hitto ku heikottaa

..heräsin pihlajanmarjapuun alta..naama täynnä sontaaaaa.. ja kuivuneita marjoja.. olisipa tarjoja vaikkapa turusia..kullanmurusia..

22

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuisQuuuuuu

      nuukahtanut turusen tytär?...;o)...

      • ..no vaikkapa..jotain edes..????????????????


      • MuisQuuuuuu


      • MuisQuuuuuu
        pervokki kirjoitti:

        ..-veto loppu.. bensa loppu,,., yksinkertasesti..loppu..

        ...Toisaalta onhan tämä mukavaa..Ollaan yhdessä nuukahtaneita...kollegtiivisesti nuukahtaneita..Ja tässä annetaan nyt sitten vertaistukea;o))...

        Pervokki...onks Sunkin selkärsnkas jotenkin veltohko...:o/...Siis olo kuin olisi selkärangaton...ruoto veks..tai jotain:o/..


      • MuisQuuuuuu kirjoitti:

        ...Toisaalta onhan tämä mukavaa..Ollaan yhdessä nuukahtaneita...kollegtiivisesti nuukahtaneita..Ja tässä annetaan nyt sitten vertaistukea;o))...

        Pervokki...onks Sunkin selkärsnkas jotenkin veltohko...:o/...Siis olo kuin olisi selkärangaton...ruoto veks..tai jotain:o/..

        ..paremminkin ristiselkä taitaa olla minun akilleen kantapää.. ylökropa ei aina pysy ylhäällä vaan taittuu ylösalaiseen L-asentoon taaksepäin..


    • Edelweis

      Jos saa kysyä...

      • ..vaan haen sivistyssanakirjan..


      • Edelw..
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan haen sivistyssanakirjan..

        kolportööri: kuljeskeleva uskonnollisen tai aatteellisen kirjallisuuden myyjä

        Tunsin nimittäin yhden kolportöörin (Viipurista). Hän sammuili monasti tuolla tavalla, teille ja aitovierille.


      • Edelw.. kirjoitti:

        kolportööri: kuljeskeleva uskonnollisen tai aatteellisen kirjallisuuden myyjä

        Tunsin nimittäin yhden kolportöörin (Viipurista). Hän sammuili monasti tuolla tavalla, teille ja aitovierille.

        ..ukonnollinen..henkinenen kyllä..ja toisnaan sammuilen penkereille ja kummuille..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan haen sivistyssanakirjan..

        lahjaksi jossain elaman suuressa vaiheessa?
        semmonen sininen hopeiset kirjaimet... jourap :-)


      • kbasa kirjoitti:

        lahjaksi jossain elaman suuressa vaiheessa?
        semmonen sininen hopeiset kirjaimet... jourap :-)

        ..olla semmonene..aistin vain sen tietokirjan olemassaolon jossain pölyttyneesä arkistossa..kirjoja riittää ja yleensä en ole tarvinnut sitä..


    • Sini_siivetär

      hipiä on kuin linnun maitoa..asiasta toiseen ..heittäydyn menneesseen..se mustionlinna on makee..olen käynyt siellä ulkona ja kulkenut ihanassa puutarhassa ja huvimajassa ym..ym..pstt..mulla on melkein samanlainen tää mun kartano, mut ehkä muutama neliö pienempi..muuten mukava tää, tilaa on, mutta siivouspäivinä ei ookkaan enää niin kivaa..se siitä..))

      • ..ja oon ihatsunu..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..ja oon ihatsunu..

        päässyt sinne päärakennukseen sisälle, kun se oli just sillon tietty suljettu, mut kaunis ympäristö..aivan ihana pikku linnoineen..


      • Sini_siivetär kirjoitti:

        päässyt sinne päärakennukseen sisälle, kun se oli just sillon tietty suljettu, mut kaunis ympäristö..aivan ihana pikku linnoineen..

        ..vaan kun rikastun niin sitte katotaaa..katotaan sitte..perunakellari linnaksi..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan kun rikastun niin sitte katotaaa..katotaan sitte..perunakellari linnaksi..

        välttämättä tarvita miljoonia..vaan näppäriä käsiä ja paljon kekseliäisyyttä..mulla ois tuolla takapihalla jo torni odottamassa..vaan en oo saanut mitään sille aikaiseksi..se on tää paskamainen syksy, joka on repinyt mun terveyttä urakalla..


      • Sini_siivetär kirjoitti:

        välttämättä tarvita miljoonia..vaan näppäriä käsiä ja paljon kekseliäisyyttä..mulla ois tuolla takapihalla jo torni odottamassa..vaan en oo saanut mitään sille aikaiseksi..se on tää paskamainen syksy, joka on repinyt mun terveyttä urakalla..

        ..tori takapihalla?..semmonen pyöreä korkia kivitorni olisi hieno....siihen tornin kylkeen tarttettais enää vain se parinsadan neliön kolmekerroksinen kartano niin avot..siinä olis..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..tori takapihalla?..semmonen pyöreä korkia kivitorni olisi hieno....siihen tornin kylkeen tarttettais enää vain se parinsadan neliön kolmekerroksinen kartano niin avot..siinä olis..

        torni, kun köllöttää mun takapihalla..halkaisija jotain kuusmetriä ja korkeutta jotain viistoistametriä..saishan siitä komean tornin kartanolle..kun joku tekis..))*


    • tää ei oo

      moraalisaarnaa,mut entäs jos syynä on se launasahti*

      • kartano tyhjänä;

      • ..juuret ovat syvällä suomen metsissä.. launatuuli puhaltaa ja syykin voi olla juuri tuo lausahti..tai sitten saunamahti..savusaunassa tislattu pontikka..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe