystä. Ei sillä ole merkitystä mikä merkki minulla aiheutti oireita, kun ei se tarkoita, että se aiheuttaa muillakin. Muiden kokemuksesta ei voi päätellä kuitenkaan mitään mitä itselle käy.

    Äänestä

Itse olen hyvin voinut käyttää kaksi laattaa ilman taukoa ilman mitään ylimääräisiä vuotoja. Toisille vuotoja tulee herkemmin.
Sinun tilannettasi ei pysty ennalta ennustamaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


-Susanna- kirjoitti:

Olisi tarkoitus siirtää tyhjennysvuodon ajankohtaa e-pillereiden avulla 21 päivää (eli yhden laatan verran). Aion siis nykyisen laatan jälkeen -taukoa pitämättä- aloittaa uuden, ja vasta sen jälkeen pidän 7 päivän tauon.

Kysyisin nyt siis henkilökohtaisia kokemuksia tällaisesta. Esiintyikö tokan laatan aikana tiputteluvuotoa tai muita ikäviä sivuvaikutuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu