Itse pelaisivat enemmän kuin 5€ kerralla esim. mättäisivät 1000-2000€ kerralla niin voisin väittää että heidän uskonsa pelien satunnaisuuteen muuttuisi yhdessä hetkessä. Tämä näille savipäille Gaplerille ja muille RPO;n savikukoille. Koneesta saa varmasti hetkellisesti pelaten sen kuvan että vaikuttaa satunnaiselta mutta, oikean kuvan saa vain ja ainoastaan pelaamalla pidemmän putken- enkä tarkoita pelaamon tai muiden demopelejä, joilla ei sitten ole mitään tekemistä oikeiden pelitilanteiden kanssa. Yksinkertaisesti ne jotka väittävät koneiden olevan satunnaisia EIVÄT OIKEASTI TIEDÄ ASIAA, ja perustavat tietonsa vain ja ainoastaan yhdestä tuutista annettuun informaatioon. Jos näillä savikukoilla olisi varaa pelata/ tahtoa kokeilla käytännössä väittämäänsä niin heidän mielipiteensä asiasta kääntyisi päälaelleen. Ei ole uskottavaa että automaattiruletti ( uudempi versio jossa maksipanos huoltoasemalla 2€ ) imaisisi 250€ puolessa tunnissa jos ei siinä olisi imuputki päällä joka tarkoittaa RAY;n koneissa sitä että kone ei anna mitään voittoja ulos. Sen huomaa siitä että kone laskee kolikoita alas pusseihin jatkuvasti, silloin on turha pelata. Ja näitä imuvaiheita on kaikissa RAY;n koneissa.
Jos satunnaisuuden
7
283
Vastaukset
" pelaisivat enemmän kuin 5€ kerralla esim. mättäisivät 1000-2000€ kerralla niin voisin väittää että heidän uskonsa pelien satunnaisuuteen muuttuisi yhdessä hetkessä"
Ei ole mitään järkeä takoa 1000€ koneeseen jossa on joku 20€ päävoitto eli omista rahoista en ainakaan ikinä moista summaa pelaisi. Jos kuitenkin 1000€ koneeseen laittaisin uskoisin edelleen pelin satunnaisuuteen koska RAY on näin kertonut.
En ole selivittänyt pelien satunnaisuutta pelaamalla eikä sitä pelaamalla saakkaan selville. Tieto on tullut RPO:lta ja RAY:lta jotka tietävät, että pelit on satunnaisia.- <<<<<<<
"En ole selivittänyt pelien satunnaisuutta pelaamalla eikä sitä pelaamalla saakkaan selville. Tieto on tullut RPO:lta ja RAY:lta jotka tietävät, että pelit on satunnaisia."
Minä tiedän ettet sinä osaa pelata pokeria ja nyt sinä uskot mua, koska kerroin sen juuri. Uskot mitä muut sanoo, maapallo on litteä ja nyt menet kertomaan sen kaikille, koska minä sanoin niin. Lopetat sen bullshitin jauhamisen, koska minä sanoin niin. - .Kampela2
<<<<<<< kirjoitti:
"En ole selivittänyt pelien satunnaisuutta pelaamalla eikä sitä pelaamalla saakkaan selville. Tieto on tullut RPO:lta ja RAY:lta jotka tietävät, että pelit on satunnaisia."
Minä tiedän ettet sinä osaa pelata pokeria ja nyt sinä uskot mua, koska kerroin sen juuri. Uskot mitä muut sanoo, maapallo on litteä ja nyt menet kertomaan sen kaikille, koska minä sanoin niin. Lopetat sen bullshitin jauhamisen, koska minä sanoin niin.Olet siis kaikkkien alojen asiantuntija, joka on kirjoittanut kaikki maailman tietokirjat ja kehittänyt kaikki teoriat?
Vai olisi kuitenkin niin, että matematiikasta, tilastotieteestä ja satunnaisuudesta et tiedä mitään, etkä ole oikeastaan kiinnostunutkaan?
Jos harrastaisin uhkapelejä, niin laittaisin panokseni tällaisessa veikkauksessa tuolle jälkimmäiselle vaihtoehdolle. - Näsäviisas
.Kampela2 kirjoitti:
Olet siis kaikkkien alojen asiantuntija, joka on kirjoittanut kaikki maailman tietokirjat ja kehittänyt kaikki teoriat?
Vai olisi kuitenkin niin, että matematiikasta, tilastotieteestä ja satunnaisuudesta et tiedä mitään, etkä ole oikeastaan kiinnostunutkaan?
Jos harrastaisin uhkapelejä, niin laittaisin panokseni tällaisessa veikkauksessa tuolle jälkimmäiselle vaihtoehdolle.Sä sitten tunkeudut joka paikkaan kohottamaan egoasi joka on pienenkullisi ansiosta todella alhainen.
- .Kampela2
Näsäviisas kirjoitti:
Sä sitten tunkeudut joka paikkaan kohottamaan egoasi joka on pienenkullisi ansiosta todella alhainen.
En nähnyt, että mitään kysymystä olisi esitetty Gambler1:llekään.
Eli keneltä kysyit arvon matematiikan ja satunnaisuuden rohvessoori?
Kukaa saa vastata kysymykseesi? <<<<<<< kirjoitti:
Minä tiedän ettet sinä osaa pelata pokeria ja nyt sinä uskot mua, koska kerroin sen juuri. Uskot mitä muut sanoo, maapallo on litteä ja nyt menet kertomaan sen kaikille, koska minä sanoin niin. Lopetat sen bullshitin jauhamisen, koska minä sanoin niin.Uskon mitä RPO:ssa kirjoitetaan,mutta jos väität maapolloa litteäksi niin siihen en usko.
Myös RAY itse on kertonut pelien satunnaisuudesta.
Miksi he valehtelisivat?- mompela!
.Kampela2 kirjoitti:
En nähnyt, että mitään kysymystä olisi esitetty Gambler1:llekään.
Eli keneltä kysyit arvon matematiikan ja satunnaisuuden rohvessoori?
Kukaa saa vastata kysymykseesi?Vedä kyrpä päähäs. Isäkö runkkas kampelaa päähän kun ei aivot toimi? Eikö poju keksinyt parempaa nimimerkkiä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2823369BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532164- 682049
- 721708
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421342MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251117- 651069
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166993