-35`c

omituinen nainen

Oletteko ajatelleet? Että jos olisi pitkä jakso
-35`pakasta, sitten meisi sähköt isosta kaupungista. Miten ihmiset kerrostaloissa selviäisivät? Talo viilenisi melko pian, ulkona pakkanen jylläisi, ei vois lämmittää puilla, kun talo palaisi...

Mitä itse tekisit tuossa tilanteessa? Jos et ketään tuntisi joka lähellä asuisi omakotitalossa, jota muuten lämmittää? Pukisitko kaikki vaatteet päälle ja lähtisitkö etsimään lämmintä paikkaa vai jäisitkö odottamaan ihmettä ja sähköjä takaisin?

8

846

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selge

siis vaatisin tietenkin kaupunkia tai taloyhtiötä (kuka sähkökatkosta sitten vastuussa onkaan) maksamaan esim. hotelliin paikka jossa voisin asustella sen aikaa kunnes lämmöt saadaan päälle.

• omituinen nainen

...kun homman idea onkin se, että mihin hotelliin menet, kun nekin on kylmiä koska sitä sähköä ei todellakaan ole koko kaupungissa! Mihin monta sataa tuhatta ihmistä menisi, kun niitä takkataloja ei ole kovin monella. Sellaisia ihan oikeita!

• Alien

Näin tulee käymään.
      Vaatteita varalle ja ihmiskehojen omaa lämpöä,kiinni toisiinsa.

• Gusmu

kuinka ollakkaan tuota olen juuri toivonut :) kait sitä jotenkin selviäis kun on tähänkin saakka selvinny.

• yks

sehän olis hätätila,eli katasrofi. Silloin pyydettäisiin tietenkin hätäapua ja jopa evakuoitaisiin koko kaupunki. Monilla on tosin mahdollisuus muuttaa esim. sukulaisiin,ystävienluo, mökeille jne.

• verikivi

metsään kunnin laavu ja rako valkea kyllä 35 asteen pakkasessa tarkenee. olen ollut monta kertaa kun, teeriä olen kuvannut soinnilta.

• rei

harvemmin teeret soi -35 asteessa.varmaan oot kuvaillu ihan vaan mielikuvitusolentoja vaan tai mielikuvitus teeriä mielikuvitus laavussa...:))

• veevee
        rei kirjoitti:

harvemmin teeret soi -35 asteessa.varmaan oot kuvaillu ihan vaan mielikuvitusolentoja vaan tai mielikuvitus teeriä mielikuvitus laavussa...:))

mulla on sen verran paljon kavereita että ottaisin junan tai linjaauton tai jonkun muun jollekin toiselle paikkakunnalle ja majoittuisin siellä kunnes tietäisin että lämpö on tullut takaisin...jos olisin rikas lähtisin jonnekin etelään..lämpimään missä tietäisin lämmityksen olevan turhaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      44
      2161
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      702
      1448
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1152
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      130
      1049
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      942
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      71
      873
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      16
      714
    8. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      684
    9. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      113
      650
    10. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      77
      582
    Aihe