Savis-parka!

jokuvaan2

Ateistit ja tän palstan kirjoittelijat ja kaikki ovat häntä haukkumassa-Raamatun lauseiden kirjoittelusta. Itse ne saa kirjoitella mitä vaan. Jos jota kuta vainotaan hengellisistä syistä niin Savis-parkaa.
Joku teki siksikin ilmoituksen poliisille. Pieni rukous saviksen puolesta.

8

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että "Saviksen" kirjoituksia morkataan. Ja hänen huonoa kirjoitus taitoaan. Tiedän, että hän ei ole äidinkieletään suomalainen, eikä siis ole vielä oppinut suomea, kun maamme on kaksikielinen, eikä tänne kannata ruotsiksi kirjoittaa, tai englanniksikaan?
      * Kyllä siitä selvän saa, ja minusta hänen kirjoitukset on parantuneet paljon aikaisemmasta. Itse olen aina saanut niistä selvän.
      * Hänen tapansa kirjoittaa, on sanoa se Raamatun sitaateilla, ja pidän hänen tylistään, aina osuvia ja ajankohtaisia Raamatun lauseita. Siunausta "Savonarolalle"!

• umpi-hetero

niin kuin kirjoittele ollenkaan loukkaavia? viitaten tässä hänen kirjoituksiinsa tällä palstalla heti kauhajoen surullisten tapahtumien jälkeen. hän ei sallinut edes suruaikaa asiaa sureville vaan ryhtyi jeesustelemaan jutun tiimoilta.

niin ja savis itse ei kirjoittele "väärälle" palstalle? hän kun on säännöllinen vieras ateistipalstalla. sitten hän ihmettelee täällä että miksi ateistit kirjoittelevat tälle palstalle? miksi ihmeessä hänelle pitäisi olla eri säännöt kuin muille?

lopuksi vielä: savis väittää olevansa töissä. kuulemma jumalan töissä kun kirjoittelee tänne päivästä toiseen ihan pehmoisia. hänen vuokransa, ruokansa, vaatteensa ja nettiyhteyden kustantaa siis yhteiskunta. menisi pummi töihin...

• jokuvaan2

valitteli omassa haastattelussaan miten julkisuudessa alettiin heti Kauhajoen jälkeen tietyt (nais-)kansanedustajat alkoivat syytellä mm.poliisia. Ruumiit olivat vielä koululla ja lämpimiä.
        Sehän on ihan totta. Ettei ois nyt käynyt niin että uskovainen savis on joutunut sijaiskärsijäksi.
        Mitä tulee palstoilla jeesustelemiseen niin oispa mielenkiintoista olla ollut päästä kuuntelemaan mitä lut.papilla oli sanottavaa Matti Saaren hautajaisissa omaisille! Sellastako te vaan haluatte kuulla?

• SAVIS FANI

Siunausta savikselle!

• jokuvaan2

voi kumpa ihana savis lukisi tämän. Siunausta todella..

• ja eteen päin menoa
        jokuvaan2 kirjoitti:

voi kumpa ihana savis lukisi tämän. Siunausta todella..

Savis on myös jo osoittanut nöyrtymisen merkkejä.
        Jeesus on auttanut!
        Ei hänen viesteissään olevat x.n käyttämiset ks.n sijaan johdu kielitaidottomuudesta. Hän on tietoisesti kehittänyt itselleen sen persoonallisen tyylin.
        Kannattaisi kyllä vaihtaa oikeinkirjoitukseen tuo Jeesusta halventava tyyli kirjoittaa JeesuXesta. Varmasti hän osaa kirjoittaa Jeesuksesta ihan suomeksi ilman äxää.

• ja eteen päin menoa kirjoitti:

Savis on myös jo osoittanut nöyrtymisen merkkejä.
        Jeesus on auttanut!
        Ei hänen viesteissään olevat x.n käyttämiset ks.n sijaan johdu kielitaidottomuudesta. Hän on tietoisesti kehittänyt itselleen sen persoonallisen tyylin.
        Kannattaisi kyllä vaihtaa oikeinkirjoitukseen tuo Jeesusta halventava tyyli kirjoittaa JeesuXesta. Varmasti hän osaa kirjoittaa Jeesuksesta ihan suomeksi ilman äxää.

maailman menoa palstalle.
        Minä ainakin suren Kauhajoen uhreja. Varmaan sitten hänkin.
        En oo "juuttunut"hänen "äksiinsä". En usko ett se on tarkottanut niitä kuitenkaan niin kun on tullut luetuksi.
        Ihan hyvä tyyli hänellä on...kai.

• : )
      Odotellessa innolla että saisin haasta joku oikeuteen ja päästä lehtilööperille kertomaan Jeesuxesta miten Hänetkin ammuttiin niinkuin Kauhajoella,,,, Ristiille kun ei suostunut oleman Jumalaton niikuin Matti Saari !!

Yrittäkä ymmärtää minua kun vihan semmoista joka tappaa meidän lapsia ikuisuudessa !! Elikä Ateismi-tauti joka on riehunnut jo ylisata vuotta maassa,,,, vihaan,,,, jos nyt edes se pitää paikkansa ?? Ettei sekin on emävalhe sieltä vapastivalheajattelijoiden klubista !!

Siunaan kaikki Rakkaat ateistit Jeesuxen suojaan ateismista !!! Olen huolissaan teistä !!! Ei ole mukava tie mitä matti valitsi !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      199
      6110
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      230
      1425
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe