Sen työnä on syyttää ja saada ihminen epäilemään omaa kelvollisuuttaan Jumalan edessä.
Juuri kuten Teuvo Suni täällä!
Teuvokin haluaa työntää uskovat POIS ARMOSTA ja laittaa "ahtaaseen saatanaporttiin" TIENAAMAAN PELASTUSTA omassa voimassaan!
Mikä saatanan juoni ja väite Jeesuksen sovitusta ja eläväksi tekevää USKOA vastaan!
Älä lykkää pelastustusta, sillä NYT ON PELASTUKSEN PÄIVÄ!
Tule SELLAISENAAN kuin olet vaan! Sinä kelpaat Jumalalle! Kun kadut syntejäsi ja haluat että Jumala saa tulla elämääsi Herraksi ja muuttaa sinut, niin SINÄ MUUTUT!
Usko, että Jeesus on sinutkin lunastanut ja ota vastaan se pelastus, minkä Jumala on Pojassaan sinuakin varten varannut.
Avaa sydämessi ja suusi kiittämään siitä lahjasta, niin huomaat miten Jumala sinut vapauttaa saatanan ja synnin orjuudesta. Et ole enää se sama ahdistunut ihminen, vaan olet vapaa Herrassa.
Saatana on ollut syyttäjä
18
442
Vastaukset
- ulos?
##Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan:
"Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.##- Anonyymi
Amen amen . Totuus on ✝️
- Anonyymi
Ilmestyskirja luku 20 :10
- Anonyymi
YouTube Jack Williams no longer slaves
sinua syyttää niin tiedä silloin olet kaukana
Jumalan valtakunnasta.
Sillä ITSE JEESUS ON SANONUT:"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."
Tuo tie jota sinä mainostat on avaran portin kautta menoa ja sen Jeesus sanoi mihin se johtaa.
Älä siis jankkaa kenenkään ihmisen nimeä Jeesuksen sanojen yhteydessä.
Tämä ei ollut mikään puolustuspuheen vuoro kenenkään ihmisen puolesta VAAN TÄMÄ ON TOTUUS
JONKA ITSE JEESUS ON SANASSA SANONUT ja jonka olen
itse elämässäni myös todeksi saanut elää.
Siis kavahda olet johtamassa harhaan ihmisiä
samaan harhaan mihin itse olet tullut tuuditetuksi.- hänen valheporttinsa
ole Jumalasta, vaan itsestään perkeleestä!
Saatana vain hämmentää ja syyttää sunin kautta Kristuksen omia.
Jumala ITSE antaa kullekkin omallensa sen ristintien kuljettavaksi, minkä HÄN kullekkin tarpeeliseksi katsoo.
Se on se raamatun ahdasportti, että ihminen tulee synnin tuntoon, tunnustaen syntinsä ja KATUU syntejään koko sydämestään ja pyytää lähimäisiltään ja Jumalalta anteeksi.
Hän on todellisessa synnintunnossa ja hädässä niin ettei kertakaikkiaan voi enää jatkaa entiseen malliin, vaan haluaa päästä Jumalan lähelle, hänellä on sanomaton Jumalkaipuu, jonka Jumala on hänen sisimpäänsä sytyttänyt.
Jumala ITSE VASTAA hänelle Pyhän Henkensä kautta.
Sinä Armik olet vain Sunin "marinetti" toistellen Sunin saatanallisia säkeitä. Eikö sinulla ole omaa uskoa ollenkaan? - Anonyymi
hänen valheporttinsa kirjoitti:
Jumala ITSE antaa kullekkin omallensa sen ristintien kuljettavaksi, minkä HÄN kullekkin tarpeeliseksi katsoo.
Se on se raamatun ahdasportti, että ihminen tulee synnin tuntoon, tunnustaen syntinsä ja KATUU syntejään koko sydämestään ja pyytää lähimäisiltään ja Jumalalta anteeksi.
Hän on todellisessa synnintunnossa ja hädässä niin ettei kertakaikkiaan voi enää jatkaa entiseen malliin, vaan haluaa päästä Jumalan lähelle, hänellä on sanomaton Jumalkaipuu, jonka Jumala on hänen sisimpäänsä sytyttänyt.
Sinä Armik olet vain Sunin "marinetti" toistellen Sunin saatanallisia säkeitä. Eikö sinulla ole omaa uskoa ollenkaan?Juutalaisilla on peite.
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisilla on peite.
Juutalaisilla peitto silmillä siihen saakka kun pakainluku on tullut sisälle,samalla Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuu,seurakunta otetaan ylös niin saamme olle mertarinkassa ikuisesti,ylistää hänen pelastus työstään.
- Anonyymi
Väärät syytökset vahingoittaa
- Anonyymi
hänen valheporttinsa kirjoitti:
Sinä Armik olet vain Sunin "marinetti" toistellen Sunin saatanallisia säkeitä. Eikö sinulla ole omaa uskoa ollenkaan?Ahdas portti on poika Jeesus ristiin naulittu eikä mikään tunto.
- Anonyymi
Teuvon julistama totuus sinua syyttä syntiseksi, siksi sinä vastustat totuutta.
Sinut, entisen ystäväni, Paakkosen pojan Paavolasta, on Saatana kouluttanut Jeesuksesta vuodattamalla verellä ikuiseen kuolen uneen, jatkuvaan Pyhän Hengen herjaukseen. Saatanan omistus alkoi tästä, omien ilmoitustesi mukaisesti:
MINÄKIN TUNNEN MIEHEN,
joka vuonna 1984sai Herralta tehtävän, koska v-kodin kasvattina oli saanut nähdä tuon uskonlahkon kauheudet:
Devoit 22.12.2008 6:41
Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi kertoa eräskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla.
Jopa omassa kodissakin se tapahtui
Mutta edelleen mässäilee murhaajien verihelppoheikkinä:
t
Ottakaa ilmaiseksi sovitusverta, ensimmäinen. toinen ja . . . koska pelästyi, eikä lähtenyt viemään tätä Pyhän Hengen viestiä:
Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle ja Paavolan Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:
"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla:
Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:
"Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."
Minä läksin, kun viisi vuotta myöhemmin tämän saman tehtävän sain, ja siksi Jarista tuli Totuuden Hengen vihaaja, kun minä toin tämän julki, jonka hän itse minulle kertoi, kun 14 vuotta rinnallani totuuden tiellä kulki. Se tie päättyi tuo tehtävän hylkäämisen
johdosta tähän:
"Kaduttaa etten mennyt
Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."
Tässä Saatana oli sovittanut miehen sellaiseksi, että oli turha yrittää mennä sisään.
Kun Saatana jäi tuhoamatta, se tuli ja tuhosi hänet vajaassa vuodessa, antoi oman nimensä, kuten antoi Saulillekin:
"Devoit
5.9.2008 23:25
kysyn. kirjoitti:
Miten se heittäminen tapahtuu? Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle."
Ja nyt on Anonyymi, Matkalainen ja Lounaistuulet
Paholaisen poika pohjoisesta
palstalla pyhää puhetta,
poistaa, pilkkaa, piilottaa.
Paavalia poika pyhänä pitää,
puisesta puulaatikostakin
Paavalin puheita pitkin päivää
palstalle pistää peräkkäin.
Päivän päättyessä pimeällä,
pyhiä puheita piilottaa.
Parkuu, pyytää poistamaan,
pyhiä puheita palstaltaan.
Pelostakin polvia pakottaa.
Pietarikin pelkäsi Paavalia,
Paavali Pietaria puhutti.
Palvelustyttökin pihalla
pelästytti pahoin Pietarin.
Puhkesi pihalla parkumaan,
Pelastajansa pahoin pettäen.
Paholainen palkitsi Pietarin,
puki paavin pukuun puhtoiseen,
Pietarinkirkon pappeuteen.
Pyhäkseen puki Paavalinkin
pyhiä pahoin pidelleen,
palopäälliköksi polttavaan pesäänsä,
perusisäksi papeille puhumaan.
Plus 21xp=
Paakkosen poika Paavolasta
pelästyi pientä porttia
pakeni piiloon pimeään,
piikkiseen puskaan pelkäämään.
Paholainen pönkäisi perään,
palkkasi pojan pilkkaamaan
Pyhiä puheita poistamaan.Yli 10 vuotta on tämä ollut hänen elämänsä suurin ILO: kostaa minulle se, kun en tullut taluttamaan häntä ahtaasta portista sisälle, kun portin pielessä seisoi vartiossa ArmiK, joka oli ensimmäisenä tunnistanut hänet Saatanalle heitetyksi.
RAJU EKSYTYS TORJUTTU
Anonyymi
Pahus. Sunia ei löytynyt.
Torjuin sunin eksytyksen!HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAKiäh kiäh .
PoistatinTeuvon aloituksen.
Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
Teinppyynnönpois
Okkultismi (Aivopieru totuuden henki ) ei kuulu oikeille jumalanlapsille.
Poistattakaa Teuvon aloitukset.
Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
Poisperkele palstalta-
Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
Teuvo Suni on kukistettu.- Anonyymi
Joko ollaan myymässä vertakin rahasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko ollaan myymässä vertakin rahasta
Lestojen verijutut on lohikäärmeestä
- Anonyymi
Päivi Räsäsen linjoilla saatanan puolella.
- Anonyymi
Ketjun aloittaja antaa väärän todistuksenTeuvo Sunista.
Teuvo Suni on Jumalan mies, joka julistaa totuutta tälle kierolle sukukunnalle.- Anonyymi
Kertoo valehtelija itse. Pakkohan se silloin on uskoa.
Käytätkö jo vaippoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982