Tänään tuli mtv3:lta kaikkien aikojen surkein jakso. Vai miten on?
Taso tippuu
3
444
Vastaukset
- So what?Sit pitäisi kaiken maailman Lostin, 24 neloset ja sun muut sarjat lopettaa, jos yksikin jakso alittaa odotukset. 
 Totuus on se, että Simpsoneita on tullu tai on alkamassa 20 tuotantokausi. Eli tunge nuo puheet sinne ja syvälle. Itselleni on aivan sama, jos vielä seuraavat vuodet tekevät, kunhan silloin tällöin väläyttävä.
 Valitettavasti Foxin pomot antanut tiukkoja ohjeita. Siinä on se syy, miksi taso on ollut kuin vuoristorataa.- käppänä,,,,,hän ei todellakaan tarkoittanut yksittäistä jaksoa, vaan sarja on kokoajan mennyt alaspäin, 
 olen jo melko kauan seurannut simpsoneita, jos katsoo subilta tulevia jaksoja, jotka ovat käsittääkseni 6.kausi tai vastaava menossa, todella hyviä, huumori ym. mukava katsoa.
 sitten veraa uusiin jaksoihin joita tulee mtv3 lta, sunnuntaisin, nämä jaksot taas täysin päättömiä todella huonoja, ainut joka on paremmin on kuva,värit elävämpiä, mutta sisältö on mennyt täysin metsään.

- GarbanzoSiis ensin sanot ja sitten kysyt!? 
 Olisi hyvä myös mainita jakson nimi tai S??E??.
 Eipä muista ulkoa mikä jakso tuolloin tuli, tosin aika äkkiähän tuon saisi kaivettua, mutta noilla kysyjän tiedoilla päätän kirjoitukseni tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605160
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131951
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161726
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2121562
- 1561384