sinut nähtiin

vilkuile taaksesi

sinä saatanan reppana joka pöllit kärryni malmilla asuinalueen pihasta!!rekkarisi jäi talteen ja tämän asian selvittämisessä ei poliisia tarvita;)juuri sinä,tiedät itsekkin ketä tarkoitan.aikasi käy vähiin....sinua tarkkaillaan pimeässä....ja kun sitä vähiten odotat....pääset tekemään tuttavuutta isojen poikien kanssa.

10

3663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämäsi reppana

Muuten ihan hyvä mutta sulla on väärä rekkari. Isot poikasi menevät väärään osoitteeseen. Siellä on vielä isommat pojat odottamassa.

• jonka näit

pihasta lähtevän on omasi..

..Ajaksää Kiimalainen taas ittees takaa?..

• Papukaija merkki
        jonka näit kirjoitti:

pihasta lähtevän on omasi..

..Ajaksää Kiimalainen taas ittees takaa?..

Hyvä pointti. Vaikka asia on vakava niin pisti kyllä naurattamaan.

• cannonball

tämänhän saamme selville heti huomenissa;)harmi vaan ettei koko kööriä joka parkkiksella autossaan istu saada kuohittua mutta lupaan että viesti tulee menemään perille.

• viestimies vai viestintämin...
        cannonball kirjoitti:

tämänhän saamme selville heti huomenissa;)harmi vaan ettei koko kööriä joka parkkiksella autossaan istu saada kuohittua mutta lupaan että viesti tulee menemään perille.

"lupaan että viesti tulee menemään perille."

Syökää kanaa?

• kannatti viedä

on muuten hyvä kärry!ihan tarpeeseen tuli ja eipä tarvinnu maksaa mitään!;)

• arska the animal

kärry haettiin kotiin noin tunti sitten:)rosvonnut henkilö oli erittäin avulias ja opsti meidät paikalle johon oli kärryn jättänyt(puhui minkä tuskaltaan pystyi).ja nyt kävi niin että saattaa pari kuukautta mennä niin että rosvo tarvitsee apua ihan jokapäiväisissä yksinkertaisissakin käytännön asioissa.suu tuli kipeäksi,kädet ei oikein toimi ja polvessakin jotain vikaa.........

• herää....

Hah, tuossahan se tallissa seisoo vieläkin, älä unta nää, että koskaan pois hakisit.
        Tuunataan nääs vähän ihan piakkoin.

• reppana olet
        herää.... kirjoitti:

Hah, tuossahan se tallissa seisoo vieläkin, älä unta nää, että koskaan pois hakisit.
        Tuunataan nääs vähän ihan piakkoin.

väärästä kärrystä.minun kuomukärryni varastaja ei vähäänaikaan kuntoutukseltaan kerkeä rötöstelemään:)joku tyhjänpäiväinen paskanpuhuja taidat olla,ei kaltaisestasi runkkarista varkaaksi ole.tuskin edes pippeli pysyy kourassa ja jo luule varkauteen pystyvänsä.säälittävää!

• sinut nähtiin(kö)

laita ne simmut kii, ja nukkuun.
      Hellanlettas,,, toisella on uhmaikä.... Byähähähähäää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      178
      3442
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2137
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2018
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      413
      1129
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      52
      936
    Aihe