Oletteko ajatelleet? Että jos olisi pitkä jakso
-35`pakasta, sitten meisi sähköt isosta kaupungista. Miten ihmiset kerrostaloissa selviäisivät? Talo viilenisi melko pian, ulkona pakkanen jylläisi, ei vois lämmittää puilla, kun talo palaisi...
Mitä itse tekisit tuossa tilanteessa? Jos et ketään tuntisi joka lähellä asuisi omakotitalossa, jota muuten lämmittää? Pukisitko kaikki vaatteet päälle ja lähtisitkö etsimään lämmintä paikkaa vai jäisitkö odottamaan ihmettä ja sähköjä takaisin?
-35`c
8
846
Vastaukset
- selge
siis vaatisin tietenkin kaupunkia tai taloyhtiötä (kuka sähkökatkosta sitten vastuussa onkaan) maksamaan esim. hotelliin paikka jossa voisin asustella sen aikaa kunnes lämmöt saadaan päälle.
- omituinen nainen
...kun homman idea onkin se, että mihin hotelliin menet, kun nekin on kylmiä koska sitä sähköä ei todellakaan ole koko kaupungissa! Mihin monta sataa tuhatta ihmistä menisi, kun niitä takkataloja ei ole kovin monella. Sellaisia ihan oikeita!
- Alien
Näin tulee käymään.
Vaatteita varalle ja ihmiskehojen omaa lämpöä,kiinni toisiinsa. - Gusmu
kuinka ollakkaan tuota olen juuri toivonut :) kait sitä jotenkin selviäis kun on tähänkin saakka selvinny.
- yks
sehän olis hätätila,eli katasrofi. Silloin pyydettäisiin tietenkin hätäapua ja jopa evakuoitaisiin koko kaupunki. Monilla on tosin mahdollisuus muuttaa esim. sukulaisiin,ystävienluo, mökeille jne.
- verikivi
metsään kunnin laavu ja rako valkea kyllä 35 asteen pakkasessa tarkenee. olen ollut monta kertaa kun, teeriä olen kuvannut soinnilta.
- rei
harvemmin teeret soi -35 asteessa.varmaan oot kuvaillu ihan vaan mielikuvitusolentoja vaan tai mielikuvitus teeriä mielikuvitus laavussa...:))
- veevee
rei kirjoitti:
harvemmin teeret soi -35 asteessa.varmaan oot kuvaillu ihan vaan mielikuvitusolentoja vaan tai mielikuvitus teeriä mielikuvitus laavussa...:))
mulla on sen verran paljon kavereita että ottaisin junan tai linjaauton tai jonkun muun jollekin toiselle paikkakunnalle ja majoittuisin siellä kunnes tietäisin että lämpö on tullut takaisin...jos olisin rikas lähtisin jonnekin etelään..lämpimään missä tietäisin lämmityksen olevan turhaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6202364Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,281182- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101016- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229623