Helsingin, Espoon ja Vantaan sekä Turun K-citymarket-tavarataloissa!
http://www.marmai.fi/uutiset/article146186.ece?s=r&wtm=Markkinointi_Mainonta/-09102008
don rosa suomessa!
9
2153
Vastaukset
- D.U.C.K
Rosa on PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Risu
Ei ole paras, ei tod. Tarinoiden surkeista käsikirjoituksistakin ilmenee että Rosa on varsinainen Henkinen Insinööri. Huumori onnetonta väkisinvääntämistä. Rosalla ei ole mitään nyansseja myöskään hahmojen persoonallisuuden suhteen, Aku on tyhmä, Roope on ahne, pojat viisaita jne.
Lisäksi Rosa on rasistinen ja hävettävän kiihkoamerikkalainen, ihme ettei ole tehnyt tarinaa ankoista terrorisminvastaisessa sodassa. Etenkin kun Aku Ankka ei ole ilmestynyt itse USA:ssa enää vuosikymmeniin sarjiksena.
Piirrosjälki yhteen kaavaan kangistunutta piipertämistä. Ei mitään kehitystä, ei mitään taikaa.en tiedä, mutta minä pidän Rosan tarinoista ja piirrosjäjestä. Rosan töistä on hauska etsiä Mikki Hiiriä ja muita hauskoja yksityiskohtia. Huumori on minusta ainakin tosi hauskaa. :) Makunsa kullakin
- tyhmä???
Olen eri mieltä miltei kaiken sanomasi kanssa. Rosan juonet ovat monesti suorastaan nerokkaita ja myös koskettavia, mitä on vaikea yhdistää viihdykkeeksi tarkoitettuun sarjakuvaan. Huumoria löytyy monella tasolla, joten esim. eri-ikäiset lukevat näitä sarjakuvia aivan eri tavalla ja nauravat eri asioille.
Et selvästikään ole lukenut kovin montaa Rosan sarjakuvaa, kun väität hamojen olevan persoonattomia. Ainoastaan Rosan tarinoissa Roopesta paljastuu muitakin puolia kuin rahanhimo - itse asiassa Roope ei rakasta rahojaan, vaan muistoja, jotka rahoihin liittyvät. Aku taas ei ole tyhmä, vaan huono-onninen. Hänellä on kuitenkin hyvä sydän.
Juuri Rosan tarinat menevät pintaa syvemmälle, ja niissä tulevat esille esim. hahmojen motiivit ja todelliset tuntemukset. Juoni etenee puhtaan tyylikkäästi ja etenkin virheettömästi, ja piirustusjälki on niin persoonallista, että Rosan työn tunnistaa jo kaukaa.
Mutta tietenkin kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Minä vain tunsin suurta halua puolustaa omasta mielestäni kaikkien aikojen parasta sarjakuvantekijää. - kuusenoksa
tyhmä??? kirjoitti:
Olen eri mieltä miltei kaiken sanomasi kanssa. Rosan juonet ovat monesti suorastaan nerokkaita ja myös koskettavia, mitä on vaikea yhdistää viihdykkeeksi tarkoitettuun sarjakuvaan. Huumoria löytyy monella tasolla, joten esim. eri-ikäiset lukevat näitä sarjakuvia aivan eri tavalla ja nauravat eri asioille.
Et selvästikään ole lukenut kovin montaa Rosan sarjakuvaa, kun väität hamojen olevan persoonattomia. Ainoastaan Rosan tarinoissa Roopesta paljastuu muitakin puolia kuin rahanhimo - itse asiassa Roope ei rakasta rahojaan, vaan muistoja, jotka rahoihin liittyvät. Aku taas ei ole tyhmä, vaan huono-onninen. Hänellä on kuitenkin hyvä sydän.
Juuri Rosan tarinat menevät pintaa syvemmälle, ja niissä tulevat esille esim. hahmojen motiivit ja todelliset tuntemukset. Juoni etenee puhtaan tyylikkäästi ja etenkin virheettömästi, ja piirustusjälki on niin persoonallista, että Rosan työn tunnistaa jo kaukaa.
Mutta tietenkin kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Minä vain tunsin suurta halua puolustaa omasta mielestäni kaikkien aikojen parasta sarjakuvantekijää.Olen täysin samaa mieltä. Mitäpä tässä muuta selittelemään. Don Rosan piirtämät sarjakuvat ovat ainoita sarjakuvia, joita lukiessani olen nauranut ääneen hauskoille kohdille. :)
- tulleet
Aku Ankoista. Ei kiroulua, selkeää kirjakieltä ja tarinan kerronnan taito. Kaikki tarttunut Akuista. Akut on elämäni suola lopun elämäni.
- N24
Ja diggaan Don Rosan piirroksista. Todellakin paras piirtäjä! Pennusta asti oon akun parissa aikaa viettänyt ja ei oo montaa päivää kun nauratti ihan lehteä lukiessa. Akulla vähän vastustaa välillä. :D Aku taitaapi olla ainu lehti johon ei ikinä kyllästy. Saa kaikenmaailman cosmopolitanit survoa suohon. Mieluiten luen aku ankkaa.Aamen!
- spegetsu
rosalla on oma uniikki tyyli tehdä ankkoja.sen takia varmaa paras.ja onha kyl toi italo piirtäjä hyvä.tähä hätää nimeä en muista.
- Sherlock Jeremy
Don Rosa, Whitesnake, Uriah Heep, Deep Purple ja Scorpions asuvat Suomessa !!!!!
Sen verta usein kyseiset henkilöt/bändit Suomessa "vierailevat"...
Buhhahhhahahaaaa !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132041
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947