laukaustenvaihtoa..

..pikkumökillä oli laukaustenvaihtoa..haju oli kuvottava....haju saattoi kyllä tulla ulkona mätänevistä sienistä... eikä persiistä.. oli ulkona tai sisällä haju oli kuvottava..myös hiirenrapinaa kuului... ja oli tähtikirkasyö kun kävi pellolla happihyppelyllä....

7

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini_siivetär

kävi..?

• ..kävin happihyppelyllä pellolla.. tuli tarpeeseen kun olin metsämökissä.. pimeässä enkä ollut yksin..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..kävin happihyppelyllä pellolla.. tuli tarpeeseen kun olin metsämökissä.. pimeässä enkä ollut yksin..

minäkin rämmin yhdessä vaiheessa päivää..en siis koko päivää maannut, vaik alempana niin kerroin..vietävän liukasta oli rämeikössä..risut ja heinät niljakkaita..enkä yksin minäkään ollut..hm..

• Sini_siivetär kirjoitti:

minäkin rämmin yhdessä vaiheessa päivää..en siis koko päivää maannut, vaik alempana niin kerroin..vietävän liukasta oli rämeikössä..risut ja heinät niljakkaita..enkä yksin minäkään ollut..hm..

..oli sateinen kun saavuin..yö oli tähtikirkas ja tänä aamuna aurinko pilkisti ja paistoi..ai niin oli melkein täysikuuuu..ja puolisudet ulvoivat..ovi oli lukossa mutta piti käydä pihalla lasta kurittamassa..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..oli sateinen kun saavuin..yö oli tähtikirkas ja tänä aamuna aurinko pilkisti ja paistoi..ai niin oli melkein täysikuuuu..ja puolisudet ulvoivat..ovi oli lukossa mutta piti käydä pihalla lasta kurittamassa..

mulla oli kans tosi myrskyinen yö..siis ulkona tuuli ja satoi vimmatusti, mut aamulla aurinko helotti kauniisti ja oli tosi komea ilma kaiken kaikkiaan ja sit mä lähdin rämpii tonne mökin ympäristöön, kun aattelin laajentaa reviiriä joskus..pupunkin tapasin..

• Sini_siivetär kirjoitti:

mulla oli kans tosi myrskyinen yö..siis ulkona tuuli ja satoi vimmatusti, mut aamulla aurinko helotti kauniisti ja oli tosi komea ilma kaiken kaikkiaan ja sit mä lähdin rämpii tonne mökin ympäristöön, kun aattelin laajentaa reviiriä joskus..pupunkin tapasin..

..pellolla takastulomatkalla oli hirviä ja peuroja..
        ..ei yhtään hirvikärpästä metsässä.. mökin ympäri kiersin ja maastoon oli tullut solisevia puroja..kaivo oli täynnä vettä..melkein tulvi yli..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..pellolla takastulomatkalla oli hirviä ja peuroja..
        ..ei yhtään hirvikärpästä metsässä.. mökin ympäri kiersin ja maastoon oli tullut solisevia puroja..kaivo oli täynnä vettä..melkein tulvi yli..

muuten ihme, että hirvikärpäsiä on ollut suhteellisen vähän..en kyllä mitenkään niistä välitä, että ihan hyvä, kun ei oo.Mulla mökki kylläkin sellaisessa paikassa, ettei niitä ole muutenkaan ollut..mutta olen kyllä joskus muualla törmännyt niihin, kun ne ovat mönkineet mun paidan alla..iik, se on karsee tunne. Mut nyt mä menen kattoon tota bigb.., että tälleen tänään..illan jatkoo..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3895
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2527
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1790
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1671
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      106
      1654
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      47
      1469
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1469
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      168
      1401
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      129
      1143
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1102
    Aihe