Jos satunnaisuuden

puolustajat kerrankin

Itse pelaisivat enemmän kuin 5€ kerralla esim. mättäisivät 1000-2000€ kerralla niin voisin väittää että heidän uskonsa pelien satunnaisuuteen muuttuisi yhdessä hetkessä. Tämä näille savipäille Gaplerille ja muille RPO;n savikukoille. Koneesta saa varmasti hetkellisesti pelaten sen kuvan että vaikuttaa satunnaiselta mutta, oikean kuvan saa vain ja ainoastaan pelaamalla pidemmän putken- enkä tarkoita pelaamon tai muiden demopelejä, joilla ei sitten ole mitään tekemistä oikeiden pelitilanteiden kanssa. Yksinkertaisesti ne jotka väittävät koneiden olevan satunnaisia EIVÄT OIKEASTI TIEDÄ ASIAA, ja perustavat tietonsa vain ja ainoastaan yhdestä tuutista annettuun informaatioon. Jos näillä savikukoilla olisi varaa pelata/ tahtoa kokeilla käytännössä väittämäänsä niin heidän mielipiteensä asiasta kääntyisi päälaelleen. Ei ole uskottavaa että automaattiruletti ( uudempi versio jossa maksipanos huoltoasemalla 2€ ) imaisisi 250€ puolessa tunnissa jos ei siinä olisi imuputki päällä joka tarkoittaa RAY;n koneissa sitä että kone ei anna mitään voittoja ulos. Sen huomaa siitä että kone laskee kolikoita alas pusseihin jatkuvasti, silloin on turha pelata. Ja näitä imuvaiheita on kaikissa RAY;n koneissa.

7

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " pelaisivat enemmän kuin 5€ kerralla esim. mättäisivät 1000-2000€ kerralla niin voisin väittää että heidän uskonsa pelien satunnaisuuteen muuttuisi yhdessä hetkessä"

      Ei ole mitään järkeä takoa 1000€ koneeseen jossa on joku 20€ päävoitto eli omista rahoista en ainakaan ikinä moista summaa pelaisi. Jos kuitenkin 1000€ koneeseen laittaisin uskoisin edelleen pelin satunnaisuuteen koska RAY on näin kertonut.

      En ole selivittänyt pelien satunnaisuutta pelaamalla eikä sitä pelaamalla saakkaan selville. Tieto on tullut RPO:lta ja RAY:lta jotka tietävät, että pelit on satunnaisia.

      • <<<<<<<

        "En ole selivittänyt pelien satunnaisuutta pelaamalla eikä sitä pelaamalla saakkaan selville. Tieto on tullut RPO:lta ja RAY:lta jotka tietävät, että pelit on satunnaisia."

        Minä tiedän ettet sinä osaa pelata pokeria ja nyt sinä uskot mua, koska kerroin sen juuri. Uskot mitä muut sanoo, maapallo on litteä ja nyt menet kertomaan sen kaikille, koska minä sanoin niin. Lopetat sen bullshitin jauhamisen, koska minä sanoin niin.


      • .Kampela2
        <<<<<<< kirjoitti:

        "En ole selivittänyt pelien satunnaisuutta pelaamalla eikä sitä pelaamalla saakkaan selville. Tieto on tullut RPO:lta ja RAY:lta jotka tietävät, että pelit on satunnaisia."

        Minä tiedän ettet sinä osaa pelata pokeria ja nyt sinä uskot mua, koska kerroin sen juuri. Uskot mitä muut sanoo, maapallo on litteä ja nyt menet kertomaan sen kaikille, koska minä sanoin niin. Lopetat sen bullshitin jauhamisen, koska minä sanoin niin.

        Olet siis kaikkkien alojen asiantuntija, joka on kirjoittanut kaikki maailman tietokirjat ja kehittänyt kaikki teoriat?

        Vai olisi kuitenkin niin, että matematiikasta, tilastotieteestä ja satunnaisuudesta et tiedä mitään, etkä ole oikeastaan kiinnostunutkaan?

        Jos harrastaisin uhkapelejä, niin laittaisin panokseni tällaisessa veikkauksessa tuolle jälkimmäiselle vaihtoehdolle.


      • Näsäviisas
        .Kampela2 kirjoitti:

        Olet siis kaikkkien alojen asiantuntija, joka on kirjoittanut kaikki maailman tietokirjat ja kehittänyt kaikki teoriat?

        Vai olisi kuitenkin niin, että matematiikasta, tilastotieteestä ja satunnaisuudesta et tiedä mitään, etkä ole oikeastaan kiinnostunutkaan?

        Jos harrastaisin uhkapelejä, niin laittaisin panokseni tällaisessa veikkauksessa tuolle jälkimmäiselle vaihtoehdolle.

        Sä sitten tunkeudut joka paikkaan kohottamaan egoasi joka on pienenkullisi ansiosta todella alhainen.


      • .Kampela2
        Näsäviisas kirjoitti:

        Sä sitten tunkeudut joka paikkaan kohottamaan egoasi joka on pienenkullisi ansiosta todella alhainen.

        En nähnyt, että mitään kysymystä olisi esitetty Gambler1:llekään.

        Eli keneltä kysyit arvon matematiikan ja satunnaisuuden rohvessoori?

        Kukaa saa vastata kysymykseesi?


      • <<<<<<< kirjoitti:

        "En ole selivittänyt pelien satunnaisuutta pelaamalla eikä sitä pelaamalla saakkaan selville. Tieto on tullut RPO:lta ja RAY:lta jotka tietävät, että pelit on satunnaisia."

        Minä tiedän ettet sinä osaa pelata pokeria ja nyt sinä uskot mua, koska kerroin sen juuri. Uskot mitä muut sanoo, maapallo on litteä ja nyt menet kertomaan sen kaikille, koska minä sanoin niin. Lopetat sen bullshitin jauhamisen, koska minä sanoin niin.

        Uskon mitä RPO:ssa kirjoitetaan,mutta jos väität maapolloa litteäksi niin siihen en usko.

        Myös RAY itse on kertonut pelien satunnaisuudesta.

        Miksi he valehtelisivat?


      • mompela!
        .Kampela2 kirjoitti:

        En nähnyt, että mitään kysymystä olisi esitetty Gambler1:llekään.

        Eli keneltä kysyit arvon matematiikan ja satunnaisuuden rohvessoori?

        Kukaa saa vastata kysymykseesi?

        Vedä kyrpä päähäs. Isäkö runkkas kampelaa päähän kun ei aivot toimi? Eikö poju keksinyt parempaa nimimerkkiä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2157
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      247
      1766
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      257
      1073
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      961
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      915
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      834
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      821
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      784
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    Aihe