Hyvät hyssykät !!!

arkipiru

Oli lotossa seitsemän oikein, siis koko helkutin kupongissa, ja lottosin sentään 10 ruudukkoa.

Mielestäni olisi jo kohtuullista että tässäkin tapauksessa jotain kipurahaa jaettaisiin.

Miten vakavasti palstalaiset ottaa nämä miljoona-arvonnat; meneekö rahaa enempi vai vähempi???

33

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta on toi lotto menny kyllä ihmeelliseksi..jotenkin...ennen sai useinkin sen
      neljä oikein ja voittona parikymppiä...mutta kyllä sekin neljä oikein on nykyään vaikea saada..ja ihmetyttää toikin kun ihmisiä veikkaa tosipaljon, ja siltikin usein käy ettei kukaan ole veikannut täysosuma..

• arkipiru

itsekin. Olen itse lotonnut samoilla numeroilla jo 18 vuotta mutta niitä neljä oikeinkaan ei ole tullut kuin muutama kerta vuodessa.
        Viisi oikein on tullut kai kymmenkunta kertaa.

Pahasti miinuksella ollaan.

• n.sorsa

lottoaminen tosiaan, vaikka harvoin lottoan, kenoa tosin pelaan toisinaan. Toiset voittaa lotossa ja peräti saattaa kahdesti 7 oikein, eri kieroksilla ja minä lähinä etsin kupongista edes yhden ruudukon, missä on 4 oikein. Vigin- lotossa on vieläkin huonompi mahdollisuus voittaa 6 oikein mitä on uskomista veikkaajan artikkeliin, noh kerran olen saannut 5 oikein siinä ääk 400€.

• arkipiru
        n.sorsa kirjoitti:

lottoaminen tosiaan, vaikka harvoin lottoan, kenoa tosin pelaan toisinaan. Toiset voittaa lotossa ja peräti saattaa kahdesti 7 oikein, eri kieroksilla ja minä lähinä etsin kupongista edes yhden ruudukon, missä on 4 oikein. Vigin- lotossa on vieläkin huonompi mahdollisuus voittaa 6 oikein mitä on uskomista veikkaajan artikkeliin, noh kerran olen saannut 5 oikein siinä ääk 400€.

hyvä voittosumma. Lotossa saa viidellä oikein 50 euroa.

• reilusti enempi

mut eihän sinne mikään riitä. Ei niin suurella rahasummalla lottookkaan et se voittoo tois. Perskutasoikoo.

• arkipiru

Minäkin lisään ison potin toivossa aina pari ruutua, mutta ihan turhaan. Nytkään niissä ylimääräisissä ei ollut ainuttakaan numeroa oikein.
        Epäilen konnuuksia pallolaitteessa =((

• n.sorsa

eräs en kerro kuka manaili lotossa, kun oli nähnyt enneunen loton oikeasta rivistä oli saannut 6 oikeen, olisi saannut 7 oikeen jos olisi kehdannut kysyä erään ikää. Uskoo ken haluaa enneuniin, mutta tosiasia, vaikeeta missään lotossa on voittaa, rahan menoa siitä tulee, kas on arpapeliä nämä ihanat pallot. Vedonlyönnit onkin taitopelijä tai toto, mutta niissä pitää tietääkin jotakin ja seurata tyyliä 24 tuntia vuorokaudessa kokemusta on, kun pitkäveto tuli aikoinaan ja jotusis ahkerasti seuraa fudis joukkueita ja lätkäpelaajia, noh jäin voitolle, kun vuoden saldon laskin menot ja tulot, mutta harrastus se vedonlyönnitkin on ja joillakin ammatti.

• arkipiru

kun kaverini isä sai vakiossa aikoinaan täysosuman, eli kaikki 12 oikein. Siitä nousi kulmilla hirveä kohu, ja kaverikin kehui, kuinka heille ostetaan uusi asunto.

Mutta sillä kertaa niitä täysosumia olikin pilvin pimein, joten muutama sata markkaa siitä silloin hyötyi.

Jäi asunnot ostamatta.

• n.sorsa
        arkipiru kirjoitti:

kun kaverini isä sai vakiossa aikoinaan täysosuman, eli kaikki 12 oikein. Siitä nousi kulmilla hirveä kohu, ja kaverikin kehui, kuinka heille ostetaan uusi asunto.

Mutta sillä kertaa niitä täysosumia olikin pilvin pimein, joten muutama sata markkaa siitä silloin hyötyi.

Jäi asunnot ostamatta.

raveissa voitettujen rahojensa kanssa, rautatieasemalta ja notkus aseman kulmilla valkoinen muovikassi kädessä 60000 mk kanssa. Kun tulin paikalle ilmoitin nyt mennään ostamaan lompakko, kohta sinut ryöstetään kun rahat näkyy muovikassin läpi. Noh eräs ahkerasti kierteli raveja ympäri Suomea vuoden saldo miljoona markkaa, ka kaikkihan ei käteen jäännyt vaan laitettiin uudelleen kiertoon, sai sentään voitoilla ostettua asunnon, noh tuli välillä tuurattua häntä töissä, kun oli menoja hänellä sai kivasti rahaa kun makseli vuorostaan.

• Pieniä voittoja tulee silloin tällöin ja kaksi kertaa on tullut hieman suurempikin voitto,,,ei täysosumaa,,lähelle kylläkin.
      Jokerista olemme myös saaneet pikkuvoittoja. Meillä taitaa suhde olla se että olemme saaneet enemmän kuin antaneet.

• arkipiru

kumpa meilläkin olisi niin päin, mutta ei puhettakaan.
        Olen kyllä joskus ennenkin kuullut, että niillä jotka vähän pelaavat, voitotkin ovat tulleet useimmin.

• arkipiru kirjoitti:

Olen kyllä joskus ennenkin kuullut, että niillä jotka vähän pelaavat, voitotkin ovat tulleet useimmin.

usein olisimme tappion puolella reilusti. Päävoittoon nähden pieniä ovat "ne melkein oikein tulokset".
        Kolmehan niitä isompia voittoja olikin. Mummon markan aikoina saimme kun ainoastaan yksi numero puuttui päävoitosta peräti 800 mummonmarkkaa;)) Oi kun olimme rikkaita,,ostimme kaksi mattoa.

• arkipiru
        umalehtinen kirjoitti:

usein olisimme tappion puolella reilusti. Päävoittoon nähden pieniä ovat "ne melkein oikein tulokset".
        Kolmehan niitä isompia voittoja olikin. Mummon markan aikoina saimme kun ainoastaan yksi numero puuttui päävoitosta peräti 800 mummonmarkkaa;)) Oi kun olimme rikkaita,,ostimme kaksi mattoa.

iso kasa rahaa. Muistan ensimmäisen työpaikkani suunnilleen samoihin aikoihin, kun lotto tuli pelattavaksi.

Kuukausipalkkani oli silloin 300 markkaa.

• Pukeli 1
        arkipiru kirjoitti:

mutta ukkoni kyllä. Sitä en tiedä millaisilla panoksilla, vaan helvetin tärkeää touhua näyttää olevan. Ne kupongitkin ovat, kun suurempiakin arvopapereita.
        Sitten sillä on kaveri toisesa kaupungissa jonka kanssa kilpailevat kummalla on mennyt enemmän päin lepikkoa vuodessa.
        Hävinnyt tarjoaa kahvit ja pullan.

• n.sorsa
        arkipiru kirjoitti:

iso kasa rahaa. Muistan ensimmäisen työpaikkani suunnilleen samoihin aikoihin, kun lotto tuli pelattavaksi.

aikoja itsellä ensinmäisen työpaikkani palkka, kun aloin tekemään koko päiväsesti enkä, koulun ohella vain oli 3000mk, joh letkuapinan hommista ei enempiä voi vaatiikkaan, olin sinulle tutun entisen semmoisen huoltsikan hommissa länsiväylän alussa, sielä oli ktk taukotilat kauempana ja autopesulaa ja autovuokraamo asuntovaunussa oli toimisto, ja tontia oli mitä putsata jenkki- autojen kokoontumisien jäljiltä ja nurmikkoa mitä ajella.

• arkipiru
        Pukeli 1 kirjoitti:

mutta ukkoni kyllä. Sitä en tiedä millaisilla panoksilla, vaan helvetin tärkeää touhua näyttää olevan. Ne kupongitkin ovat, kun suurempiakin arvopapereita.
        Sitten sillä on kaveri toisesa kaupungissa jonka kanssa kilpailevat kummalla on mennyt enemmän päin lepikkoa vuodessa.

Joutuisin maksamaan ainoastaan toisten pullakaffeita.

• arkipiru kirjoitti:

minun eka kuukausipalkkani oli peräti 100 markkaa;)
        Siitä maksoin kotiin osan. Oli kyllä vain kesätyö,,mutta työ kuin työ.

• n.sorsa
        Pukeli 1 kirjoitti:

tehdä, mitä eräs mies immeinen teki paremmalle puoliskolleen. Emäntä oli estetty loton arvonnan aikana ja pyysi isännän laittamaan paperille oikeat numerot ylös. Hän teki työtä käskettyään, mutta tekikin jekun emännälle mikä pelasi samoja numeroita aina ja oli laittannut lapulle emännän kupongin numerot. Emäntä oli tosi riemuissaan kun hänellä oli paperilla samoja numeroita kun kupongissa ja "sai" seitsämän oikein, noh ei varmasti ketään jäisi kylmäksi jos napsahtaisi 7 oikeen, mutta isäntä piteli pokeria emännän riemusta ja antoi hänen hetken riekkua, kun kertoi tehneensä jekun hänelle, pikkasen huutia isäntä sai jekustaan.

• arkipiru
        umalehtinen kirjoitti:

minun eka kuukausipalkkani oli peräti 100 markkaa;)
        Siitä maksoin kotiin osan. Oli kyllä vain kesätyö,,mutta työ kuin työ.

"mopotsuppari" ja samoin, maksoin äidilleni täyshoidosta puolet tilistäni.

Hyvänä puolena kuitenkin oli se, että sain niitä kuun mittaan takaisin huomattavasti enemmän kuin mitä annoin.

• Telpet..

Pitäisi tuostakin ehdottomasti joku potti saada.
      Eipä ole lottovoitot lompsaa täyttäneet. Muutama 4 oikein varmaan vuosien varrella osunut.
      Mutta aina pitää yrittää, vaikkei mitään saakkaan.
      Onhan ne miljoonapotit paikallaan, kun osuisi itselle. Mutta en niitä mitenkään isolla rahalla yritä kalastella, sama 6 riviä ja jokerit viikottain, oli potti mikä hyvänsä.

• arkipiru

vaikka itse kerran vaimon saarnan jälkeen laskin, paljonko rahaa vuodessa uppoaa suohon, kuten hän marisi.

Nelisen sataa euroa sain tulokseksi, mutta en viitsinyt sitä justiinalle sanoa.

• Palsta-Artisti

mä en lottoa enää, en ole lotonnut moneen vuoteen. Ravit on tuonut jonkinverran voittoa, mut siinäkin taidan olla -0 tilanteessa tällähetkellä, tai ainakin pikkuriikkisen voitolla.

• arkipiru

hevosista mitään. Tuskin edes viereen menisin, jos joku pyytäisikin.

Taas kerran pitää mennä nuoruuteen ja muistella menneita syytä hakiessa:
        Meillä oli silloin 60-luvulla hevosmies roskakuskina ja hän sitten pyysi että jos tullaan hevosta silittelemään, niin ottakaa pari sokerinpalaa tai porkkanaa mukaanne.

Teimme työtä käskettyä, mutta omalla vuorollani se perhanan koni puri minua etuhampaillaan sormille. Jaa vähän pelästyin. Ilman mitään suurempia vammoja siitä selvisin mutta henkinen puoli sai kolahduksen.

• issu56

sillä minä en lottoa laisinkaan. Kenotan joka päivä ja isäntä laittaa ne tavanomaiset lottonsa joka lauantai potista huolimatta.

• arkipiru

viimeiset kanankoiven rippeet levisivät pitkin näyttöä.

Kenotan.....

Minulla tuli ihan jotain muuta mieleen. Anteeksi!

• issu56
        arkipiru kirjoitti:

viimeiset kanankoiven rippeet levisivät pitkin näyttöä.

Kenotan.....

Minulla tuli ihan jotain muuta mieleen. Anteeksi!

Juu tuota...en tosiaankaan kulje etu- tai takakenossa, vaan pelaan siis kenoa päivittäin :).

• arkipiru
        issu56 kirjoitti:

Juu tuota...en tosiaankaan kulje etu- tai takakenossa, vaan pelaan siis kenoa päivittäin :).

mutta kun määrätyistä sanoista tulee aina mieleen jotakin menneiltä vuosilta.

• Ärrieri

se olis lottovoitolla rellestää,en tosin lottoa ;D
      Arpoja tulee sillon tällön rapsuteltua,suurin voitto minkä oon saanu arvasta on 50 erkkiä,tuli ihan hyvä mieli siitäkin summasta.

• arkipiru

ja yleensä se tuo vain lisää yritystä. Ainakin minulle. Onneksi on viisaimpiakin.

• Ei taida olla kuin muutaman euron porukka lähipirissä,heh.Pari kertaa elämässä ostanut arvan tai olen laittanut yhden rivin.Että tosi addikti :O)
      Isännällä on muutaman ruutua ja sitten se laittaa kenoa välillä vähän.Siinä meijän pelaamiset.
      Ja on muuten sukuun tullut pääpotti lotossa vuosia sitten.Tosin tuli pieneen työpaikkakimpaan.Mutta sai siitä nuori sukulainen mukavan potin,millä ostaa kämpän :)

• arkipiru

porukkavoitollakin asunnon ostaa, vaikka riippuu tietenkin siitä lähtösummasta.

Minun entinen työkaveri, jo vainaa ollut vuosia, voitti kaksi täysosumaa neljän vuoden välein.
        Ei näkynyty miestä töissä enää sen ensimmäisenkään jalkeen, mutta kun seuraavaksi näin ja kuulin uudesta voitosta, alkoi minuakin jo karehdittaan.

• arkipiru kirjoitti:

porukkavoitollakin asunnon ostaa, vaikka riippuu tietenkin siitä lähtösummasta.

Minun entinen työkaveri, jo vainaa ollut vuosia, voitti kaksi täysosumaa neljän vuoden välein.
        Ei näkynyty miestä töissä enää sen ensimmäisenkään jalkeen, mutta kun seuraavaksi näin ja kuulin uudesta voitosta, alkoi minuakin jo karehdittaan.

Ohoh,varsinainen hannu hanhi.Ei voi kun toivoa,että meni edes oikeeseen paikkaan ja tarpeeseen.Tosin en vois sanoa,etteikö minuakin kadehduttaisi.
        Tuota sukulaista en kadehtinut,ihan tarpeeseen meni.Pääsi mukavasti alkuun,kun kotoa pois muuttivat.

• pari-kolme kertaa vuodessa lottoan, vähän useammin kenoa pelaan.
      Lotolla en oo voittanut ikinä mitään mutta toissakeväänä sain kenolla 600 eukkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe