TOYOTA 4Runner

Wanna go offroad

Morjens...
Minkalainen auto 4runner on maasto ominaisuuksiltaan, löytyykö esim. tasauspyörästön lukkoa,
Olen hieronut kauppaa vm.94 3.0td koneella olevasta yksilöstä.

Onko minkalaisia kokemuksia autosta????

KIITOS VASTAUKSISTA

5

3336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NisteR

      ...siinä pitäisi tasauspyörästön lukko olla. Etenemiskyky riittää hyvin, tietysti korotusta ja rengastusta vaatii, jos oikeasti metsään meinaat ajella.

      Kokeilin kuukauden päivät bensakoneella olevaa suomi-autoa. Koritöitä olisi ollut aika kivasti lokasuojan kaaret, ovien alahelmat, kynnyskotelot, takaovi, ... Tuosta levisi loota, mutta onneksi myyjä suostui kaupan purkuun.

      Sen verta testattiin autoa, että kyllä sillä aika pahoista paikoista pääsee.

      Tahtovat pitää vähän kovia hintoja noilla peleillä, joten hankin suht. hyvä kuntoisen Terranon. Vähemmän laittoa ja kilometrejä mitä 4Runnerissa olisi ollut ja hintakin 2k€ alhaisempi.

    • ruissin

      jos se on kolomen litran koneella niin se on kova värkki.2.4 on kyllä laiska.niisä on huono se takalasi systeemi,ku se on sähöllä ei taho toimia ja se on hiras no pieni murhe.mutta komia se on,siis se auto.näisähän on eressä ne automaati lukot,varmaan tiesikki,ei tarvi mennä ulos vääntäähän.on hijainen auto pstyy käyrä kauempanaki sano!

      • 4runner

        itelläni on 91 4runner takalasi toimii moitteettomasti jos vain öljyää liuku kiskot kerran vuoteen automaatti napalukot voi heittää mettää ja ostaa tilalle käsikäyttöset jos meinaa ruveta kunnolla ajelemaa muuten häviää napalukosta aika ilosesti hampaat kokemusta on

        itelläni on korotettu 15 cm ja 35 tuuman renkaat ni kyllä sillä pääsee vaikka minne jos vaan järkeä käyttää ja sit jos jää kiinni ni sitten vinssataa


    • penttinen3

      myynnissä olisi toyota 4runner vuosmalli 95 ajettu 19400 3 litran koneel oleva v6 sähköikkunat toimii keskuslukko kattoikkuna sähköllä ja nahkapenkit ilmastointi hinta 5000 tai max tonnin auto vaihos paikkakunta kotka

      • 1runner

        Vieläkö runneri kaupan ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe