kutkarenkaitanne tänne meille muu-Suomeen
oikeesti hei , tälläiset olot on joka kevät tarjolla , ei täällä kitkoja autoissa ole eikä tule olemaan
http://www.youtube.com/watch?v=2iJGQ59ukrs&feature=related
SUOMI ON TÄYSIN JOTAIN MUUTA KUIN MUSTAN PASKAN KESKELLA LILLUVA KEHÄKOLMOSEN SISÄPUOLI , KERRAN KÄVELYTIN HURTTAA TUNNIN HELMIKUUSSA JAKOMESSÄ JA SITÄ MUSTAA PASKAA EI MEINANNU SAADA EDES PESEMÄLLÄ POIS , EHEI , EI TÄÄLLÄ MUUALLA SAMAA PASKAA ILMASSA OLE
Hei stadin kitka-peelot , tulkaa
8
558
Vastaukset
- pohjoisessa?
Oulussa kitkoilla pärjää ainakin mainiosti.
- se on
Myös oulussa nastarenkailijan pilaavat teitä ja likaavat kaupunkia.
- Takahikiän tiet
Missähän se muu-Suomi sijaitsee? Onko siellä miehet miehiä ja lampaat hermostuneita?
- siellä missä töitä tehdään ja Suomea pyöritetään - on kunnon tiet. - pahoillani
ettei tienhoitomäärärahoja riitä kaikkialle muu-Suomeen ja joudutte kärsimään tuollaisesta liukkaudesta. Eipä tuo tietysti paljon haittaa noilla liikennemäärillä. Tärkeintä on, että saadaan liikenne täällä Jakomessä sujumaan. Kesällähän teillä ei tollasia liukkausongelmia yleensä kuitenkaan ole, joten tulemme silloin käymään.
- nihonjinno kuruma
Tosi asiassa ainoastaan etelässä rannikolla
on jotain perusteita käyttää nastoja, sillä
nollan tietämissä olevat kelit jäätävät tiet
vaarallisen liukkaiksi, joilla kitkarengas
ei ole parhaimmillaan.
Mutta onneksi on Teitä nasta-peeloja, jotka
karhentavat nuo aamuliukkaat ajokelpoisiksi
myös kitkarenkaille. Näin ollen voimme nauttia
kitkojen hiljaisuudesta ja ajella ne loppuun
kesällä. Säästö rengaskuluissa on melkoinen.- poikamies!
toivotaan sullekkin parasta että ... no jääköön sanomatta
poikamies! kirjoitti:
toivotaan sullekkin parasta että ... no jääköön sanomatta
Lapsenikin ajavat kitkoilla. Itsellä omissa
autoissa on ollut pelkät kitkat jo yli 15 v.
Voin vakuuttaa, että kitkarenkaiden kehitys
on ollut huimaa. Nastarenkaiden kehitys on
polkenut paikallaan ja jääpito huonontunut
nastojen kevennyttyä ja ulkoneman ollessa
ensimmäisen talven jälkeen pelkkä vitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622