oon nyt jo vuoden verra salil käyny ja jotai pientä kehitystäki alkanu tulee esim haukka, rintalihakset kunnos... intist ku pääsin nyt ni pakki vähä kasvannu et se lenkillä ja vatsalihaksil kuntoo. mut nyt haluisi oikee kunnol tuloksii saamaa ja näkymään. JOTE KYSYMYS mitä jauhoi tai aine kannattais käyttää jotta sais maximaalise lihas kasvun, ja nyt en meinaa mitää hevoshormoonei vaan et mikä olis hyvää/parasta mitä saa ja kannattaa käyttää?? asiasta tietävät jos viitsisitte alottavaa vähä valaista, kiitän!!
Mitä käyttäisin
8
329
Vastaukset
- FDSfdsff
Sikaa, kanaa, kalaa, nautaa, rahkaa, maitoa, raejuustoa, kananmunia.
Unoha ne jauhot. Tai jos haluat paljon energiaa sisältävää "jauhoa" niin osta kilon paketti sokeria ja sekota se vaikka veteen, sokeria saa monesti aika halvalla. Lopputulos silti sama ku kalliimmilla jauhoilla.- mihin pyrkii
"unohda jauhot"
Minä en voi unohtaa, kerronpa syyn. PAinan 120kg joten mun proteiinitarve on n. 240g päivässä, jos haluan kasvaa. Eipä jaksa joka päivä vetää 2 pakettia jauhelihaa saati muutakaan.. siksi pääsen helpommalla kun jaan osan päivän proteiineista jauhoille, josta otan 70-100g. Siihen menee pari-kolme desiä jauhetta ja vettä, helppoa kuin heinänteko.
Eikä ole pakko ostaa bulk-jauhetta, jos haluat perusproteiinia, se kun ei sua lihota. se vaan auttaa sua saamaan tarpeeksi proteiinia. - alotteleva
mihin pyrkii kirjoitti:
"unohda jauhot"
Minä en voi unohtaa, kerronpa syyn. PAinan 120kg joten mun proteiinitarve on n. 240g päivässä, jos haluan kasvaa. Eipä jaksa joka päivä vetää 2 pakettia jauhelihaa saati muutakaan.. siksi pääsen helpommalla kun jaan osan päivän proteiineista jauhoille, josta otan 70-100g. Siihen menee pari-kolme desiä jauhetta ja vettä, helppoa kuin heinänteko.
Eikä ole pakko ostaa bulk-jauhetta, jos haluat perusproteiinia, se kun ei sua lihota. se vaan auttaa sua saamaan tarpeeksi proteiinia.nii siis tavoitteena olisi aloittaa nyt todelline treenaamine ja jollai aineilla edellä auttaa tuloksie saamista... eli nopeesti lihaksii lisää ja näkyviksi. ja ymmärrän tietty ettei millää aineel kuukaudes paris tapahdu mitään, mut mitä ainetta kannattais käyttää et alkais jossai vaihees saamaa kunno ja näkyvii tuloksii... millasta treenaamist vaatii saada lihakset kunnol näkyvii??
- fdffdfdsfdsfdsfdsf
alotteleva kirjoitti:
nii siis tavoitteena olisi aloittaa nyt todelline treenaamine ja jollai aineilla edellä auttaa tuloksie saamista... eli nopeesti lihaksii lisää ja näkyviksi. ja ymmärrän tietty ettei millää aineel kuukaudes paris tapahdu mitään, mut mitä ainetta kannattais käyttää et alkais jossai vaihees saamaa kunno ja näkyvii tuloksii... millasta treenaamist vaatii saada lihakset kunnol näkyvii??
Heti aluksi neuvoisin sua olemaan maltillinen. LIhas ei tule kenellekään helpolla siis pienessä ajassa, ei vaikka roinaisit. Sun kannattaa suosia perusliikkeitä ja hankkia voimaa ensin, teet lyhyitä sarjoja esim. 6 toistoa jokaisessa.
sitten lasket paljonko kulutat ja yleensä se kulutus pitäisi ylittää n. 200-500kcal päivittäin eli enemmän kaloreita tulisi syödä oikeista lähteistä, riisit, perunat, hyvät hiilarit tietysti.
Käytä kreatiinia, perusproteiinia ja maltodekstriiniä, älä osta kalliita jauhoja. Syö noiden lisäksi lihaa kuten kalaa, kanaa jne.
Itse söin pelkkiä raakoja kananmunia aiemmin ja sai niitä 20-30kpl päivässä syödä pelkät valkuaiset että sai proteiinia niistäkin selvästi.
se aine mitä siis tarvit, on oikea ravinto! voit toki kokeilla jotain tribulusta 2-3kk, jos tulee finnejä selvästi, panettaa enemmän ja treenit luistaa, niin se toimii.
Kunnon tuloksia alat näkemään puolen vuoden jälkeen jos treenaat kovaa ja palaudut ja syöt oikein. - sdsdsadsdsadsad
fdffdfdsfdsfdsfdsf kirjoitti:
Heti aluksi neuvoisin sua olemaan maltillinen. LIhas ei tule kenellekään helpolla siis pienessä ajassa, ei vaikka roinaisit. Sun kannattaa suosia perusliikkeitä ja hankkia voimaa ensin, teet lyhyitä sarjoja esim. 6 toistoa jokaisessa.
sitten lasket paljonko kulutat ja yleensä se kulutus pitäisi ylittää n. 200-500kcal päivittäin eli enemmän kaloreita tulisi syödä oikeista lähteistä, riisit, perunat, hyvät hiilarit tietysti.
Käytä kreatiinia, perusproteiinia ja maltodekstriiniä, älä osta kalliita jauhoja. Syö noiden lisäksi lihaa kuten kalaa, kanaa jne.
Itse söin pelkkiä raakoja kananmunia aiemmin ja sai niitä 20-30kpl päivässä syödä pelkät valkuaiset että sai proteiinia niistäkin selvästi.
se aine mitä siis tarvit, on oikea ravinto! voit toki kokeilla jotain tribulusta 2-3kk, jos tulee finnejä selvästi, panettaa enemmän ja treenit luistaa, niin se toimii.
Kunnon tuloksia alat näkemään puolen vuoden jälkeen jos treenaat kovaa ja palaudut ja syöt oikein.peili on hyvä kertomaan miten olet kehittynyt. Tee aluksi voimaa puhtailla ja vähän epäpuhtaillakin liikesarjoilla levytangolla pari kuukautta ja sitten alat pidentämään sarjoja. Pidä mukana treenivihkoa jonne kirjotat mitä teit minäkin päivänä, sarjat ja toistot.
- Jauheliha on parasta
mihin pyrkii kirjoitti:
"unohda jauhot"
Eikä ole pakko ostaa bulk-jauhetta, jos haluat perusproteiinia, se kun ei sua lihota. se vaan auttaa sua saamaan tarpeeksi proteiinia.Siis mitä vittua? Mä painan 85 kg ja kahdessa 600 gramman jauhelihapaketissa päivässä ei ole mitään ongelmaa. Sä et jätkä osaa vaan syödä.
- fdsfdfdfdfdsfdsf
Jauheliha on parasta kirjoitti:
Siis mitä vittua? Mä painan 85 kg ja kahdessa 600 gramman jauhelihapaketissa päivässä ei ole mitään ongelmaa. Sä et jätkä osaa vaan syödä.
ELi sä niinkun vedät paistettua jauhelihaa tosta noin vaan 1200g päivittäin? Oletpa harvinaisen kova jätkä. Varmaan paskattaa nytkin?
- fsafdf
sdsdsadsdsadsad kirjoitti:
peili on hyvä kertomaan miten olet kehittynyt. Tee aluksi voimaa puhtailla ja vähän epäpuhtaillakin liikesarjoilla levytangolla pari kuukautta ja sitten alat pidentämään sarjoja. Pidä mukana treenivihkoa jonne kirjotat mitä teit minäkin päivänä, sarjat ja toistot.
todellaki huomaa eron ku käy 4 kertaa päivässä peilin edessä.
sanosin että valokuvat säännöllisin ajoin samanlaisessa paikassa ja asennossa on paljo parempi mittari.
ja voiman mittarinahan toimii käytettävät painot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767