Elikkäs paljonko kyseiset "toimenpiteet" about maksavat? Haluaisin tietää edes vähän hintahaarukkaa. Koirani on tarkoitus käyttää kuvauksissa vajaan vuoden päästä.
Kiitos vastauksista!
Lonkka-ja kyynärkuvaus
3
387
Vastaukset
- mistä roikkuu :)
Hintahaarukka on melkoinen. Pienillä koirilla hinnat on yleisesti edukkaammat, koska jo esim. nukutteeseen ja herätteeseen menee vähemmän aineita. Mutta sitten on klikkakohtaiset hinnat: on kalliimpia klinikoita ja on halvempia klinikoita, on edullisempaa poliklinikkamaksua ja on kalliimpaa (siis niitä peruskuluja) ja on perinteistä röntgenkuvausmenetelmää ja on digitaalista.
Alle 100 euron tuskin saa juurikaan minkään koiran, pienenkään, molempien nivelistöosien (HD ja ED) kuvauksia ja sitten SKL:sta lausunnon saadessasi tulee vielä lausunnosta muutaman kympin maksu päälle, kennelliiton kuluineen. Koko asiaan saa varata jokusen satasen, halvimmillaan varmaan n. 200 eurollakin voi selvitä.
Kannattaa kysellä asuinpaikkakunnan klinikoilta ja ehkä oman rotusi harrastajilta, missä kuvauttavat, mitä suosittelevat ja mitä keskimäärin oman rotusi kuvaukset maksavat. Onhan aivan eri asia kuvauttaa tanskandoggia tai vaikka cavalieria :) Ei tosiaan pysty sanomaan,mutta noin 100-200 kaikkinensa suurinpiirtein.Mutta tosiaan riippuu niin koiran koosta,klinikoista,kun myös siitä,onko yksittäiskuvaus vai ryhmäsessio.Niihin kun usen saa halvemmalla.
Niin,ja jos on "vaikea" rotu kyseessä,vaikea kuvattava fyysisesti ym.niin kannattaa sitten panostaa lääkäriin,joka on suosittu noilla.Vaikka sitten maksaisi enemmänkin ehkä ;)- kilpailuttaja
on kait halvin hiukan alle 130, siihen päälle Kennelliiton lausunto,montas kymppiä se olikaan...?
Kimppakuvaus toisessa paikassa oli jopa kalliimpi.
Kannattaa soittaa ja kysyä hintoja, voi olla yllättäviäkin eroja, mutta pääpiirteissään se pyörii tuossa 130-150 eurossa, ellei siis muuta tutkita, kuten selkää, ranteita, silmiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991