..heräsin pihlajanmarjapuun alta..naama täynnä sontaaaaa.. ja kuivuneita marjoja.. olisipa tarjoja vaikkapa turusia..kullanmurusia..
hitto ku heikottaa
22
471
Vastaukset
- MuisQuuuuuu
nuukahtanut turusen tytär?...;o)...
- MuisQuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..no vaikkapa..jotain edes..????????????????
..veto veks..kone ryydyksissä;o)..
http://www.youtube.com/watch?v=1yrR3qOmN04&feature=related MuisQuuuuuu kirjoitti:
..veto veks..kone ryydyksissä;o)..
http://www.youtube.com/watch?v=1yrR3qOmN04&feature=related..-veto loppu.. bensa loppu,,., yksinkertasesti..loppu..
- MuisQuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..-veto loppu.. bensa loppu,,., yksinkertasesti..loppu..
...Toisaalta onhan tämä mukavaa..Ollaan yhdessä nuukahtaneita...kollegtiivisesti nuukahtaneita..Ja tässä annetaan nyt sitten vertaistukea;o))...
Pervokki...onks Sunkin selkärsnkas jotenkin veltohko...:o/...Siis olo kuin olisi selkärangaton...ruoto veks..tai jotain:o/.. MuisQuuuuuu kirjoitti:
...Toisaalta onhan tämä mukavaa..Ollaan yhdessä nuukahtaneita...kollegtiivisesti nuukahtaneita..Ja tässä annetaan nyt sitten vertaistukea;o))...
Pervokki...onks Sunkin selkärsnkas jotenkin veltohko...:o/...Siis olo kuin olisi selkärangaton...ruoto veks..tai jotain:o/....paremminkin ristiselkä taitaa olla minun akilleen kantapää.. ylökropa ei aina pysy ylhäällä vaan taittuu ylösalaiseen L-asentoon taaksepäin..
- Edelweis
Jos saa kysyä...
- Edelw..
pervokki kirjoitti:
..vaan haen sivistyssanakirjan..
kolportööri: kuljeskeleva uskonnollisen tai aatteellisen kirjallisuuden myyjä
Tunsin nimittäin yhden kolportöörin (Viipurista). Hän sammuili monasti tuolla tavalla, teille ja aitovierille. Edelw.. kirjoitti:
kolportööri: kuljeskeleva uskonnollisen tai aatteellisen kirjallisuuden myyjä
Tunsin nimittäin yhden kolportöörin (Viipurista). Hän sammuili monasti tuolla tavalla, teille ja aitovierille...ukonnollinen..henkinenen kyllä..ja toisnaan sammuilen penkereille ja kummuille..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..vaan haen sivistyssanakirjan..
lahjaksi jossain elaman suuressa vaiheessa?
semmonen sininen hopeiset kirjaimet... jourap :-) kbasa kirjoitti:
lahjaksi jossain elaman suuressa vaiheessa?
semmonen sininen hopeiset kirjaimet... jourap :-)..olla semmonene..aistin vain sen tietokirjan olemassaolon jossain pölyttyneesä arkistossa..kirjoja riittää ja yleensä en ole tarvinnut sitä..
- Sini_siivetär
hipiä on kuin linnun maitoa..asiasta toiseen ..heittäydyn menneesseen..se mustionlinna on makee..olen käynyt siellä ulkona ja kulkenut ihanassa puutarhassa ja huvimajassa ym..ym..pstt..mulla on melkein samanlainen tää mun kartano, mut ehkä muutama neliö pienempi..muuten mukava tää, tilaa on, mutta siivouspäivinä ei ookkaan enää niin kivaa..se siitä..))
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..ja oon ihatsunu..
päässyt sinne päärakennukseen sisälle, kun se oli just sillon tietty suljettu, mut kaunis ympäristö..aivan ihana pikku linnoineen..
Sini_siivetär kirjoitti:
päässyt sinne päärakennukseen sisälle, kun se oli just sillon tietty suljettu, mut kaunis ympäristö..aivan ihana pikku linnoineen..
..vaan kun rikastun niin sitte katotaaa..katotaan sitte..perunakellari linnaksi..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..vaan kun rikastun niin sitte katotaaa..katotaan sitte..perunakellari linnaksi..
välttämättä tarvita miljoonia..vaan näppäriä käsiä ja paljon kekseliäisyyttä..mulla ois tuolla takapihalla jo torni odottamassa..vaan en oo saanut mitään sille aikaiseksi..se on tää paskamainen syksy, joka on repinyt mun terveyttä urakalla..
Sini_siivetär kirjoitti:
välttämättä tarvita miljoonia..vaan näppäriä käsiä ja paljon kekseliäisyyttä..mulla ois tuolla takapihalla jo torni odottamassa..vaan en oo saanut mitään sille aikaiseksi..se on tää paskamainen syksy, joka on repinyt mun terveyttä urakalla..
..tori takapihalla?..semmonen pyöreä korkia kivitorni olisi hieno....siihen tornin kylkeen tarttettais enää vain se parinsadan neliön kolmekerroksinen kartano niin avot..siinä olis..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..tori takapihalla?..semmonen pyöreä korkia kivitorni olisi hieno....siihen tornin kylkeen tarttettais enää vain se parinsadan neliön kolmekerroksinen kartano niin avot..siinä olis..
torni, kun köllöttää mun takapihalla..halkaisija jotain kuusmetriä ja korkeutta jotain viistoistametriä..saishan siitä komean tornin kartanolle..kun joku tekis..))*
- tää ei oo
moraalisaarnaa,mut entäs jos syynä on se launasahti*
- kartano tyhjänä;
http://www.paijat-hame.fi/maka/selvitykset/MARY/ph/ik_alue_raportti19870.htm
Siitä joku saisi hienon asunnon hienolla paikalla. ..juuret ovat syvällä suomen metsissä.. launatuuli puhaltaa ja syykin voi olla juuri tuo lausahti..tai sitten saunamahti..savusaunassa tislattu pontikka..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786